Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 135421x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Pff dat varieert sterk.
Pole-armp of 2H sword ? of Mace ?

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn staff verkocht voor 700 G

Zei het je toch BloW :yes:

En over het beste wapen,

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13262

http://www.thottbot.com/?i=40103

http://www.thottbot.com/?i=35887

Helaas een kleine kans dat je ooit een van deze in je bezit zult kijgen.

Ik weet niet of je veel aan PVP doet, anders kun je de beste wapens gewoon kopen in de officer barrack (horde) Mist een je hoge rang hebt :)

Anders wordt het toch echt MC, BWL en misschien ZG.

Een kleine tip, verbras niet al je gold aan een nieuw wapen, zorg dat je je epic mount als eerste hebt. Deze is niet meer gratis zoals ie was met lvl 40. Gaat je behoorlijk wat gold kosten om alles bij elkaar te schrapen wat ervoor nodig is om hem te krijgen.

Mijn Warlock epic mount kostte mij ongeveer 500 gold in totaal. Paladin Charger is denk ik ook vast iets in die buurt qua prijs.

Een goed wapen kun je altijd wel vinden in alle instances.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe wordt je zo'n warlord?

Waarschuw beheerder
Speel 24/7 WoW duh !!

Waarschuw beheerder
http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html

Kijk daar is even :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Door te veel tijd te investeren lol

Waarschuw beheerder
Waarom droppen Legendary items alleen op die kut kut chinese servers :S Vuile voortrekkerij.
Waarschuw beheerder
donateur
Op Bloodscalp loopt iemand met Sulfuras, Hand of Ragnaros rond.

Aan de horde-kant waar ik niet zo blij mee ben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op mijn server, Dragonblight, is een warrior met

http://www.thottbot.com/?i=35887

en een guildie van mij heeft bijna

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19019

Hij heeft beide bindings en moet alleen nog even ragnaros killen en wat items uit BWL krijgen :P

Ikzelf heb eindelijk mijn eertse giantstalker item, de leggings :D

Waarschuw beheerder
Dat laatste is nu juist de grap.

Wat items uit BWL zijn 10 elementium bars of te wel 100 arcanite bars :)

Die Quel'Serrars zie ik overal op mijn server (Silvermoon). Horde & Alliance.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Quel'serrar komt best vaak voor

Waarschuw beheerder
@ Worteltaart ...ben je Ice mage ? en zo ja..wat is je crit. Ice bolt ?
Waarschuw beheerder
Ik ben begonnen met een experiment..
Als je met een Female speelt dat je meer aandacht, spullen, geld etc krijgt en eerder aangesproken word door mensen

Ik heb een heel gesprek gehad met een of andere gnome die mn tieten mooi vond?
Hij geilde dus op levenloze pixels...
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom denk je dat ik een roze-harige female gnome speelde?
Waarschuw beheerder
hehe, daarom ga ik ook verder met mijn human priest:D
Ik denk dat er ook verschil is met Haarkleur: blond,bruin,zwart etc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pak het kinky kort kapsel kleur bruin :P en loop vooral veel in je ondergoed rond :9
Waarschuw beheerder
haha daar had ik met mn pally nogal last van, van die vrouwelijke char die een striptease doen voor 5s??

Waarschuw beheerder
Op Emerald Dream ?
Waarschuw beheerder
donateur
http://media.putfile.com/ThePlague94

http://members.westnet.com.au/jabs/WoWScrnShot_091605_234307.jpg

http://www.pvponline.com/index.php3

Waarschuw beheerder
Gaaf stukje in de telegraaf! http://www.telegraaf.nl/

Dodelijke infectie treft computerspelkarakters
DEN HAAG - Onder computerspelkarakters in het strategiespel World of Warcraft is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (Corrupted Blood) uit een recent toegevoegd speelniveau (level) weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen.

Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene Hakkar, raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan dat alleen gevorderde spelers kans maken om te overleven. Wat de ziekte nog destructiever maakt, is dat spelers die bij besmette deelemers in de buurt komen ook geïnfecteerd kunnen raken en dat ook computergestuurde schepsels ziek kunnen worden.

De BBC meldde vrijdag op basis van ervaren spelers dat het onduidelijk is of ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld. Het is de vraag of de maker de ziekte nog onder controle heeft.

Al duizenden spelers zouden zijn getroffen. Blizzard stelt dat er wereldwijd vier miljoen mensen zijn die World of Warcraft spelen.

Corrupted Blood is niet de eerste uitbraak van een virtuele ziekte. Vijf jaar geleden waarde een dodelijke infectie rond in het populaire spel The Sims.

Waarschuw beheerder
ik zit nu warcraft 3 en de uitbreiding the spelen.... al die herkenings punten kwa items en ook hoe wow werkt alsof ze met w3 al bezig waaren met voorbereiden op een MMORPG :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zitten er eerder herkenningspunten in WoW omdat Warcraft 3 er eerder was :)

en lijkt me logisch dat ze de wereld van warcraft veel herkennings punten geven. Is alleen maar leuker.

Waarschuw beheerder
Warcraft 3 is al een vrij oud spel, het zou goed kunnen dat ze al met WoW bezig waren toen W3 net uit was of ook nog in ontwikkeling. Het universum van warcraft is heel uitgebreid. Er zijn hele boeken verschenen en het eerste warcraft spel verscheen al lang geleden (1e helft van jaren 90 ofzo :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Warcraft 1 :respect:

Heb ik hier nog ergens liggen volgens mij :P

Waarschuw beheerder
ik heb w1 w2 w3 gespeeld en als je 3 speelt is het net of ze alles al voor een mmorpg gemaakt hebben, ik heb nauw eenmaal wat meer wow gespeel dan w3.... moet w3 maar is ff volledig uitspelen:P

in me clan(toen ik nog wow speelde) hadden ze het altijd over story line en herkenins punten en hoe het echt ging..... nu begin ik die shit zelf te zien, zonder w3 gespeeld te hebben is het lastig te weten waar wow heen gaad vind ik persoonlijk.

vraag me af of ze in een half jaar genoeg toegevoegd hebben voor mij om weer wow te spelen was dat 100x MC doen zo zat :( allience sucket ook dat nog.

btw zijn hunters nu echt zo goed.... hoor vriend van me zoveel klagen O.o
vraag me af wanneer de rogue aan de buurt is voor changes ze hadden stealth zogenaait en je skils missen 24% :S en das zonder dodge:S
Waarschuw beheerder
Ik ben altijd "craftfan" geweest, en eigenlijk alles van blizzard. Ik ben begonnen op mijn 486 met

Warcraft II
Diablo
Starcraft (erg lang!)
DiabloII
WarcraftIII
World of Warcraft

En natuurlijk alle add-ons ;)

Ze hebben aardig wat geld verdient aan mij! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Warcraft
Warcraft II
Diablo
Starcraft
Diablo II
WoW

Warcraft III niet lang gedaan. Waarom weet ik niet.

Ik hoop toch nog dat er een keer Starcraft II uitkomt want sc is echt zo super.

en daarna natuurlijk World of Starcraft O:)

Waarschuw beheerder
dat doet me denken blizzard heeft nooit een slecht spel uitgebracht O.o nooit een spel gerushed en dan die troep op de markt brengen altijd spel gangbaar maken voor alle leeftijden(zover mogelijk) zag net bij W3 zelfs al speel je op medium dat je als je verliest keuze heb het nog makkelijker te maken, wow geeft extra xp voor mensen die niet vaak kunnen spelen.

hopelijk word volgende starcraft end ie shootumup die er op gebasseerd zijn ook toppers.

btw hoe is de nieuwe BG
Waarschuw beheerder
donateur
Starcraft Ghost. Ik hoop ook wel dat ut een goed spel word maar ik hou nie echt superveel van shooters. Maarja eigenlijk toch wel verplichte kost om het te kopen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 12:51:
btw hoe is de nieuwe BG

3200 extra CP als je wint.

Waarschuw beheerder
kan een potje dan net als aletrec ook 8 uur of meer duuren:P

athans dat was met de eerste versie aventoe zo erg.
hoop lol gehat met me shredder XD jammer dat mensen het zo weinig buffen en healen :( stelletje solo spelers op allience:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 20:38:
@ Worteltaart ...ben je Ice mage ? en zo ja..wat is je crit. Ice bolt ?

Neen voornamelijk arcane/ fire, hoewel ik natuurlijk wel eens een frostbolt schiet om de vijand te kiten.

Wat mn grootste crit is weet ik niet, maar pyroblast kan aardig op iemand in raggen... (maja dat wist je zelf ook wel :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 14:08:
kan een potje dan net als aletrec ook 8 uur of meer duuren:P

Nee, hooguit een half uur ofzo. Dus da's lekker verdienen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet iemand waar dit probleem aan kan liggen:

Tot voor kort speelde ik WoW in een hoge beeld resolutie, maar opeeens loopt het niet meer goed. Het gaat heel erg traag. Alleen als ik in 800x600 speel loopt het beeld vlot, verder zie ik ook steeds vaker van die vage witte lijnen (blokken) als ik vlieg of als ik in IF loop.

Zou mn videokaart niet echt meer goed zijn? want eerst had ik er nooit last van :(
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand waar dit probleem aan kan liggen:

Tot voor kort speelde ik WoW in een hoge beeld resolutie, maar opeeens loopt het niet meer goed. Het gaat heel erg traag. Alleen als ik in 800x600 speel loopt het beeld vlot, verder zie ik ook steeds vaker van die vage witte lijnen (blokken) als ik vlieg of als ik in IF loop.

Zou mn videokaart niet echt meer goed zijn? want eerst had ik er nooit last van

heb ik ook gehad ... bij het opnieuw opstarten van het spel was het bij mij opeens weg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar bij mij doet tie het elke keer , het blijft zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer de nieuwste drivers van je videokaart opnieuw te installeren??

Sinds de nieuwe update starte WoW bij mij helemaal nie meer op.

Nou gelukkig weer wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat werkt wel :) thx

Welke instance zijn lbrs en ubrs? welke lvls?
Waarschuw beheerder
donateur
lower & upper blackrock spire
58+
Waarschuw beheerder
lvl 60 komt steeds dichter bij:), vandaag de 54 gedinged:D
Waarschuw beheerder
[img width=325 height=244 cacheid=000a43e6001da98deb76a1541a00fbe67e]http://img309.imageshack.us/img309/2935/17394uh.jpg[/img]

:lief:

Waarschuw beheerder
:9 n00b :P LoLzOr
Waarschuw beheerder
donateur
poeh net onze eerste MC run gedaan, best wel hard.. we zijn nog niet eens naar Lucifron gekomen in bijna 2uur, echt teveel wipes :s maja volgende keer zullen we allemaal wel wat beter voorbereid zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren voor ut eerst Battle grounds gedaan :bloos:

Echt vet :) beetje alliance slachten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 25 september 2005 om 23:56:
Gisteren voor ut eerst Battle grounds gedaan

:O :O Foei, godslastering!
Waarschuw beheerder
he heb wat gelezen in de krant over corrupted blood een soort pest ????? wat hoe en wanneer ?????
Waarschuw beheerder
bedoel je dat Undead bezig is met nieuwe plague?
Waarschuw beheerder
bron : noord hollands dagblad alkmaarder courant

Den Haag - Onder computerspelkarakters in het strategiespel WOW is een dodelijke ziekte uitgebroken. Spelers hebben de besmettelijke bloedziekte (corrupted blood) uit een recente toegevoegd speelniveau weten te smokkelen. De plaag lijkt moeilijk te stoppen. Wie in het nieuwe level het gevecht aangaat met ene ''Hakkar' raakt besmet. De ziekte richt zoveel schade aan, dat alleen gevorderde spelers kans maken om het te overleven. Wat de ziekte nog descrutiever maakt, is dat de spelers die bij besmette spelers in de buurt komen ook geinfecteerd kunnen raken en dat ook de computergestuurde schepsels ziek kunnen worden. De BBC melde gisteren op basis van ervaren spelers dat het onduidelijkis of de ontwikkelaar Blizzard dit scenario bewust heeft ontwikkeld.