Partyflock

Forumonderwerp · 689754
886x bekeken
Betreft: evenement: Beachbop, zondag 27 juni 2004 om 13:30
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie?? Nu je moet betalen voor BeachBop, is het er beter op geworden dan eerst??? (k) Tina

Waarschuw beheerder
ik vind van gratis naar 20 euro wel n heel groot verschil :s en die hekken :s ook niet echt n leuk gezicht hey...voorgaande jaren kon je chill naar de zee, eigen drank mee alles :devil:...maar ja dan waren er wel de file's en nu bijna geen last gehad...
kweet niet heb het wel heel erg leuk gehad afgelopen x maar vond het voorgaande jaren misschien toch beter...vrijer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar waren de voorgaande edities dan ook met zo n vette line up? Want nu waren er wel erg veel topdj's aanwezig, wel beetje logisch dat ze dan wat vragen.

@ Tina oke thx (y)
Waarschuw beheerder
dj's draaien allemaal gratis op beachbop
(voor zover ik weet)

het geld voor entree is voor het betalen van het personeel, beveiliging, vergunningen en andere onkosten.

Waarschuw beheerder
donateur
Draaien gratis?

Denk je dat? :no:

Waarschuw beheerder
Whahahahahahah :D Ja joh tuurlijk Activator bv komt ff naar nederland toe om gratis te draaien whahaha :D
Waarschuw beheerder
je moest eens weten....

maar ja lekker boeiend verder.
het gaat erom dat de goede muziek er was en werd gedraaid :D

wie gaan er aankomende beachbop weer?

Waarschuw beheerder
Ik moet wat weten? Ik weet er echt wel wat vanaf hoor ;). Maar idd boeiend als er maar gefeest wordt, ik ben er wel bij als het weer zo'n vette Line Up wordt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben sowieso weer aan het werk bij Q tijdens de volgende BeachBop! :D

helaas moet ik om die reden wel ResurreQtion missen :(

Waarschuw beheerder
ow valt dat opdezelfde dag, mnee ben er dan niet bij dan zit ik op Ressureqtion dus, maybe die volgende daarop. Als je daar aan t werk bent, kun je dan gelijk voor de andere bezoekers eens wat deo rondspuiten daar :P
Waarschuw beheerder
X Tinction --> dat feestje van Rotterdam is in Kijkduin... haha, ligt in de buurt. Is aanstaande zaterdag, mn zus gaat erheen en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat het nou precies inhoudt... Sorry! :-D (k)

Waarschuw beheerder
Mja het is dichtbij 5minute van mij vandaan, maar 10 july kan ik niet, wel leuke line up verder, alleen beetje duur voor 3 dj's maargoed thx anyways!

Waarschuw beheerder
donateur
Resurreqtion is de avond voor BB, en daar zal ik dan ws om 09.00 uur moeten beginnen, dus ik ga dan niet op stap de avond ervoor. :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
ik ga eind juli voor het eerst maar eens kijken, en ik ben errug benieuwd! :)
Waarschuw beheerder
Wow, nu nog maar 10.000 kaartjes voor BeachBop! Het moet ook niet gekker worden....
Waarschuw beheerder
Ik ben op het strand van Bloemendaal opgegroeid (nee, niet s'nachts slapend onder een bedje). Moeders heeft nog hout staan sprokkelen voor de eerste Woodstock. Anyway, het is anders. En dat zal altijd zo blijven. Wellicht wordt het met 3 jaar weer wat rustiger op het strand. Kunnen er weer feesten gegeven worden zonder hekken.
Waarschuw beheerder
Hekken is de doodsteek voor Beachbop.

Ze hebben helaas nooit gehoord van het spreekwoord "stoppen op je hoogtepunt".
Waarschuw beheerder
Vergeleken met vorig jaar vind ik het er niet beter op geworden. Die hekken maken het feest echt minder en voor het geld dat je moet betalen..
Waarschuw beheerder
Tja, ik weet ook niet of ik in juli nog wel ga... Hmmm.. *denk denk*