Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 126045x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Even een vraagje:

Die bar linksonder functioneerd ook als keybindings gebeuren... die kan je switchen door dat pijltje daar rechts van (dus je nummers hebben steeds een andere functie) maar dit wil ik graag switchen via mijn toetsebord, dus ik moet daar een keybinding van maken

deze kan ik niet vinden :S bestaat deze wel of heb ik daar een mod voor nodig?
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kan dat met shift pijltje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swaffelstaaf op vrijdag 21 april 2006 om 22:33:

Dat klopt helemaal. :yes:
Waarschuw beheerder
LoL, server is 3 weken out en er zijn al 3 Foror boekie's op AH allemaal door de /who Dire hunters :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op vrijdag 21 april 2006 om 22:33:

kan het niet makkelijker door eigen hotkey aan te geven?
Waarschuw beheerder
donateur
Shift pijltje lijkt me wel een van de meest eenvoudige hotkeys eigenlijk, maar dan moet je even bij Key Bindings kijken, want dat durf ik je niet te zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zaterdag 22 april 2006 om 20:23:
Shift pijltje lijkt me wel een van de meest eenvoudige hotkeys eigenlijk, maar dan moet je even bij Key Bindings kijken, want dat durf ik je niet te zeggen.

heb ik al even snel gekeken maar kon het niet vinden... zo maar ff doen
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=406 height=18]http://www.worteltaart.org/frost.jpg[/img]

evil
laatste aanpassing
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
dat heb ik al een paar keer met m'n shadow bolt gehad.. 666
Waarschuw beheerder
donateur
Een tijdje terug had ik een 1337 crit :)
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Ja ik ook op 58.

mja niet psies 1337 :P maar wel 13**
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op zondag 23 april 2006 om 19:04:
dat heb ik al een paar keer met m'n shadow bolt gehad.. 666

dit heb ik ook wel eens met backstab ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1107270
haha wel lachuh gemaakt door noob die niet snapt hoe WF werkt^^ en hoe klein de kans op ene triple WF is.
Waarschuw beheerder
donateur
mja niet psies 1337 :P maar wel 13**

Het gaat juist om precies 1337 ;)
Waarschuw beheerder
Pas had ik wel een fijne crit ^^

Ik had mijn slachtoffer decapitated for 1220 damage (weapon specialty)
Tegelijk critte mijn seal of crusader voor 660 damage
en gewoon auto-attack met 210 oid

Is toch 2090 ^^ met veel geluk natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe laatste dag voor migrate, alle grote guilds zijn disband en zijn bij elkaar, we hebben nu 437 members ^^

Random MC, BWL, ZG, AQ en Onyxia haha

Waarschuw beheerder
324 op een lvl19 rogue als een vll19 warrior, alleen maar 1013 te kort aan voor 1337 :(

Waarschuw beheerder
privat servers ftw je ken bij die vid's gebieden zien voor opkomende expension, veel gebieden zijn al in de game dus nice.

Waarschuw beheerder
donateur
En jawel gister alweer Huhuran neer... we gaan lekker in AQ40. Vanavond eerste try op de twin... we zullen wel heeeeeeel hard wipen. Die trash mobs daarvoor zijn al een regelrechte ramp.
Waarschuw beheerder
Ben ik eindelijk lvl 60!! Denk ik lekker gankers te "ownen" verslaat een epic dragende priest me met 1 vinger :(

Was echt bout gewoon.

Maare scholo en strat zijn best vet man :D
Waarschuw beheerder
Dat hou je nog wel even hoor ;) Maar als je Altarac valley doet, dan kun je leuk level 51jes aflachten :D

Wat ben je ook alweer? Rogue, warrior?

Edit:

Ik ging pas een duel beginnen met een warrior. Ik kreeg hem al heel snel op 40% en toen critte hij me een paar keer en was ik dood. Ik dus die gast 'inspecten'... haha helemaal epics + Hand of Sulfaras legendary weapon van 80DPS... ahum...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ghehe dat is idd dik genaaid!

Kben een troll mage. Ga vanavond denk ik mn magister itempjes proberen te upgraden. (terwijl ik in de bg que zit)

Gister nog een lighforge belt gewonne, jammer dat we geen palas hebbe.
Voor 20g aan een hunter verkocht die m op de gadgetzan ah wilde pleuren.

Alleen AV....die que is bij ons langer dan 4 uur. AB is het kortst maar die verliezen we altijd.
Waarschuw beheerder
Heb je al een epic? Je kunt beter lightforge gauntlets of lightforge braces winnen, die zijn 200+ G waard bij ons... ^^

Heb je weleens AV gedaan dan?!
Waarschuw beheerder
Ja heb die freezing band. (AH)

Dis mn char.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?950338

Heb helaas nog nooit AV gedaan. Afgelope zondag werd ik om 11 uur wakker.. Mezelf in de que gezet, douche ect ect. Mja nog niets. Om 5 uur zat ik er nog niet in.

Toen ik gegeten had was ik schijnbaar te lang AFK en druit gekicked. En ja toen ik relogde (was niet eens 15 min offline geweest) was ik uit de que......

AV is een beetje poep op Laughing Skull. Allies doen alleen maar wat ze winnen (AB en vooral premade)

Kwil echt een keer AV in en winnen voor die wand.

--
edit> gister vergete mn profile te update
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hand of Sulfaras legendary weapon van 80DPS

is een beetje jammer wapen voor een warrior

bij ons op de server(shadowsong) is ook nooit av =/
en als het wel is wint alliance altijd 0_o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 25 april 2006 om 11:16:
Toen ik gegeten had was ik schijnbaar te lang AFK en druit gekicked. En ja toen ik relogde (was niet eens 15 min offline geweest) was ik uit de que......

Moet je de mod 'auto join' installeren dan logt die automatisch in als er een av up is. Best handig!
Waarschuw beheerder
Jah, je moet een beetje geluk hebben met AV... Vaak wordt ik zaterdagmorgen om 09:30 wakker en dan zet ik mezelf in de queue naar AV, vaak zit ik er dan rond 12:30 in.

Mooie char all hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BloW op dinsdag 25 april 2006 om 10:30:
Ik ging pas een duel beginnen met een warrior. Ik kreeg hem al heel snel op 40% en toen critte hij me een paar keer en was ik dood. Ik dus die gast 'inspecten'... haha helemaal epics + Hand of Sulfaras legendary weapon van 80DPS... ahum...

Maar je ziet toch van een afstandje wel dat hij vol epixx zit, en HoR valt ook wel op, op zich :)

Wij hebben Hand of Rag nu trouwens 3x in de guild :cheer:

Waarschuw beheerder
bij ons (stormreaver) is dag en nacht Av hoef zowat nooit langer dan 10min te wachten

nog 7k dan ben ik exhaulted en ken ik The lobotimizer en Don julio's band kopen :D
http://www.thottbot.com/?i=40555
http://www.thottbot.com/?i=40528
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op dinsdag 25 april 2006 om 10:30:

Hmmm al zo vaak die dw0rf warrior op mijn oude ED server verslagen die dat hamertje droeg :p wil niks zeggen (mage)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 16:27:
The lobotimizer

:) Die zul je niet lang gebruiken ;-) hoor ontzettend veel red rouges zeggen dat het toch crap is ! Don Julio's band is wel teh sex0r :9 (was revered met Frostwolves toen ik server verliet :( snik*)
Waarschuw beheerder
donateur
:) Die zul je niet lang gebruiken ;-) hoor ontzettend veel red rouges zeggen dat het toch crap is ! Don Julio's band is wel teh sex0r :9 (was revered met Frostwolves toen ik server verliet :( snik*)

Migration resets Rep?!?!?!

Waarschuw beheerder
Mijn shaman :)

[img width=620 height=496]http://img259.imageshack.us/img259/6296/1024x7681qd.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KoNiG op dinsdag 25 april 2006 om 18:01:
Die zul je niet lang gebruiken hoor ontzettend veel red rouges zeggen dat het toch crap is ! Don Julio's band is wel teh sex0r

om mee te beginnen is het wel ok
maar uiteraard ken je betere epics krijgen :)

Uitspraak van KoNiG op dinsdag 25 april 2006 om 18:01:
was revered met Frostwolves toen ik server verliet snik*)

Uitspraak van Swaffelstaaf op dinsdag 25 april 2006 om 19:05:

ja joh is dat zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op dinsdag 25 april 2006 om 19:05:

Nee, geen migrat. :) ben gewoon weggegaan daar...asso's en kids population :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op dinsdag 25 april 2006 om 11:36:
Vaak wordt ik zaterdagmorgen om 09:30 wakker en dan zet ik mezelf in de queue naar AV, vaak zit ik er dan rond 12:30 in.

gemiddelde wachttijd voor AV op mijn server is misschien 2 minuten:p

Waarschuw beheerder
KoNiG
heb ook de kiddie populatie verlaten werd gek van dat geld gezeur instance gezeur etc... was al dat geld en al die moeite op me allience char best wel foetsie, anderse hat ik nu een bwl gegearde rogue(rogue's werden toch zaai toen ik stopte)
nu horde maar niet in een ubersucces guild, we hebben er wel hebben ze wel maar die zijn allience en die ene horde guild zijn nogal assholes.

terror, worrteltaart en boselfje hebben mazzel met guild zo te hooren, na meer als een jaar heb ik nog geen BWL gezien laat staan AQ40, amper iets van ZG(toch geen grote fan van)

lol we hebben maar 1 hand of ragnaros op gehele horde side op een shaman natuurlijk^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 05:36:
terror, worrteltaart en boselfje hebben mazzel met guild zo te hooren, na meer als een jaar heb ik nog geen BWL gezien laat staan AQ40, amper iets van ZG(toch geen grote fan van)

Ik kan je de hand schudden hoor! Ik begon in een paar n00bguilds en kwam daarna in Wings of Glory. Deze vond ik wel aardig, maar was nog vrij onervaren. De mensen waren leuk. Ik zit er nu 6 maanden in en pas de laatste maand bereiken we iets. Gewoon volhouden en streven naar professionaliteit. Dus inc GEM + internetsite.

Afgelopen maand:

- Lucifron (1ste kill)
- Gehannes (1ste kill)
- Mar'Li (1ste kill, vorige maand)
- Arlokk (1ste kil)
- Thekall (1ste kill)
- Gahz'ranka (1ste kill)
- Kurinnaxx (1ste kill)

Dus we beginnen nu pas wat te bereiken na 5 maanden. Het is wel leuk om elke baas te 'leren doden'.

Waarschuw beheerder
maar in elke realm heb je wel van die bedelaars en aso's, die je als je een instance is ff vertelle wat je wel en niet moet en als je het niet precies zo doen schelden ze je uit voor alles en nog wat...ik ben geen voorstander om voortijdig een instances te verlaten maar als het zo moet gebeurt het nog al eens dat ik gewoon eerder weg ga

btw: Rank 7 vandaag :P
Waarschuw beheerder
Ik speel sinds juni vorige jaar en ook nog steeds geen epic`s aan me char hangen, zat eerst in een grote goede guild maar omdat er zoveel members waren viel de guild bijna uiteen, ik heb toen zelf ook de guild verlaten met me stomme kop(ze zijn nu weer vrij succesvol).

De guild waar ik nu in zit is net pas begonnnen met ZG, ik heb me eigen wel mooi ingedekt in de guild door als main of offtank op te treden,...het duurt niet lang meer voordat ik eindelijk is wat epic`s krijg:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben je een pally en welke bazen heb je al down?
Waarschuw beheerder
Kvin het allemaal maar moeilijk met die guilds.

Op lvl 1 zat ik direct in toxic tng dat was de lowlevel guild van toxic (was 1vd grootste op LS).

Maar omdat de guildmaster van tng afk was had ik een nieuwe voor ze opgericht, Toxic Generations. Niet veel later flikkerde Toxic zelf uit elkaar.

Nu is het dus een soort van mainguild geworden. We hebbe zelf maar een stuk of 6 lvl 6's (misschien nu alweer wat meer), en heb veel aanbiedingen gehad van "grote" guilds.

Maar op 1 of andere manier kan/wil ik er gewoon niet weg.

Alleen het is wel bagger om steeds via /4 groepen te vinden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus we beginnen nu pas wat te bereiken na 5 maanden. Het is wel leuk om elke baas te 'leren doden'.

Misschien is het verstandig eerst wat tijd in AQ20 en ZG te spenderen, vooral AQ20 is een supervette instance met hele vette bossfights (ook al is Ossirian alleen een beetje rondlopen door z'n area). Er dropt heel erg goede gear in AQ20 (vooral als je nog niet epic specced bent!
Voorbeelden:
http://www.thottbot.com/?i=52641
http://www.thottbot.com/?i=52739
http://www.thottbot.com/?i=52828
En hogere rank spellbooks!

AQ20 is zeker de moeite waard, met ZG heb ik iets minder maar bijvoorbeeld de class sets in ZG zijn ook zeer fijn (rep grinden zuigt alleen).

terror, worrteltaart en boselfje hebben mazzel met guild zo te hooren

Klopt ook wel, maar voor ons komt alles ook niet cadeau + ik heb al 4 weken geen AQ40 meer gezien :/

Wel een tip voor instances; luister naar de raidleader, als hij zegt springen, vraag je hoe hoog 8) Geloof me, wanneer het guild luistert gaat het veel soepeler, je bent niet solo aan het spelen in end-game content ;) En lees tactics, misschien hartstikke saai, maar je weet wat je kan verwachten van bosses.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BloW op woensdag 26 april 2006 om 09:21:
Ben je een pally en welke bazen heb je al down?

Pally? lol!!! nee man ben een Undead warrior:) En we hebben van het weekeind onze eerste baas omgelegt, Venoxis(de makkelijkste:P) vanaaf gaan we weer en ik hoop dat we nu Jelkin ook kunnen pakken, als we genoeg mage`s hebben en warlocks voor mana drain.

Waarschuw beheerder
Speel sinds februari 2005, en heb eigenlijk alle epics die ik ooit wou inmiddels wel gewonnen.

Maar, ben het wel een beetje zat dat mijn guild nog steeds op Razorgore wiped, terwijl er al zoveel zijn die in AQ40 rondhangen.

Ook ziet de toekomst er niet al te rooskleurig uit, omdat er steeds meer en meer mensen leaven of stoppen met spelen, dus ik zit er nu aan te denken om misschien eind Mei te migraten, en dan een nieuwe guild te zoeken.

Mocht dat niet gaan, dan ga ik ook maar stoppen denk ik ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 11:10:
Mocht dat niet gaan, dan ga ik ook maar stoppen denk ik

even kijken of je vrienden nog leven ;)
Waarschuw beheerder
Gister een chille shield en tank ring gewonnen :)

Eindelijk beetje leuke loot na 10x ZG en 2x MC :P

Ging trouwens wel lekker... in het begin was ZG vrij moeilijk voor ons. Tegenwoordig gaat het allemaal wel makkelijk en snel, kan je toch zien dat de guild steeds beter wordt en onze equipment ook :yes:
laatste aanpassing