10612x bekeken
The NPD numbers are trickling in, and though we don't have the final spot on tally sales figures on hand, it's clear that Nintendo is still holding its own against the pure muscle that Sony's flexing with its PlayStation Portable.
November was expected to be Sony's biggest month yet with the release of Grand Theft Auto for the PSP, but even with those huge guns, both the Nintendo DS and the Game Boy Advance managed to outsell the Sony portable individually.
No system slouched in sales, though. Sony managed to sell more than 360,000 systems in the span of November. But the Nintendo DS, using the brutality of Mario Kart DS and other key titles already on the shelves, got more than 380,000 systems in gamers' hands. Of course, the Game Boy Advance, with its newly released Micro design as well as the brand new, brighter SP system, beat both systems combined: Nintendo sold through approximately 900,000 GBA systems in November.
November was expected to be Sony's biggest month yet with the release of Grand Theft Auto for the PSP, but even with those huge guns, both the Nintendo DS and the Game Boy Advance managed to outsell the Sony portable individually.
No system slouched in sales, though. Sony managed to sell more than 360,000 systems in the span of November. But the Nintendo DS, using the brutality of Mario Kart DS and other key titles already on the shelves, got more than 380,000 systems in gamers' hands. Of course, the Game Boy Advance, with its newly released Micro design as well as the brand new, brighter SP system, beat both systems combined: Nintendo sold through approximately 900,000 GBA systems in November.
Ja vroeger dat was de gouden tijd ja
Er stonden putten in me vloer van controllers die de lucht doorvlogen. Maar Mario heeft zijn beste tijd gehad voor mij. Ze zeggen wel dat Mario er is voor jong en oud. En ik denk dat me neefje me eerder zal aanvallen als ik Mario speel en de DS zal afpakken dan dat ik op een PSP een action game speel.
ik vind argumenten met nintendo richt zich meer op jonge gamers en nintendo is kiddy waardeloos dat is gewoon niet zo....
dat zijn allemaal dingen die niets met gamen te maken hebben op t grafische vermogen na
Msnen E-mail bekijken en gewoon surfen. En in Japan kunnen ze nu ook al tv kijken op de PSP. Een webcam voor de PSP toetsenbord etc. En er zal nog veel meer komen voor de PSP. Grafisch is de PSP een stuk beter. Dit zie ik ze met de Nintendo DS nog niet doen.
dat zijn allemaal dingen die niets met gamen te maken hebben op t grafische vermogen na
Als je een kind een psp geeft zal die niet weten wat die met een psp zal moeten doen vanwege de vele opties. Daarom is de PSP voor oudere. Dat bedoel ik ermee te zeggen.
Maar ik vind dat nintendo nog steeds veel kindergames heeft. Ik heb niet gezegt dat heel Nintendo kiddy is als je leest zei ik ook dat ik resident Evil op de game cube Uber vond en het heel jammer vond dat die niet op de ps2 toen uitkwam.
Maar ik vind dat nintendo nog steeds veel kindergames heeft. Ik heb niet gezegt dat heel Nintendo kiddy is als je leest zei ik ook dat ik resident Evil op de game cube Uber vond en het heel jammer vond dat die niet op de ps2 toen uitkwam.
Mischien is dat ook de hoofdreden waarom er meer Nintendo DS is verkocht dan Sony PSP's
Kinderen kunnen makkelijker gamen met een Nintendo DS en zullen een PSP gewoonweg verneuken omdat ze in menu's gaan kloten.
En als ik een kind had dan had ik liever dat die een Nintendo DS kappot liet vallen dan een sony PSP alleen al vanwege de prijs. Hou er rekening mee dat et bijna kerst is
en dat er cadeautjes zijn gekocht. Ouders willen minder geld aan een cadeautje uitgeven dus kopen een DS.
En als ik een kind had dan had ik liever dat die een Nintendo DS kappot liet vallen dan een sony PSP alleen al vanwege de prijs. Hou er rekening mee dat et bijna kerst is
laatste aanpassing
Niet alle Nintendo Spellen zijn Kiddy maar ik vind dat Nintendo met de DS zich meer op de toekomst had moeten richten. Een Game Console is tegenwoordig niet echt een Game Console meer maar een Multi Media Station.
Ik luister graag naar een mp3tje en heb 1 gig geheugen voor opslag van MP3. kan ik dat op de DS nee
Ik vind et
als games grafisch super zijn. En op de DS is dat wat minder.
De metal Gear Serie heb ik vanaf de game boy tot de ps2 allemaal meerdere keren met bloed zweet en tranen uitgespeelt.
Gta is gewoon een fucking goede realistische game (soms wat overdreven) maar goed het is en blijft een top game. En deze serie heb ik tot nu toe ook allemaal verschillende keren uitgespeelt. GTA 3 kan ik niet eens meer spelen omdat ik de CD kappot gedraait heb. Dat middelste rondje is gewoon een stuk uitgehoont
En je kunt multiplayer Lan games spelen met de PSP.
Het maakt niet uit waar je bent of wat je doet je kunt altijd je Favo film bekijken. Dat gaat ook niet op de DS.
De psp heeft alleen maar plus punten vind ik zelf.
Ik luister graag naar een mp3tje en heb 1 gig geheugen voor opslag van MP3. kan ik dat op de DS nee
Ik vind et
De metal Gear Serie heb ik vanaf de game boy tot de ps2 allemaal meerdere keren met bloed zweet en tranen uitgespeelt.
Gta is gewoon een fucking goede realistische game (soms wat overdreven) maar goed het is en blijft een top game. En deze serie heb ik tot nu toe ook allemaal verschillende keren uitgespeelt. GTA 3 kan ik niet eens meer spelen omdat ik de CD kappot gedraait heb. Dat middelste rondje is gewoon een stuk uitgehoont
Het maakt niet uit waar je bent of wat je doet je kunt altijd je Favo film bekijken. Dat gaat ook niet op de DS.
De psp heeft alleen maar plus punten vind ik zelf.
laatste aanpassing
als t goed is kun je op de ds ook mp3s luisteren met zo'n kaart geloof ik
films kijken is ook mogelijk
het is mogelijk om online te gamen wereldwijd
Metal gear is erg vet, maar acid moet toch echt tegenvallen
Ik vind et als games grafisch super zijn. En op de DS is dat wat minder.
helemaal waar maargoed daar tegenover staat vernieuwende gameplay + ontzettend veel vette games
Divx ook?
als t goed is kun je op de ds ook mp3s luisteren met zo'n kaart geloof ik
Kost weer extra geld en zit je zo aan de prijs van een PSP.
En je kunt nu zelfs TV kijken met een PSP wel in japan maar goed
Ze zijn nu pas net begonnen met de ontwikkeling voor software en hardware voor de PSP en ik wil niet weten wat er allemaal voor de PSP in 2006 te bieden is
donateur
Uitspraak van DADDY op maandag 12 december 2005 om 18:19:
DS heeft vet lelijke graphics hoe wou je daar ooit een dvd op zien
PSP is daar veel beter voor zit je naar 2 beeljes tekijken, krijg je ook hoofd pijn van..
laatste aanpassing
toen wist je niks meer tezegge hé
PSP is daar veel beter voor zit je naar 2 beeljes tekijken, krijg je ook hoofd pijn van
wat een ongelovelijk slap argument!
en één beeld is weer teklein
Ik heb weer een digitale dvdspeler! dan ga ik toch niet op zo een klein pokke PSSSP beeldje kijken
Mensen mensen, blijven we bezig hier?
't liefst had ik ze beide, maar aangezien ik geen die hard gamer ben houd ik t bij de psp omdat je er nu eenmaal meer mee kunt... Films kijken gaat echt prima en daar lijkt het DS scherm me toch echt net te klein voor.
Daddy: zou me niet meteen metal gear acid halen, echt een tegenvaller
er komt binnekort een andere metal gear als het goed is 
Bij media markt is nu GTA in de aanbieding voor 39
't liefst had ik ze beide, maar aangezien ik geen die hard gamer ben houd ik t bij de psp omdat je er nu eenmaal meer mee kunt... Films kijken gaat echt prima en daar lijkt het DS scherm me toch echt net te klein voor.
Daddy: zou me niet meteen metal gear acid halen, echt een tegenvaller
Bij media markt is nu GTA in de aanbieding voor 39
Nee nee ik ga die Metal gear zeker nog niet halen. Ik heb GTA erbij besteld. En ik was van plan om metal gear te spelen met een gedowngrade psp
dan begrijp je wat ik bedoel. En als een game me dan bevalt ga ik de game halen.
ik vind het namelijk veelste duur om gewoon een game te halen die me uiteindelijk niet bevalt.
Het enigste probleem is dat GTA op firmware 2.0 draait en dus de heletijd de psp moet downgraden om een game uit te proberen.
Zijn er ook gratis demo's voor de psp te downloaden? Dan hoef ik niet zo illegaal te doen om een spel uit te proberen en te kijken of de game me bevalt
Het enigste probleem is dat GTA op firmware 2.0 draait en dus de heletijd de psp moet downgraden om een game uit te proberen.
Zijn er ook gratis demo's voor de psp te downloaden? Dan hoef ik niet zo illegaal te doen om een spel uit te proberen en te kijken of de game me bevalt
Ik heb weer een digitale dvdspeler! dan ga ik toch niet op zo een klein pokke PSSSP beeldje kijken
Yes hij heeft een digitale dvd speler THUIS. Die neem je ook zo makkelijk mee op zak als je ergens lekker een Joint wilt roken.
Ik hoop stiekem dat de shop draadloos internet heeft
donateur
Ik vind dat je verplicht bent om Metal Gear uiteindelijk toch origineel te hebben omdat het Metal Gear is
ja dat vind ik ook van GTA die heb ik ook maar gekocht omdat k ze bijna allemaal heb.. maar de rest van de spellen koop ik denk ik niet
Yes hij heeft een digitale dvd speler THUIS
wat dacht je van een draagbare
in de trein heb je die niet mee
dacht het wel aangezien ik altijd met een tas rond zeul
Die neem je ook zo makkelijk mee op zak als je ergens lekker een Joint wilt roken
lkkr op straat een joint roken! stoer man!
Jullie zijn vooral PSP geil omdat je er illegale spellen op kan spelen
Maar ja ieder zijn meuk
Deze topic is gedoemd om keiharde war te krijgen!
laatste aanpassing
lkkr op straat een joint roken! stoer man!
Jullie zijn vooral PSP geil omdat je er illegale spellen op kan spelen
Nee dat is niet stoer
En psp geil ik echt niet op omdat ik er illegale spellen op kan spelen
Voor de pc is et anders
Ik heb respect voor een Game Console daar is veel tijd aan besteed om die console zo goed mogelijk te maken zodat ik van een game kan genieten. En een pc heeft iedereen al en kan ik eerlijk gezegt niet echt van genieten tijdens het gamen.
Jij bent zon mongool die een Joint als een heel fout iets ziet zoals veel andere mensen
Ik merk wel weer dat jij mensen goed kan inschatten! :sarcasme: wat als ik nou zo nu en dan zelf blow??
Een joint kun je vergelijken met een pilsje
Drink jij bier op straat?
laatste aanpassing
maar wel gedownload
Dus jij verneukt liever 40 euro aan een game die je eff speelt en dan niet meer omdat je et eigenlijk niks vind? Ik download psp games
Drink jij bier op straat?
Soms ja hoezo? Blowen en drinken mag ik ook thuis op me kamer dus waarom zou ik het niet af en toe op straat doen? Ik kan hier moeilijk met een aantal man flink aan de zuip gaan op me kamer als me moeder wilt slapen
Als de game vet is haal ik em origineel
waarom zou je hem dan origineel halen als je hem toch al hebt
Blowen en drinken mag ik ook thuis op me kamer dus waarom zou ik het niet af en toe op straat doen?
Ik wens je iig veel suc6 met dit weer
waarom zou je hem dan origineel halen als je hem toch al hebt
Omdat ik dan trots op mezelf kan zijn dat ik tenminste die game origineel heb omdat de game zo vet is
dat is mij nog nooit overkomen ! Goeie research is het halve werk
Goede research zegt niks over de game play van een game. Mischien vind degene die de preview of review geschreven heeft et wel een top game met een goede game play maar vind jij het niks. Et is me 2x overkomen en ik kon voor dat geld beter andere dingen gaan doen
Mischien vind degene die de preview of review geschreven heeft et wel een top game met een goede game play maar vind jij het niks
daarom lees ik er ook meer! en zie iig gamerankings.com
Omdat ik dan trots op mezelf kan zijn dat ik tenminste die game origineel heb omdat de game zo vet is
dus tot nu heb je alleen GTA ^_^
laatste aanpassing