Partyflock

Forumonderwerp · 691297
Op 11 september zal het weer gaan gebeuren: het vierde deel van I hate trance - the terror edition zal dan losbarsten in de Waakzaamheid in Koog aan de Zaan.

Op deze editie zal veel terror en frenchcore gedraaid worden en in iets mindere mate speedcore (al wordt het uiteraard wel gedraaid). Hiervoor is gekozen, aangezien de vorige terror editie te hard en te snel was voor veel bezoekers. Tevens zal er op deze avond zelfs death-metal ten gehore worden gebracht in de vorm van een solo live-act van de Berzerker.

De line-up is als volgt:

the whistler (Lethal Injection)
cup a core (the kick off)
Regulator (P.O.R.N)
Stickhead (Kotzaak clan)
LIVE: Gabba front Berlin (raving nightmare)
LIVE: Berzerker SOLO (Australië)
Vageman (I hate trance)
LIVE Frazzbass vs Komprex (Cerebral destruction)
The Vizitor (Hellbound)

Kaarten zijn te koop bij ticket service voor € 17,50 in de voorverkoop en € 20 aan de deur.
laatste aanpassing
oehh...

geile line-up :kwijl:

berzerker live! :D
Vet hier mot ik bij zijn :P

Hardcore op 11 september is afgelast, dus ik stel voor dat die mensen naar dit feest komen ;)

alleen de gezellige mensen dan :jaja:
the vizitor gaat draaien dus kolli ben cekkrs van de partij!!!

ga van de week al vast me kaartje halen :jaja:

jaja gister 4 kaartjes gehaalt dus dat ken niet meer fout gaan :D

grom,dit word gek:yes:!!!
Ik kom zeker ff langs! :jaja: (y)
khoop weer dat dit gaat slagen en datk niet meer zo lang in de trein hoef te zitte:P
enne dit keer gaan we met iets meer mensen :)

hoe meer zielen hoe meer....uhm....uhm... herrie?!!!!:9
laatste aanpassing
kvin wel jammer dat het minder hard wordt als vorige keer:'(

tjah uhm vondt ut vorige keer zeker wel vet (hard) maar was niet echt in een bui voor de hele avond speedcore :D maar heb me zeker goed vermaakt daar niet van :jaja:
stelletje amateurs ;d;d

:|
ik ken iemand die was met mij mee naar de 1e terror edition en die ging na 45min al weg :jaja:
Ik ga denk ik ook wel even langs. The Berzerker :cool:
en die noemen zich terror freak nummer 1 ofzo:P
maar het is toch stoer om aan de zijkant te gaan staan en boos kijken?
wel in je houthakkers blouse he ;d
uiteraard.... en kisten aan enzo.... komt helemaal goed (Y)

zolang ze aan de zijkant staan is ut niet zo heel erg staan ze ook neit in de weg:)
haha daar heb je gelijk in
haha kmoet wel beetje plaats hebbe om op speedcore te kunnen renne :[
kaartje binnen :9
kdenk datk die morgu ook maar es ga kope:P

hoeft niet hoor:9
sponser jij mij een kaartje dan:O

ik sponsor al 3 mensen een kaartje :jaja: :DD
*doet maar weer s hard d'r best om een kaartje te winnen* Alle adressen van prijsvragen zijn dus welkom :bloem:

Berzerker en Gabba Front Berlin wil ik al een tijdje horen :kwijl: en met de Vizitor erbij ken t helemaal niet meer misgaan daar. Zou dus een beetje zonde zijn om iets onbenulligs als geldgebrek me tegen te laten houden ;)

:bounce:

Wel zwaar verrot dat ze nu opeens als ik er wel bij ken zijn meer frenchcore en terror gaan draaien :'( Maar ja, dan maar krachten sparen voor de laatste uurtjes, ga ervanuit dat we dan nog wel even gruwelijke herrie aan mogen horen!
ach dan heb je tog mooi ff tijd om eenbeetje bij te praten en ff uitrusten voor de speedcore;);)

jaaaaaaa frenchcore :jaja: :bounce: rustig op bouwen
2 lindaaatje op tw-magazine & rage-online staan prijsvragen voor iht.

En het moet helaas was softer anders trek ik niet genoeg mensen.

Als het aan mij lag dan doen we het net zoals de vorige keer. :D

hoe ging ut vorige keer dan? :)
lekker tempo de vorige keer maar kan altijd harder :) en sneller :)

ooooo wacht ut tempo... oooooo sorry dacht even wat anders ofzo :D (ben stoned :$ )
maar vorige keer was inderdaad erg hard :jaja: maar ben blij dat deze keer meer frenchcore is. rustig opbouwen :D
beetje jammer dan hoef ik er dus niet echt vroeg te zijn
je moet erbij zijn als de berzerker begint :)
huhuh die ga ik echt niet missen ben er toch gewoon bij het begin maar het hoeft van mij niet rustig aan te beginnen tis niet voor niks terror editie
met rustig aan beginnen mag ik er toch wel vanuit gaan dat het 200 bpm+ is hoop ik.
we zien het wel als ze maar geen breakbeat gaan draaien dan vindt ik het best
de lineup ruikt er niet na iig.
met rustig aan beginnen mag ik er toch wel vanuit gaan dat het 200 bpm+ is hoop ik.

We beginnen met rustig de eerste 2 uur zal het tempo niet boven de 250 bmp uit komen.
ow maar dan kank de trein wel een uurtje later nemen:P
kvond de vorige keer al aan de rustige kant :P:P

ooo het eerste uurtje geen screamcore:D
haha werd dat maar de hele editie lang gedraaid ;d;d

hehe inderdaad ;D hehe nee hoor :P
dan kan het idd wel zijn dat er een aantal ambulances moete komen om mensne af te voeren die letterlijk doorgedraaid zijn :[