Partyflock

Forumonderwerp · 695467

Waarschuw beheerder
sony PSP of nintendo ds ?
welk van de 2 ga jij kopen??
ik hoor het wel.
doei...

Waarschuw beheerder
oke,het is niet hinderlijk,als het er maar niet meer worden dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Display garantie is zo'ie zo bij Playstation zelf, niet bij de winkel..

Waarschuw beheerder
Wanneer je de PSP in je handen hebt, valt meteen het mooie en voor een handheld erg grote kleurenscherm op. Het is dan ook erg vervelend als juist het scherm kuren vertoond (zeker als je net 249 euro voor de console hebt neergelegd). Je hebt 12 maanden garantie op de PSP, maar hoe gaat het precies in zijn werk?

Vanaf zes dode pixels (één puntje blijft zwart) wordt het als een defect gezien. Een mankement dat volgens Sony zeer weinig voorkomt. Het verwarrende aan het geheel is dat er ook sprake kan zijn van 'Stuck pixels en subpixels' (in dat geval blijft de pixel of een gedeelte ervan steeds aan staan en blijft dus constant dezelfde kleur). Of deze ook meetellen is nog onduidelijk.

Mocht je PSP een defect vertonen in de eerste maand dan krijg je een nieuwe. Daarna krijg je een gereviseerd exemplaar. Gaat je PSP stuk buiten de garantie (of door valschade) dan betaal je €130 om je defecte handheld om te ruilen voor een gereviseerde PSP. Mensen met een geïmporteerde PSP hoeven niet aan te kloppen bij Sony. De consolegigant neemt deze consoles wel aan, maar je betaalt dan wel €198 euro om je PSP te mogen omruilen.

De praktijk zal leren hoe Sony om zal gaan met defecte PSP's en de service die erbij hoort. Hopelijk beter dan de beroerde service rond de PS2-consoles.Einde bericht
Waarschuw beheerder
ik las op een amerikaans forum dat niet persee de pixels dood hoeven te zijn maar slapen..

je kan met een programma dat verhelpen..zal er eens naar op zoek gaan en hier posten..

stonden veel reacties bij van jongens waarmee ze zeiden dat de "dode"pixels weg waren..

owja ik kies duidelijk voor de psp :P

Waarschuw beheerder
:o ow vet,als je dat wilt doen top (y)

Waarschuw beheerder
ik heb em ook!, nog maar ff geen spellen gekocht, ik ga een gig kaartje kopen en daar spellen opzetten:D, kep al heel wat leuks gezien op het internet, tis ook wel lachen dat je er nintendo emulators op kan spelen enzo, en ouwe megadrive spelletjes kan doen, ik ga al me ouwe meuk maar weer es verkopen denk ik, die psp is alles wat ik nodig heb...naja....me supernintendo houd ik toch nog maar ff:P

Waarschuw beheerder
wou er net een topic over openen,maar psp is verdsomd maar ook echt verdomd leuk speelgoed
Waarschuw beheerder
Acid System, dat ligt eraan welke versie je hebt. als je boven de 1.5 hebt kan je dat niet doen. heb 1.5 of lager dan kan ut wel. met 2.0 kan ut zoiezo (nog) niet.
en als je slim bent w8 je ff want er is net een 2 gig ding uit :D dan kun je echt alle spellen erop krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 2 september 2005 om 23:13:
Display garantie is zo'ie zo bij Playstation zelf, niet bij de winkel..

Garantie gaat 1e twee weken via de winkel waar je hem gekocht hebt, dus als er binnen die twee weken wat is ga je terug en krijg je meteen een nieuw exemplaar mee.
Na die 2 weken vervalt het inderdaad in de garantie dat je hem op moet sturen naar het service center.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harry Nak op zaterdag 3 september 2005 om 20:31:
Garantie gaat 1e twee weken via de winkel waar je hem gekocht hebt, dus als er binnen die twee weken wat is ga je terug en krijg je meteen een nieuw exemplaar mee.

Bij bart smit vertelde ze me dat 't display niet via de winkel zou gaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook een luie pixel. Rood laat ie wel zien, de rest niet. Zit wel midden in het schermpje, maar vind ik op zich niet zo heel erg en het is amper te zien.

Waarschuw beheerder
www.psp-vault.com

goeie site ;)

Waarschuw beheerder
[img width=739 height=416 cacheid=000a105e001d06f54d7a8a5a1a00f2d78f]http://image.com.com/gamespot/images/2005/202/reviews/929248_20050722_screen003.jpg[/img]

oja de vólgende Ridge Racer komt op de X-Box 360 uit

Waarschuw beheerder
gelukkig geen last van dooie pixels.....
Waarschuw beheerder
Iemand al een andere Memorystick gekocht? Ik wil der graag een van 1.0 Gb.. Ik ben al aan het rondkijken.. Wie?
Waarschuw beheerder
voor rond de €90 heb je een 1 gig me stick. voor rond de €150 euro heb je een 2 gig mem stick
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal geweldig dat ding..

Ik heb zon 3 luie pixels.. Maar gaat dat even proberen wat op psp-vault staat.
Wel triest trouwens dat er zoveel met die pixel problemen zijn.

Voor de rest ben ik er helemaal blij mee. Vooral zon film is ongelooflijk scherp.

Ben helemaal verslaafd aan Lumines. En Wipeout mag er ook wel wezen..
:-) alleen nog effe zon beter hoesje,,

Waarschuw beheerder
oja Gran Turismo 4 Mobile :p wachteeeeeee

Waarschuw beheerder
MediEvil ook :p Heb WipeOut gehalld die is kick
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:52:
ik heb em ook!, nog maar ff geen spellen gekocht, ik ga een gig kaartje kopen en daar spellen opzetten, kep al heel wat leuks gezien op het internet, tis ook wel lachen dat je er nintendo emulators op kan spelen enzo, en ouwe megadrive spelletjes kan doen, ik ga al me ouwe meuk maar weer es verkopen denk ik, die psp is alles wat ik nodig heb...naja....me supernintendo houd ik toch nog maar ff

zal nog niet gaan als je hem hier hebt gekocht .. staat namelijk versie 1.52 op ..
en zijn wel weer programmas waarmee je hem kan downgraden naar 1.50 maar weet niet of dat ook voor de europese psp werkt. en toekomstige spellen draaien alleen nog maar op versie 2.0 of hoger.
Artiest {SHOWLIST artist 46587, 23243}
Waarschuw beheerder
w00t :D Ik krijg morgen m'n PSP uit JAPAN :D :D
Kheb daar een kennis wonen en die komt toevallig hier naartoe :)
Kost me 149 euro en verzendkosten zijn er niet :D

enne...BIOS 1.5 :)
Teveel games al gedownload die ik op m'n memorystick pro flikker :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indonazn op maandag 5 september 2005 om 14:26:
w00t Ik krijg morgen m'n PSP uit JAPAN
Kheb daar een kennis wonen en die komt toevallig hier naartoe
Kost me 149 euro en verzendkosten zijn er niet

zijn die dingen in Japan nu al afgeprijsd dan??
Wel erg snel dan! :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op zondag 4 september 2005 om 17:44:
voor rond de €90 heb je een 1 gig me stick. voor rond de €150 euro heb je een 2 gig mem stick

Waaar? Dan gaa ik wel voor de 2 Gb.. Meeste waren eerder over de 200 euro..

En U Tok Error.. volgens mij waren ze bij de release in Japan omgerekend al 155 euro.. En in Japan kwamen ze 12 December al uit he..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nintendo DS doet het daar beter :yes: Ieder zn ding,heb ook 8 tot 128 bit's nintendo's thuis staan,DS heeft ook zn vette games :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gaat morgen ff psp halen b)

Waarschuw beheerder
oke,al games op het oog? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zaterdag 3 september 2005 om 20:48:
Bij bart smit vertelde ze me dat 't display niet via de winkel zou gaan..

Dan maken ze zich dr makkelijk vanaf daar, want binnen de 1e twee weken NA aankoop dien je simpelweg direct een nieuw exemplaar te krijgen als er een klacht/probleem mee is in de winkel van aankoop, al heeft het momenteel weinig zin terug te gaan naar welke winkel dan ook, (praktisch) niemand heeft meer voorraad :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.J. op dinsdag 23 augustus 2005 om 01:05:
krijg m tussen 4 en 9 september. De complete value pack + de umd's spiderman2, Up N Smoke Tour en Hitch; de game wipeout en nog een extra memorystick van 512mb. voor 250eurolaatste aanpassing 23 augustus 2005 01:07

Is dr inmiddels al contact met je opgenomen?? Hier nog steeds niks mogen vernemen van sony :(, jij al bericht gehad?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 19:20:
oke,al games op het oog?

Heb ff tijdschrift van jouw psp uit de winkel meegenomen, worden 53 games in besproken:)

ff looken welke me vet lijken:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 19:13:
Ik gaat morgen ff psp halen

:O :O :O :O

Gaan we dan samen spelen Le'tje? O:)

Waarschuw beheerder
Wat multiplayer,plug&play? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 5 september 2005 om 20:15:
Gaan we dan samen spelen Le'tje?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 20:24:
Wat multiplayer,plug&play?

Dat kan altijdO:)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb net ff psp gekocht, met medevil en untold legends erbij.

En we konden ons niet inhouden, gelijk maar ff playstation 2 erbij gekocht b)

Geld mot rollenO:)

Waarschuw beheerder
jatogggggg? :p Gran Turismo 4 :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 18:47:
Gran Turismo 4

En GTA :kwijl:

Waarschuw beheerder
én Tekken én Metal Gear Solid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 15:11:
zijn die dingen in Japan nu al afgeprijsd dan??
Wel erg snel dan!

bij de opening in Japan was hij rond de 190 euro :)
Hoezo afzetters in europa?

Waarschuw beheerder
Voor luie pixels zegt Intertoys : Neem contact op met Sony
Waarschuw beheerder
donateur
En Bart Smit ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon effe dat filmpie proberen op psp-vault.. 60% vd mensen is het gelukt.. Gewoon proberen..

Staat hier al eerder gemeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik nergens last van B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet b)
Waarschuw beheerder
vanmiddag maar ff bij de MediaMarkt zo'n Logitech PlayGear haald en gelijk WipEout Pure derbij.. Lekker spel hooor.. En ook die teaser van Fired Up.. Dat speelt beter dan dat ik had verwacht..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 18:15:
zegt Intertoys : Neem contact op met Sony

Echt waar joh die gasten maken zich er ZO makkelijk vanaf, bah bah, hopen iedereen ze psp'tje een beetje dood pixel vrij heeft :)
Waarschuw beheerder
opkassa kwam er net stukje over...
Waarschuw beheerder
donateur
hehe yep, al had die gozert die in beeld kwam met ze consule wel alle reden tot klagen, die had er gewoon 6 NAAST elkaar zitten, met als gevolg een hele zwarte vlek hehe dat zag er werkelijk beroerd uit!

In dat geval gaat de garantie dus wel op :D
Waarschuw beheerder
ja net of er een vlieg op het scherm zat :P