Partyflock

Forumonderwerp · 694337
Waarschuw beheerder
me telefoon is dus afgeluisterd en werd van de week gebeld met de mededeling dat ik morgen op politie bureau moet verschijnen....

weet niet of meer mensen dit mee hebben gemaakt maar had wat vraag tekens.... kunnen ze smsjes ook onderscheppen?? en kunnen ze je aan de hand van wat wazige gesprekken echt een oor aannaaien?

en werd gebeld maar ze hebben helemaal me naam niet genoemd dus nu loop ik me ook af te vragen of ze wel weten wie ik ben en dus niet alleen maar een 06 nummer hebben :s

Waarschuw beheerder
donateur
wat voor stouts heb je gedaan dan?

Waarschuw beheerder
Ja wat heb je gedaan :P

Maar om op je vraag te reageren, smsjes kunnen idd worden onderschept.
Waarschuw beheerder
donateur
kan hij niet zeggen, zijn pc wordt ook afgeluisterd, alles wat hij online zet op PF, kan de politie lezen!!
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig heeft een vriendin van mij het ook gehad... ze kunnen zowiezo achter je naam komen, je telefoon staat geregistreerd en waarschijnlijk bel je met abbonnement... wordt het ze helemaal makkelijk gemaakt...

en ja ze kunnen je echt een oor aannaaien, want waarschijnlijk is alles al nagetrokken, anders laten ze je niet op het bureau komen...

maar ff nieuwschierig... waar maak je je druk om?
Waarschuw beheerder
kennis van mij heeft aantal maanden vastgezeten naar aanleiding van een tap op ze telefoon.
Waarschuw beheerder
ik maak me er eigenlijk helemaal niet druk om.... maar ook weer wel want werk namelijk zelf voor de overheid en dit kan wel is serieuze gevolgen gaan hebben voor me baan.... als het beetje slecht uit pakt sta ik dus gewoon op straat.... dat is dus waar ik me beetje druk over maak :S
Waarschuw beheerder
zat er in heb je laatst niet op tv gezien dat de nederlandse politie na america de meeste telefoon gesprekken onderscheept. voortaan dus oppassen wat je over de telefoon zegt....

het goede is dat ze geen enkel vast bewijs hebben en je kan altijd zeggen dat het ene geintje was of dat je het over smarties had :D

Waarschuw beheerder
als je een abbonnement heb hebben ze zoiezo al je gegevens.

maar ik heb er nooit van gehoord of hier in de buurt mee gemaakt dat ze iemand op bellen.
meestal gaan ze zo iemand in de gaten houden en dan een huiszoeking.
als het om drugs gaat tenmiste

Waarschuw beheerder
maak je maar heel druk hoor :jaja: :dood:

Waarschuw beheerder
Je werkt voor de overheid? Vind je 't dan niet dom dat je zo'n topic opent met je eigen profiel waar notabene pics van jezelf opstaan!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tripper!! (Y)
Waarschuw beheerder
ik heb niks gedaan hoor O:)

Waarschuw beheerder
Zeggen ze allemaal :P hehe
Waarschuw beheerder
bij mij ist echt zo :)

maja zie wel hoe het morgen loopt

Waarschuw beheerder
ik maak me er eigenlijk helemaal niet druk om.... maar ook weer wel want werk namelijk zelf voor de overheid en dit kan wel is serieuze gevolgen gaan hebben voor me baan....

Denk vast dat je je als bananenbuiger geen zorgen hoeft te maken..
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er bij pluisman niet pluis O:)

Als je echt stoute dingen heb gedaan, zeggen dat het geintje was ofzo..

Kan het niet zijn dat je moet getuigen voor/tegen iemand met wie je gebelt hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je niet gewoon voor de gek gehouden??!!
Als er echt iets aan de hand is word je heus niet gebeld maar staan ze voor je deur!!
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
er is al eens iemand op partyflock die hetzelfde
me gemaakt heeft inderdaad!!!
correctie
nederland staat op nr 1 met het tappen van telefoons

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Politie in Nederland! :no:

Gaat nergens over! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
of wachten ze je op bij een deal :yes:
Waarschuw beheerder
me vriendin zei keer over internet dat ze 300 pillen wel wou verkopen voor de grap :d de poltitie stond mooi voor haar deur :d met bewijs dat ze het gezegd had :d maar ik hoorde dat het ook via telefoon gaat enzo..
Waarschuw beheerder
het gaat inderdaad niet zo zeer om mij maar om een een "groter" iemand die tijdje terug is gepakt en ze zijn nu iedereen af aan het gaan die er mee te maken had.... zo doende het telefoontje en dat ze dus niet aan de deur stonden... werd me verteld dat dit wel het geval zou zijn als ik morgen niet zelf kwam....
Waarschuw beheerder
Ja en als ze aan je deur komen dan nemen ze tegenwoordig ook je PC in beslag en checken ze alles wat jij de laatste tijd gedaan hebt op het web....thrust me...ik weet waar ik over praat...

hoop voor JOU dat je niet al te schokkende dingetjes hebt neergezet op het web ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan denk ik dat ze gewoon jouw nummer in die gast zn telefoon hebben gevonden...

hebben jullie niet toevallig dezelfde hobby?? (behalve drugs)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is niet pluis man! :no:

Waarschuw beheerder
nou ik vind het maar vaag dat ze bellen..
als je je met dingen bezig houd komen ze of voor je deur of ze wachten je op bv als je gaat handelen.
maar ze bellen je niet.. lijkt me stug
Waarschuw beheerder
Las laatst een stuk in de krant over het aftappen van een tel,maar wat ik me nou eigenlijk afvraag is:kunnen ze je ook afluisteren als je een gesprek voert over msn met n microfoon?
Haha als ze me dan afluisteren terwijl ik met mijn vriendinnen aan t kleppen ben weet ik zeker dat bij menig agent het schaamrood op de wangen staat.Maar weet iemand of dat ook kan???
Waarschuw beheerder
Mijn ervaring is dat als ze je bellen dat ze dan inderdaad je nummer erg vaak in de telefoon van een verdachte hebben staan....

Maar jij gebruikt of handelt uiteraard geen drugs dus je hoeft alleen maar de echte reden te geven waarom je zo vaak met hem gebeld hebt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik ben 1 x mega erg in de zeik gezet:[ :@
en een vriend van me was gepakt en ik werd wel afgetapt daarna maar toen hij vrij was verbaasde ut hem dat ze nie aan de deur waren geweest bij mij:vaag: ze hebbe wel vaker mensen wat ik ken afgetapt en die zijn wel genaaid duzz......
maar ik zou toch nog maar even afvragen of ze je niet echt voor de gek houden want daar zijn sommige heel goed in:[ :P
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zeker wilt weten of dit geen geintje is bel je morgen vroeg even naar de politie ( zeg netjes je naam) en vraag hoelaat de afspraak ook al weer was....

Weten zei van niks.....

Dan weet jij genoeg....

Waarschuw beheerder
als je dan toch langs het politiebureau gaat vraag dan in ieder geval of je ergens van verdacht wordt.

Lijkt mij niet, anders zou je wel een dagvaarding hebben gekregen.

En maak gebruik van je zwijgrecht indien nodig, ze kunnen je weinig maken zonder concreet bewijs of een bekentenis.

Er is ook een mogelijkheid dat ze je schuldgevoelens in proberen te praten, zodat je toegeeft.
Waarschuw beheerder
donateur
ga er maar vanuit dat het een grap is!.

zo ver ik weet hoor je in zo'n geval iemand aan de deur te krijgen of een brief te ontvangen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik werd tijdje terug gebeld:s met politiebureau hengelo:s
ik zeg jajaaa flikker op joh:D
hij weer bloedserieus neej mevr. u spreek echt met politie. burohengelo:s :s
heb hem toen megahard uitgelachen/gescholden/etc!!!!
:bloos: en na 5 minuten kwam ik erachter dat ut ECHT de politie was:bloos: :bloos:
dacht dat me vrienden me in de zeik hadden genomen:X
was de 1ste x dat ik legaal ene politie heb utigescholden zonder dat dr ook maar iets van werd gezegd:D
en wat was het probleem????
of ik ff vloeitjes langs wilde brengen voor een kameraad van mij wat daar zat:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je sms gegevens kunnen ze ook opvragen die gaan voor een aantal jaren in een soort van data bank.
Waarschuw beheerder
donateur
een aantal jaren????:s haha sluit mij maar op dan:x :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ken ook een paar mensen die daar last van hebben
en ze kunnen ook je sms lezen
soms weten ze niet wie je bent of wat je precies doet
maar wat ze horen veranderen ze in wat ze denken te horen
en daar laten ze je voor op buro komen en doen ze net of ze alles van je weten terwijl dat meestal niet zo is en horen ze je uit
wij praten over sommige dingen in geheimtaal en daar maken ze ok wat van maar kunne niet bewijzen wat het is en als je dan ontkend is er niks an de hand
Waarschuw beheerder
ga er maar vanuit dat het een grap is!.

zo ver ik weet hoor je in zo'n geval iemand aan de deur te krijgen of een brief te ontvangen.

neej cheiz het is geen 1 april .
laatste aanpassing
Een mobiele telefoon zend radio signalen uit, die mogen zonder toestemming worden opgepikt door een ontvanger van de politie omdat het signaal in de ether word verzonden. Voor een signaal over een lijn zoals een vaste telefoon is een tap vergunning nodig. Maw. over een vaste lijn bellen is veiliger wat aftappen betrefd omdat er dan toestemming nodig is van de officier van justitie.

Echter de politie tapt vaak al af voordat toestemming van justitie er is. Met terugwerkende kracht geeft de officier dan toestemming.

Maw, hebben ze een hekel aan je bij de politie dan gaan ze tappen.

Iedereen word hier afgetapt, de politie houd iedereen op dit forum in de gaten. Ze zijn gek op drugs forums, maar jah dat weet iedereen toch al :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom bel je uberhaupt met een abonnement? Ze onderscheppen je niet als ze niets vermoeden.. Je hebt dus al iets gedaan wat niet mag. Ze hebben je in de pijling en strafblad is misschien al wel in de maak. Zou zeggen...als je zulke dingen doet altijd een prepaid gebruiken en om de maand weg dat ding en zo ie zo moet je niet te veel lullen over telefoon algemeen...

Maarja..als ze echt willen gebruiken ze een pijlzender die gaan door hele blokken rijtjes huizen... Zou zeggen...sterkte...enne mm wel beetje raar gedoe.

Klein landje zoals Nederland en zoveel afluisteren...lang leve de koningin!

EVEN VOOR DE LUI die aftappen. FUCK YOU AMBTENAREN...sorry moest dit even kwijt stelletje hielelikkers wie gaat er nu bij de overheid werken! DOMBO's! LOOPJONGENS! HAPPE! :-D

Ik gebruik tegenwoordig postduiven en die schijten extra boven een politieauto als ze die in de peiling hebben...heb ze zo afgericht :-D
laatste aanpassing
Ze rijden gewoon rond met een tapwagen, ze hoeven maar even in een 'beruchte' wijk rond te rijden en het is bingo. Er is geen toestemming nodig om een signaal uit de lucht te plukken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ze er toch zijn kunnen ze gelijk een biertje tappen voor me :d
Waarschuw beheerder
Mij is het ook overkomen.. een jaar of anderhalf geleden.. werd ik gebeld op m'n mobiele telefoon.. met de vraag of ik ff naar het bureau wild ekomen.. an jah hoor die gast waarvan ik weleens handel haalde was gepakt en ik moest een verklaring afleggen.. Ik wist van nix.. totdat ze een papiertje onder m'n neus schoven met complete tel gesprekken erop over wie wat hoe en waar :vaag:

Maarre iig suc6 morgen en hopen dat het niet al te schadelijk is voor je baan..(Y)

Waarschuw beheerder
Succes morgen en laat je wel even weten hoe het is afgelopen?
Iedereen hier is nieuwsgierig
Waarschuw beheerder
en dat ze dus niet aan de deur stonden... werd me verteld dat dit wel het geval zou zijn als ik morgen niet zelf kwam....

Das gelul van ze want als ze een strafbaar feit tegen je hadden ze je alang opgehaalt, Dit is gewoon bang makerij van ze.

Ik zelf was niet gegaan had netjes me advocaat gebelt en gingen ze daar maar mekkeren ipv bij mij. Want je bent niks verplicht ook niet een verklaring af te leggen, Wat agenten wel eens doen overkomen van dat je het wel moet.
Waarschuw beheerder
donateur
soms weten ze niet wie je bent of wat je precies doet
maar wat ze horen veranderen ze in wat ze denken te horen
en daar laten ze je voor op buro komen en doen ze net of ze alles van je weten terwijl dat meestal niet zo is en horen ze je uit

ow die ken ik jah:s :kots: das een flikker streek:@
Binnenkort worden alle telefoongesprekken van iedereen minimaal 1 jaar bewaart, of je nou goed of slecht bent, crimineel of niet, schooljuffrouw of stratenmaker.

By the way, in america worden afgeluisterde gesprekken gebruikt in zakendeals zoals Lockheed en Bowing die Europa afluisteren zodat zij onder de prijs van de concurrent kunnen gaan zitten bij de bouw van nieuwe vliegtuigen zoals JFS of AIRBUS. Alle grote bedrijven in nederland worden ook afgetapt door de US in hun dataverkeer zodat de US in het voordeel is bij zakendeals.

De Nederlandse regering heeft aangegeven positief te staan tegenover een wetsontwerp dat privacy van Europese burgers weleens kon gaan bedreigen. Het ontwerp houdt in dat informatie uit alle telefoongesprekken en e-mails in Europa minimaal 1 jaar en maximaal 3 jaar bewaard dient te worden. De informatie moet toegankelijk worden voor politie en justitie, zodat terrorisme en criminaliteit beter bestreden kunnen worden.

De wet werdt ontworpen door 4 Europese lidstaten na de aanslagen in Madrid. Critici zijn van mening dat met deze nieuwe wet de privacy van Europeanen geschonden word.

De Nederlandse regering lijkt vooralsnog positief te zijn ten opzicht van deze wet. Verwacht wordt dat nog dit jaar alle Europese ministers van Justitie in zullen stemmen met deze wet, en dat de daadwerkelijke invoering in 2005 plaats zal vinden.

DE ALGEMENE INLICHTINGEN EN VEILIGHEIDS DIENSTEN (AIVD) mogen de rechter bij rechtzaken bewijsmateriaal voorzien zonder dat de advocaat van een aangeklaagde inzage mogen hebben in het bewijsmateriaal. Dwz. je kan worden veroordeelt zonder dat je bewijs hebt gezien. Dit is een nieuwe wet. Dat betekent dat de AIVD bewijsmateriaal kan verzinnen zonder consequenties.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey ik wee nie of jullie weleens naar ,t journaal kijken
maar ,k zag een hele poos trug <3a4mnd>
dat iemand een telefoon had uitgevonden
waarmeej je nie afgeluisterd kon worden
die telefoon zou verkocht worden
aan rijke zakenmensen ,zodat andere hun gesprekken nie konden afluisteren
en zo hun zaakjes nie in gevaar konde brengen

maar das ook een optie voor de drugdealer :P
alleen je ben dan wel 3000euro kwijt :D
Ik ben nu bezig met de ontwikkeling van software zodat mensen beveiligt kunnen communiceren via de pc. MSN word namelijk ook standaard afgetapt. Verder ben ik bezig met de ontwikkelling van een code systeem zodat mensen elkaar kunnen sms'en in code, op de pc moet je dan zo'n code sms invoeren en die zet de gecodeerde sms dan weer om in normale taal. Als je een sms'je wil versturen, dan gebruik je mijn computerprogramma om het te coderen met een paswoord, als je je eigen public key dan geeft aan degene met wie je communiceert en je met de public key van degene met wie je communiceert het bericht codeert kan alleen die het lezen.

die telefoon zou verkocht worden
aan rijke zakenmensen ,zodat andere hun gesprekken nie konden afluisteren
en zo hun zaakjes nie in gevaar konde brengen

Het word nu vaak veronderstelt dat als je je telefoon/zaken verkeer wil beveiligen dat je dan terrorist bent of drugsdealer, nou dat is helemaal niet zo, een firma wil gewoon haar zakenbelangen beschermen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een dag verder.. hoe is het afgelopen dan?

Waarschuw beheerder
Stil ja :/
misschien mocht ie meteen blijven logeren ;)
Waarschuw beheerder
neej hoefde niet te blijven logeren....

was met paar uurtjes klaar.... wisten beste veel hadden een behoorlijke stapel met a4 tjes vol met sms berichten en telefoon gesprekken... hebben heel wat vragen gesteld maar viel op zich ook wel weer mee ze hebben niet echt iets hard kunnen maken op hoeveelheden dus is op eigen gebruik gegooid en daar zijn ze in mee gegaan dus zal allemaal wel los lopen... dit zeiden ze zelf ook dat het allemaal wel mee zou vallen

maar officier van justitie gaat bepalen wat de straf word maar ik moest aan een geld boete denken dus ja zal het wel zien....
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
MSN word namelijk ook standaard afgetapt.

Het Nationaal Forensisch Instituut heeft voor het aftappen van internet verkeer een 'zwarte doos' ontwikkeld. Zodra de politie toestemming krijgt van de rechter-commissaris om het internetverkeer van een verdachte te volgen, dan wordt de zwarte doos bij de betreffende provider geïnstalleerd. Er is maar één zwarte doos in Nederland, dus de mogelijkheden om internetters te tappen zijn erg beperkt.

gsm is helaas een ander verhaal, dat is veel eenvoudiger :(

Waarschuw beheerder
terugluisterterreur...
Ben je net lekker bezig door de telefoon, met je vriendin die net op vakantie is een beejte hehe :) telefoonsexen, word je later opgepakt omdat je een pilletje zou hebben gehad, krijg je die telefoonsex gesprekken te horen in de rechtzaal... brrr :)

Aan het eind blijkt gewoon dat je vriendin zei dat ze aan de pil was, de antizwangerschaps pil.
Heb iets soortgelijks meegemaakt ja...er was een groot politieonderzoek geweest naar drugshandel in Heeg en omgeving,me broertje en z'n vrienden werden allemaal afgeluisterd,en veel mensen die ons kenden werden naar het bureau gehaald en bedreigd met vervolging als ze niets belastends over ons vertelden,dus al die kleutertjes bang,en veel hebbe toen geluld...moesten wij ineens op het laatst ook komen....had nooit gedacht dat er zo'n dik dossier van mij zou wezen...vet A

Waarschuw beheerder
met andere woorden: werk nooit mee aan jouw eigen proces.. gewoon je muil houwe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het ook gehad, werd uitgenodigt, dus ik kwam. Ze wisten echt alles van me, met wie ik om ging waar ik uit ging, bij welke shop ik altijd zat, echt niet normaal meer. Vanaf toen maar voorzichtig gedaan over de telefoon.
Waarschuw beheerder
Zou iig niet je telefoon meenemen :) ze kunnen je smsjes namelijk van je simkaart afhalen die blijven op de een ofandere manier allemaal bewaard. Zag het een keertje op tv dat een wout dat voordeed :s
Waarschuw beheerder
Ik ben nu bezig met de ontwikkeling van software zodat mensen beveiligt kunnen communiceren via de pc. MSN word namelijk ook standaard afgetapt. Verder ben ik bezig met de ontwikkelling van een code systeem zodat mensen elkaar kunnen sms'en in code, op de pc moet je dan zo'n code sms invoeren en die zet de gecodeerde sms dan weer om in normale taal. Als je een sms'je wil versturen, dan gebruik je mijn computerprogramma om het te coderen met een paswoord, als je je eigen public key dan geeft aan degene met wie je communiceert en je met de public key van degene met wie je communiceert het bericht codeert kan alleen die het lezen.

Ga jij ff moeilijk doen :yes: Wel is gehoort van IRC, daar zit tegenwoordig SSL in geintegreerd. Oftewel je zoekt een SSL irc server, je logt in. Zorgt dat je channel secure is ( alleen ssl mensen erin die je kent ) en tada. Je kan gewoon je zaakjes doen zonder code of gedoe. Daarom lukt het de music industry ook niet om al die release groups plat te gooien ;)
Waarschuw beheerder
ja hoor... iedereen is het opeens overkomen :s daar komen de broodjes aap verhalen

Waarschuw beheerder
nou dan is t dus gewoon slim om niks over de telefoon te doen niet zo moeilijk toch?
Waarschuw beheerder
dit voeffie is een bekend fenomeen
laat je niet mislijden door hun telaten zeggen
dat je bent afgeluisterd en zonder tehorren
hoe of wat van die band
laat je dus kort gezegt niet naaien en hun gelijk een verklaring afleggen van jou
vraag eerst bewijs dat ze een tape hebben
met aanwijzingen of een gerechteling bevel van dat ze mochten afluisteren;)

hier pakken ze gauw kleine kruimeldiefies mee
die door een soort van zwaanse methode door hun knieen zwikken van angst of dergelijke!!!!

laat hun het woord doen en niet jij!!
suc6

Waarschuw beheerder
je krijgt geen tape voor je neus , maar een heel netjes uitgetikt verslag van alle gesprekken en dergelijke
Waarschuw beheerder
ik bedoel met die tape das ze er wel mee kennen zwaaien maar niks opstaat
een uitgewerkt verslag hahaha bij mij was het een heel boek werk:S
Waarschuw beheerder
ze komen inderdaad met een stapel papier aanzetten jah met alles smsjes en telefoongesprekken compleet uit getikt

Waarschuw beheerder
Dan valt je mond toch wel ff open van verbazing gok ik zo..

Waarschuw beheerder
whehe maah goed dat ze mijn telefoongesprekken niet afluisteren...anders hadde ze me nu al in n dwangbuis gestopt en levenslang TBS..O:)

Waarschuw beheerder
anders mij wel ;)

Waarschuw beheerder
Waarom anders jou wel?
Waarschuw beheerder
tja ik gebruik voor dat soort gesprekken altijd de oude vertrouwde postduif.
geef dat beest ook wat dan is hij bijna zo snel als de telefoon :P
Waarschuw beheerder
-telefoons kunnen worden afgetapt,
-sms-jes kunnen worden onderschept
-op PF zitten vast ook wouten
-Mail kan worden onderschept
-msn berichten kunnen worden onderschept
-ICQ berichten kunnen worden onderschept

veiligste communicatie=
-sateliet telefoon
-ICQ over beveiligde lijn
-IRC over beveiligde lijn.

genoeg info?

Waarschuw beheerder
weet je pluisman ik weet het bijna wel zeker .

Waarschuw beheerder
ik zou gewoon niet meer opnemen en je niet melden bij het politiebureau
laat ze je maar komen halen als ze je pakken word je toch even streng berecht
en als ze niet komen heb je geluk :D
Waarschuw beheerder
Das niej zo best :no:
Kdenk dat k me telefoon had weggeflikkerd en weet nog niet zo zeker of ik naar de politie zou gaan :S
Mjaa succes dr mee

Waarschuw beheerder
Je wordt in de zeik genomen. Gewoon niks doen en in het vervolg wat voorzichtiger zijn.

Uitspraak van elesdee sc op maandag 2 augustus 2004 om 13:24:
gerechteling bevel van dat ze mochten afluisteren

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een vriend van mij geeft het tegen gekomen ze hebben zijn berichten opgevraagt en zijn telefoon afgeluistert en er stonden natuurlijk verdachte berichten bij van ik dus ik kreeg telefoon van de rijkswacht dat ik de volgende dag naar het bureau moest gaan om alles uit te leggen. Gelukkig heb ik me er uit gepraat. Ik zou gewoon gaan en hoor wat ze zeggen
Waarschuw beheerder
mochten ze vervelend worden beroep op je zwijgrecht en vraag om een advocaat. worden ze meestal bang van
Waarschuw beheerder
de politie komt je om 6 uur smorgens van je nest lichten.. en daarna mag je opgenomen telefoongesprekken verklaren.. en ja... smsjes kunnen ze ook onderscheppen.....

Waarschuw beheerder
donateur
veiligste communicatie=
-sateliet telefoon

Is niets veiligs aan, worden standaard getapt.
Waarschuw beheerder
postduif ;)
Waarschuw beheerder
praten over onzinnige dingen ;).. dat werkt t beste....codewoorden ;)...gaan we nog msnen vanavond :P MSN = Mijn Sos Neus :P

Waarschuw beheerder
ben ook afgeluisterd 4 mnd ben er al voor gestraft oook maah als se alleen afluistah matriaal hebbe is dat geen offcieel bewijs ookal gebruiken ze het wel dus jah hoop dat je er netjes vanaf komt

Waarschuw beheerder
ja handig om je geheime boodschap te plaatsen :P ja ze kunne alles tappen msn berichten smsje gesrpekke noem maar op:P beter pak je de telefooncel gewoon ;) en dn nie steeds dezelfde he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suuz op zaterdag 16 juli 2005 om 17:29:
Mjaa succes dr mee

8) wil niet heel lullig zijn maar dit topic is vorig jaar al gemaakt -->22 juli 2004 18:40
zal die weinig aan hebben ;)
Waarschuw beheerder
whahahaha hoe komt ie dan weer hier:O
Waarschuw beheerder
iemand heeft het topic weer actief gemaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
wat n boefjes:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mo.. op zaterdag 16 juli 2005 om 21:37:
iemand heeft het topic weer actief gemaakt

beter vind dit wel een goeie topic trouwens .