Partyflock

Forumonderwerp · 692414
Iedereen nog lekker in de zomer sfeer.... ik ook hoor. Maar toch heb ik al zooooo veel zin in DE SNEEUW! Kan zelfs niet wachten. Lekker naar Oostenrijk met snaps :9 ! mjammie... beetje glijen op je sleetje en overdag skieen en snowboarden WHOEHOEEEE....:D

Nog meer mensen al zin om te fantaseren over hoe het daar zal zijn?

DIKKE KUSSIES (K) NOORTJE (K)
laatste aanpassing
over 3 1/2 week naar Val Thorens... en ff binnen de piste blijven :x

Drie doden door lawines in Franse Alpen

Uitgegeven: 25 januari 2005 16:48

CHAMBERY - Lawines in de Franse Alpen hebben dinsdag drie wintersporters het leven gekost.

De slachtoffers zijn volgens de reddingsdiensten twee personen die buiten de piste aan het skiën waren in Val Thorens en Les Arcs en een langlaufer die in de omgeving van La Plagne door de losgekomen sneeuwmassa werd verrrast.

De lawines zijn veroorzaakt door zware sneeuwval.

11 februari naar fendels in oostenrijk heb er zin in :-)

Zaterdag :bounce:

Naar Frankrijk, Valloire (geen flauw idee waar dat ligt, heb er nog nooit van gehoord) :P

nog maar 1.5 week:D

keb der echt mega veel zin in! weer lekker snowboarden!!
Net terug van 2 dagen Winterberg! Maandag helaas wat regen gehad en dinsdag super weer en omstandigheden gehad!

Ik ga 5 maart naar Val Thorens lekker boarden...

Me too alleen dan skien..
18-02 Val Thorens..... het duurt steeds minder lang :D
Morgen nach Sölden:D
Lkkr een week eruit en flink boarden.

Er is veel zon besteld en er ligt net verse sneeuw. Wat wil je nog meer??

morgen lekker opvakantie :D :D

5 Maart ga ik naar Saalbach, heb alleen last van mn knie en ik denk niet dat ie op tijd hersteld is:S
Kan dus denk ik niks doen behalve de hele dag:bier::D

Heeft iemand een idee of er nog meer dingen te beleven vallen daar behalve de piste afscheuren?

En Blondebabe veel plezier he!!
laatste aanpassing

thanx stegootje!

"hey stego!

jij gaat dus gewoon wel die piste af he...pijnstillers en snaps doen wonderen!!:yes:
Honderden wintersporters geïsoleerd

Circa 530 wintersporters zijn in Oostenrijk van de buitenwereld afgesloten wegens hevige sneeuwval. Het gaat volgens het Oostenrijkse persbureau APA om vakantievierders in het skigebied Planneralm, ten zuiden van Salzburg. Verscheidene toegangswegen naar het gebied zijn afgesloten.

Volgens de plaatselijke autoriteiten zijn de betrokken toeristen, die op een hoogte verblijven van 1600 meter, niet in gevaar. Er is voldoende water en voedsel voorhanden. Telefoneren is evenwel alleen mogelijk met noodtelefoons. Het mobiele netwerk ligt eruit.

De ANWB zei dat de organisatie geen meldingen heeft gekregen van Nederlanders die in het gebied zouden vastzitten. Vrijdag wordt geprobeerd de wegen naar het skigebied te heropenen.

Hebben we er nog zin in morgen om te gaan :D
Ik weet het wel. Flink veel sigaretten mee voor onderweg, voorals we toch vast komen te staan;)
gaat er nog iemand 5 maart naar kirchberg toe?

Heeft iemand een idee of er nog meer dingen te beleven vallen daar behalve de piste afscheuren?

Mmm Saalbach is wel super als je kan skieen maar verder is het niet heel erg groot en ook niet enorm veel te doen.. Zwemmen en wandelen kan er natuurlijk altijd.. De apres-ski is daar wel super gezellig :yes:

hmmm...zwemmen zal ook niet echt gaan met die knie, er is ook een sauna dus daar zal ik wel vaak naartoe gaan.
Anders koop ik gewoon een rolstoel en gooi ik er skies onder:D

Apres ski is daar erg gezellig heb ik ook al gehoord, daarom ga ik sowiezo mee.
laatste aanpassing
Genoeg sneeuw in Saalbach, nu nog genoeg bier ;)

Over 2 weken is het zover!!

hmmm...zwemmen zal ook niet echt gaan met die knie, er is ook een sauna dus daar zal ik wel vaak naartoe gaan.

Ook erg relaxed.. Plus dat een weekje er tussen uit erg lekker is natuurlijk... Die rolstoel is zo'n slecht idee nog niet ;) Ach kan je iig uitslapen als je de avond ervoor je weer eens lam hebt gezopen :p

Ik moet nog 4 weken wachten, duurt lang...

8 januari geweest in Zell am See was echt super :D

dalijk is het zoverrrrrrrrrrrrrr :D

ben om half acht vertrek naar zuid-frankrijk bij grens italie
laatste aanpassing
Nog 2 weken...... Val Thorens :D

is weer trug van vakantie (tignes in frankrijk) , was een chille vakantie, alleen beetje hoog lawinegevaar (5)
eerste 2 dagen sneeuw gehad, vette poeder :D
de rest van de dagen zonnig :)

nu wachten tot mei, dan mag k weer :D
ik ga de 25ste naar kaltenbach..zillertal :D
egt vet zin in :D

bij mij is de verse sneeuw in velfrejus

hahahaha

steego,ik wil dan ook een keer een ritje in de rolstoel<en uiteraard niet in nuctere toestand...:bounce:
vandaag eerst carnaval vieren en dan morgen naar Oostenrijk:D:D:D:D

damn, ik kan nie wachten totdat ik weer in de sneeuw zit ej:D

Ben net terug :D
Ben naar Frankrijk geweest, Valloire!

Niet zo'n groot skigebied.... maar we hebben super mooi weer gehad. De hele week zon :9 Lekker bruin (rood) koppie gekregen :yes:
De sneeuw was ook goed te doen.... alleen de laatste paar dagen wat minder. Overal beetje ijzig enzo....

Maar was echt (Y)

Ijs is zeker klote :(

Zelfs met jaren skiervaring kan ik er totaal niks mee! :nee:
ik ben op wintersport geweest naar skzlarska poreba in Polen

15 maart snowboarden in Val Thorens, ben benieuwd :)
nog 12 dage... fiss .. mag nog ff 11 dage vet sneeuwe dus

volgende week skien in Tsjechie!

dat word wat....heb t nog nooit gedaan :S
Ben met kerst en oud en nieuw in Neukirchen geweest in Oostenrijk!! :)
was super..veel sneeuw en goed weer..
Wil volgend jaar graag naar Italie toe...omdat ik dat land gewoon mooier vindt...:P
Ben net terug uit Oostenrijk.
Was echt helemaal geweldig maar wat een sneeuw :)
Was voor mij de eerste x op wintersport maar zeker voor herhaling vatbaar!!!

geboekt en al, 5 maart lekker 8 daagies naar Mayrhofen Oostenrijk:D:DHeb er alweer onwijs zin in!

26 feb naar Westendorf Oostenrijk.
Voor het eerst op Wintersport, ben benieuwd!!!!
van 12 tot 19 februari naar Kirchberg in Oostenrijk!!!!!

:D :bier: :D :bier: :D :bier: oja en ook nog :bier:

over 4 dagen naar SAALBACH HINTERGLEMM :D
Ff een vraagje:

Ga 18-02 t/m 26-02 naar Val Thorens met een busje. Nu is het helaas alleen zo dat m`n oma in het ziekenhuis ligt en de toestand achteruit gaat :(
Mocht het misgaan als ik in Val Thorens ben, dan wil ik met het vliegtuig op en neer naar huis. Nu ben ik ff aan het kijken hoe ik dat het beste kan regelen cq. achter de hand houden.
Ik weet dat je vanaf Geneve kan vliegen, maar er moet ook een vliegveld dichter in de buurt zijn (in Frankrijk), weet iemand de naam van de plaats of vliegveld?
ja dat is chambery heb d'r zelf ook op gevlogen toen ik naar val thorens ging

het is alleen wel nog dik twee uur rijden vanaf daar, maar geneve zal ook niet echt dichtbij zijn
laatste aanpassing
moet helaas nog wachten tot eind maart/begin april voordat ik weer kan gaan, maarja geduld is een schone zaak he
Maar geneve is nog zo`n 50 a 60 km. verder als Chambery :(
Weet iemand of je in de Sierra Nevada een beetje naar behoren kan skien?
De één zegt nl van wel en de ander vind het nix
Kijk hier is.

http://www.goski.com/rsp/sierra.htm
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
12 februari gaat het vliegtuig met mij erin naar bulgarijen :P

kijken hoe het daar is :D
vorigjaar zwitserland was zeker top alleen uitgaan was nix :S

nog 4 daagjes en dan lekker boarden :D:D
ik heb er zin in :D:D

Cheers ;)

Artiest Soco
LAlal....5 maart mayerhoven....echt wel zin in....wordt wel weer tof!!!!