29 juli 2004 10:21donateur Hier op pf nog meer liefhebbers van tequila met een scheutje zout en een stukje citroen? Of ga je echt over je ruig als je tequila drinkt? I Tequila!laatste aanpassing 29 juli 2004 10:21
DD80 3 augustus 2004 17:232x gedronken, oei, ging iets te fanatiek/enthousiast dansen Maar een margaritha (strawberry!!) waar tequila in zit is dan wel weer superlekker! Of een sex on the beach! mjammie
! ! S@MMIE ! ! 3 augustus 2004 19:26donateurnouh zaterdag 1 gehad zonder zout of citroen half glaassie naar binne gekregen in 1 x lukte echt niet hoor bah wat goor
10 september 2004 12:05ik heb het twee jaar geleden voor het eerst gedronken op kreta... dat was echt lache!! ben gek op zout haaha en gek op citroen dus z`n drankje erbij is zeker niet verkeerd.. enne normaal slaap ik echt heeeeel laat en toen we terug waren in het hotel ben ik op bed gaan liggen en lag volgens mij gelijk in een coma whahaha overdoen?! jaaaaaaaaa zeker wel!!
Bennykuh 10 september 2004 12:38donateurzeker lekker!!! in de zomer ook wel een paar gehad op vakantie was toch all inclusive gaat wel lekker hard