Partyflock

Forumonderwerp · 692925
3980x bekeken
Waarschuw beheerder
--------------------------------------------------------------------------------

TILBURG (ANP) - Een 29-jarige gevangene heeft bekend dat hij 4,5 jaar geleden drugs in het drankje van de 21-jarige Tilburgse Denise Schouten heeft gedaan. De vrouw overleed ruim een etmaal later. De man deed zijn bekentenis in een brief aan de Tilburgse politie.

Die heeft de ontvangst van de brief donderdag bevestigd. De man, die gevangen zit voor brandstichting, schreef een uitgebreide bekentenis aan de politie. Daarin vertelt hij dat hij op 26 december 1999 in een Tilburgs café drugs in het drankje van de vrouw heeft gedaan. Het zou gaan om GHB, een rape-drug om vrouwen willoos te maken. De Tilburgse vrouw stierf een etmaal later.

Na de dood van Schouten ging de politie niet uit van een misdrijf. De officier van justitie die met de zaak is belast, heeft de nabestaanden van de vrouw donderdagmorgen op de hoogte gebracht van de brief. De politie is bezig de brief van de man uitgebreid te bestuderen, aldus een woordvoerder. ,,We leggen het oude dossier ernaast en kijken dan welke vervolgstappen genomen moeten worden.'' De man is voor dit vergrijp nog niet aangehouden.

bij Denise was het ghb en alcohol
bij Boy was het ghb en speed.

PAS OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
TILBURG - De man die half juli bekende dat hij Denise Schouten uit Tilburg had vermoord, heeft dit verzonnen. Dit maakte de Tilburgse politie dinsdag bekend. De recherche heeft de man gehoord en uit deze ondervraging blijkt dat de man niets te maken heeft met de dood van het 21-jarige meisje.

De 29-jarige man uit Haarlem verblijft op de psychiatrische afdeling van een penitentiaire inrichting. Hij wilde volgens de politie met zijn bekentenis aandacht vragen voor zijn persoonlijke problemen. Denise Schouten overleed op 27 december 1999.

Bron: nu.nl
----------------------------------------

Dit is pas echt ziek!!

Waarschuw beheerder
Ff terug naar het begin..
GHB dodelijk..daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Volgens mij kan je het wel combineren en KAN het fout gaan, maar direct dodelijk....
Best naief, maar als je het met mate gebruikt moet het toch gewoon goed gaan?
:yes:
:)

Artiest NTT
Waarschuw beheerder
GHB komt uit de anesthesie en werd vooral gebruikt bij operaties. Het is een zeer goed narcose middel, indien juist gedoseerd. Voordeel is het ontwaken zonder kater, nadeel is de moeilijke dosering (ik geloof dat dat weer te maken had met vet percentage bla bla bla.. dat weet ik allemaal niet zeker meer). Als je er weinig van neemt werkt het helemaal niet als narcose middel, maar word je er ongelooflijk trippy van :bounce: en bij te veel kun je direct in slaap vallen. Als er dan geen hart en zuurstof bewaking aanwezig is dan ben je de lul, zeker in combinatie met alcohol.

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder
Conclusie? GHB is niet direct een veilige drug.. Waarom moet iedereen wazig zijn, is een pure ervaring niet goed genoeg meer?
Gezond en voldoende eten en drinken, daar houd ik het meestal langer op vol dan al die pillenmannen enz.!

Waarschuw beheerder
Trouwens: Drugs in mensen hun glazen gooien, ieder z'n humor... ik vind het ECHT niet kunnen.. :no: :no: :no: