Partyflock

Forumonderwerp · 692243
Waarschuw beheerder
dus niet echt blonde plukjes maar gewoon een soort van coupe soleil....

wat vinden de dames hier van?
Waarschuw beheerder
Vind 't maar :/

Waarschuw beheerder
En jij heet kanarie

Waarschuw beheerder
Wat is dat nou voor stom geouwehoer over gay dit, gay dat... Ik heb mijn haar ook een jaar of 3 geblondeerd gehad, en iedereen vond het me goed staan. En ik ben 100% hetero ja.

Het moet je gewoon staan... gewoon doen wat je wil, en je geen fuck aantrekken van gezeik van anderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zouden vrouwen wel hun haren kunnen verven en mannen niet :s

Vind het bij de meeste altijd wel leuk staan en totaal niet gay achtig ofzo.

Er zijn ook jongens die hun haren zwart verven, mar dat zijn van die gothic types....

Lekker boeiend als het leuk staat en zij er zich prettig bij voelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze echt donker haar van zichzelf hebben en het groeit dan uit (dus half donker half licht) dan vind ik het wel mooi.

Waarschuw beheerder
Okeej, enkele uitzonderingen daar gelaten. Maar gewoon ut gros doet ut om erbij te horen, of zichzelf veranderen voor anderen zodat ze in de smaak vallen. Het zou je goed kunnen staan, ben je er zelf tevreden mee, vult het iets aan bij je, houwe zow, en geen fuck er op uit doen wat andere zegge! Dan zeg ik, okeej, juiste keuze!

Maar je heb ook types, daar staat ut gewoon zo flikkerachtig als maar wat! Is gewoon not done! Dus het heeft 2 kanten. Maja ieder z'n eigen, ik zou het zelf nooit doen, ben al blond van mezelf dus ja, zou nie eens aan een andere haarkleur willen denken want dan ben ik mezelf niet meer! Zo zie ik het. Ga me nie aanpassen of veranderen voor niemand :).

Waarschuw beheerder
Bij sommigen staat het wel :kwijl:

Kun je gezellig met je vriendje hand in hand bij de kapper zitten :9

Waarschuw beheerder
[img width=200 cacheid=0006b6350011de6383ba066a1a005858bb]https://photo.partyflock.nl/images/6308/main/45917.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Typisch geval van iemand die het dus wél kan hebben hierboven :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind gewoon dat mensen niet zo moeten zeiken! :no:

Ik heb coupe soleil en vind het prima staan! :)