nouw als ik volgende week alleen maar via het net zouw moeten toe kijken dan word ik gek denk ik... nu kan ik het nog wel aanzien... maar als die muziek van black er dan bij komt tsja dan word het moeilijk..
aan een touw ach ja gewoon het gevoel.....
je weet heus wat ik bedoel niet zow moeilijk doen hoor
Ik weet sowiezo zeker dat ik volgende week flink ga balen, maar ja.
Ik weet alleen dat niet overal al glasvezel ligt....
nouw als ik volgende week alleen maar via het net zouw moeten toe kijken dan word ik gek denk ik... nu kan ik het nog wel aanzien... maar als die muziek van black er dan bij komt tsja dan word het moeilijk..
Heb je geen kaartje voor Sensation? Niet getreurd, want zowel Sensation white als Sensation black zijn live te zien op ID-T.com. Via een live stream vanuit de Amsterdam Arena hoef je geen minuut te missen van 'the worlds leading dance event.' Tot 7.00 uur in de ochtend gaat de uitzending door.
Op 3 en 10 juli lopen er in de Arena verschillende cameraploegen rond die voor alle spectaculaire beelden gaan zorgen. Met een goede mediaplayer kun je alles fullscreen volgen. Het zal lijken alsof het om een live uitzending op de televise gaat.
Wie niet live kan kijken heeft ook nog de mogelijkheid om Sensation later 'on demand' terug te zien. Al het beeldmateriaal wordt hiervoor in stukjes geknipt zodat je ook nog kan selecteren wat je wel en niet wil zien.
gaaf om te zien!
ik vind wel dat ze nu al veeeeel beter draaien dan vorig jaar, zit af en toe behoorlijk tegen de techno aan.
vorig jaar meer trance..
nu
is hier prima kijken...kan alleen niet langer als 5 seconden achter mekaar opnemen
neej hoor geen ingestudeerde pasjes gewoon DEBBY pasjes...
Wat zijn debby pasjes dan?
Weer dat tering wijf.....
Ps € 57 ,50 wel een beetje veel geld
Mja lekkere muziek ja, maar mag nu wel ietsjes sneller naarmate t later wordt, en dan gewoon afsluiten met pussy motherfuckersssss Mja lijkt me wel wat, heel publiek wazig om hun heen kijken
Een stapje naar voren/naar achteren/links en dan naar rechts!
neej dat begrijp ik ik waarschijnlijk ook niet als ik daar sta... maar dat idee van ik in het wit en dat verwart om me heen kijken is ook wel een goeie
Of wat te denken van Frans Bauer - heb je even voor mij ghehe ben benieuwd hoe daar t publiek op reageert
Zou wel een goeie zijn inderdaad...
Hoe dan ook, denk dat op het einde iedereen gewoon in het zelfde tempo door blijft dansen, of het nou frans is of nie...
laatste aanpassing
Ik ga voor Frans met het Wilhelmus..
Het was vorig jaar ook een verrassing toen Steve "The Darkraver" Sensation Black afsloot met hardcore.
Black niet alleen hardstyle...
ook techno... kijk maar naar 2 jaar geleden met Michel de Hey die begon.. Iedereen stom om zich heen kijken... haahah
Sensation Gold...
Goude oude hits
Mij maakt t niets uit als t maar geen groove wordt (te langzaa) of terror (te snel voor me voetjes, kan k nieuwe zolen halen) Maar heb t liefst toch wel hardstyle / oldskool en sommige hc!
Ohw de megamixes komen eraan das wel LEUK
Oldskool/Oldstyle is beide top . Jaren terug had je altijd feesten in Kardinge in en ze hadden in het subtropisch zwembad de hele nacht oldskool/oldstyle en dat was zwaar relaxt!!
Nieuwe cd van U2 komt in oktober uit
haha
hoe werkt live stream?ik snap er niets van
k heb winnap en mediaplayer maar geen beeld? help
nouw de 1ste sensation vond ik echt kut met alleen maar techno das niet echt mijn ding moet ik zeggen...
dus dacht ik vorig jaar nah ja laat maar, toen hadden ze de line up veranderd dat was balen..
maar ja daarom gaan we nu weer
Die andere link gebruiken
http://83.149.66.2/id%2Dt/video/live.htm
Ik ben in 2001 naar Sensation White geweest, ik vond het echt zonde van mijn geld.
Wat zei jezus toen die van het kruis afgehaald werd?
2 spocky
Hij zei dus? Vergeef het hen want zij weten niet waar zij mee bezig zijn. In dit geval dus wel toepasselijk? Of dacht jij anders dan? Blij dat wij hier zijn en niet daar voor 100 eurie!
je komt trouwesn van venus... maar dat zegt ook niks natuurlijk...
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaa supervet turn of the bass stond dit liejd ehoe heet deze??????????
nah ga maar naar bed of zow en sorry jongens kan van deze muziek niet echt uit me dak gaan... ow jawel wanneer ik op rembrands of leidse ben maar niet voor een groot feest...
Ja, dan moet je bellen naar 0900-12345
Naar bed?! Tis hier toch wel gezellig!
Zet je een andere cd op ofzo...
superstringeling
Heb superstring aangevraagt komt zo zei die
Greenfield
Bobbert.. ik ga even je pic liqqen... damn.. wat is die geil.!!
Einde van de Megamix dit is wat ik er van heb kennen maken:
Daft Punk – One More Time
Mylo – Drop The Pressure
The White Stripes – Seven Nation Army ( RMX)
California Love
Wildchild – Renegade Master
-
-
Ferry Corsten – Punk
Ferry Corsten - Rock your body Rock
Mike Heart – Sexmachine
-
-
Tiesto & BT – Love Comes Again.
Samba
Loops & Things (marco v rmx)
Superstring (rank 1)
Marcel Woods – Time’s Runnig Out
Sensation Anthem 2004
In zo'n klein keldertje
Einde van de Megamix dit is wat ik er van heb kennen maken:
Mylo – Drop The Pressure
California Love
-Frans Bauer-Heb je even voor mij
-Bossie rooie rozen
Ferry Corsten – Punk
Mike Heart – Sexmachine
-Andre rieu-wilhelmus
-
Samba
Superstring (rank 1)
Sensation Anthem 2004
nix met het leidseplein maar daarvoor ga je denk ik niet naar sensation voor het geld van dat kaartje kan je al aardig wat drankjes halen op het leidse
Mylo – Drop The Pressure
California Love
-Frans Bauer-Heb je even voor mij
-Bossie rooie rozen
Ferry Corsten – Punk
Mike Heart – Sexmachine
-Andre rieu-wilhelmus
-Jamai-Step right up
Samba
Superstring (rank 1)
Sensation Anthem 2004
Heb hem iets aangepast
hij voelt ook zo compleet
laatste aanpassing
donateur
California dreams is het trouwens
p.s greenfield je mist er nog een....
Dikke Lul band - Geil moet ze zijn !
hahahahah
Ik mis frans nog!!!!
Hoe vaak moek ik nog frans zegge?!?
oH.. zie hem staan!
staat er tussen goed kijken
Kreeg net een telefoontje van Duncan en hij zei dat Frans op het laatste moment had afgezegd!!
Helaas!!
t was me een waar genoegen.
ben maffen
Mafse Bob!
Klote frans! Waarom belt tie nou af!?
Jah klopt, moest de wagen nat spuiten...
Zijn schoenen stonden onder de wagen en hij kwam er niet bij.
hey hallo gerard!!! niet fucken met gerard die bedoelt het alleen maar goed wat zingt die nouw want wij zijn vrienden voor het leven, kameraden tot de laatste dag vrienden voor het leven... of was dat nouw van iemand anders
indd begint nu weer kut te worden die muziek (als dat het al niet was)
Daar is gabbertje, daar is gabbertje, daar is gabber met zijn kaal geschoren kop
Eindconclusie voor mij is dat het een klote feest is....
Net film zitten kijken op BBC en nu nog een keer geprobeerd. Blijft mooi blanco witjo. Er staat wel erg stoer een Mac OS X logo geplaatst maar het werkt met geen ene browser die ik er tegen aan gooi.
(En ja, ik heb Media Player 9 geïnstalleerd).
Nu snap ik waarom ik trance van die k*t muziek vindt
Volgende week wordt t pas knallen
Kan je verzekeren dat dit geen trance is
Egte trance is
En ik ga echt heel hard lache als Frans volgende week komt!
Kheb radio 2 maar aangezet... net zo goed die muziek....
Mja ik vind t ook saai worden, heb een lekkere hardstyle set aanstaan, niet live maar wel beter
vind het jammer dat sander hier draait is opzich een top dj..........maar word hier euhm nah de grond in gedraait
En er is natuurlijk wee nix op tv. Worden jullie daar ook ni ziek van die stomme 0906 xxx reclames of tell sell nog erger, waarom zenden ze ni gewoon 24uur per dag uit zoals nick. Pff thuiszitten sux, dit is de eerste zaterdagavond dak thuiszit , rotzooi
kijk ik vind het mooi heeft een betekenis voor mij...........praat tog ook niet over jou hoofd en over dat ongeluk of wil je zeggen dat je zo bent geboren "Greenfield"
sorry maar moest het ff kwijt voor de rest ben ik heeeeeeeeel "lief"
Ik duik wel me nest in!
Slaap lekker allemaal voor straks!
En geniet nog van de muziek!
ze zijn aan het knuffelen
lol wat zijn we weer vriendelijk
Juist, zwijg maar en ga slapen als je moe bent...
Nee word moe van Jouw
praat tog ook niet over jou hoofd en over dat ongeluk of wil je zeggen dat je zo bent geboren "Greenfield"
Had er veel meer van verwacht, dacht dat er goeie trance zou worden gedraaid....
dit valt me toch tegen
Mhhz nu we het er toch over hebben, mja kom ik er maar eerlijk voor uit, heb sinds een week of 2 ook een relatie met 't kipje van de buren. Tis ff wennen moek zeggen maar dan heb je ook wat. Alleen die eieren wat minder.
He wat lul ik nou
Mja heb t nu al afgedaan ben nu iets anders luisteren.
Mhhz geef mij maar flight643 van thijs, die dan wel vet. Of urban train maarja das weer rmx van cosmic gate en hardtrance. Mja als je zo alles moet indelen is flight643 eigelijk techtrance.
Wat boeit t ook als t maar lekker is
Jah beetje hardere trance moet wel lekkere deun in zitten X-Tinction
zouw ik niet weten.... muziek waar debby ook dr pasjes op kan doen... niet helemaal natuurlijk.. want Oldstyle rulezz maar dat wisten we al.... maar op dit lukt het ook wel
ooww volgens mij slapt het al af
Hmmmz hej Deb stond jij ook in die tent op defqon Met charly lownoise?
ja daaaaaggg ... volgens mij word iedereen daar nu pas een beetje echt blij
En dat is niet misschien
donateur
Club en house shit...altijd wel oke...maar eerder op de avond met Benjamin Bates was het echt knallen...die hadden ze beter om kunnen draaien ...nu heb je pompende beats nodig om te blijven gaan
voor de stream...echt zwaar koel dat ze dit tegenwoordig zo scherp en veelzijdig in beeld kunnen brengen!
guy, was het maar trance, maar wat ik nu hoor is echt niet sensation waardig. Draai dit soort shit maar in de lexion ofzo. Hallo zeg, dit is niet sensation waardig vind ik. Vage shit.
Oh alsjeblieft zeg, kom op. Nog wat stevige lekkere trance zal een hoop mensen daar goed doen!!
Erick Morillo was aardig op weg moest ik zeggen, maar nu gaat Joost van Bellen weer lekker eigenwijs zijn eigen ding doen.
man man, ze vallen in slaap nu hoor!!!