Partyflock

Forumonderwerp · 693453
waar komt die dreiging vandaan?? ik volg het niet helemaal?

wat is er nu dan met de tilburgse kermis??
op sensation zou al een aanslag komen, nu hoor ik het weer over andere feesten??
aanslag hier, aanslag daar?

wtf????
laatste aanpassing
Volgens mij komt er pas een terroristiche aanslag op een moment dat je het niet verwacht...
Die lui gaan echt geen groot risico lopen om gepakt te worden voordat ze een aanslag hebben gepleegt volgens mij!
Kijk maar naar die aanslag op het World Trade Centre had iemand dat verwacht?? :no:
Kijk maar naar die aanslag in Madrid had iemand dat verwacht?? :no:

Ben er niet zo bang voor...het komt pas wanneer je het alweer vergeten bent...
Er schiet me ineens iets te binnen...wat dachten jullie van n vliegtuig op de klaagmuur?? :bounce:

Verwachten ze ook niet denk ik! :D

En opzich wel n mooie wraak actie...ghehe...:P

Kijk maar naar die aanslag op het World Trade Centre had iemand dat verwacht?? :no:

Fout. Er was al jaren bekend dat Osama bin Laden door middel van burgervliegtuigen aanslagen op de VS aan t voorbereiden was op "wolkenkrabbers", alleen kon Bush niet omgaan met het idee dat de VS een vijand had die niet een regering van een ander land was.
zet muziek aan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

snel muziek uit

pfieuw ben weer veilig
Hmmzz nooit van gehoord maar ik geloof je meteen...maar ik goed..ben niet bang voor n aanslag op n feest..

goed zo! ;) (Y)

Als je al bang bent dat er ergens een aanslag komt dan kun je beter je hele leven thuis blijven. Als ze het willen gebeurt het toch wel, dus waarom jezelf er druk over maken.
ik weet het heb al een schuilkelder gegraven
laatste aanpassing
De enige aanslag die ik heb meegemaakt op een feest was die op mijn portemonee

wij beschermen jullie wel hoor.
Denk je nou echt dat deze gasten een aanslag gaan plegen op 1 of ander feessie of een kermis? nee man. als ze een aanslag plegen dan doen ze dat op een plek die iedereen in de wereld kent, bijvoorbeeld de eiffeltoren, big ben enz
B)
De hogere staat van paraatheid en zwaardere dreiging van aanslagen in amerika zijn trouwens dikke bullshit!

Alleen maar goed voor Bush, want dan stemmen weer meer mensen op hem...

Voor de rest: dood gaan we toch wel een keer, dus kan het beter in een keer over zijn omdat er een of andere tomin-terrorist naast je staat met een hele mooie gordel....

Nou ja, dat vind ik dan...

(K)
laatste aanpassing
Alleen maar goed voor Bush, want dan stemmen weer meer mensen op hem...

Daarom heb ik het idee dat we vlak voor de Amerikaanse verkiezingen nog wel een terreur alarmpje voor bij zullen zien komen. :no:

Artiest Pat Houston
het is mij....de aanslag!

ik aanslag, jij aanslagt, wij aanslagen, ik heb geaanslaagd!

Overigens wil ik iedereen er ff aan herinneren dat morgen de aanslag op Dance Valley komt dus als je er een paar tientjes bij doet ben ik bereid om daar voor jou het risico te lopen! :O

Ja, ik ben nog steeds té lief! :)
Noisekick!!!! Die draait geregeld! Dus terreur genoeg zeg ik!!!
Noisekick!!!! Die draait geregeld! Dus terreur genoeg zeg ik!!!

haha, (y)

Nu dit weer???
Ik heb er niks over gehoord, ik wil er niks over horen..
Gewoon blijven feesten...als het gebeurd, dan gebeurd het

Siedermieterop

eigenlijk vind ik t gewoon jammer dat ik dit jaar op 11 september niet ergens heen hoef te vliegen... je hebt dan echt ONWIJS de ruimte in t vliegtuig :)

(ik ging op 11/9/2002 met Singapore Airways van Chicago naar Amsterdam... ik had gewoon de hele rij stoelen voor mij alleen!)
...ik denk dat ze het dit jaar een weekje uitstellen,
als de gemoederen weer een beetje gerust zijn.

Noodlandinkje op ene RAF-luchtbasis in de buurt van de Nederlands/Duitse grens? O:)

laat ze maar komen met die aanslagen!!!
Dan worden die feesten nog meer knallen!!!
Ik ken overigens nog steeds maar 2 organisaties met een Q in hun naam;
-Q-dance
-Al Queda

volgens mij zit er een bepaalde Qonnectie tussen die 2 b)

K ken dr nog één: DistriQ (bezorgen van Dagblad de Limburger en de Telegraaf)

-Q-dance
-Al Queda

:O:O:O

*gaat meteen de FBI bellen* ...tenslotte heeft de VS vorig jaar nog 3 vluchten vanuit Parijs laten stoppen omdat er een man aan boord zou kunnen zijn van wie de naam op die van een terrorist leek, ondanks dat de man in kwestie gewoon thuis zat en niet eens in de búúrt van een vliegveld was geweest :P

(denk niet dat ik een geintje maak... dit is dus ECHT zo gebeurd!)

t is trwns al-Qaida of al-Qaeda maar dat doet er ff niet toe ;)

ik ben aangeslagen....

Wiliam Schudspeer
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
t is trwns al-Qaida of al-Qaeda maar dat doet er ff niet toe

dit is weer een zusterbedrijf...Al Queda, net als Querido (van de boeken, jaja, boeken, geloof je het zelf...)

ik denk dat de FFWD aan de beurt is, er is 1 truck vol explosieven die mee rijdt..dat wordt knallen!!!
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
ik denk dat de FFWD aan de beurt is, er is 1 truck vol explosieven die mee rijdt..dat wordt knallen!!!

Mocht dat mislukken, hangt er onder de Erasmusbrug ook nog 100kg C4-explosieven...

Dan valt het KNALfeest in het WATER :[

Aanslag op me lever...al die feesies! :-D

laat maar komen ik ben er klaar voor
Bin Laden is een fictief persoon, bedacht in de disney studio's. Zgn televisiebeelden en geluidsopnamen (respectievelijk altijd onscherp of onduidelijk) zijn geproduceerd in het laboratorium van Microsoft. En de wereldeconomie vaart wel bij de groei van de Amerikaanse wapenhandel. De NASDAQ vaart wel bij High Tech Warfare en Euronext beleggers varen weer op de koers van de NASDAQ. Aandelenkoersen en winstdividenten knallen omhoog. De commissariaten van bedrijven (bevolkt door vriendjes van politici, die elkaar kennen via het old boy's network - oud studenten onder elkaar -) krijgen een hoger honorarium. Betuigen financiele steun aan hun vriendjes tijdens de verkiezingsperiode. En de bal is rond. Ik weet wel wat er besproken wordt daar op de NAVO-top.

1 + 1 = 2

Ik communistisch of links georienteerd zul je denken. Mooi niet dus. Mijn old boy's network is na 8 jaar universitaire studie gevormd. Ik zit gebakken. Nooit geen baas bij wie ik me moet verantwoorden, geen CAO. Werktijden die mij goed dunken en een bijpassend honorarium waarvan ik de hoogte zelf bepaal.

Een tip voor de rest: Proletariers aller landen verenigt u.

EEN KLEINE AANPASSING: BIN LADEN, wanneer komt er een DVD van je domme lachwekkende hoofd. Leve de globalisering en alles dat westers is !!!!

ps. Jonge Moslims gerecruteerd door Bin Lachen, ik heb een zwarte peugeot 206CC.........
laatste aanpassing
Mijn old boy's network is na 8 jaar universitaire studie gevormd

Nooit geen baas bij wie ik me moet verantwoorden

na 8 jaar universiteit weet je nog niet dat Nooit Geen een dubbele ontkenning is...
Nooit een, dan bijdehante zak hooi.

Nederlands is ook een wel erg stoffige nikszeggende studie.

Maar succes met je doctoraal Nederlands Double T. Filosofie als tweede studie zeker?
jij bent hier de filosoof mijns inziens...

en je filosofie over Bin Laden vind ik best ok!

(y)
geloof noooooit jongens of mannen in een peugeot 206 CC !

ik twijfel nu zelfs over voorheen het feit dat 1+1 2 is/was
dat de bal niet rond is wist ik wel al,

En Disney bestaat volgens mij ook al niet, wie noemt zijn kind nu Walt ?

FerdiB is een psychopaat!