Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 132429x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Is er een mogelijkheid om een account te freezen?? Zo ja hoe...

Want ik speel al een aantal maanden niet meer..en vind het dan sund om door te betalen. Maar wil natuurlijk wel weer verder gaan als ik daar zin in heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 09:41:
en er zitten gemiddeld zo'n 250-350 mensen op die server.

Om het idee te krijgen dat je meespeeld in een enorme draaiende wereld heb je naar mijn smaak toch op zijn minst 1000 man per server nodig

Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 23 augustus 2005 om 10:53:
Is er een mogelijkheid om een account te freezen?? Zo ja hoe...

Gewoon niet betalen:P

Je char neemt weinig tot geen ruimte in beslag op de server data-base, dus lijkt mij dat je char niet verwijderd word.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nou de hele vakantie al niet gespeeld... :$

Ben benieuwd of ik nog in de guild zit...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2005 om 12:17:
By the way.. gister ff Molten Core gedaan met de guild, eerste keer, voor bijna iedereen en het was een hele grote teringzooi

Geloof me, MC heb je echt heel snel door. Gewoon af en toe wat tactics voor de bosses lezen.

Mijn guild heeft gister Ragnaros geprobeerd. Maar ik was er niet bij, dus weet niet op hoeveel procent de whipe was.
Waarschuw beheerder
Ik had pas deze gevonden... ook mijn eerste Epic... :) Voor hoeveel zal die verkopen?

http://thottbot.com/?i=4830
Waarschuw beheerder
aan mij voor 2 gold:P

waar heb je die vandaan trouwens?
Waarschuw beheerder
oke maar als ik geen card haal haalt ie het van mn fake cc......
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt je betalingsgegevens wijzigen op de site!
Waarschuw beheerder
Als je WoW opstart staat linksonderin 'paying account' of iets dergelijks, als je op deze drukt ga je naar de site waar je het een en ander kan wijzigen...

Uitspraak van Toef op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:33:
waar heb je die vandaan trouwens?

Uh... Zul'Farrak :) Ik lachte de billen uit mijn string, dat ik hem nog kreeg ook!

Waarschuw beheerder
WIE O WIE... is er wel eens bij Haleh in Winterspring geweest?

Ik moet bij hem/haar een quest inleveren en heb die hele berg rondgelopen maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik daar bovenop moet komen.

Ik kan die quest wel weggooien maar dat vind ik ook weer zonde, krijg er toch een paar G voor (dacht 2g70)

Ik heb echt al zoveel geprobeerd en in die quest zelf staat dat ik in een grot moet kijken of zo, maar de grotten die er omheen liggen lopen allemaal dood...

Waarschuw beheerder
http://www.thottbot.com/?i=4704
Wat kan ik voor dit ding vragen ?

Waarschuw beheerder
Voor een lvl 32-er is het een leuke staff! Veel intellect en stamina is ook niet verkeerd. Verder is 'Equip: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 14.' ook helemaal niet slecht, maar op zo'n laag level letten mensen daar jammer genoeg nog niet zo heel erg op) Waarschijnlijk kun je er een mage heel blij mee maken :yes:

Toch denk ik dat ie niet zo heel veel waard is.. ik zou m voor 8g erop zetten en geen buyout..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:9 Och, hij is in iedergeval beter dan die illusionary rod :yes: ..voor een mage!
Waarschuw beheerder
donateur
Raasjelle, welke quest is dat?

Waarschuw beheerder
ben nu een level 48 NE priest (shadow) op de server the maelstrom, priest bevalt me wel, ik kan het beste healen (behalve holy dan maar zoveel maakt het niet uit en maybe een goed spelende restoration druid) en nog veel dmg doen ook :D

Er zitten niet veel priests op deze server dus word meestal wel dood gespammed voor instances, heb wel is dat ze dan heel aardig doen om mij erbij te krijgen en als ik er eenmaal in zit dan gaat het vaak vekeerd, want dan vraagt er een speler wat specced ik ben en gaan ze je vertellen hoe je moet spelen
meestal is het dan /bye /hearth /laugh /leave

ik laat iedereen gewoon spelen hoe hij het wilt ook al is het
- een rogue die wilt tanken door zijn crits (spamheal)
- warrior die niet in def mode zit en 2H gebruikt
- mage die teveel dps doet (spamheal) en dus alles aggrod
- paladin die zich zelf niet wilt healen
- hunter.. haast nooit mee gegrouped
- warlock (nooit problemen mee)
- druid (nooit problemen mee)
- priest (nooit gegrouped)
- shaman.... hate em
maar meestal group ik in guilds en die snappen het spel wel

shamans.... haat ze echt elke keer als ik er 1 zie (ook al is ie low lvl) kill ik hem gelijk waarom? omdat ze overpowered zijn een skillloze class net counterstrike met awp, shamans moeten ze gewoon deleten.. en ja ik weet dat sommige shamans hierop in gaan maar voordat je erover gaat huilen roll een alliance char op een drukke server en speel vaak battlegrounds, dan piep je wel anders, ohja een vraagje als je een andere speler dood heb je dan echt het gevoel dat
je hebt gewonnen en dat die andere speler minder goed is dan jou ????(voor shamans dus), if so zeg het even zodat ik je kan uitlachen, roll a real class n0000000000000b

k im to bed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 22:25:
shamans.... haat ze echt elke keer als ik er 1 zie

Dezelfde gedachten.
:S Damn, ik stuur ieder type naar de SpiritHealer's voeten maar zo'n duffe Shammy weet mij altijd net NIET of net wel te verslaan. Klote anti buff spell's van ze :no: ...dan ben je de hele tijd bezig om je shield en arcane intellect weer omhoog te gooien. Grrr
Waarschuw beheerder
Shamans:lief:

Pally`s:@

(speel zelf warrior trouwens:P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op woensdag 24 augustus 2005 om 18:55:
Raasjelle, welke quest is dat?

The Matron Protectorate

...:s of zoiets dergelijks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:01:
The Matron Protectorate

Je moet die berg in, tussen al die blauwe draakjes door lopen naar het einde van de grot.

Tip : ga niet alleen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
je moet de grot in en bijna helemaal achterin zit een soort zegel op de grond..die moet je activeren en dan word je weggeblazen naar een ander gedeelte....ben toen dood in het water gevallen.....

pas op in de grot voor de draken :P

Waarschuw beheerder
Ja ik heb het gisteren inderdaad geprobeerd... eerst 2 keer doodgegaan in de grot en een beetje als geest kijken waar ik ongeveer moest zijn, maar dat zie je dus niet als je dood bent...

Uiteindelijk toch gevonden, was achter een horde shaman en horde druid aangelopen (gelukkig hadden ze me niet gezien)
Toen zag ik dat blauwe tekentje op de grond staan dus ik erheen rennen.. bijna gekilled door die lelijke druid maar toch bij Haleh gekomen.

Eenmaal bij hem de quest ingeleverd moest ik een nieuwe aannemen en toen werd ik me toch een verschrikkelijk end weggeschopt!! Had snel een shield omgedaan en uiteindelijk kwam ik uit de lucht vallen in het water achter het kasteel van scholomance :p

wel een kick op zich :p Wilde het wel nog een keer doen, maar ik had geen zin meer om helemaal naar winterspring te reizen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon al je kleding met durability uitdoen en corpserunnen werkt ook :)

Dat is trouwens voor de Onyxia questchain :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op donderdag 25 augustus 2005 om 11:42:
Gewoon al je kleding met durability uitdoen en corpserunnen werkt ook

Ik snap hem even niet.. of gaat dat over iets anders?
Waarschuw beheerder
donateur
nou als je ergens moet zijn wat je eigenlijk niet kunt halen. Dan doe je je armor en wapens af. En ga je gewoon rennen. Ga je dood dan verlies je ook geen durability. oftewel dan kom je hele tijd een stuk verder zonder iets te verliezen :)

Waarschuw beheerder
lol.. maar dan ga je wel sneller dood...

Ik had als priest gewoon een schild omgedaan en healing over time op mezelf gedaan en toen ben ik gaan lopen.. heel voorzichtig, totdat een zo'n draak me zag en achter me aan ging rennen, toen ben ik ook maar zo ver mogelijk gaan rennen tot ik doodging (met mijn suffe en paniekerige kop, ja ik weet het maar ik ga altijd helemaal in het spel op, heb ik mijn desperate heal gebruikt en nog zo'n uberhealingpotion) :9
Waarschuw beheerder
donateur
hehe. Als priest ga je idd wel snel dood dan ja :)
Waarschuw beheerder
shamans.... haat ze echt elke keer als ik er 1 zie (ook al is ie low lvl) kill ik hem gelijk waarom? omdat ze overpowered zijn een skillloze class net counterstrike met awp, shamans moeten ze gewoon deleten.. en ja ik weet dat sommige shamans hierop in gaan maar voordat je erover gaat huilen roll een alliance char op een drukke server en speel vaak battlegrounds, dan piep je wel anders, ohja een vraagje als je een andere speler dood heb je dan echt het gevoel dat
je hebt gewonnen en dat die andere speler minder goed is dan jou ????(voor shamans dus), if so zeg het even zodat ik je kan uitlachen, roll a real class n0000000000000b

Player > Class , zou maar eens nadenken of je wel de goeie strategy gebruikt want zo onoverwinnelijk zijn shamans niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Player > Class gaat nog nie helemaal op hier.

Classes zijn nog nie goed uitgebalanceerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 12:11:
Ik snap hem even niet.. of gaat dat over iets anders?

Over hoe ik bij die blauwe gevallen op de grond ben gekomen in die grond.

Waarschuw beheerder
Zojuist een 5 lvl's hogere Undead Warlock gePWND! in gadgetzan /duel ! Best lullig voor hem..

Waarschuw beheerder
Player > Class gaat nog nie helemaal op hier.

Classes zijn nog nie goed uitgebalanceerd.

Classes zijn idd nog niet balanced, (als mage tegen priest is niet te winnen bv) maar het is bij RPGs vaak zo dat er weinig skills van de player gevraagd worden. Het hangt meer af van de skills, builds en items van het character.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 22:02:
als mage tegen priest is niet te winnen bv

dat merkte ik deze week ook. Das echt niet normaal.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 22:02:
maar het is bij RPGs vaak zo dat er weinig skills van de player gevraagd worden. Het hangt meer af van de skills, builds en items van het character.

dat is zeker!
Waarschuw beheerder
maar het is bij RPGs vaak zo dat er weinig skills van de player gevraagd worden. Het hangt meer af van de skills, builds en items van het character

Lang Leve Starcraft! :)

Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst op Ventrillo gezeten, wat een humor zeg om al die lui ineens te horen :)

1 gast zijn moeder kwam binnen, begonnen ze een partij tegen elkaar te zeuren terwijl de mic aan stond haha.

En erg makkelijk voor WSG, we waren met een guild-only team, en doordat er gesproken werd ipv getyped, ging het supergoed !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R0-0R op donderdag 25 augustus 2005 om 17:12:
Player > Class , zou maar eens nadenken of je wel de goeie strategy gebruikt want zo onoverwinnelijk zijn shamans niet.

hahaha :P you made my day

het is meer

shaman > player > class ja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Nou als 48 priest doe je dan echt iets niet goed hoor :no:

Ik win met gemak van Shamans :yes: (zelfs als niet-shadow Priest)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:06:
Nou als 48 priest doe je dan echt iets niet goed hoor :no:

Ik win met gemak van Shamans :yes: (zelfs als niet-shadow Priest)

riggghhtttt..., next

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:38:
riggghhtttt..., next

Wat kom jij nou ineens stoer doen

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof er ook weinig van :)

Heb een lvl 60 priest en geloof mij... shaman versla je niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:17:
Heb een lvl 60 priest en geloof mij... shaman versla je niet

Dan zal ik altijd wel tegen noob-shamans hebben gevochten.. maar ja, oefening baart kunst he, ik kan tegenwoordig wel van elk ras winnen, maar van shamans makkelijker dan bijv. warriors.

Ik ga er volgende keer op letten, dan doe ik wel die 10-man BG en dan schrijf ik al mijn en zijn acties op
Waarschuw beheerder
donateur
Priests ownen in PVP, they melt faces!
Maar als je wat voor class dan ook goed speelt win je toch wel vaak in PVP, wat vaak ook veel uitmaakt is wie de eerste klappen uitdeelt.

Wanneer ik een rogue zie lopen en ik begin met fireball, pom, pyroblast en fire blast reken er op dat ik win.

Als diezelfde rogue ge-stealth is en my stunned of wat dan ook dan zijn mijn kansen al vrij snel gekeerd naar een nulpunt, natuurlijk blink en nova zijn je beste vrienden in zon situatie maar meestal delf ik het onderspit.

Shamans vind ik ook redelijk lastig in duels, net als paladins.

Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik weinig 1op1 PVP, de meeste honor die ik heb haal ik uit BG.
Ben op het moment meer bezig met het sparen van honor points voor de pvpset (mage).

Die MC sets zullen me wel nooit ten delen gaan vallen ;)

Waarschuw beheerder
Bluh, priests en pally's zijn easy done ! Druid is ook lastig om tegen te dueleren :| darn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:43:
Ben op het moment meer bezig met het sparen van honor points voor de pvpset

Ik heb gisteren een lvl 60 priest met die set gezien.. echt lelijk man!

Die priest epic set vind ik qua uiterlijk ook erg tegenvallen.

Ik hou het denk ik gewoon op mijn devoutset

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 13:54:
Wat kom jij nou ineens stoer doen

omg laatste keer dat ik dit hoorde was op de basisschool in groep 3....nuff said

kom op zeg welke pipo gelooft die onzin nou, snap je natuurlijk zelf ook wel, vind het al knap als een holy priest een pet van een hunter kan ownen (6)

/slap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Holy priest is hetzelfde als een pleerol ..je veegt er je reet mee af. Als je een beetje normale shammy duelt daarmee ben je gewoon dood, niet levend nee dood. Want shammy's zijn overpowerd en noobclass waar je geen skill voor nodig hebt.

maarrrrrrrr gelukkig gaat blizzard ze neerschoppen en ze zwakker maken. + dat andere classes verbeterd worden

jammer. kunnen we de hunters niet meer uitlachen

Holy priests die shamans ownen ahaha funny one
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een holy priest met gemak een rogue zien verslaan...

en ook de hunter kreeg de nederlaag voor zijn kiezen.....

maar misschien zijn er ook slechte priest?????
Waarschuw beheerder

haat ze echt elke keer als ik er 1 zie (ook al is ie low lvl) kill ik hem gelijk waarom?

denk eerder alleen om dat je daar van kan winnen

mdat ze overpowered zijn een skillloze class

grapje zeker ?

roll een alliance char op een drukke server en speel vaak battlegrounds,

ik heb een druid die meestal nog wel wint van shamans van eigen lvl

ohja een vraagje als je een andere speler dood heb je dan echt het gevoel dat
je hebt gewonnen en dat die andere speler minder goed is dan jou ????

mja ik voel me wel goed

if so zeg het even zodat ik je kan uitlachen, roll a real class n0000000000000b

toch wel grappig dat je steeds wordt ingemaakt door n000bs
maar als degenge die jou inmaken n00b zijn
wat maakt jou dat dan ?
Waarschuw beheerder
ik kan nu trouwens ook dit dingetje maken http://www.thottbot.com/?i=26827

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boondock Saint op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:55:
mja ik voel me wel goed

aangezien jij hiermee beweert dat jij een shaman bent ga ik er niet op in, stop trolling 2/10 voor de moeite