Partyflock

Forumonderwerp · 689465

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe :P Aafie (K) :knuffel:

Sorry voor Aafie maar ff voor de verduidelijking ik krijg noooit genoeg van sebasje :D
Waarschuw beheerder
donateur
IK moet zeggen,misschien heeft ze ook een bril nodig,ik zie geen puisten namelijk :no:

Daarom kan ze het envelopje vast ook niet vinden

-----> [img]http://party.snt.utwente.nl/images/redmail.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat zal het zijn Nonatje ..

deze vond ik wel lollig !

Schorpioen: 24 oktober t/m 22 november
Bestel nu uw Daghoroscoop
Uw dagelijkse Horoscoop

De Schorpioen is een sterk en gecompliceerd persoon, trots en gevoelig. Zijn gevoelens zijn niet makkelijk onder woorden te brengen, laat staan uit te leggen. Als hij van iemand houdt, dan doet hij dat heel intens, met hart en ziel. Het is voor hem erg moeilijk om luchtig met dergelijke gevoelens om te gaan. Doet een ander dat wel, dan kan hij daar eigenlijk geen begrip voor opbrengen.
Zijn gevoelens zijn dan ook vrij snel gekwetst. Ondanks het feit dat hij dan direct in de aanval gaat - het teken Schorpioen is niet voor niets één van de felste strijders van de dierenriem - verliest hij niet snel zijn humeur. Gebeurt dit wel, dan kan degene die zijn boosheid over zich af heeft geroepen beter maken dat hij of zij wegkomt: vergeten en vergeven komt niet in zijn woordenboek voor.

Anderen hebben soms moeite hem te begrijpen en ondanks de aantrekkingskracht worden vriendschappen moeilijk gesloten. Is het eenmaal zover, dan gaan deze vriendschappen heel lang mee.

Waarschuw beheerder
Sorry voor Aafie maar ff voor de verduidelijking ik krijg noooit genoeg van sebasje

Ik vertel heus niks verder hoor ;)

Daarom kan ze het envelopje vast ook niet vinden

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
... de slet ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nona Misz a.k.a. Babs, ze gebruikt nu jou foto op d'r profiel, de snol!

Yoli,Belinda of wat je naam ook is, toch wel triest om eerst iemand af te zeiken en dan haar foto voor je profiel te gebruiken, I smell jealousy! Beetje triest.
Weet je waar ik zin in heb?Om over je heen te :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig dat je niks door verteld Aafie ;) (K)

Whahaha Stampertje Shanna (Y)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O je was er al achter ;)

BAN die slet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind het ook idd zeer zielig,eerst mij afkraken,en dan wel mijn foto gebruiken ...

uitleg ????
Waarschuw beheerder
donateur
JALOERS :yes: [img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat je niks door verteld Aafie

Ik ben de beroerdste niet hoor :P (k)

Waarschuw beheerder
HAHAHA utleg ??

nou deze reacties ! geweldig :)
en STAMPERTJE sHANNA weet ik wat..hou je bek Trut :)

en ik ben heel jaloers..op jou rotkop Partymeisje.:)
Waarschuw beheerder
donateur
hou zelf je bek ja !!! jaloerse kutslet !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en STAMPERTJE sHANNA weet ik wat..

Nee ik geloof niet dat jij wat weet.
Hersenloos he?Maar daar kun je niks aan doen hoor, hebben meer mensen last van. Misschien moet je eens een afspraak maken bij het Riagg, misschien dat die je nog kunnen helpen maar ik vrees het ergste :S

Waarschuw beheerder
Ooooooojaaaaaa ik ben zo knap !! :P
Waarschuw beheerder
donateur
kutwijf,nu ook al je forumfoto een foto van mij,je kan niet zonder me hé ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jutwijf?

en nee :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jutwijf ?? wat is dat ??

Waarschuw beheerder
haha ff snel verbeteren :)

maar tja wat zullen we daar van maken..dat is een wijf zoals jij bent??

StampertjeShanna !
Riagg wat is dat? komen daar mensen zoals jij ofzo ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ne ik ben een lief wijf,dat is het tegenovergestelde van jou ...

o:)

Waarschuw beheerder
En dat zegt een Schorpioen hhaha:P

Waarschuw beheerder
van ons 2 tjes Nona!

how sweet :P

Algemene Match voor het sterrenbeeld Schorpioen met Boogschutter

Tussen de boogschutter en de schorpioen bestaat een zekere mate van wederzijdse aantrekkingskracht, maar dit is een water-vuur relatie en dus zijn jullie heel verschillend van aard. Schorpioen is een vastberaden persoonlijkheid, en zal boogschutter helemaal voor zich opeisen, hij is geduldig en voorzichtig. Wanneer boogschutter emotioneel ergens bij betrokken is, kan hij heel impulsief handelen. De gesloten en mysterieuze aard van schorpioen is fascinerend voor boogschutter. Bij het veroveren van schorpioen zal boogschutter gemerkt hebben hij zich niet zo snel liet overrompelen. Schorpioen is een heel gevoelig mens, die niet zomaar een relatie met iemand begint. Als hij je eenmaal zijn vertrouwen en liefde schenkt gaat hij voor je door het vuur. De warme uitstraling en het optimisme van boogschutter zal gewaardeerd worden door schorpioen en hij zal je graag vergezellen bij deze zijn uitstapjes. Een gezelschapsmens is schorpioen niet echt, hij houdt zich liever wat op de achtergrond. Daarbij houdt hij boogschutter scherp in het oog. Een onschuldig flirtpartijtjekan een heuse oorlog teweeg brengen. Schorpioen kan heel jaloers zijn. Boogschutter is heel hartstochtelijk en spontaan, en bovendien erg op zijn vrijheid gesteld. Dit kan een struikelblok vormen in jullie relatie. Deze is echter niet onoverkomelijk. De seksualiteit en erotiek nemen een grote plaats in bij schorpioen, maar laten in den beginne wat op zich wachten. Wanneer boogschutter schorpioen beter kent en het gevoel heeft hem te kunnen vertrouwen dan zal boogschutter zich meer blootgeven. Wanneer jullie dan toch besloten hebt een huwelijk of vaste relatie met mekaar aan te gaan, moeten jullie zich erop voorbereiden dat het alles of niets wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
moet je wel bter lezen,is voor een stel,en ik val niet op vrouwen !!
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ubergeil stampsletje :P

Waarschuw beheerder
ik ook niet! nou ik heb wel een lekkere vriendin...
nah..me vriendje is lekkerder...
maaruh..

vind je het niet sweet haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee,ik vind je niet sweet,eerder iritant !!!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je vriend / vriendin niet gek van je wordt ---> in de negatieve zin ... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aafie 8) :kusje2:

Waarschuw beheerder
:P :P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
JE VERGEET MIJ !!! :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
UBERGEIL relwijffie van me :k :k :kusje: :knuffel:

Waarschuw beheerder
:kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
.. :cry: heb je een tisseu ??
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo lieverd???
Waarschuw beheerder
donateur
leg ik nog wel uit,ik ga offline ... doei ... (K)

Waarschuw beheerder
(k)

Waarschuw beheerder
Nope ,mijn schatje kan niet genoeg van me krijgen :P

jammer he :)
Waarschuw beheerder
Nope ,mijn schatje kan niet genoeg van me krijgen

Dat zou toch eens wat zijn he, als dildo's konden praten... :devil:

Waarschuw beheerder
:respect: WHAHAHA :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou net zeggen,dat ga je niet menen toch,jammer dat de batterijen ooit ees een x op zijn !! :P :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahhaa Stampertje shanna :respect:

Waarschuw beheerder
Go Shanna go Shanna go! ;)
Waarschuw beheerder
:bloos: Kan er niks aan doen ben eigenlijk heel aardig O:) Maar Yoli/Belinda maakt iets los bij mij :devil:
:D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is wel lekker op dreef :P :yes:

ik heb trouwens iemand gevonden op PF die zich voordoet als mij :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oooh wie is dat dan??

Die Heks zeker.. Beetje zielig :S

Waarschuw beheerder
Omdat ik foto van me grote vriendin Nona neerzet ff,wil nog niet zeggen dat ik me voordoe als haar Partymeisje..
En als ik dat wel was geweest had Nona dat wel in geuren en kleuren verteld hier :P

en StampertjeShanna ,ga lekker met je barbies spelen ofzo :)
Waarschuw beheerder
Ik heb vrienden van vlees en bloed, dat jouw enige vrienden van plastic zijn betekend niet dat dat bij iedereen zo is...

Omdat ik foto van me grote vriendin Nona neerzet

En nog waanbeelden ook :no: Jij moet echt hulp gaan zoeken...

Waarschuw beheerder
Stampie word het ook niet eens tijd om je hele kop te verbouwen? ik bedoel je neus alleen is helaas voor jou niet genoeg :(

en deze Topic van jou!
Sjonge wat een Domme TRUT ben je zeg!

"Wat ik me nou echt afvraag is:Hoe komen mensen erbij om PSV supporter te zijn??Waar is het fout gegaan?!?!

AJAX Kampioenen!!!!

waar het fout is gegaan vraag jeje af?
is dat jou ouders elkaar ontmoet hebben ,en jou uit de stront hebben getrokken..dat is er mis gegaan !