Partyflock

Forumonderwerp · 694609
Heyyzz luitjes en vermaken we ons nog een beetje!!!!!!

Dis eingelijk het topic van hardcorebitch ma die van haar werd meteen gesloten geheh!!!

Nou eeuhh de mzzl ma weer daaro in HMH
geluid is wel veeel minder dan vorig jaar en dat jaar ervoor :( :( maar toch wel lekker om te hakkuh!!!!!!! :bounce: :bounce:
Junks :P
tis hier vet :D
ben weer naar beneden
mzzls (K)
Pas op voor de trap he!

*Zwaai*

tering net bijna van de trap afgevallen!!!!! Langs deze weg wil ik mijn maat bedanken.....anders was ik naar beneden gestuiterd
Wat zeg ik nou?

PAS OP VOOR DE TRAP! :[

Gekkehuis hiero, relaxde sfeer !

echt zeker lache hier ,wordt zeker beter gedraaid
Super vet hiero!!!!

lekker knal fuif:d:bounce:

er wordt lekker gedraaid --> helaas vrij veel platen dubbel!!!

maar dat drukt de pret ckers nie!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!
laatste aanpassing
nou er werd helemaal niet super gedraaid:Dmaar geluid stond wel weer lekker volgas :P
WHAAAAAH helemaal LEIP!!!!!!!
zo stelletje junkies ;P

dit was echt uber vet

de vizitor was de man

nog mensen hiero offzo :vaag:
LIJP FEEST,ondanks warmte, gladheid en vage sfeer..
jaaa luitjes was wel weer ff een feesje he!! :bounce: heb me weer goed vermaakt :D
jajaaaa net thuis:D toetsenbord gaat wel heen en weer nu:s:P
wel klotuh dat pf eropeens aflag daar:s kon niet eens uitloggen:[ heb een uur staan wachten tot ik mezelf kon uitloggen:[ je weet maar nooit:P
was ff leuk joh pf'en tijdens een feessie
was een top feessie:yes: leuke mensen ontmoet en er werd goed gedraaid:D
maa waarom mijn topicje ineens dicht was:( :[ niet lief:no:
nu gaat ik slapen want het draaie word steeds erger:P
Was ckers relax feestje ..

:respect: DJ VINCE :respect:

Dat ie goed was, da's al lang bekend, maar WEER een GEWELDIGE set .... (Y)(Y)(Y)

Vizitor ook top-setje trouwens

Wel beetje vage sfeer, en veel te veel :kots: pogo-kleuters :@

Maar uiteindelijk toch erg goed vermaakt :bounce: :xtc: :yes:
ja was wel n vet feestje ja:)
alleen wel jammr dat t internet echt super langzaam was...:S dat werkte niet echt fatsoenlijk.. maar ja. voor de rest was t wel n geslaagd feestje, maar khad er wel ietsjes meer van verwacht...

Ik vond 't Wremdull Mennnnnnn

Lachgas in de bus flink ragge daar met vince, noize supressor, outblast, nosferatu etc.

heb me perfect vermaakt :yes:
heee man trutZ:P jou topic is nog steeds open:[

Ik vond t tegenvallen

alleen wel jammr dat t internet echt super langzaam was... dat werkte niet echt fatsoenlijk

Alsof je daarvoor komt :S

Ik vond het echt een geweldig feest. 1 van me betere party's tot nu toe. Het geluid was echt super hard en super zuiver. Alleen ik snapte niks van de line-up gaan ze eerst 3 goeies doen en krijg je daarna een paar onbekende. Het begin was gewoon super maar ik vond het na een uur of 3 wel wat minder worden. Maar toen Outblast begon ging ik weer helemaal los.

Ik vond Noiz Suppressor ook wel wat tegenvallen. Ze hadden nu teveel van die shit erdoorheen gedaan. Normaal vind ik het wel relaxed maar nu was het gewoon teveel.

Het leek ook net of dat ze in een andere samenstelling waren. Die kerel die op Masters draaide (kaal) die was nu vervangen leek het net. Hij zag er iig heel anders uit. Die andere gozer (die de vage dingetjes doet) was wel hetzelfde.

Beneden in de grote zaal was de ventilatie zeer goed. Maar boven en in de plees was het gewoon niet te houden. De temperatuurmeter zat zeker tegen de 40-45 graden aan...

Van een maat van mij is ook weer (voor de 2e keer) een voorgedraaide joint afgepakt. Ik snap er nu dus echt niks meer van. Als ik voorgedraaides meeneem krijg ik ze altijd mee naar binnen maar hij heeft gewoon altijd die bullshit.

Maar ik snap ook niet waarom je ze bij de ene wel mee krijgt en bij de andere niet. Ze hebben hiervoor toch een strak beleid hoe ze het moeten doen? Hoe kan het dan zijn dat het bij iedereen anders is?

Voor de rest echt een mega feest! Volgend jaar zeker weer :jaja:
misschien ligt het aan zn uitstralinf??? ik word ook avaak goed gefouiieerd terwijl ik de onschuld zelf beno:)
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
vond het geluid vergeleken met vorig jaar erg tegenvallen..!!! voor de rest zeker vette decoratie ensow, maar ik ga naar de HMH voor het geluid!!!! HR onderscheide zich erg duidelijk van de rest qua zuiverheid en volume van het geluid...dit jaar dus niet! dit had ieder ander feest kunnen zijn...jammer!

voor de rest geen slecht woord over Q-dance ofzo, maar had gewoon zin in mooi geluid!

maar ik ga naar de HMH voor het geluid!!!! HR onderscheide zich erg duidelijk van de rest qua zuiverheid en volume van het geluid...

Ik vond HR daar ook stukken beter :yes:
laatste aanpassing
:respect: DAISY :respect: ALLEJEZUS
was zeker een goed feesie :) vond het alleen een beetje zweerloos af en toe!

Kheb weinig te klagen op de blue room na