Partyflock

Forumonderwerp · 689319
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk!

Pandemonium, 30 october (Waakzaamheid, Koog a/d Zaan).

Een Early Hardcore feest waar de hitjes niet de boventoon zullen voeren. Denk dan vooral aan platen van de volgende labels:

Cenobite
Ruffneck (RuffEx en Gangsta)
Mokum
Shadowlands
D-BOY (de oude serie)
H2OH (de oude serie)
Coolman (de oude serie)

En zo zijn er nog wel een paar labels te noemen die een erg groot 'Sporthallen Zuid' karakter hebben!

De volgende DJ's (en een live-act) gaan deze uiterst scherpe avond verzorgen:

Dano
Leviathan (live)
Chosen Few
Predator
Frantic Freak
X-ess

Dan nog even dit! Op deze avond zullen wij mensen gekleed in Lonsdale (en de andere bekende rechts georiënteerde kledingstukken) niet toelaten. Voor mensen met een Australian hebben we een leuke verrassing!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Marco bel me even wat voor kleur je wil ik ga deze week weer nieuwe t-shirts laten maken want er zijn best veel mensen die om dat shirt vragen en deze week is de site klaar zodat ze hem zelf kunnen bestellen.

Ik zal even naar me fiets lopen en bellen :D

Heb geen nummer van je.Wordt lastig dan
Werkzaam bij Addicted 2 Music
Artiest {SHOWLIST artist 20032, 1520}
Waarschuw beheerder
Ik zou toch bellen gab?

Stuur mij er dan ook maar 1 Patrick!
laatste aanpassing

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
hey de organisator van dit feessie is nu op nederland 3 over de lonsdale discussie!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mede-organisator is dat :)

Waarschuw beheerder
Hij heb groot gelijk.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou toch bellen gab?

Heb een pb gestuurd,dus dat weet ie
Waarschuw beheerder
mooi zo (Y)
Bel hem morgen ffies :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog wat gemist in die discussie?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lelijke gozer met dat Pandemonium shirt!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar heb ik nog wat gemist?

Heb namelijk niet gekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Behalve dan dat veel Lonsdalers nog steeds vinden dat er door mensen onderscheid moet worden gemaakt tussen rechtse en neutrale.

Maar daar zit hem nou net de kneep.

Wie kan en doet dat?

Waarschuw beheerder
Idd dat zijn er niet veel die dat doen..

Ik vind het een goeie zaak dat het op dit feessie niet wordt toegestaan..

En er zullen vast wel meer feesten volgen waarbij dit het geval zal zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we zeggen dat wij ons er niet voor schamen...
Waarschuw beheerder
donateur
Liep ik gister door A*dam en dacht koop meteen ff een kaartje voor 30 october.

Zit ik net te kijken, zie ik het kaartnummer

000001 :yes:

:P
Waarschuw beheerder
dan heb je hem bij midtown gekocht
Waarschuw beheerder
bellen v.d.w wel even voor je shirt
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt inderdaad dat ik hem bij de Midtown heb gehaald ;) Shirtje komt volgende week wel, maar heb ik je al over gesproken net.

Ik ga me voorbereiden op MOH :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Proost ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, het is tijd geworden om af te reizen naar Thialf :yes: Kijken of ik Binas en Scrooge nog rond zie stuiteren daar :P :9
Waarschuw beheerder
donateur
die komen rond 23 uur aan het alles meezit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Geen blind dates binnen ons topic :p!
Waarschuw beheerder
We kwamen idd tegen elven aan, maar voordat we binnen waren :(

Helaas Pagan niet gezien, volgende keer beter! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was er wel hoor :P

[img]http://www.hardcorenation.nl/gallery/albums/userpics/10001/normal_MoH%20094.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aha vip :)

Dat was ik niet :(

Waarschuw beheerder
MOH : je moest je aussie uitdoen,anders kwam je er niet in :( :( :@ . dat kan toch echt niet?
lonsdale, white power en rood-wit-blauw allemaal wel :S

verder was het zoals te verwachten: veel wazi's, slecht geluid, trance-core en kut-pogo :bah: nooit meer MOH voor mij @

de lokatie was wel vet ingericht met oldskool dansplatforms en vette lasers en podium....maarja van het gabbergevoel was er weinig aanwezig :(
Waarschuw beheerder
Je aussie uit doen? :S

Ik had een aussie aan en kwam er gewoon in!

Thialf nooit meer voor mij!
Te lange wachtrij aan de deur en voor de drankbonnetjeskassa, slecht geluid.

Waarschuw beheerder
jepz dat is idd waar, ik hoop echt op pandemonium geen een wazi-sukkel te zien:D
heb me een beetje lopen ergeren aan die gasten daar op moh!!
muziek stond zacht, DROKZ VS AKIRA hebben de avond gered.... daarna bass-d en k.mathew die weer een stuk zachter gingen draaien:S ik snapte er niks van
maar daarintegen wel kostelijk vermaakt:D
Waarschuw beheerder
donateur
Er zal geen Wazi te zien zijn de 30e!
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg nooit nooit :no:

Maar we zullen zien
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heeft dit weekend laten zien (MOH & Q-BASE) dat kleine feestjes als deze heel waardevol kunnen zijn voor de scene. Intiem, gezellig en goede muziek (echte hardcore) zijn ingredienten die steeds meer ontbreken....
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt altijd van die mensen die dubbele shirts gaan dragen als ze weten dat een bepaald merk geweerd wordt.

Kreeg wel weer goede reacties gisteren op T-time
Waarschuw beheerder
donateur
Worden ze er alsnog uitgezet als ze het binnen zichtbaar dragen!

Maar ik denk dat je wel 2 keer nadenkt om Lonsdale aan te doen op Pandemonium....
Waarschuw beheerder
donateur
We wachten af en zien wel.

Heb dr wel zin in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Weinig nieuws denk ik, maar achteraf toch blij dat ik mijn ID en T trui aanhad, normaal loop ik JUIST in trainingspak. De situatie is eigenlijk omgekeerd nu. Die zielige mongolen hebben vrij spel in Thialf met hun rechtse outfit :cry: Een kleuterklas wat niet eens meer fatsoenlijk kan hakkuh :S Ik heb er het beste van gemaakt en me niet gestoord aan het publiek, maar meer dan de helft waren zielige stumpers die het verstand hebben van een baksteen. Maar dat is helaas zo in het Noorden.

Ik hoop zo dat ze het terug halen naar de regio Amsterdam. Het hele concept gaat naar de klote zo.

Die regels staan leuk, maar leef ze maar eens streng na. Had ik zaterdag minstens 50 m2 voor mezelf gehad :P

MOH is het nieuwe ID en T van de 2nd Gen. Ze raken bij mij steeds meer respect kwijt dat ik had, toen ze stug verder gingen toen (bijna) niemand meer feesten gaf en platen uitbracht.
Waarschuw beheerder
donateur
Stel dat MOH uit de gratie raakt, hebben ze het volgende concept al klaarliggen.

MOH ging eigenlijk al kapot in Eindhoven, maar toch volgen ze met Mindcontroller dezelfde weg.

Na een paar keer in het Beursgebouw, moet het vast voor de centen ook weer naar een 'hoger level'

Kwantiteit voor kwaliteit, dus hup naar Heerenveen :vaag:

Dit soort feessies als zaterdag zorgt alleen maar voor nog meer zin in 30 october.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heej niek kan je leo mischien ff 2 kaarten meegeven:p ik ben niet meer instaat om bij midtown langs te gaan...:S
straks loop ik me op een feest te verheugen en zijn jullie uitverkocht:(
Waarschuw beheerder
Ik ben er niet. Zal op feest in Alkmaar zijn 30 oktober om te jureren. Keuze snel gemaakt natuurlijk... gratis drank en entree en degene die wil winnen draait toch de platen die ik wil horen.. zelfde dus als hier. :D
Waarschuw beheerder
donateur
de lokatie was wel vet ingericht met oldskool dansplatforms en vette lasers en podium

:yes:

[img]http://www.hardcorenation.nl/gallery/albums/userpics/10001/normal_MoH%20046.jpg[/img]

Vanaf het podium ;)
laatste aanpassing