Partyflock

Forumonderwerp · 695296
Waarschuw beheerder
Iedereen op PF heeft het altijd over Hans Teeuwen en Theo Maassen... ze worden zelfs in verschillende topics met elkaar vergeleken :s (alsof het dezelfde stijl is :s).

Mijn vraag: welke caberetier heb je gezien, en vind je echt goed?

Een voorzetje van deze kant: Najib Amhali is als je 't mij vraagt op dit moment verreweg de beste :respect:
Waarschuw beheerder
heeft iemand wel is van youpie gehoord :P

Waarschuw beheerder
Ik heb kaartjes voor Arie en Sylvester op 25 september.

Maar theo maassen blijft the king van cabaret!! :respect:

Waarschuw beheerder
Hassan's Angels (L)
Waarschuw beheerder
ik heb net een dvd'tje van die najib man binnen. zal vannacht is ff kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Najib Amhali, zal jij dubbel hebben gelegen van het lachen (Y)

Waarschuw beheerder
Marc Marie Huijbrechts

Waarschuw beheerder
Marc Marie Huijbrechts
Waarschuw beheerder
jah bert visher ofzoiets en youp van het hek maar die zuigen egt
Waarschuw beheerder
Marc Marie Huijbrechts

Hè, eindelijk iemand die 'm kent!
Ik vind 'm echt goed: die enorm groffe dingen die hij met dat verwijfde stemmetje van 'm allemaal zegt :respect:
Waarschuw beheerder
Harrie Jekkers, beste kaberetjee ooit
Waarschuw beheerder
Jaaa... 't is me eindelijk gelukt!!!

Ik heb kaartjes voor Najib Amhali... In nl. is 'ie overal uitverkocht, maar in Belgie zijn nog kaarten te krijgen!!!
Waarschuw beheerder
Vorige week een dvd gezien van: Najib Amhali!! :D:D
Erg leuk:D

Waarschuw beheerder
Hassan broodje broodje!
He meisje, he meisje, Hee Hoer!!! Ben je doof of zo? He ab, ze is echt doof.. sorry, nee ab wist ook niet!
He Hassan ben jij ook doof? ik heb honger man

Waarschuw beheerder
Kent iemand André Manuel? Met het accent van Finkers maar met meer zwartgallige humor dan Teeuwen?

*klik voor geluidsfragmentje*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
André Manuel? Nooit van gehoord. Maar die is dus wel de moeite waard?

Najib:
Ik kom voor geld voor die hoer. Die hoer is te doer. Waarom krijg ik geen geld voor die hoer? Mijn broer krijgt geld voor die hoer, mijn boerman krijgt geld voor die hoer, ik wil ook geld voor die hoer. Die hoer is te doer.
Ik wil hoersubsidie.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb kaarten voor Lebbis & Jansen :)
En voor Bert Visscher in 2005 :D

Zaterdag ff kijken of er nog kaarten voor Jochem Myjer zijn, die vind ik eigenlijk nog veel leuker!
Waarschuw beheerder
Bert Visscher z'n nieuwe show / try-out, of voor de reprise van 'nee dan Lourdes'?

Jochem Myjer vind ik niet leuker als Visscher, maar hij's idd goed. Kaarten zijn nog wel te krijgen!

Waarschuw beheerder
De Josti Band... Nog Zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daat geen misvertand over bestaan, maar ik hou van mooie muziek, met gevoel bespeeld door musizi, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van... Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad en ik zie een poster: Josti Band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te worden...door mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal godverdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal...dat tuig begint te spelen...KUTMUZIEK!!! Ongeïnspireerde bagger. Dat had niks met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat doe je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten...!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels...want dat zijn ze. Die maken het kapot.
En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn..te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor,"Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!" Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! OOhh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: "Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld...!!!"
(Hans Teeuwen, dat dan weer wel)

Zeg nou zelf... het blijft leuk.. toch?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Bobje: ik heb kaarten voor de reprise van Bert Visscher. Maar toch leuk :)

Ik hoop dat er nog kaarten zijn bij het theater bij mij in de buurt. Maar ik ga vroeg, dus heb nog wel kans :D
Waarschuw beheerder
Ik zag idd dat 'ie nog steeds met z'n reprise rond trekt.

He-le-maal geweldig die show!!!

Ik zeg 1 woord: Botsauto's (ik zeik al weer bijna in m'n broek van 't lachen als ik er aan denk).
Veel plezier!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik ben benieuwd hoor.
Maar moet nog heel lang wachten, ga pas in april :(
Heb gelukkig wel al heel veel dvd's om te kijken :D

Botsauto's?? Ik zal er op letten :)

Dank je! :D
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens vandaag kaartjes voor Ruben Nicolai (juist, die leuke van de Lama's) besteld. Ben erg benieuwd naar zijn show, samen met Nathan Vecht (die ik helemaal niet ken...)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja André Manuel die ken ik wel, heeft nog een keer een hitje gehad.
En trouwens ook het leidse cabaret-festival gewonnen. Hij had ook een band, heb die een aantal keer gezien (1992/1993)
Erg leuke muziek,*in ons dorp* was zo`n heerlijk nummer.

ps. het was niet zijn broer maar zijn spaanse *boerman* :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jochem Myjer zn show AaDeeHaDee is wel leuk :d

En ga als het goed is naar Arie en Sylvester
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
AaDeeHaDee is zeker lachen!

Ik ga naar Arie en Sylvester volgende week en de week erna naar Theo Maassen :respect: en eind oktober nog even langs Najib. Ik=blij
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zaterdagochtend hartstikke vroeg (voor openingstijd) bij het theater om kaarten te halen, waren er nog 267 mensen voor mij :@
Dus helaas geen kaarten voor Arie en Silvester of Jochem Myjer :(
Gelukkig had ik wel al kaarten voor Bert Visscher :D in april 2005 :/

Waarschuw beheerder
donateur
Is iemand hier bekend met de nu lopende show van Rooyackers Kamps en Kamps?
Waarschuw beheerder
Arie en Sylvester, Jochem Meijer en Bert Visser zijn veel beter dan Hans Teeuwen.................

Hans Teeuwen z'n beste tijd is geweest "dat dan weer wel" is de beste show ooit maar hij wordt echt steeds slechter!!!
Waarschuw beheerder
Ik zaterdagochtend hartstikke vroeg (voor openingstijd) bij het theater om kaarten te halen, waren er nog 267 mensen voor mij

Ja, duhh, je moet ook 's avonds rond een uur of 11 al in de rij gaan liggen hè... Je moet er iets voor over hebben!
Is iemand hier bekend met de nu lopende show van Rooyackers Kamps en Kamps?

Heb d'r bij de vara een stukkie van gezien, maar 't is niet echt mijn ding...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb d'r bij de vara een stukkie van gezien, maar 't is niet echt mijn ding...

Nog een bepaalde stijl die overeenkomt met een beter bekende cabaretier? Zijn ze grappig? 8) Dat lijkt me wel belangrijk ;)Ik ben wel benieuwd naar die gasten.
Waarschuw beheerder
Ze zijn op zich wel grappig, maar humor is natuurlijk behoorlijk relatief...
Kijk anders effe op www.zwartekat.nl (dè cabaretsite).

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is helemaal waar. Heb al wat fragmenten gevonden op variatee van ze, ga ze vanavond wel ff bekijken!

Waarschuw beheerder
Ja André Manuel die ken ik wel, heeft nog een keer een hitje gehad.
En trouwens ook het leidse cabaret-festival gewonnen. Hij had ook een band, heb die een aantal keer gezien (1992/1993)
Erg leuke muziek,*in ons dorp* was zo`n heerlijk nummer.

En we zitten aan de bar, en we drinken glazen bier, en we praten over bendjes, bandjes, balen as een stier...

FRATSEN heette die band en die is geweldig (helaas maar 1x live gezien). Zijn nieuwe werk met Krang is veel minder vind ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik twijfel of ik kaarten zal halen voor Jochem Myjer. Ik vond aadeehaadee super maar hij schijnt in zijn nieuwe show nog sneller te praten, ik vind dat soms best irritant.

Waarschuw beheerder
donateur
Fratsen ja dat was de band thanks (Y).

Ik heb in die tijd in een kroeg gewerkt waar we vaak dit soort bands/artiesten inplande.

Waarschuw beheerder
donateur
Jochem Meijers is goed ja
nog sneller??? haha
magtie wel 4 flitspalen neerzetten dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sara Kroos is trouwens 1 van de laatste die ik gezien heb. Heb dubbel gelegen (ook al pikte ze me eruit)
Waarschuw beheerder
Jochem Meijers

Die ken ik nie ;)

Waarschuw beheerder
ja zijn nieuwe show heet YEEHAA en het is een soort achtbaan trip ofzo, figuurlijk dan!
Waarschuw beheerder
donateur
"dat dan weer wel" is de beste show ooit maar hij wordt echt steeds slechter!!!

daarna heeft ie 1 show meer gemaakt dus hij heeft 1 x iets slechters gemaakt volgens jou.

maargoed, ik vind van niet, behalve dat het wel steeds dezelfde flauwekul is kan ik om die laatste show even hard lachen...

Waarschuw beheerder
ja ik ga toch voor najib amhali....

ja hans teeuwen blijft ook cool
Waarschuw beheerder
ja zijn nieuwe show heet YEEHAA en het is een soort achtbaan trip ofzo, figuurlijk dan!

O Jochem Myjer... Ja, die ken ik wél, daar heb ik ook kaartjes voor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch mis ik de Gebroeder van Es

Waarschuw beheerder
O Jochem Myjer... Ja, die ken ik wél, daar heb ik ook kaartjes voor

MYJER ja!! hahha ik schrijf het altijd goed :yes:

maare jij hebt ook overal kaartjes voor!
Waarschuw beheerder
Valt wel mee dit seizoen, ik ga maar naar 5 shows zoals 't er nu naar uit ziet.
Tja: ik dit jaar dus ook niet eens in de rij gelegen voor Theo Maassen, Arie en Sylvester of Javier Guzman.
Dat zijn dus ook de enige drie voorstellingen waarvan ik nog kaartjes moet zien te bemachtigen.

Waarschuw beheerder
Guzman is nog niet uitverkocht in venlo, maar dat is denk ik te ver rijden voor jou. Ik zelf zit er aan te denken om kaarten te kopen voor Myjer in venlo. Theo gaat nog in de verkoop voor arnhem maar ook dat is even stukje rijden.

Waarschuw beheerder
check www.blauwekei.nl in Veghel. Die hebben voor guzman en arie en syl nog kaarten!
Waarschuw beheerder
Heel veel dank!!!

Ze zijn besteld!

Waarschuw beheerder
Your welkom :) ik ga lekker volgende week zaterdag al naar arie en sylvester, ben echt benieuwd!