Partyflock

Forumonderwerp · 690131
je bent met een groepje naar een super feest.. iedereen heeft het naar zijn zin. de muziek is echt geweldig en de sfeer is perfect. maar opeens wordt 1tje niet lekker en wil naar huis...

heeft iemand dat al meegemaakt? wat zou jij doen met je vriend meegaan en het feest achterlate of blijven en je vriend alleen naar huis laten gaan.?

ik zou wel ff piekeren maar toch ga ik mee naar huis....

Ligt een beetje aan de situatie.

Ik zou eerst proberen om in een chill out te gaan zitten en afwisselend bij de persoon te blijven. Als het echt niet gaat dan is het de vraag of we met z'n allen gaan, of dat alleen degene die rot is samen met iemand naar huis gaat. En dan is het jammer maar helaas, dan offer ik mezelf zeg maar op om met m'n maat mee te gaan naar huis, er zijn zat feesten waar je uit je naat kan gaan.

Vaak zijn wij met een taxi of openbaar vervoer en dan kun je dus niet zomaar naar huis wanneer je wilt, dan is het helemaal klote natuurlijk en kom je alsnog uit bij het zoeken van een rustig plekje in een chill out of iets dergelijks.

Gelukkig heb ik het zelf nog nooit mee gemaakt.

Ik sluit me aan bij Baziz. Eerst even rustig aan doen, samen ergens gaan zitten, kijken of het zakt. Zoniet, dan moet er 1 iemand mee met diegene naar huis. Daar kom je onderling altijd wel uit. En als diegene gewoon hoofdpijn oid heeft en zegt prima alleen naar huis te kunnen is dat helemaal goed :D.
Als er mensen naar huis willen omdat ze moe zijn ga ik dus echt niet mee. Ik ga altijd tot het eind door en dat weten ze van te voren.

Ik zou ook eerst naar een rustigere plek gaan met die persoon en dan kijken of het beter word.. Daarna toch nog even meenemen naar de beste zaal en kijken of het dan nog steeds slecht is.. Als het echt niet meer gaat zou ik het niet leuk vinden, maar zou wel met die persoon meegaan naar huis.. Daar ben je dan toch vrienden voor?

Ik ben zelf een keer onwijs ziek geworden op een feest terwijl het nog maar net begonnen was. Ik ben toen alleen in de auto gaan liggen slapen zodat de rest toch nog een leuke avond en nacht had. Ik had geen zin om hun avond te verpesten, liever alleen ik één (zware) klote avond en nacht dan dat ik dat een paar andere bezorg, maar het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie en aan hoe ziek die persoon is.

Nah ik zou echt wel met diegene naar huis gaan...
SAMEN UIT SAMEN THUIS...
heb ut zelf ook meegemaakt en ik was blij dat er iemand met me mee ging dus ik zou echt ckahs het zelfde doen gwn met die gene mee gaan nar huis of waar dan ook ...

Artiest Elcol
hoe ziek die persoon is.

dat is idd..
als iemand moe is..gaat ie maar ergens slapen..
of ziek van de drugs...opzouten die hap
Hangt ervan af wie het is en met hoeveel mensen we zijn.
En natuurlijk van hoe het komt dat hij/zij zich niet lekker voelt!

Ook als ze ziek zijn van drank of drugs zou ik ergens met ze gaan zitten of met ze mee naar huis gaan. Als je een vriend laat vallen omdat hij net even te overenthousiast is ben je ook geen echte vriend vind ik...

Artiest Noisome
nah ik ben laatst nog gezellig in de rij out gegaan :S en toen ben ik uiteindelijk wel alleen naar huis gegaan..
gelukkig was ut een ritje van een half uur (a la trein) maar de rest was in principe allemaal de beroerdste niet om me te begeleiden :D
topgasten!
Lekker stelletje zeg zijn sommige mensen hier!

Hoe kan je iemand alleen laten gaan als diegene niet goed is geworden van drank en/of drugs?

Misschien wel eigen schuld dikke bult, maar wat nou als er wat met die persoon gebeurd terwijl jij nog ff staat te springen op een geweldige set???

Geweldige sets en geweldige feesten zullen altijd blijven bestaan, maar als een vriend of vriendin wat overkomt en je had het kunnen voorkomen, dan nooit meer!!!
laatste aanpassing
Meestal zijn feesten erg ver bij mij vandaan :S en de treinen rijden pas als het feest ook al is afgelopen dus genoodzaakt te blijven :S
Tja... lastig. Ik zou wel meegaan, maar het is wel een HELE nare situatie.
Daar hoef je toch niet over na te denken!!

SAMEN UIT SAMEN THUIS.... lijkt me logisch!!
laatste aanpassing

samen uit, samen thuis?!?

dat gaat dus niet altijd op...

was toen op nightmare in rotterdam, en de week ervoor had ik een hele zware week (speciale trainingsweek voor me werk)

sta je dan op nightmare (ik was ook nog de chauffeur) ik was moe en wilde heel erg graag naar huis, maar degene met wie ik was, wilde nog niet.. toen heb ik dus 2 uur in de auto gelegen... in me eentje!

leuk hoor samen uit!

Ja t is wel klote!

Maar dan moet t maar he!
samen uit, samen thuis pik!!!!!
mazzzzz
Samen uit, samen thuis. :yes:
Samen uit samen thuis!
Maar het verrotte is wel als je dan beroerd op je fiets zit,en je bent nog niet eens 5min verder dat je je dan weer helemaal goed vind...das meestal wel lullig,ben je net weg van een super feest,krijg je te horen "heb ook nergens meer last van" :[ggrrrr
in de meeste gevallen idd samen uit samen thuis..

maar als hij/zij ziek is van de drugs omdat ie gewoon teveel genomen heeft gaat ie maar in de chill zitte vind ik :) dan is t zijn/haar eigen schult
ja precies zo als de rest samen uit samen thuis en als je dat nie wilt ja dan moet je ook maar nie samen weg gaan dan hoef je ook nie samen naar huis :D altans dat vind ik
mieppy - ja precies zo als de rest samen uit samen thuis en als je dat nie wilt ja dan moet je ook maar nie samen weg gaan dan hoef je ook nie samen naar huis altans dat vind ik

je slaat de spijker op zijn kop :D zou het niet beter kunne zegge :D

het ligt eraan hoe ziek
als ik echt slecht ben en de rest vermaakt zich nog super
ga ik wel in de auto liggen

maar idd samen uit, samen thuis

ik zal mijn vriend(innetje)niet in de steek laten hoor!!

ligt er wel aan wat voor een feest het is als ik meer dan 35 euro voor een kaartje heb betaald en we zijn er net ga ik mooi niet weg.. ben zelf ook el is ziek geweest ging gewoon rustig ergens zitte hoe kut dat ook is.. maarja kleinere feesten ga ik wel mee natuurlijk.
tjah het is kut maja idd gewoon mee naar huis gaan... alhoewel als je met een grote groep ben kan er ook wel maar 1 mee terug tog? Dan kan de rest gewoon doorfeesten
Eerst even kijken hoe erg het is... Ik rij altijd al, en ze moeten maar eerst ff respect hebben voordat ze wat willen. Als het erg is, en dan ook echt heel erg, dan ga ik wel naar huis. Maar voordat het zover is, laat ik hem/haar wel eerst ff rusten in de auto.
Ligt ook een beetje aan de afstand. Is een treinverbinding een optie, dan stuur ik hem/haar daar wel heen.

Sowieso vind ik dat mensen het maar moeilijk waarderen als je rijdt naar een feest. Jammer.
ik zou eerst ff die gene op zijn gemak gaan stellen ff lekker wat te drinken, luchtje scheppen handje vast houden knuffel erbij en meestal is t dan wel weer weg hoor en kan t feest gewoon door gaan.
heb t wel eens mee gemaakt, vaak is het zo weer over.Maar als iemand eg niet goed wordt zou ik hem eg niet alleen laten dat vind ik eg laaaaag!
vooral als je jezelf een vriend/in noemt.
dan ga ik mee naar huis dus.Hoe kut het dan ook is maar ga hem/haar zeker niet alleen op de trein naar huis zetten :nee:
Iloontjuh - ik zou eerst ff die gene op zijn gemak gaan stellen ff lekker wat te drinken, luchtje scheppen handje vast houden knuffel erbij en meestal is t dan wel weer weg hoor en kan t feest gewoon door gaan.

oke houde we je aan :) volgende keer wil ik een hele grote knuffel :D en natuurlijk mijn handje vast houde :P

ik was van t weekend naar n feest
en t duurde nog n uur...ik was erg moe en ik wilde naar huis (dit had ik 2 uur daarvoor al aangegeve dus) en toen liet die gast waar k mee was me gewoon stikke moestik in me eentje naar t station lopen :'(
lekkere vriend...NOT

glukkig waren dr nog wel lieve mensjes die me naar t station hebben gebracht
(k) aan Cil en Sanne en peet :)

:s Wat een vraag....
Ik zou zeker mee gaan. Zou dat ook op prijs stellen als ik ontzettend ziek zou worden. Samen uit, samen thuis!
Nou, idd!
Zou iemand idd NIET alleen laten gaan!!
Ik zou idd eerst ook ff rustig ergens gaan zitten en dan ff tot rust komen!
Als dan nog niet gaat, zou ik met de rest afspreken wie er mee gaat enzo.
Maar idd wat NIAXX {SKTC} ook zegt: Ben vaak met de trein naar feest, dus kun je bijna niet eerder weg!
Als ik ziek zou worden en ik zou met auto mee zijn, zou ik ook in de auto gaan slapen!
Als dan nog niet gaat kun je altijd bellen/smsen dat je echt graag naar huis wil bijvoorbeeld!!!(lang leve de mobiele telefoon;P)

Op afgelopen Impulz werd een vriendin van mij(door iets in het drinken) ook echt heel slecht!!
Ze is toen met haar ex naar de EHBO gegaan en het ging gewoon echt niet!
Toen zijn zij en haar ex door haar moeder opgehaald!
Ze wou zelf graag dat ik bleef dusss...
Ik heb toen door middel van smsen veel contact gehouden met haar ex om te horen hoe het met der ging!!!!
laatste aanpassing
Jeetje zeg....sommigen zijn echt erg...tuurlijk als iemand iets heeft genomen en er ziek van wordt is het eigen schuld dikke bult...maar zeker niet dat ik die persoon aan z'n lot over laat....je bent vrienden of niet!!!!

Dus ik zou zeggen samen uit samen thuis hoe klote dat ook kan zijn!!!!!!!!!!!
Samen uit samen thuis..zo ie zo moet er 1 persoon met diegene meegaan...en vind het wel zo sociaal dat de groep tijdens de rit naar huis even informeert of het gaat..anders moet er nog iemand hen achterna komen...
de goude regel samen uit samen thuis maar meestal als bij ons gebeurd gaat die gene in de auto liggen hebben daarom ook altijd slaapzak mee ;)
sta je dan op nightmare (ik was ook nog de chauffeur) ik was moe en wilde heel erg graag naar huis, maar degene met wie ik was, wilde nog niet.. toen heb ik dus 2 uur in de auto gelegen... in me eentje!

Pfff, wie rijdt bepaalt hoe laat er naar huis gegaan wordt toch?
Anders ga je maar lopen :[
ninanaomi

dat is idd wel slim om een slaapzak mee te nemen :D das nieuw haha nog niet eerder gehoord ;) slim slim :P
laatste aanpassing
als ik alles zo beetje heb geleze kome we gezamelijk uit op:

1ste plaats - meegaan met diegene (iig 1 persoon)
2de plaats - even rustig zitten
3de plaats - hoe is het gebeurd / gekomen
4de plaats - laat hem barste <--- NIET doen ;)

OFFFFF zegt iemand NEEEJ fout fout :P foei foei het is anders ;)
laatste aanpassing