echt goed spul!! Alles wat vies is gewoon onderdompelen met appelmoes (groenten bedoel ik dan ) en 't is te eten
Meer appelmoes dan aardappels
donateur
PGE...potje koelemannen?!
donateur
Koelevrouw!
(permanent verbannen)
en ik ben wel eens zwaar uit m'n naadje gegaan tegen m'n ma toen ze vergeten was het te kopen...
ja dat ken ik.. alleen was het bij mij een straf.. me ma vond namelijk dat ik juist teveel appelmoes at.. *hoe komt ze erbij *
en toen mocht ik voor straf een tijd geen appelmoes eten..
dat was egt een rampzalige tijd tijdens het eten..
weet je wat pas lekker is
bij je patat appelmoes en mayo
lekker door elkaar mengen
Voor mij geen hollandse pot kompleet zonder een halve pot appelmoes over mijn piepers en karbonaadje.. jammie! vannavond weer
laatste aanpassing
donateur
Zien, horen en zwijgen...
*Lonnus sluipt weer weg na toppik te hebben gelezen...*
donateur
Vette ervaring of niet Lonnus?!
Appelmoes...24/7!
donateur
WieeeeeeeeeeeeeeeeeeHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Man...ik weet niet wat ik meemaak hiero...TE GEK!!! Ik ga helemaal uit mijn plaat joh!!!!!!!!!!
Als je het woord appelmoes effe kwijt bent...
Appelmoes
Dit gebaar bestaat uit twee delen. Eerst maak je het bekende gebaar van appel: je houd denkbeeldig de appel vast en bijt er een stuk af. Daarna wrijf je de vlakke handen tegen elkaar en maal je als het ware de appels fijn tot moes.
haha ik ken ook iemand die echt OVERAL appelmoes bij eet. Hij is nou op vakantie naar griekenland hehe denk niet dat ze daar apelmoes hebben Dat word afkicken.
Maar hij eet ook overal un dikke laag zout bij pff