ben nu een level 48 NE priest (shadow) op de server the maelstrom, priest bevalt me wel, ik kan het beste healen (behalve holy dan maar zoveel maakt het niet uit en maybe een goed spelende restoration druid) en nog veel dmg doen ook
Er zitten niet veel priests op deze server dus word meestal wel dood gespammed voor instances, heb wel is dat ze dan heel aardig doen om mij erbij te krijgen en als ik er eenmaal in zit dan gaat het vaak vekeerd, want dan vraagt er een speler wat specced ik ben en gaan ze je vertellen hoe je moet spelen
meestal is het dan /bye /hearth /laugh /leave
ik laat iedereen gewoon spelen hoe hij het wilt ook al is het
- een rogue die wilt tanken door zijn crits (spamheal)
- warrior die niet in def mode zit en 2H gebruikt
- mage die teveel dps doet (spamheal) en dus alles aggrod
- paladin die zich zelf niet wilt healen
- hunter.. haast nooit mee gegrouped
- warlock (nooit problemen mee)
- druid (nooit problemen mee)
- priest (nooit gegrouped)
- shaman.... hate em
maar meestal group ik in guilds en die snappen het spel wel
shamans.... haat ze echt elke keer als ik er 1 zie (ook al is ie low lvl) kill ik hem gelijk waarom? omdat ze overpowered zijn een skillloze class net counterstrike met awp, shamans moeten ze gewoon deleten.. en ja ik weet dat sommige shamans hierop in gaan maar voordat je erover gaat huilen roll een alliance char op een drukke server en speel vaak battlegrounds, dan piep je wel anders, ohja een vraagje als je een andere speler dood heb je dan echt het gevoel dat
je hebt gewonnen en dat die andere speler minder goed is dan jou ????(voor shamans dus), if so zeg het even zodat ik je kan uitlachen, roll a real class n0000000000000b
k im to bed