Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 126045x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag gaat de guild voor het eerst Bloodlord Mandokir proberen voor de reset. Kan er helaas niet bij zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 9 mei 2006 om 11:02:
Vandaag gaat de guild voor het eerst Bloodlord Mandokir proberen voor de reset. Kan er helaas niet bij zijn

Koekie man!! Hij is de simpelste baas ooit!

- Laat zijn mount raptor sterven
- Als hij enraged, mass spam healing op de MT en geen damage
- Als de rage eraf is dan weer heel rustig DPS

Enige wat je nodig hebt is een hele goede tank, Mandokir wil nog weleens 6000 damage critten ;)

EDIT: Ik ga vanavond voor het eerst Onyxia killen, onze guild heeft hem nu 2 keer gekilled...
laatste aanpassing
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
Wij doen een hele andere tactic op mandokir.

Full DPS op mandokir.
Raptor blijft leven tot Manokir dood is.
Dan full DPS op Raptor.
Waarschuw beheerder
donateur
After much speculation, Blizzard will unveil the new Alliance race in its World of Warcraft: The Burning Crusade video to be shown for the first time at E3, which begins on Wednesday.

The video, which runs about two minutes, shows off a huge race about the size of Taurens. They have bluish skin (although as with the other races, this could be customizable) and small mindflayer-like tentacles hanging from their chin. They also have a large tail (maybe scaled) and what look like hooves. Having heard nothing official from Blizzard, the race appears to be the Draenei as they appear in their otherworldly realm of Outland. The Draenei (or Lost Ones) that appear in the current game in the Blasted Lands and Swamp of Sorrows are apparently corrupted or fallen versions of the race.

The video shows what looks like a warrior with a sword and shield running through various new areas, which look like they could be areas of Outland. It did not show the class using any spells, so it isn't clear what classes the new race might have.

In talking about the two races, the video shows a representative of the Draenei being introduced in a huge meeting between the kings of the Humans, Dwarves, Gnomes and Night Elves. It also shows the same for the Blood Elves: They are introduced to a war council of the Orcs, Trolls, Taurens and Undead.

The video also showed off the Blood Elves in their home area, which was unveiled at Blizzcon late last year. There are also scenes of the race running through the new areas as well.

Bron: http://pc.gamespy.com/pc/world-of-wa.../705785p1.html

Toch de Draenei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 9 mei 2006 om 16:15:
or fallen versions of the race

:) Dat wisten de "lore-fans" zoals moi :9 allang.

http://video.google.com/videoplay?docid=1231485894046509549&q=warcraft+coke
OW MIJN GOD !!!

Waarschuw beheerder
Shaman revamp is waardeloos, geen pve buff zoals we nodig hebben, we worden weer iets sterker in pvp leuk voor sommige, nog steeds 3spirit nodig voor 1 mana regen gvd andere caster hebben 2spiritnodig :(
+magic damage heeft eindelijk wel effect op magma and siering totum, seiring totun doet dan eindelijk damage ipv alleen irri te zijn.

zover is vooral elemental talen tree revamped, restro en enchament heeeeeel klein beetje, nieuw lvl van flameshock verkrijgbaar in lbrs(als ik het goed heb) moet nog zijnt brs doen voor die +12damage shock relic.
Waarschuw beheerder
Waarom is een Shaman nou zwak in PVE? Zo'n anti-fear-stokje lijkt mij toch erg fijn te hebben bij Magmadar en Ony...

Gisteren Onyxia voor het eerst gekilled. Derde keer voor onze guild. 3 wipes! Judgement ging weg voor 161 DKP, wat staat voor 32 MC bosses. Poeee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op dinsdag 9 mei 2006 om 17:50:
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=warcraft+coke
OW MIJN GOD !!!

haha vette film (y)
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op dinsdag 9 mei 2006 om 17:50:
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=warcraft+coke
OW MIJN GOD !!!

><
Waarschuw beheerder
w00t gisteren heeft onze guild Ony voor het eerst gedown. :S helaas kon ik er niet bij zijn omdat mn mage nog geen lvl 60 was. Dat gebeurde pas een kwartier nadat ze in Onyxia lair waren :S
Bij de volgende kan ik ook niet zijn ivm werk, maar het duurt nu niet lang meer voor ik ook Ony eens kan bekijken van kort bij :)

Waarschuw beheerder
De E3 is begonnen gisteren dacht ik? Laat ze maar eens snel die release date voor The Burning Crusade uitbrengen :)
Waarschuw beheerder
idd. Want in de quests voor epix heb ik niet zo veel zin :S
Waarschuw beheerder
Mage heeft nu instant iAE :P nu kun je de talents gooien op critical chance van je explosion...lekker man :D

Uitspraak van Mr_Blackout op woensdag 10 mei 2006 om 11:33:
duurt nu niet lang meer voor ik ook Ony eens kan bekijken van kort bij

:P Look de SW keep in en je kan haar zelfs voor een handtekening vragen hehe

Waarschuw beheerder
blow alles wat we doen hinderd mana regen + het feit dat we 3 spirit voor 1 mana regen nodig hebben zorgt voor veel downtime.
Waarschuw beheerder
Kheb nog geen update gehad :P Dus nog ff wachten op die update.
Waarschuw beheerder
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/townhall/draenei.html
Confirmed by blizz :P maar ik ga dat race niet spelen denk ik...
Waarschuw beheerder
Greetings ,

We are writing to inform you that we have had to place a warning on your World
of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take
this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft
community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension
has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.

:| WTF leuk Blizz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op donderdag 11 mei 2006 om 00:00:

:| Why, wat heb je dan volgens hun fout gedaan?
Waarschuw beheerder
donateur
World of Warcraft gaat naar het witte doek
Door Arie Jan Stapel - woensdag 10 mei 2006 08:32 - Bron: Cnet News - Views: 26.664 - Permalink
Gisteren heeft Blizzard Entertainment, eigenaar van het online-spel World of Warcraft, aangekondigd dat er op basis van deze game een speelfilm zal worden uitgebracht. Hiervoor heeft de spellenmaker een overeenkomst gesloten met filmmaatschappij Legendary Pictures. Verfilmingen van computerspellen zijn niet nieuw: onder andere Tomb Raider en Doom verschenen reeds op het witte doek. Deze films hebben doorgaans weinig diepgang en veel speciale effecten en leunen vooral op de populariteit van het spel waarnaar ze zijn gemaakt. Blizzard en Legendary willen echter iets beters maken en denken aan een film die vergelijkbaar is met Lord of the Rings. Details over de film, zoals de regisseur, het budget, of de releasedatum, werden nog niet bekend gemaakt. World of Warcraft is met meer dan zes miljoen actieve spelers het grootste online-spel ter wereld. Het genereert jaarlijks meer dan een miljard dollar aan omzet.

Bron: http://tweakers.net/nieuws/42444/World-of-Warcraft-gaat-naar-het-witte-doek.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op donderdag 11 mei 2006 om 00:00:

H4x0r
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op donderdag 11 mei 2006 om 01:33:
Why, wat heb je dan volgens hun fout gedaan?

Ik denk dat het komt omdat ik met nog 1 ander in de general chat zat te blére over dat wij dat weeshuis in StormWind in de fik gaan zetten. =/ kwam volgens mij bij andere in het verkeerde keelgat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 11 mei 2006 om 12:37:
World of Warcraft gaat naar het witte doek
Door Arie Jan Stapel - woensdag 10 mei 2006 08:32 - Bron: Cnet News - Views: 26.664 - Permalink
Gisteren heeft Blizzard Entertainment, eigenaar van het online-spel World of Warcraft, aangekondigd dat er op basis van deze game een speelfilm zal worden uitgebracht. Hiervoor heeft de spellenmaker een overeenkomst gesloten met filmmaatschappij Legendary Pictures. Verfilmingen van computerspellen zijn niet nieuw: onder andere Tomb Raider en Doom verschenen reeds op het witte doek. Deze films hebben doorgaans weinig diepgang en veel speciale effecten en leunen vooral op de populariteit van het spel waarnaar ze zijn gemaakt. Blizzard en Legendary willen echter iets beters maken en denken aan een film die vergelijkbaar is met Lord of the Rings. Details over de film, zoals de regisseur, het budget, of de releasedatum, werden nog niet bekend gemaakt. World of Warcraft is met meer dan zes miljoen actieve spelers het grootste online-spel ter wereld. Het genereert jaarlijks meer dan een miljard dollar aan omzet.

w0000000000t Heb me meerdere malen afgevraagt of zoiets zou gaan gebeuren.....en zie hier:D:D:D

Kan niet wachten:kwijl:

Uitspraak van KoNiG op donderdag 11 mei 2006 om 17:44:
Ik denk dat het komt omdat ik met nog 1 ander in de general chat zat te blére over dat wij dat weeshuis in StormWind in de fik gaan zetten. =/ kwam volgens mij bij andere in het verkeerde keelgat

Nah....niemand zal die weesjes missen,...dus waar doen ze moeilijk over:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb liever dat Blizz zelf de filmpjes maakt dan een andere studio er mee laten stoeien. We willen niet zo'n flop als Final Fantasy ... Als ik naar het intro filmpje van WoW kijk zie ik echt een zeer goed werk toch ? Als ze nu er zelf aan werken blijven de rassen zoals ze zijn moeten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op donderdag 11 mei 2006 om 21:49:
Ik heb liever dat Blizz zelf de filmpjes maakt dan een andere studio er mee laten stoeien. We willen niet zo'n flop als Final Fantasy ... Als ik naar het intro filmpje van WoW kijk zie ik echt een zeer goed werk toch ? Als ze nu er zelf aan werken blijven de rassen zoals ze zijn moeten.

Juist zo denk ik er ook over :jaja: Hun kunnen best met hun eigen pc's zo'n CGI film maken als FFVII : Advent Childeren,die intro van WoW blijft geniaal mooi! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Word het wel een computer geanimeerde film dan?

Waarschuw beheerder
Het genereert jaarlijks meer dan een miljard dollar aan omzet.

Jesus f*cking christ :|
Waarschuw beheerder
zit op stormreaver. alleen in wow gaat beetje veel tijd in zitte. ach ja anders doe je met die tijd ook niks dus dan maar in een game stoppe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 14 mei 2006 om 13:51:
Word het wel een computer geanimeerde film dan?

Lijkt me niet? Als het een LOTR film moet worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 14 mei 2006 om 16:04:
Lijkt me niet? Als het een LOTR film moet worden?

Ja dacht ik ook! Maar omdat ze hierboven al met Final Fantasy zitten te vergelijken!
Waarschuw beheerder
Het is een suggestie dat ze beter zo de film kunnen maken in CGI,dan blijven ze trouw aan Warcraft ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zondag 14 mei 2006 om 20:01:
Het is een suggestie dat ze beter zo de film kunnen maken in CGI,dan blijven ze trouw aan Warcraft ;)

Dan lijkt er me dus ff geen drol aan :P

Tekenfilms zijn voor kinderen :yes:
Waarschuw beheerder
Kijk naar final fantasy 7 advent childeren,een volwassen film is het ;) in die richting van CGI animatie moet je kijken :)
Waarschuw beheerder
Het beste zou zijn als ze het in die vorm doen als hoe ze hun intro filmpjes doen, daarvoor staat blizzard bekent om zulke goede filmpjes te maken:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nokterian op zondag 14 mei 2006 om 20:01:
Het is een suggestie dat ze beter zo de film kunnen maken in CGI,dan blijven ze trouw aan Warcraft

Zou mij ook veel gaver lijken!

Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 14 mei 2006 om 20:14:
Dan lijkt er me dus ff geen drol aan

Tekenfilms zijn voor kinderen

:no:

Anime is echt vet! En computergeanimeerd is de laatste jaren zo hard vooruit gegaan dat het er echt supermooi uitziet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 14 mei 2006 om 20:14:
Dan lijkt er me dus ff geen drol aan :P

Tekenfilms zijn voor kinderen

Dommel, chinchan (?), david de cabouter zijn voor kinderen ja.
Bleach en naruto bijvoorbeeld niet. (hoewel het de laatste tijd er steeds meer op begint te lijken :( )

Ik wilde het eerst ook niet geloven.. maar kwam met naruto aanzetten. Ik zei dat ie op kon rotte en dat ik geen tekenfilms ging kijken. Toch maar gedaan, beviel zeer goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind FullMetal Alchemist veel en veel beter getekend/gemaakt dan bleach en naruto bij elkaar:) maar eventjes offtopic, zulke berichten over Dommel en david de kabouter doe jullie maar ergens anders;)

Heeft er iemand al ervaring met die lvling guide van Jaimy op internet, want ik ga namelijk proberen om zo snel mogelijk 60 te worden met een alt:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op maandag 15 mei 2006 om 01:36:
Anime is echt vet! En computergeanimeerd is de laatste jaren zo hard vooruit gegaan dat het er echt supermooi uitziet!

I know maar nog steeds ben ik van mening dat ik niet kan inleven in een film die niet is gebasseerd op mensen.

Zo is er ook die andere film die in zwart/wit is gemaakt... i kan even niet op de naam komen maar die film was ook ontzettend populair, ik vond er dus echt niets aan omdat ik er gewoon niet in kwam...

Trouwens, flighing mounts! Hoe vet!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 15 mei 2006 om 11:20:
I know maar nog steeds ben ik van mening dat ik niet kan inleven in een film die niet is gebasseerd op mensen.

Zo is er ook die andere film die in zwart/wit is gemaakt... i kan even niet op de naam komen maar die film was ook ontzettend populair, ik vond er dus echt niets aan omdat ik er gewoon niet in kwam...

Ach ieder zijn smaak he :)
Waarschuw beheerder
http://video.google.com/videoplay?docid=-5995556455415798282&q=tunak
:S Dit is de nieuwe Draenei dans :S en ik lieg niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op maandag 15 mei 2006 om 14:01:
Dit is de nieuwe Draenei dans en ik lieg niet..

o-0 Hoe weet je dan dat dit de nieuwe dans is?? :9 Zit er ook de zelfde muziek dan bij als je in hun stad komt?? :9
Waarschuw beheerder

Sin City ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op maandag 15 mei 2006 om 15:01:
Uitspraak van KoNiG op maandag 15 mei 2006 om 14:01:
Dit is de nieuwe Draenei dans en ik lieg niet..

o-0 Hoe weet je dan dat dit de nieuwe dans is?? Zit er ook de zelfde muziek dan bij als je in hun stad komt??

Nee, maar heb het filmpje gezien van de lui die op de E3 even mochten spelen ermee en er deed er eentje /dance mee :S en het zag er precies hetzelfde uit. Ze starten op een eiland btw tussen kalimdor en Eastern Kingdoms ;-) open je map maar eens en kijk bovenaan..volgens mij waren het die
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op maandag 15 mei 2006 om 11:41:
Sin City ?

Uitspraak van Boondock Saint op maandag 15 mei 2006 om 15:11:
Sin City ?

ja die ja :P

kutfilm :yes:

weet iemand wat ik aan de reputation heb met gnomeregan? op welke site kan ik dat ook alweer checken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 15 mei 2006 om 11:20:
Trouwens, flighing mounts! Hoe vet!! :D

Die werken alleen in de Outlands.

Uitspraak van KoNiG op maandag 15 mei 2006 om 15:22:
Nee, maar heb het filmpje gezien van de lui die op de E3 even mochten spelen ermee en er deed er eentje /dance mee

Link?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op donderdag 11 mei 2006 om 21:49:
We willen niet zo'n flop als Final Fantasy ...

Welke bedoel je dan??? advent children... is echt geen flop haha zelfs de moves die ze doen zijn PRECIES hetzelfde als in de game echt geniaal gemaakt alles klopt precies en bij sommige stukken vergeet je ff dat je naar animatie zit te kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op maandag 15 mei 2006 om 17:45:
Sin City ?

Sin City is echt niet normaal waardeloos ze gooien gewoon een filter over de hele zooi heen en dan hebben ze zogenaamd een geniale apparte film gemaakt :S echt een duffe film is dat.