Partyflock

Forumonderwerp · 693102
Waarschuw beheerder
Wie is er wel'ns naar naaktstrand geweest?
Ik nog niet!
Hoe is dat?

Wie wil er met me mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind From the Beach hier een beetje op de verkeerde manier de moraalridder uithangen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Stumper... krijg ff een klapband ofzo!

Gevoelloze kwibus dat je er rondloopt :kots:

Waarschuw beheerder
Stumper... krijg ff een klapband ofzo!

Kan er wel om lachen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij vraagt er zelf om... en neej het is niet gevoelloos die opmerking ik kon er namelijk ook wel om lachen :$

maja doe iig niet zo zielig om het via pf te doen... je wilt normaal behandeld worden... ga dan niet de zielige gehandicapte uithangen...

dan gaan mensen je juist anders behandelen en ja ik weet dat je pakken moet wat je pakken kan maar persoonlijk wil ik gewoon als ieder ander behandeld worden en hou ik zo min mogelijk rekening met me eigen handicap... zo doen mensen juist normaler tegen je omdat je niet het zielig hoopje in een rolstoel lijkt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Juist rollie, jij snapt het (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer hier totaal niet de moraalridder uit te hangen Marcel.

Alleen sommige mensen proberen hier andere mensen belachelijk te maken om iets wat gewoon "natuurlijk" is!

Als het je niet zint, blijf je weg en reageer je niet! Daar is het 'n forum voor. Als dit nou per PB is, heb je er niet om gevraagd, maar hier kan je gewoon wegblijven als het je niet zint, of zoals in dit geval, geen antwoord op de vraag hebt van degene die deze topic geopend heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer hem niet belachelijk te maken.
Dat doet hij persoonlijk al...als ik zo vrij mag zijn.

Het gaat hier niet alleen om dit topic Jon.
Mag dat duidelijk zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat snap ik lieverd! (Y)

Maar in deze topic gaat het hier juist wel om het gegeven onderwerp... namelijk naaktstranden.

En dus niet wat hij per PB heeft gestuurd...

Dit is gewoon niet de juiste plek om dat uit te vechten... that's my point.

Ik snap best dat het voor sommigen niet prettig is, maar daar gaat dieze topic niet over, dus hoeft dat hier ook niet gepost worden.
Waarschuw beheerder
Hoi wie wil er met mij naar een naaktstrand?
Waarschuw beheerder
Ik herinner me dat ik in Egypte was in het Coral Beach Rotana. Er is daar een geweldig naaktstrand!