10982x bekeken
omdat ik hem thuis waarschijnlijk zowieso niet zou gebruiken omdat ik gewoon pc heb. Alleen de eerste paar dagen ff leuk om mee te pielen.
En onderweg naar school zie ik mezelf ook niet met zo'n ding op schoot een spel spelen, laat staan een dvd kijken oid.
Lang leve de mp3-speler
ik vind t juist wel relaxed zon handheld... als je ff 10 min. niets te doen hebt of er is reclame op tv of wat dan ook kun je ff gauw gamen... ik gebruik mn ds eigenlijk alleen maar thuis
zoals t er nu naar uitziet ligt die idd 4 november in de winkel in Nederland, dus de geruchten zijn dit keer kloppend
dat is wel slim van sony omdat dan als t goed is de gameboy micro gereleased wordt... met de komst van gta worden er misschien wat meer psp's verkocht
micro is verder niet te vergelijken met een psp, maar ok alle beetje helpen
nouja t is ook een handheld die in japan razend populair is maargoed ik vind t onzin om een gba te kopen omdat ie kleiner is of wat dan ook
Allright,
Ik krijg zo een Nintendo DS binnen met 7 spellen
Mario 64, Wario ware touched, Kirby canvas (import), bomberman, advance wars, Jump superstars (import japan) en Another code voor een spotprijsje
ik kan niet wachten
Daarnaast heb ik ook al software klaar liggen om windows erop te pompen
Wifi, bring it on!
Ik krijg zo een Nintendo DS binnen met 7 spellen
Mario 64, Wario ware touched, Kirby canvas (import), bomberman, advance wars, Jump superstars (import japan) en Another code voor een spotprijsje
ik kan niet wachten
Daarnaast heb ik ook al software klaar liggen om windows erop te pompen
Wifi, bring it on!
heilig die wil ik ook zou je wel wijs kunnen worden uit het japanse menu??
ja volgens al die importeurs heb je er totaal geen last van. Na een half uur weet je precies wat er bedoelt wordt
Ik wil trouwens ook Elektroplanton importeren! want volgens mij komt die hier niet uit
ga je ook 25 nov. mario kart online halen enzo?
denk het nog niet maar die komt er uiteindelijk toch wel
rustig haha waar heb je em besteld dan??
ik heb hem gekocht van een gast uit Leewarden. De DS ziet er nog als nieuw uit en er zit nog garantie op dus als er een pixel dood is ruil ik em om
met krassen ook terug kunnen gaan ik heb er vet veel krassen op zitten omdat er een puntje aan mn pennetje zat.. daar kwam ik later pas achter
Ik zou de nintendo lijn ff bellen en zeggen dat ze erop kwamen door t pennetje!
Ik hoop trouwens dat er een mooi Kirby stylus bij zit
hmz die heb ik niet kheb wel import versie das trouwens echt een vet spel
ja t is ook een import! maar bij sommige kirbys gaven ze een stylus weg! Who knows, je hoort het morgen
De goden zijn me goed gezind aangezien ik morgen het laatste uur vrij heb en 'maar' tot 5 uur school heb
sony PSP der vorige week 1 gekocht ! super gewoon!!! de nintendo ds komt niet eens tot aan de enkels van een psp
sony PSP der vorige week 1 gekocht ! super gewoon!!! de nintendo ds komt niet eens tot aan de enkels van een psp
blaat
Ik heb hem nu in me handen
En ik heb nog een voordeel! hij is ook nog geflashed
Dat betekend dus mp3s en films op een flashkaartje zetten
Maar nu eerst weer ff mario spelen
De PSP is gewoon een opgevoerde Gameboy
al net zo'n bullshit opmerking
die discussie tussen nintendo fans en de rest houdt je toch
DS heb ik ook op gespeeld, maar ben niet echt kapot van de spellen voor nintendo, daarbij game is niet vaak en gebruik ik de psp meer voor films mee te kijken in de auto b.v. onder t genot van een jointje, probeer dat maar eens op dat kleine scherm van de DS
DS heb ik ook op gespeeld, maar ben niet echt kapot van de spellen voor nintendo, daarbij game is niet vaak en gebruik ik de psp meer voor films mee te kijken in de auto b.v. onder t genot van een jointje, probeer dat maar eens op dat kleine scherm van de DS
eeuhh je kan de DS ook flashen en er films op kijken
nintendo ds ?
DIE DIE DIE!!!
Nintendo DS dat is tenminste nog iets nieuws 2 schermen, touch screen enz...
jah pcies..
laatste aanpassing
maar kan je wel uit het menu wijs worden???? of doe je em daarom weg
Ik hebhem even gespeeld en moet zeggen dat ie gaaf is alleen ik ken die hele figuren in het spel niet.
Er zit aardig wat japans in maar ik had er geen last van. Ik zal het spel vandaag nog eens spelen om te kijken of ik er iets wijzer van wordt
check anders deze review http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1003