Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 126672x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op dinsdag 11 april 2006 om 17:13:
Als we nou is allemaal een char aanmaken op de zelfde server en een guild maken genaamd <PARTYFLOCK> zou best is gezellig kunnnen zijn

Altijd gezellig!

Uitspraak van De-Tox op dinsdag 11 april 2006 om 19:05:
Als 't geen pvp server is vin ik 't best

Als 1 grote partyflock gang alliance slopen is altijd leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op dinsdag 11 april 2006 om 17:13:
Als we nou is allemaal een char aanmaken op de zelfde server en een guild maken genaamd <PARTYFLOCK> zou best is gezellig kunnnen zijn

O:) Misschien een idee voor als de Expansion uitkomt. Kunnen we met zn alle Blood Elves spelen :9
Waarschuw beheerder
Of met zijn allen chuck norris juist
Waarschuw beheerder
Roundhouse kick FTW:P
Nah Vin diesel is toch beter dan Chuck norris;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op dinsdag 11 april 2006 om 20:29:
neuh.. geen zin om om de haverklap gemold te worde door die kuthorde laatste aanpassing 11 april 2006 20:30

Kuthorde?! Kut alliance bedoel je ;P
Je werd zeker te vaak geganked op een pvp-server :)

For the horde!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Precies de 2 servers waar ik mijn main en alt op heb zijn al hele dag down :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kuthorde?! Kut alliance bedoel je ;P
Je werd zeker te vaak geganked op een pvp-server :)

For the horde!

Alliance is echt heel irritant op onze server, altijd BRM campen en natuurlijk tegenwoordig ook AQ
laatste aanpassing
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
ik word nie geganked hoor.
PvP server lijkt me gewoon niks.
als ik met horde will knokke dan ga ik wel naar de xroads of tarren mill ofzo.
maar niet dat als ik aant questen ben dat ik ineens een groep horde op m'n aars heb hangen omdat ze niks beters te doen hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
jeej eindelijk http://www.thottbot.com/?i=51476

Waarschuw beheerder
donateur
Veel gebeurd de laatste tijd:

Nefarian Down dus BWL op farming status
Onyxia neer met maar 21 mensen
AQ40: Skeram, Lord Kri, Vem, Princess Yauj, Sartura, Fenkriss neer en goede wipes gehad op Huhuran.

Dat was t wel weer =)

Boselfje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op woensdag 12 april 2006 om 17:45:
Kuthorde?! Kut alliance bedoel je
Je werd zeker te vaak geganked op een pvp-server

For the horde!

Alliance is echt heel irritant op onze server, altijd BRM campen en natuurlijk tegenwoordig ook AQlaatste aanpassing 12 april 2006 18:27

Ja, dat is bij ons ook zo! Vooral BRM! Altijd wel leuke gevechten met de raids :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op woensdag 12 april 2006 om 18:44:
ik word nie geganked hoor.
PvP server lijkt me gewoon niks.
als ik met horde will knokke dan ga ik wel naar de xroads of tarren mill ofzo.
maar niet dat als ik aant questen ben dat ik ineens een groep horde op m'n aars heb hangen omdat ze niks beters te doen hebben

Ja, dat is inderdaad vrij irritant! Ik heb er eigenlijk nooit zoveel last van gehad. Bij de X-roads en Tarren Mill gebeurt bij ons op de server vrij weinig! Af en toe komt er een groepje alliance maar dan is het ook zo voorbij.
Gewoon de mod: kos-list installeren en terug ganken :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 12 april 2006 om 17:03:
Precies de 2 servers waar ik mijn main en alt op heb zijn al hele dag down

Ze zijn de laatste tijd echt klote bezig met die servers van ze.
Oke het zijn ook mensen. Maar 3 gratis dagen vind ik wel een goed plan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:O Baron run wordt op dit moment in onze guild helemaal PWND, zijn nu zelfs zo ver om te kijken wie de snelste tijd neer kan zetten. Snelste tijd tot nu toe is net over de 40 minuten. Zou nu wel eens willen weten wat de aller snelste tijd is die überhaupt mogelijk is voor die run.

Maar ja, mn mage ben ik ook maar eens gaan lvl'en, denk dat ik alleen zijn Armor upgrade ga doen, zo ver dat nodig is. Ik ga waarschijnlijk toch voor de +dam gear, alhoewel die gear natuurlijk wel lekker is voor instance runs. Ach ja, ik zie wel, eerst eens op 60 komen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op donderdag 13 april 2006 om 12:40:
Baron run wordt op dit moment in onze guild helemaal PWND, zijn nu zelfs zo ver om te kijken wie de snelste tijd neer kan zetten. Snelste tijd tot nu toe is net over de 40 minuten. Zou nu wel eens willen weten wat de aller snelste tijd is die überhaupt mogelijk is voor die run.

Wat is hier de truc? Sla je een stuk over? Welke baas doen jullie eerst?
Waarschuw beheerder
donateur
Baron run wordt op dit moment in onze guild helemaal PWND, zijn nu zelfs zo ver om te kijken wie de snelste tijd neer kan zetten. Snelste tijd tot nu toe is net over de 40 minuten. Zou nu wel eens willen weten wat de aller snelste tijd is die überhaupt mogelijk is voor die run.

Ik denk dat 40 minuten toch wel zo'n beetje het snelst mogelijk is, netjes gedaan man :)
Waarschuw beheerder
donateur
dan heeft zeker nog niemand van jullie de 45 minute baron run geprobeerd?

tis gvd onmogelijk :x

Waarschuw beheerder
niemand zei dat epics krijgen makkelijk was natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
voor de tier 0.5 set vind ik die 45 min baron denk ik iets TE moeilijk gemaakt door blizzard.

en jezus wat mot je veel geld hebben voor die *** quests
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op donderdag 13 april 2006 om 13:26:
Ik denk dat 40 minuten toch wel zo'n beetje het snelst mogelijk is, netjes gedaan man

:9 Ik zelf heb m nog niet gedaan, dus waarschijnlijk zal ik wel weer de gene zijn die voor een wipe zorgt :P

Uitspraak van De-Tox op donderdag 13 april 2006 om 13:56:
dan heeft zeker nog niemand van jullie de 45 minute baron run geprobeerd?

tis gvd onmogelijk

:nee: Ze zijn er eigenlijk per toeval achter gekomen, maar als je het hoort en er overnadenkt is het eigenlijk best te doen. Helaas kan ik er niks over zeggen of het daadwerkelijk ook zo makkelijk is als ze zeggen, maar ik ga het zeker proberen met mn guildies zo gauw ik bij dat gedeelte van de upgrade ben.

Als het naar jou idee onmogelijk is, waar gaat het bij jullie dan fout? Ik hoor van heel veel mensen dat het onmogelijk is, maar niemand zegt precies waar het fout gaat en waarom het fout gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr_Blackout op donderdag 13 april 2006 om 17:10:
Als het naar jou idee onmogelijk is, waar gaat het bij jullie dan fout? Ik hoor van heel veel mensen dat het onmogelijk is, maar niemand zegt precies waar het fout gaat en waarom het fout gaat.

Omdat 't heel makkelijk is om agro te trekken van die patrol bats die rondvliegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op donderdag 13 april 2006 om 18:55:
Omdat 't heel makkelijk is om agro te trekken van die patrol bats die rondvliegen.

OK, waar beginnen jullie als je aan die 45min Baron beginnen?
Waarschuw beheerder
donateur
bij 't begin :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr_Blackout op donderdag 13 april 2006 om 12:40:

Doe is niet zo lullig en drop jullie tactiek is:P

Waarschuw beheerder
60 orc rogue in stormreaver :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op dinsdag 11 april 2006 om 19:05:
Als 't geen pvp server is vin ik 't best

:no:

Uitspraak van Toef op dinsdag 11 april 2006 om 19:55:
nah pvp servers zijn juist het leukst

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe is niet zo lullig en drop jullie tactiek is

Zorgen voor weinig downtime, dus weinig mana users en veel dps, zo kun je snel door de instance heen. Neem wel een mage mee voor het AoE gedeelte.

Ik weet even niet zo gauw welke, maar je kunt mobs skippen (overigens zitten er sinds de patch minder mobs dan voorheen).
Waarschuw beheerder
donateur
met andere woorden om een perfecte party te hebben.. hebbie dus een priest, mage en 3 rogues nodig?
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=384 cacheid=000c27ac0022fa5302faf9731a0159b0ab]http://img.photobucket.com/albums/v120/KoNiG/Necrofearenminions.jpg[/img]
Ja ja dat ben ik met 2 minions en pas lvl 28 (Eonar)
Waarschuw beheerder
donateur
2 rogues, 1 tank, 1 priest, 1 mage is wel een goede setup voor een snelle run!

Waarschuw beheerder
in plaats van 2 rogue's een shaman, vind ik beter die kan healen op de achtergrond en bruikbare totems plaatsen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 20:46:
in plaats van 2 rogue's een shaman, vind ik beter die kan healen op de achtergrond en bruikbare totems plaatsen

Ik speel met alliance.. die heeft geen shaman's :)

Waarschuw beheerder
paladin dan in plaats van shaman...:P
Waarschuw beheerder
donateur
[<STK>Dercos] in plaats van 2 rogue's een shaman, vind ik beter die kan healen op de achtergrond en bruikbare totems plaatsen

Dan heb je meer aan een druid (in dit geval), die kan tanken en healen (ja een shaman ook wel in iets als stratholme, maar een bearform druid wat beter).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een shaman kan ook wel redelijk tanken...en healen..
Waarschuw beheerder
donateur
lees mn reply nog eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op donderdag 13 april 2006 om 20:53:
bij 't begin

O:) En waar is het begin van de Baron run?? O:)

Grote HINT :9 Doe als of je op een nieuwe server zit en je gaat voor het EERST naar Baron toe O:) Hoe kom je daar dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Stratholme (undead side)in Eastern Plaguelands

De 45 minute baron run begint bij de 2e gate.

Vanaf dat punt moet je als de sodemieter je weg zien te vinden naar de baron (ja je mot die 3 minibazen eerst neerleggen)

Pally's Pwnen undead (dat is een feit) maar dan nog. het is onze guild nog niet gelukt om binnen 45 minuten bij de baron te komen

Dus als iemand enige tips heeft..

PLEASE geef ze...

IK WIL M'N DAMN UPGRADES!!!!!!!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben bijna lvl 53 en heb al 3 dreadmisten gekocht Bracers heb ik nu al aan.
De Wrap en de Belt heb ik nu al dus als k 53 en 54 kan ik ze allemaal aandoen.
Ik vind dat t nu wel vlug ga.
lvl 52 heb ik in 4uur gespeeld.

Waarschuw beheerder
het lijkt haast onmogelijk binnen de 45min bij de baron te zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 13:20:
het lijkt haast onmogelijk binnen de 45min bij de baron te zijn..

:nee: OK, zal nog wat dr over zeggen :P het moet snel gaan, en veel damage doen. downtime = pulltime, potions die mana en/of health regen doen zijn zeer nodig, het zelfde geldt voor dingen die je downtime kunnen verkleinen, denk aan de mana biscuits van AD etc.

Doordat je veel combat moet doen met veel dps, rogues are a must. hunters doen ook veel dps, maar de kans dat je in een aggro zone van een andere mob komt is te groot ( :( helaas voor mn hunter tot nu toe).

Als je een mob kunt vermijden, doe dat!!! ook al moet je een halve minuut wachten, kans dat je combat tijd langer is, is zeer groot als het binnen een aggro zone van een andere mob is.

Kijk een bij een Alchemist uit je guild ( als je het zelf niet bent natuurlijk ) wat er allemaal voor een potions zijn. Mageblood Potion is heerlijk voor een druid/mage/priest, maar bedenk wel dat je al behoorlijk wat rep vergaard moet hebben om het uberhaubt te kunnen maken.
Waarschuw beheerder
Niet echt uh? Er is ook niet echt veel gebeurd bij mij eigenlijk, bij jou?
Waarschuw beheerder
Nope, maar ook vrij weinig wow gedaan het afgl weekend.

ff een orc hunter gefixt omdat ik schijt ziek van het wachten op BRD werd.

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000c30ea00231452d2ed39211a015b665f]http://i81.photobucket.com/albums/j221/JDlegionaire/yamanshamanfront.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c30f10023145e373309ea1a015b665f]http://i81.photobucket.com/albums/j221/JDlegionaire/Legionairefront.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000c30f80023146def00f8f31a015b665f]http://i81.photobucket.com/albums/j221/JDlegionaire/yamanwarriorfront.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.............................,/` . . . . . . . . .­ . . . . . . . "\, ...............................­.......................................
........­................. ,/. . . . : : : : : :::: :::: ::­ : : : : :\‘-,...................... .............­..............................
.................­...... ./. . . .: . :: : : :::: :::: :::: :::: : :­:: ‘-, ................. .........................­.....................
......................,/ .­ . . : . :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : :: ‘-­, ............... ................................­............
...................,-/‘ : :: :: :: ­:: :: : : : : : : : :: : : :::: :::: ::::::’;.....­.......... .......................................­....
......... *""\'''~~~~-_____________________­_,,,,,,,,,,,,----~""""""""`/""*...................­.....................
............ \,/\,/'\,,/"\­,,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/""\,..,/"\,/"\,­/"\,/"\.,-"-/.....................................­..........
.............."~~-,,_____,,,,________­__,,,,,,,,_____________,,,,---~"..................­.............................
……………..,-‘’ ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­_,,_ ; ; ;¯’-,…………………………………..
…………..,-‘’ ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-­‘’_ ¯’-,\ ; ; ; ; ‘,…………………………………
…………,’ ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ;,,-~’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­;’-‘;;;’, : :||; ; ; ; ; ‘,……………………………….
……….,-‘­ ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘/ :,-~’’~, : ‘,, ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ;’-,-‘ : // ; ; ; ; ; ;’,……………………………..­
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,| : ‘-,;;;;,-‘ : /­’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ­‘-,……………………………
…….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,­,___,,-~’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,, ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ;’-,………………………….
…….| ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;-,;;’­, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-………………………….
……,’ ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ;-;;;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |………­…………………
……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-‘,;;;;|’’-~ ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ‘,…………………………
......| ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;---,,,,,,,_,,,,-~’’, ‘-,;;;­| ,,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………….
……|­ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯’’~-,,,_ ­, , , , , , ‘,;,’,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;\­……………………….
……| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,~-,, , ,,’’,’ ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………
……’, ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,¯’’;;­;;| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,………………………
…­….| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ;’’-,_,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ‘,………………………
…….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,……………………..
……..’, ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; \……………­……….
………\ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ‘,……………………
……….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|……………………
………..| ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ­; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’­-,………………….
………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ,,--~~--,, ; ­; ; ; ;,--------,, ; ,--~, ; ; ,,-~, ; ;,--,,;,,-~­~-,, ; ; ; ; ; ;’,………………..
…………| ; ; ; ; ; ; ,-‘­’ . ,,--,, . ‘-, ; ; ; ;| . ,-,, . ‘, | . . | ; ;’­-, . .\,,/ . ./’-,,--, . ‘, ; ; ; ; ; ; ‘-,……………… ­
…………| ; ; ; ; ; ; | . .,’ ; ; ;’, . .| ; ; ; | .­ .’-‘ . ,-‘ | . . | ; ; ; ‘-, . . .,-‘ ; ;,-‘ . ,-­‘ ; ; ; ; ; ; ; ‘-,…………….
…………’, ; ; ; ; ; ;’, .­ ‘-,__,-‘ . ,’ ; ; ; | . .|\ . .\ . | . . |___ ; ;­} . . / ; ; ;’----‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,………….
­………….| ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ . ._,,-‘ ; ; ; ; |__| .\­__\ ;|_____/ ; ;/__/ ; ; ; ; (¯) ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ‘-,…………
…….......’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;­ ; ; ; ;¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,………
Waarschuw beheerder
donateur
Ya rly!
Waarschuw beheerder
donateur
NO WAI!
Waarschuw beheerder
donateur
oO
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://www.xs4all.nl/~darq123/Midknight.jpg[/img]