Partyflock
 
Forumonderwerp · 692997
Betreft: evenement: Beachbop, zondag 25 juli 2004 om 16:00
Ik wil dus volgende week heel graag naar Beachpop...maarre 1 probleempje...je kaartjes moet je doen via Ticketbox...en die doet het al 3 dagen niet meer...help! Hebben jullie een idee hoe ik dit op kan lossen??
 
Heb vrijdag een kaartje gekocht en heb er heel veel zin in! Vandaag niet stappen om mijn energie te bewaren voor morgen ;-)
Net thuisgekomen van stappen en morgen gewoon lekker doorgaan...

Nu ff slapen :D
 
slapen???? Gewoon doorgaan... Hopen dat het weer strax wel beter gaat worden!!! Nu ff strekken-----
De zon is hier al in volle glorie :)
aha ja? nou ik waag t erop wij gaan over een uurtje weg (doetinchem) en gokken op tickets aan de deur... anders huur ik wel een onderzeeboot en duik ik naar beachpop!
Maar ticketbox is dus gisteren dichtgegaan, vvk is er niet, oftewel vanaf gisteren 17:00 0 kaarten te verkrijgen? is wel fijn om alles zeker te weten enzo..
 
nog een paar uurtjes
alleen weer een beetje jammer van het weer
o:) maar laten we hopen dat het wat mag gaan worden
:)
hier regent t nu en daar?
alice d.
ik ben heel erg lang dus als je komt moet je ff naar de duinen komen en dan op mn nek klimmen, loods ik je zo naar binnen

(y)
 
Mensen is er miss iemand die z'n kaartje in gescant heeft?? ik twijfel namelijk ernstig aan de echtheid van de meine!!
Ik vrees dat het een natte beachbop wordt. Woon in Haarlem en is hier nog niet droog geweest :S.
ik vond t gezellig...
 
ik vond t gezellig...


het was iig knus met z'n alle proppen in een strandtentje!!

tom harding& danny D nooit verwacht dat ik het daarmee zo naar me zin zou hebben!!