Partyflock

Forumonderwerp · 694073

Mensen het is de bedoeling om hier elke opmerking/liedje of wat dan ook van Hans Teeuwen neer te zetten wat met sex te maken heeft :)

anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!! anale sex.... met dooie dieren!!!

koningin in d'r kut neuke man!!
Dan mis ik alleen Dat dan weer wel nog dus...

Iemand..? 8)
laatste aanpassing
ik heb een gebrande dvd... van dat dan weer wel..
En kun je die ook kopiëren?

(oh oh, illegale praktijken :x)
Die heb ik ookwel gebrand :) K ken je alleen niet :P
Eh ja dus? :P

Aardig zijn voor je medemens, ook die die je niet kent ;)
Dusehm, ik moet ff die dvd naar je komen brengen? :P
Kotsen in een kut is het mooiste wat er is.. het mooist wat er is
Zeg... meidje,meidje, ben je al een beetje nat? hipsietie, hipsita, hipsitoe
Zeg meidje, zeg meidje ben je al een beetje nat?
du klaine motroozze....hmmm bootsjungen

ik zoek een non om in der bek te schijten!
En wat kom jij hier doen? en wie ben jij?
Ik ben Peter, Peter hoe???????
Peter Pan
weet je wat ik leuk vind om te doen? ergens een dood kind op de kop tikken....en dan een babysitter laten komen...en dan savonds als je terug komt dan zeg je...en? is ie nog een beetje rustig geweest? ja? o,ga ik ff kijken....loop je dr heen ,kijk je in die wieg,en....HUH? ja...hoe ken dat nou? die is hartstikke dood man!!! moet je kijken! hij is helemaal blauw! lijkt wel een smurf man!! ja hee...wat heb je hier op te zeggen? ja....je kan janken wat je wil.....maar die 13,50 krijg je mooi niet!! ... dat vind ik leuk om te doen......

BOOM, BOOM, BOOM, BOOM, BOOOM, met TAKKUHH!!

En dan is er nog zoiets de JOSTIBAND...

:D pracht gozer die Hans Teeuwen :respect:

En dan zijn er sommige mensen, die na het doodschoppen van het paard, het leuk vinden om hem IN ZN REET TE NEUKEH!!!!
Dat heb nix met paardesport te maken!!!
:-)
Ow en mama is kaal! Dat is niet leuk om mama's ziekte belachelijk te maken.

Kijk papa, zonder handen! Ja, godverdomme op een driewieler!

Bereden politie, ik hou zo veel van jou! (waarom hebben jullie geen rooster??)

Teeuwen :respect:

Kotsen en een Kut is het mooiste wat er is..

Kotsen in de kut is het mooiste wat er is
Braken in de doos is het mooiste wat er is.
weet je wie ik ook zo een enorme eikel vindt???
ALLAH, met z'n dikke lul!
Garibaldi, Garibaldi
met zijn strakke groene broek.

Garibaldi. Garibaldi
met zijn strakke groene broek

Die stond hem goed!

:D

Nederland, Nederland,
Politiek correct en tollerant!!!!
je eerst 5x achter elkaar aftrekken en dan naar een hoer toe gaan en zeggen dat ze der vak niet verstaat.
-=Aranka=- 28 juli 2004 15:57
donateur! Garibaldi, Garibaldi
met zijn strakke groene broek.
Garibaldi. Garibaldi
met zijn strakke groene broek
Die stond hem goed!
---------------------------------------
euh? je bedoelt Nostradamus met zn strakke groen broek zeker? hahahaha

zn naam was Nostradamus,hij kon heel goed voorspellen
daar kon je em bij wijze van spreken,midden in de nacht voor bellen
maar ik weet dat dat niet waar is,bespaar me dus uw hoon
want in de tijd van Nostradamus was er nog geen telefoon
Nostradamus
Nostradamus
Nostradamus met zn strakke groene broek
die stond hem goed........
Dat meisje krabte tijdens het vrijen m'n hele gezicht open, anders voelde ze niks zei ze...

Borsten: Ik weet het niet, dan heb je van die borsten zo weet nie... die hangen er dan met z'n 2e.. En ja, dan moet ik iets.. En dan... hmmmm .. Jaahhaaaa

Misschien ben je wel homofiel... Nou uitgeprobeerd.. kreeg alleen maar commentaar... Dit was niet goed, dat was niet goed, dat was niet mooi, dat was niet lekker, mijn anus was te wijd..

:D

(8).. strakke groene broek..
stond um goed..
met een dikke bobbelll in ze strakke groene broek..
hele dikke bobbell in ze strakke groene broek..
jaaaa
die dikke lul van nostradamus..
die dikke vieze zweterige lul van nostradamus(8)

:d weehehe hans teeuwe mijn held :respect:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba. Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper. Die Johannes de Doper werd toen zo dronken, die ging mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit... met dat nat gooien met water."

Toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd.

Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen had die tegen die vissen gezegd: "Sta op en loop." Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.

Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, het was van de heilige bekoring was zij gevangen. Maar haar man Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.

Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó in de sloot gekieperd. Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.

En toen dachten de Romeinen zo van, nou dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis. Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen! Toen werden ze zo boos en hebben ze hem in de gevangenis gezet ennuh... gekruisigd. Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.

Dat is niet om te lachen, want stel je voor dat ze jou aan een kruis zouden spijkeren. Zou je dan ook lachen? Stel je hangt daar en dan krijg 'ie jeuk, wat dan? Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten? Of tussen twee Limburgers in? En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja. Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook heus wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt. Daarom zeg ik altijd zo: Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent Hij heeft veel voor ons gedaan, heeft ze eigen aan het kruis laten slaan. En daarom zeg ik altijd: Jezus, bedankt. Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk. Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen. Eén twee drie... (JEZUS BEDANKT) Dat zal die leuk vinden. [ Hans Teeuwen ]
En dan die vagina! een zure sloot!
alle vrouwen zijn gewoon KUTHOEREN! en wet je wie ik nou egt helemaal helemaal maar dan ook egt helemaal geweldig vin???? MANNEN!!!!

wie ben jij om te oordelen voor mij anus mijn anus mijn anus
who are you to jugde about my anus my anus :D
Ehhhhh Trutjuh, die staat er al tussen......

Lekker neuken met een kaalgeschoren heroïnehoer........op de Theemsweg!

Zijn jullie wel eens tegelijk ongesteld? Toestanden! Wheeeeeeeh! Zijn ze aan de rooie klats!

Als je Beatrix in haar gezicht spuit is het net alsof je tegen een heeele grote rijksdaalder aanspuit!

Lik mijn bruine anjer!

Dan haal ik hem tevoorschijn hier, den dizze! Weet je hoe ik hem noem? Malle Babbe! Tja, ik wilde hem eerst Rob de Nijs noemen, maar dan moet ie een oorbel in........tja, een lintje zal ik niet krijgen....tja.....so be it!

hahahahahahah er kan nog meeeeeeer bij er kan nog meeeeeeeeer bij!!

het turkje ontmaagde het meisje.......... maar nadat het meisje klaargekomen was, stierf zij, en plotseling keek het kleine turkje recht in het dubbelloops jachtgeweer van de jager..... ja leg dat maar eens uit!! :D

Appeltjes van Oranje!!!

ik zeg tegen die fopwinkelexplotant hou jij mn kleren ff bij .
"ja Graag"
Zijn jullie vriendinnen? Worden jullie dan ook samen ongesteld? Weeeeh... Toestanden. Zijn ze aan de rooie klats.

:)

edit: zie net dat De Gemaskerde Muchacho deze al genoemd had.
laatste aanpassing
En ik hoor de buren van mijn ouders al.

"Ja, we hebben het gezien, ja.

We vonden NIET alles goed."

Hans Teeuwen... (Y) :jaja:
Ik heb bij hem om het podium moeten komen....das pas eng hhshahaha. Hij vroeg eerst hoe ik heette en toen hoe oud ik was. Ik was toen 18. Dus ik zo:" 18 Hans" Kwam ie zo eng achter me staan zegt tie:" Mooi zo....dan is het niet meer strafbaar.." Ik scheet eg 7 kleuren hahahaha

Liefhoor, hahahahahahahah :D Dit vind k nou eens leuk om te horen! hahaha :D

Loop je over straat met je vriendin,
Kijk eens schat wat een mooie man,
wil je met hem naar bed?
''Tuurlijk ik wacht hier wel!!!''

Toen kreeg ik pas 2 jaar later, kreeg ik weer een vriendin, maar dat was verschrikkelijk!
Dat meisje die krabte tijdens het vrijen mijn hele gezicht open, anders voelde ze niks zei ze...
Een vrouw zei ook tegen me: Hans je moet je meer ontspannen, je moet je meer laten gaan... Nou, ik heb het hele bed onder gescheten...

Hans teeuwen "slechte minnaar"

(Y) kerel :yes:
Kennst du das A team?

Vier manner in ein schwarzen van...

OHNE RAMEN!
ik ben een klein stout matroos je,
en mij schip vaart morgen uit,
ik kan bijna niet meer wachten,
ik verlang naar mijn kajuit,

mij kapitein heet günter sneider,
.................
en zich niet aan mij vergrijpt!

Kendest du das A-TEAM? nein? Vier MÄNNER in ein schwarzen van. Der vollidiot heist MURDOCH... und dan haben wir B.A. BARACUSSSSSSSS, und der dritte heist HANNIBALLLLLLLL und der ÄNDER heist.. GESICHT!! :D whahahahhahahahahahahahahahahaha
Hij opende zijn ogen, zag juf Liesbeth onder de kots, pus en zeewier.. En hij dacht: we zijn gelijk!:P

En daar... Boven in de mast... Zong Rupert... Zijn Lied: Laididaaaaai..!! :D

Pa, ik weet niet wat jij doet maar ik ga naar bed.. Ik ben KAPOT!

En dan hebben we natuurlijk ook nog het geweldige gedicht over de liefde :P

De LiefdeVerleid me, verstik me,
pak m'n vrijheid af.
Bemin me, beperk me,
ga je gang, ik ben laf.

Je wil samensmelten,
- een onnozel idee -
Maar ik ben romantisch,
ik ga d’r in mee...

Kneed me en knecht me,
wees lief en gemeen.
Gun me de plek
van het blok aan je been.

Als jij mijn vrouw bent,
ben ik je man.
Dan vechten we samen,
voor dat wat niet kan.

We doen nóg meer water bij onze wijn,
totdat er alléén nog maar water zal zijn.
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
zo leven we samen, de dood tegemoet.

Weg met de eenzaamheid, leve de sleur,
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur.
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in.

Steeds dezelfde fouten,
steeds dezelfde pijn.
Bijna net zo gruwelijk,
als helemaal alleen te zijn.

Misschien is het deze keer anders,
misschien is het deze keer waar.
Is alle wijsheid van de wereld maar een fout,
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar.

Het spel is weer begonnen,
ik zit er midden in.
Verslaafd als een verslaafde,
verzetten heeft geen zin.

Ik kan alleen verliezen,
mijn hart en mijn verstand.
De liefde laat pas los,
als ze is opgebrand.

Dan ben je weer jezelf,
alleen en onbemind.
Maar volwassen en verstandig,
totdat het weer begint.

Weinig met sex te maken, maar alles wat hij doet is toch wel leuk! :P
laatste aanpassing
Maar dames en heren...dur zijn ok mensen die als het paard dood op de grond ligt....het dode paard in de reet gaan neuken....maar daar hou ik nie van....dah heeft met sport helemaal nix temaken! :D
Au Au Papa dat doet pijn!

weet je wie ik ook zo'n eikel vind:...

Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit.
Roerbakei roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij.
Optelsom, optelsom, vrouwen lastigvallen met een lege vissenkom.
enz.
Wheheh :D
hallo....ik ben MARISKA VAN DEN PIJNAKKER!!
maar vaak verwarren mensen mij ook wel met Roodkapje....

alles wat ik doe is toch wel leuk :yes::jaja:
:respect:

moejeje voorstellen .... met een otter ...
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
otter is zun kont neuken
whahahah Hou je gemak!:P

ik ga tog geen m&ms in me kont stoppe
neee een marsssss

gaas dood hahahaha