Partyflock

Forumonderwerp · 689272
4839x bekeken

Waarschuw beheerder
Een paar uur geleden ging mn kat spugen, poepen en ging heel raar met dr hoofd schudden. Dierenarts zei dat t of dr hart was, of een hersenbloeding.

Nu ligt ze in dr mand, dr lichaampje trilt en dr ogen gaan heel snel van links naar rechts op en neer (dierenarts zei het gevoel van zeeziek) en dat ze nu een evenwichtstoornis heeft.

Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Ik vind het echt heel zielig, vooral omdat je niks kunt doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veel succes komende dagen

Waarschuw beheerder
gecondoleerd

Waarschuw beheerder
Dit gaan jullie niet geloven, maar ik heb nog een kat en die heeft suikerziekte, werd ik vanochtend om half 6 wakker gemaakt, dat ze rondjes omzichzelf draait en de hele tijd op en neer loopt, en hijgt. Dus snel insuline gespoten, druivensuiker gegeven. toen naar dierenarts, die zei dat ze tegen een hyper aan zat, en 40 graden koorts heeft! Tis echt ongelofelijk hoe dit allemaal (tegelijk) kan gebeuren :S
Waarschuw beheerder
dus 2 katten die ziek zijn???

das kut :(

Waarschuw beheerder
Ja :S
Mn vader is nu weer met mn broer met dr naar de dierenars, ze ademde heel moeilijk...
Waarschuw beheerder
jeetje he... das idd wel heel veel pech in 1 week..:S

succes ermee :bloem:

Waarschuw beheerder
ja thx..Ze heeft nu ontstekingsremmer gehad, een vochtinfuus en een penecilineprik. Dr suiker is te laag, maar ademt wel weer normaal gelukkig. Net vloeibaar voeding proberen te geven (met spuitje in dr mondje) maar alles kwam dr weer uit :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zielig is dat he... dat je ze wel wil helpen maar dat het niet lukt...

had ik ook bij onze hond... die hebben we in moeten laten slapen hij had een nekhernia.. kon dus bijna niet meer lopen..:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dank je! ze loopt nu wel wat meer, maar als ze kopjes wilt geven valt ze om :S
maar t gaat iig vooruit, morgen naar dierenziekenhuis met allebei, laten we ze nog even grondig nakijken

Waarschuw beheerder
donateur
En hoe is het nu verder???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ahhhh maar misschien kun je haar velletje nog gebruiken voor n mooie jas ofzo, dan draag je ze altijd bij je!
Waarschuw beheerder
Mijn kat heeft zoiets een paar jaar geleden gehad, hij is wel hersteld, maar is nu ook echt lui (hij is 11), hij slaapt de hele dag. Weet alleen niet of het daarvan is...:D

Waarschuw beheerder
T bleek geen hersenbloeding, maar een midden oor ontsteking!Op zich goed nieuws, want het kan niet terugkomen. Gaat ook vooruit, wankelt nog maar loopt al wel veel rond !