had er ook altijd last van toen ik een vriendje had, vaak als we gemeenschap hadden gehad en kreeg er ook altijd weer een peneseline kuur voor en daar ging mn weerstand weer van omlaag werd ik weer ziek enz enz ... bleef elke x in hetzelfde cirkeltje hangen! ook een blaasontsteking verwaarsloosd en toen had ik een nierbekkenontsteking en ben daar echt heel ziek van geweest en t ergste was nog dat ik van die blaasonsteking niks had gemerkt en vandaar dus die nierbekkenontsteking! nu ik al ff geen vaste verkering heb ... ook geen last van blaasontsteking! wat helpt zijn indd cranberry tabletjes (bij kruidvat)
veeeeel drinken!
lactacyd ook een oplossing, indd voor na de sex

heeft bij mij een tijdje geholpen naderhand toch weer last gekregen .. de eerst volgende x als ik weer regelmatig blaasonstekingen krijg ga ik een afspraak maken bij het ziekenhuis voor een onderzoek, kijken of ik niersteen heb of zow?!
het schijnt ook aan de manier van plassen te liggen, niet persen maar je plas rustig laten gaan en het allerlaatste beetje eruit plassen en om ervoor te zorgen dat je echt het laatste erui krijgt moet je, je bekken iets naar voren kantelen, je voeten en benen goed dicht langs de wc.pot! heb t van mn ma, die heeft er ook altijd last van en die heeft daaroovr therapie gehad! ik nam ook nooit de tijd om rustig te plassen allemaal maar snel snel, nu doe ik dat anders! ervoor zorgen dat je dus het laatste beetje er goed uit plast...

succes
btw .. je kan indd geen blaasontsteking krijgen van de kou

zijn indd bacteriën, kou op je blaas kan je voelen maar is dan geen blaasonsteking