Partyflock

Forumonderwerp · 694823
713x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik wil een notebook kopen om mee te nemen naar t buitenland (werk maar gebruik ervan is prive)

Ben nu bij dell aan t kijken, heeft iemand nog tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Alice, hoop dat t n beetje gaat met je!! (f)

Ontopic dan nu...

Dell zou ik niet aanschaffen, ik heb gehoord dat je bij evt. uitbreiding etc perce Dell moet kopen, en daar wordt het ineens duur...

Ben uitermate tevreden over het machientje, alleen is de accu een - punt. Na twee uur alweer leeg...

Dat geldt ook voor Compaq/HP en meer van die grote merken, helaas...
Ook het accu-probleem is een algemeen laptop-probleem... enige oplossing daarvoor is een extra batterij aanschaffen...

Toshiba maakt overigens ook errug goeie spullen!!
Waarschuw beheerder
deTuinman top bottom 28 juli 2004 18:38 crew
deTuinman als je kwaliteit wilt hebben moet je een acer travelmate nemen en geen asphire.

kheb zoals ik al zei de travelmate 290

centrino 1.5 , ATI radeon 9700 , + - dvd brander. standaard

en het is een van de compactste laptops, de asphire is veel dikker

Correct me if i'm wrong. maar volgens mij is de travelmate zoals de naam al zegt een notebook om mee te nemen :D
Erg compact en zuinig met barrarij.
Een mobile CPU erin dus.

De Aspire zijn volgens mij gewone P4's en AMD cpu's.
Het lijkt me dan ook dat de Aspire degelijker en groter is dan de travelmate.
En sneller natuurlijk.
Want een Centrino kan niet op tegen een P4 3Ghz.

Je zult dus moeten kiezen voor :
snelheid of mobiliteit.
Aspire of travelmate.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja dat moet je aan de prijs overlaten,

je hebt wel gelijk hoor
Waarschuw beheerder
ok iemand nog een leuke aanbieding gezien?
Waarschuw beheerder
leuke laptop voor leuk geld
Waarschuw beheerder
jah tweaker's pricewatch is zeker wel handig om raad te plegen.. ook als iets van pc aan vervanging toe is dan weet je waar het goedkoopste en beste winkels zitten..
Waarschuw beheerder
Nou heb er 1 gekocht van Compaq.
Waarschuw beheerder
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat meen je niet compaq is altijd gezeik en als je windows kadoek is moet je weer 100 euro betalen voor windows er op te zetten of je download t via warez.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Of je gaat naar een vriend/vriendin die n os kan installeren, das niezo moeilijk ThaOdie...
Waarschuw beheerder
Uh nou hij doet t prima hoor...

Waarschuw beheerder
Ik ben ook opzoek naar 1 voor me opleiding, maar heb al verschillende kanten gehoord, geen Compaq......IBM Thinkpad moet ook wel goed zijn hoorde ik ?
Waarschuw beheerder
snap niet wat er mis is met compaq achligt er maar net aan, ik gebruik t ding voor internetten en foto's opslaan... heb lekker breedbeeld scherm ideaal
Waarschuw beheerder
Of je gaat naar een vriend/vriendin die n os kan installeren, das niezo moeilijk ThaOdie...

Geef die vriend of vriendin dan wel ff iets hiervoor is mijn tip (Y)