Partyflock

Forumonderwerp · 691226

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

4 september zouden we naar 4 Elements, (y) line up, nieuwe Brabanthallen => dus helemaal top!! Neej zeg, wordt ut afgelast omdat de Brabanthallen dan nog niet helemaal goed verbouwd zijn :(

Nu dachten we naar Antwerpen is Burning te gaan, maar er is nog weinig bekend hierover. Zelf dacht ik dat ut in het Sportpaleis was, maar tis geloof ik outdoor!! Line-up is nog nie bekend, ja alleen Armin van Buuren, leuke DJ!!! Dus das al goei!!

Wat vinden jullie ervan??? Wie is er al eerder geweest en wat kan ik er evt. van verwachten????

Kben benieuwd of je nog een vet feest in NL kunt vinden. Het vetste feest (4 Elements) is net afgelast :(
ik ga wel naar Antwerpen.. Paar goeie dj's en ben er binnen een half uur :P

Super Marco May :bounce:
ik ga er ook heen,mijn schoonvader heeft een appertement in brussel dus dat is dan lekker dichtbij

Ow mooi, meiden!! :flower:

Kreeg in ut begin alleen maar negatieve berichies, maar wij gaan sowieso toch wel!! Alles eerst zelf zien voordak op anderen af ga!!! Misschien komen we mekaar daro nog tegen!! :bounce:
van hoe laat tot hoe laat is het eigenlijk? kan ik nergens vinden

Volgens mij van 21.00 tot 07.00 uur, maar ckers weten doek ut ook nie!!

Toevallig was ik net nog bij me sigarenboertje, waar ik me kaartjes altijd haal en er waren nog steeds geen kaartjes voor AIB!! Kvind ut wel erugh laat hoor!! Coone zei ut al, dat de Belgen nie zo van de snelle waren, maar tis al over 4 weken!!! Erugh :vaag: allemaal hoor!!!
ooo dus daar ligt het aan.ze zijn nog niet in de voorverkoop. ik was gister al bij ticketbox en ticketservice en beide vekochten ze het niet
Heb ook es zitten neuzen en heb dit gevonden:

"Bovendien is er gratis camping voorzien voor alle bezoekers die het te ver vinden om zaterdagnacht terug naar huis te keren, of voor de mensen die na het festival geen zin hebben om al naar huis te gaan en makkelijk op de camping willen blijven overnachten".

Het feest is dus overdag (tenminste... dat maak ik op uit deze tekst).

En misschien zijn er via de belgische service kaarten te bestellen:

België: Tele ticket service 070 345 345, Fnac, Free Record Shops en de bekende voorverkooppunten

Nederland: Ticketbox alle 1200 Fillialen of 0900 9393 en de bekende voorverkooppunten

Neej het is snachts!! Dacht zelf van 21 tot 07 uur!!! Nou ik ga vandeweek wel weer ff naar me sigarenboertje en anders maar ff met Ticketbox bellen!!! Op internet staat nog niets bij Ticketbox!! Heel vreemd allemaal!! En anders moeten we maar met jou mee naar de MatriX Elly!! Kank me favo DJtje weer zien!!! :D:D

:respect: Proteus :respect:
Klopt is van 21.00 tot 7.00 uur
staat op de site van Antwerp is Burning

Maar waarom hier 2 euro duurder dan
in belgie of frankrijk :S

daar is de presale 30 en hier 32 :(
Ik weet t is "maar" 2 euro maar toch.

Ik kan nog nergens kaartje halen, Rita. Heb jij ze al wel dan?? Ga je ook?? Lijkt me wel gezellie ff weer meeten!! :flower:

Ik kan ze via de Belgische ticketservice bestellen, denk dak dat dan maar doe!! Daar is ut 30 eruo :jaja:
Hey Meid neej weet nog nie of we gaan.
Maar ik ga wel naar ML :P:P:P
En zaterdag ff lekker kortbij Lovefields :D

CU @ ML (K)

Okeej, dan ziek je wel op ML!! Kheb net me partyvriend gesproken over die kaartjes van Antwerp is Burning!! Duurt me veels te lang, denk maar dak naar de MatriX ga, ziek me favo DJ weer Proteus :respect:
Moet wachten tot 28 augustus :S
Dan pas zie ik Proteus :respect: hier
in Maastricht in de Nightlive :P:P:P

Zow hij was goed gister bij DV, kben nog ff backstage bij hem geweest (y) Egwel top, dankzij Erik (Nickelson)!! :flower:

Nou, kben er uit!!

4 september => XXlerator MatriX Nijmegen.

De voorverkoop van de kaartjes voor AIB duurt me te lang hier in NL :/ dus ik wacht nie meer!! Helaas, maar kga nu voor Proteus!!! :respect:

Iedereen die toch gaat - veel plezier in Antwerpen!!!! :flower:

gesloten op verzoek topic-opener :)