Partyflock

Forumonderwerp · 692515

Wat is de Timetable van HELLBOUND
Aangezien de grote reacties op de programmering van de Speedcore & Terror stage is er besloten de stage over te hevelen naar een grotere en stoerdere area. Bovenin de zolder van de Hemkade zal de Tunnel of Terror gecreëerd worden. We zijn er van overtuigd alle Speedcore & Terror fans hier een heel groot plezier mee te doen.
Artiest BeeVee
Aangezien de grote reacties op de programmering van de Speedcore & Terror stage is er besloten de stage over te hevelen naar een grotere en stoerdere area. Bovenin de zolder van de Hemkade zal de Tunnel of Terror gecreëerd worden. We zijn er van overtuigd alle Speedcore & Terror fans hier een heel groot plezier mee te doen.

:-D!
laatste aanpassing
Als ik dat topic daarover hier op PF zo lees zijn velen er niet ZO blij mee... ;)
WTF????????? Is dit waar :O

vet vet vet:D:D:D
2 HTR: bron??
Staat op multigroove website...bij waar de time table staat...

';)

volgens mij het stuk waar normaal talents zijn of zie ik het verkeerd
laatste aanpassing
ja normaal zouden ze in de talentroom nr 5 draaien en das beneden maar die zolder weet ik dus ff niet maar ja zie het morgen wel

zeker ff terreuren daar:d
in de tweede zaal (nu 3 ivm. outdoor zaal 1 is)
dus waar nu DarkStyle & New Industrials zitten) zitten er 2 trappen (in het begin en aan het eind)

als je daar omhoog loopt kan je dan normaal gesproken over de zaal uit kijken,
als je daar dus opstaat en verder loopt (op het kaartje \/ die kant op, dan sta je bij de zolder...)

,anders uitgelegd:
laatste aanpassing
kijk daar heb ik wat aan:D

gewoon dat balkon in zaal 2 nu 3 oplopen dus en dan ben je er
ja, of ik moet ernaast zitten, maar weet wel 100% cker dat ik daar een x gelopen heb,

was toen meer chill-out, ziet er goed verrot uit, dus dat zit goed :)
en is idd een stuk groter als dat pokkezaaltje met die draaimolen...
nou ik zie het wel iig bedankt man

en idd dat zaaltje slaat nergens op en die draaimolen wel helemaal niet:s
Die zaal is een stuk groter en volgens mij ook wel relaxter dan dat pokkezaaltje met die draaimolen er zit dacht ik ook nog een bar ! het is zeg maar boven zaal 2 maar hoe willen ze dat geluid afschermen dan ??
Je hebt helemaal gelijk, Zickdude :)
Ik heb zo'n vermoeden dat er weer een hoop mensen van de trap af gaan stuiteren :yes: .

hoe willen ze dat geluid afschermen dan ??

Door de muziek harder te zetten!!!