Partyflock

Forumonderwerp · 690647
1197x bekeken

Waarschuw beheerder
hmm mannen daar snapte ik geen hout van...maarr ik deed een andere test en daar stond o.a. "de man die jou treft, doet er goed aan je stevig vast te houden! hij is de gelukkigste man ter wereld! " nou dan ist allemaal zo erg nog niet hahaha

Waarschuw beheerder
woow! jij kent de mannen. je gelooft niet zomaar alles dat ze je zeggen, maar weet hun woorden kritisch te beoordelen en op de juiste manier te interpreteren. vertel jou een smoesje en je prikt erdoorheen. de man die jou trouwt (of heeft getrouwd) zal je niet gemakkelijk om de tuin kunnen leiden. je valt niet zomaar voor zijn complimenten en laat je niet wegsturen met banale smoesjes. complimenten!

Dit is niet nieuw voor mij :P
Waarschuw beheerder
Stomme test...niet iedere vent is het zelfde...die een liegt en begriegt de ander is eerlijk en trouw..dus...je moet eerst die gene leren kenne...niet elke vent is het zelfde!!
Waarschuw beheerder
Heheh dit soort testen zijn :no: Wel iets boeiends qua tijdvermaak :p
Waarschuw beheerder
ja vooral die IQ testen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sunshine. Ligt in het ziekenhuis. 22 juli 2004 19:05

donateur! het spijt mij, lieve vriendin, maar het lijkt erop dat mannen voor jou inderdaad van een andere - onbekende - planeet komen dan vrouwen. uit je antwoorden maken we op dat mannen voor jou precies zijn wat ze zeggen. met wat lieve woordjes leiden ze jou zo om de tuin.

geloof niet alles wat ze je zeggen. probeer onderscheid te maken tussen wat je hoort en wat je voelt. laat je niet door de liefde verblinden. bij een goede en gezonde relatie hoort ook een beetje kritische houding. word wakker!

Tja

Mwhoehhahahahhaha :D Yeah right! Wel de test eerlijk invullen he Natas :jaja:
Waarschuw beheerder
ze weet er echt niks van