828x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
uhm je maakt een fout benny die uitsmijters waren niet agresief maar moeten wel nadat hun collega een tijdje terug voor zn werk is doodgeschoten en een andere twee weken terug ook de dood is in gejaagd vindje het gek !??? ik niet is to erg!!!!!!!!!! dus alsjeblieft houd een beetje respect voor deze mensen ze staan daar om jou te beschermen oookla doet je dat niks
de tokkies:
als je als uitsmijter werkt heb je idd risico's van het het vak (helaas maar waar). er zijn zat plekken waar het net zo gevaarlijk is voor zo'n kerel als daar. is dat een reden om abnormaal te doen tegen het gewone uitgaans publiek?
voorbeeld: een maatje van me is echt nie agressief of ziet er intimiderend uit. hij kreeg een beetje ruzie binnen (omdat ie per ongeluk op iemands voet stond) en we wisten het te sussen. niks aan de hand dus. komen de uitsmijters eraan...
hij krijgt een knal voor zijn bek en wordt hardhandig naar buiten getrapt, waar hij vervolgens verder in elkaar gebeukt wordt tot ie niet meer beweegt. is dat een taak van een uitsmijter? als je niet weet hoe sommige mensen denken blijf dan maar lekker vertrouwen houden in ze. je komt ze vanzelf een keer tegen.
als je als uitsmijter werkt heb je idd risico's van het het vak (helaas maar waar). er zijn zat plekken waar het net zo gevaarlijk is voor zo'n kerel als daar. is dat een reden om abnormaal te doen tegen het gewone uitgaans publiek?
voorbeeld: een maatje van me is echt nie agressief of ziet er intimiderend uit. hij kreeg een beetje ruzie binnen (omdat ie per ongeluk op iemands voet stond) en we wisten het te sussen. niks aan de hand dus. komen de uitsmijters eraan...
hij krijgt een knal voor zijn bek en wordt hardhandig naar buiten getrapt, waar hij vervolgens verder in elkaar gebeukt wordt tot ie niet meer beweegt. is dat een taak van een uitsmijter? als je niet weet hoe sommige mensen denken blijf dan maar lekker vertrouwen houden in ze. je komt ze vanzelf een keer tegen.
ik ben zelf uitsmijter dus ga me niet vertellen hoe wij reageren in bepaalde situatie onze taak is het rustig houden van mensen in een uitgaansplubliek en jouw vriend is waarscheinlijk verkeerd beoordeeld maar wij krijgen door van het barpersoneel of mede uitgaansplubliek wat eri s gebeurt en waarscheinlijk is jouw vriend beoordeeeld als een agresief persoon en daarom zo toegetakeld klinkt lullig maar als het wel z`on agresief mannetje was geweest had jij ook gezegd dat we goed hadden gehandeld en het gebeurt natuurlijk vaak genoeg dat iemand te word toegetalkeld maar dat is het vak ik train er hard voor en ik de mensne van mijn club weten dat ze geen ruzie met me moeten maken
laatste aanpassing
gekke gijs:
als je ook wat wilt zeggen dan hoor ik het nog wel een keer.
1: zei zelf al dat ik lichtelijk overdreef met mijn statement dat alkmaar levensgevaarlijk is.
2: topsporters mijn reet (zaterdag competitie kickboxen is geen topsport)
3: maatje van me had het idd verdiend ja, ze hadden hem eigenlijk dood moeten schieten (ja als je je zo gedraagt tijdens stappen.. je gaat toch niet zomaar op iemands voet staan
)
als je ook wat wilt zeggen dan hoor ik het nog wel een keer.
1: zei zelf al dat ik lichtelijk overdreef met mijn statement dat alkmaar levensgevaarlijk is.
2: topsporters mijn reet (zaterdag competitie kickboxen is geen topsport)
3: maatje van me had het idd verdiend ja, ze hadden hem eigenlijk dood moeten schieten (ja als je je zo gedraagt tijdens stappen.. je gaat toch niet zomaar op iemands voet staan
Dus jij vind peter van os en dave vader zaterdag competitie kickboxers???
Het gaat erom dat hij ruzie krijgt en hun zijn daar nogal fel op en das logisch en tjah soms gooien ze ook wel eens de verkeerde eruit dat kan altijd gebeuren.
Maar ik geloof niet dat ze jou maat zomaar in elkaar hebben lopen rammen totdat hij stil op de grond lag. Of hij heeft bijdehand moeten lopen doen tegen ze.
Het gaat erom dat hij ruzie krijgt en hun zijn daar nogal fel op en das logisch en tjah soms gooien ze ook wel eens de verkeerde eruit dat kan altijd gebeuren.
Maar ik geloof niet dat ze jou maat zomaar in elkaar hebben lopen rammen totdat hij stil op de grond lag. Of hij heeft bijdehand moeten lopen doen tegen ze.
dave vader is geen kickbokser maar goed jij beweert kickbokser geen top sport dan maak je echt een gruwelijke fout jongen!!! en iedereen die dat denkt !!!dat maakt me echt boos!!! kickboksen is zeker een topsport en vooral als je wedstrijden doet en dan heb ik het niet alleen over de A-klasse maar ook b en c je moet zekere min. 5 uur (keer) in de week trainen en je in het zweet werken wil je een wedstrijd kunnen winnen dus wat nou zaterdag klasse je hebt blijkbaar geen verstand van vechtsporten !!! en dan heb ik het nog niet eens gehad over de dingen die voor een party afgaan dus er is hier geen sprake van zaterdagcompetitie ne al helemaal vreemd is dat er geen competietie is 
er lopen er nog wel een paar rond bennybos. Maargoed ook IK overdrijf een beetje natuurlijk hehe.
Nou om iemand echt in elkaar te rossen is bijna nooit een goede reden voor. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je uitsmijter bent vooral daar in alkmaar dat je gewoon hard optreed als je word uitgedaagd.
Maargoed ik weet natuurlijk niet hoe dat met je maat is gegaan dus ik speculeer maar wat.
Nou om iemand echt in elkaar te rossen is bijna nooit een goede reden voor. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je uitsmijter bent vooral daar in alkmaar dat je gewoon hard optreed als je word uitgedaagd.
Maargoed ik weet natuurlijk niet hoe dat met je maat is gegaan dus ik speculeer maar wat.
ik vind alleen als je het zo gevaarlijk vindt in alkmaar om aan de deur te staan, en je vindt het nodig om zo op te treden als er dat gebeurt. moet je voor de spiegel gaan staan en bij je zelf denken of je het vak nog wel leuk vindt.
uitsmijters zijn er voor het publiek, om de ruzie's op een zo rustige manier te bewaken en behouden. ook geven zei het goede voorbeeld. dus nie als een dolle stier in de wildeweg slaan!
ik ken zat plaatsten waar het wel goed gaat, dus waarom kan dat in alkmaar niet dan?
uitsmijters zijn er voor het publiek, om de ruzie's op een zo rustige manier te bewaken en behouden. ook geven zei het goede voorbeeld. dus nie als een dolle stier in de wildeweg slaan!
ik ken zat plaatsten waar het wel goed gaat, dus waarom kan dat in alkmaar niet dan?