Hi mensen!
Ik was wel is benieuwd naar jullie kapsel!
Mijn kapsel: boven heel kort, dat maak ik wat boller en voor heb ik een kuif, en onder heb ik een matje wat ik onderin naar buiten heb gekrult.
nu wil ik het ween van jullie!!!
QBabe
yessssssssss en voor Remcy
Slaap lekker
(permanent verbannen)
Zoals op de foto vindik het mooi.. maar zoals je het nu hebt is nog veel mooier
:Dyesss
kaal of krabben
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Heb het helemaal wild nu.. komt omdat ik nog moet slapen..
boven naar mekaar toe in n kuif omhoog zeg maar en dat loopt in n soort hanenkam door tot in mn nek en zijkanten wat korter ziet r wel stoer uit en haal t voorlopig niet meer weg
ik heb lang blond haar dat erg verschrikkelijk steil is en dan de voorkant in lagen met een paar rood/paarse plukken en lichtblonde plukken er door heen
best wel lang blond haar in laagjes en coupe soleil en ik had een rechte pony laten zetten in eind mei ergens maar vond het meteen niet leuk staan kon er maar niet aan wennen..
dus die is inmiddels al wat langer en nu kan ik het aan de zijkant dragen en soms schuin
donateur
<-- nu zo
Maar normaal heb ik t lekker los, zonder frutsels of kleurtjes of spul.. nee lekker puur natuur donkerbruin
donker blond(bruin)..beetje verschilllende kleuren..Op de schouders...alles op laagjes geknipt...en een schuine pony...en kword wakker..bortsel er door...junior wax cel..ff door mijn handen ff er door heen pony schuin kammen en klaar is mijn look..met stappeh ff exstra haarlak...