Partyflock

Forumonderwerp · 688948
Waarschuw beheerder
Voor de "echte pogoers " Op hardcore feesje`s

laat ze dan eens een keertje hierheen gaan

Weten ze meteen hoe het eraan toe gaat het echte pogoen dan

moshen

enz.....

http://boss.streamos.com/real/universalmotown/universal/hatebreed/video/1_iwillbeheard.ram

Dan stelt jullie pogoen echt nix bij voor!

PFffffffff

Maar hatebreed is egt te vette muziek :jaja:

wie kent het nog meer?

Waarschuw beheerder
idd zo ben ik ook. ik bedoel het kan gebeuren toch maar dan moet je niet moeilijk gaan lopen doen. Zo van: wat loop je hier met bier man je ziet toch dat wij hiet pogoen
Waarschuw beheerder
donateur
Nou inderdaad dat vind ik dus ook
Zaterdga naar Carerra toe daar gebeurt dat pogo teminste niet

Waarschuw beheerder
elke zondag t-time. duidelijk geen pogo daar. pogo hier en je staat echt buiten
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zondags dat red ik niet

Waarschuw beheerder
mocht je het wel een keertje redden dan weet je in ieder geval waar je moet wezen.

Waarschuw beheerder
donateur
komt wel goed he Cleo, maar op Ghosttown ook geen pogo :no:

APC rulezz
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een keer kan op Zondag zal ik zeker ff komen kijken dat beloof ik bij deze
Waarschuw beheerder
donateur
Die zielige pogo-kleuters moeten maar eens oprotten op hardcore feesten. Ze nemen de hele dansvloer in beslag en het is ontzettend roekeloos.

Op hardrock festivals mag het tegenwoordig ook niet meer, doordat iemand er ernstige verwondingen aan heeft overgehouden.

Toen ik naar de B-day party van Tha Playah ging van X-Factor events stond er voor de deur NO POGO. Ben al blij dat sommige organisaties die pogo kleuters hard aanpakken.

Pogo:no:
Hakkuh :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar hou ik je aan..
Waarschuw beheerder
Op hardrock festivals mag het tegenwoordig ook niet meer, doordat iemand er ernstige verwondingen eraan heeft overgehouden.

Dat is stierenschijt, stagediven mag vaak niet meer, maar heb nog nooit van een concert of festival gehoord waar je niet mocht pogoën.
Waarschuw beheerder
donateur
Afgesproken T-Time To Da Bone

Waarschuw beheerder
Inderdaad, er mag zeker wel "gepogood" worden op metal concerten, alleen gaat het er daar wat heftiger aan toe en noemt men het moshen.

Waarschuw beheerder
okay tot ooit

Waarschuw beheerder
ik pogo ook wel eens en daar is niets mis mee zolang er een ander geen last van heeft.mocht het dan toch zo zijn dat ik iemand per ongeluk raak dan bied ik mijn excuses aan en wat is daar dan mis mee vraag ik mezelf dan wel eens af??
Waarschuw beheerder
heerlijk

Waarschuw beheerder
ik pogo ook wel eens en daar is niets mis mee zolang er een ander geen last van heeft.mocht het dan toch zo zijn dat ik iemand per ongeluk raak dan bied ik mijn excuses aan en wat is daar dan mis mee vraag ik mezelf dan wel eens af??

Helemaal mee eens.

En dat APC-gedoe vind ik eigenlijk ook erg triest...

Waarschuw beheerder
Whehehe k heb op een feest nog nooit gasten van de zogeheten APC het pogo-ende clubbie uit elkaar zien halen......heb ze eigenlijk anders dan dat gezeik op pf helemaal NIX zien doen!!!

Waarschuw beheerder
Whehehe k heb op een feest nog nooit gasten van de zogeheten APC het pogo-ende clubbie uit elkaar zien halen......heb ze eigenlijk anders dan dat gezeik op pf helemaal NIX zien doen!!!

Precies, daarom is het zo triest...