Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 127270x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
burning blade, heb wat rondgezocht en deze is "medium", pvp, redelijke faction balance en heeft een actieve raiding en pvp community:) Weet nog niet of ik er ga blijven, heb namelijk wat rl vrienden op mazrigos. Maar deze middag ga ik me sws bezig houden met experience voor verbintenissenrecht en niet met experience op mn rogue8).

Waarschuw beheerder
http://eu.battle.net/wow/en/character/Laughing-Skull/heldje/simple

Mijn pally atm :)

Kritiek altijd welkom :cheer:
Waarschuw beheerder
Je block rating is precies zo laag:/ Wel nog wat meer heroics doen want 333s zijn toch maar zwak:p En die groene trinket is lelijk. Voor de rest allemaal degelijk lijkt me zo al zou ik andere gems kiezen. 40 mastery als je wat meer unbuffed hp hebt (150k lijkt mij een goed punt om daarmee te beginnen) en voor de rest 20 xx/30 stamina gems, bij voorkeur puissant dream emeralds. Heb deze middag leaden despair gehaald en ik ben van 138k naar 146k unbuffed mee gegaan8).

Ik ga nog wat sleutelen aan mn reforges omdat ik de expertise niet meer nodig heb voor de softcap. MIsschien dat ik wat block er terug opforge. Probeer zo veel mogelijk voor items te gaan met base mastery omdat reforgen toch maar kut is. En ditch die dps ring:p

Dit ben ik:
http://eu.battle.net/wow/en/character/mazrigos/stofzuiger/advanced
Heb weinig hit atm dus als dat een probleem blijkt te zijn reforge ik dat naar boven.

EDIT: Heb al andere guild trouwens blijkt dezelfde te zijn als een rl vriend van me. Lach me ook echt een deuk met mensen die stofzuiger op zn engels uitspreken op vent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Godver ik ga echt achterlopen, iedereen in mn guild zit alweer vol epics, veel bosses down. Morgen de upc maar eens gaan regelen en hopen dat ik binnen 2 weken internet in die woning heb.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer op m'n hunter begonnen (L) Ze is nu 58 dus ready for Outland :yes:
Waarschuw beheerder
toch liever nieuwe azeroth quests dan dat roze kutgebied in outland:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op zondag 9 januari 2011 om 20:32:
Je block rating is precies zo laag:/ Wel nog wat meer heroics doen want 333s zijn toch maar zwak:p En die groene trinket is lelijk. Voor de rest allemaal degelijk lijkt me zo al zou ik andere gems kiezen. 40 mastery als je wat meer unbuffed hp hebt (150k lijkt mij een goed punt om daarmee te beginnen) en voor de rest 20 xx/30 stamina gems, bij voorkeur puissant dream emeralds. Heb deze middag leaden despair gehaald en ik ben van 138k naar 146k unbuffed mee gegaan8).

Jep :jaja:

Ik moet sowieso even aan de reforges / gems / enchants werken. En die groene is een beetje jammer ja. Maar leaden dispair op normal heb ik echt 30 keer gefarmed ofzo :/ niks. En Stonecore HC is gedoemd in een random omdat iedereen achterlijk schijnt te zijn :rot:

Eerst morgen denk ik nog maar en epic waist craften die hopelijk een paar k oplevert en daarna t epic shield :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 januari 2011 om 10:58:
En Stonecore HC is gedoemd in een random omdat iedereen achterlijk schijnt te zijn :rot:

dat is elke random eik bij ons

Snap niet wat mensen moeilijk vinden aan stonecore tbh :)
Waarschuw beheerder
Heb gisteren stonecore hc gepugt. Dacht eerst "hoera ben de 5e man in een guild run" maar niemand kwam boven de 8k dps:/ Ook allemaal resilience gear aan. Ze wisten gelukkig wel wat doen maar sentries killen was er niet bij:/ bij de trash voor Ozruk hebben ze daardoor 3 packs na elkaar gepullt. 2 packs tegelijk ging nog net (ze hebben geen idee hoe hard ik hen daarbij heb gecarried met mijn gear) maar de derde was er teveel aan. Af en toe een banish ging nog net maar polymorph was er te veel aan:rot:. Fear hadden ze geglypht maar daar heb je natuurlijk niks aan als je mobs niet opnieuw feart als de eerste is afgelopen. 4 whipes on de eindbaas totdat de mage eindelijk doorhad dat hij die force grips moest interrupten omdat ik dat niet ALTIJD kon doen met mn kutinterrupts8). Ook niet in de rotsblokken hun pad gaan staan was blijkbaar moeilijk.
Moraal: Altijd met guildies gaan want dat soort pugs zijn nog bij de betere helft die ik heb gehad.

Waarschuw beheerder
Het is ook helemaal niet moeilijk :rot:

Maar als mensen weigeren daadwerkelijk te kijken wat ze aan het doen zijn :p dan word het wel lastieg. Met mn guild heb ik er nooit problemen mee. Meestal alleen randoms met 4/5 of 5/5 guildies sowieso voor de guild rep. Dan gaat alles vlekkeloos :cheer:
Waarschuw beheerder
jep:cheer: En heb buiten mn guild ook een heleboel healers/dps die graag met mij hcs doen voor de instant queus:D
Vanavond magmaw en omnitron(h) Maar eerst mn examen goed doen deze middag8)

Hoeveel mensen hier zijn er eigenlijk protadins? Iedereen bijna zo te zien:p.

Waarschuw beheerder
ik heb nog een prot @ 80 staan, doe dr weinig mee tbh, eerst mn huis, dan mn shaman, dan pas mn paladin
Waarschuw beheerder
Vind enhancement wel leuk maar ben toch liever tank :D
Waarschuw beheerder
magmaw en omnitron down, hebben maar besloten om te stoppen toen :) 2 tanking items maar heb 1 aan de andere tank gegeven.

Waarschuw beheerder
nice gz, donderdag gaan wij beginnen met 25mans.. Ben benieuwd hoe dat gaat ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op maandag 10 januari 2011 om 11:34:
Hoeveel mensen hier zijn er eigenlijk protadins? Iedereen bijna zo te zien:p.

Ja dat dacht ik laatst ook al :lol: Beter openen we een tankadin toppa :lol:
Maar eerst mn examen goed doen deze middag8)

en?

Waarschuw beheerder
We zitten blijkbaar op 11/12, 2e van de realm.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 januari 2011 om 11:15:
en?

kutvak, 2/20 ofzo:s ergste is dat ik er best veel tijd heb ingestoken. Ach ja, nog 5 te gaan :)
Waarschuw beheerder
Ik ben weer verder gegaan met mn rogue, heerlijk eens alleen maar aan dps te denken. Gear mn prot pala en warrior nog wel, maar nie meer zo snel als voorheen. Hebben genoeg tanks in de guild op het moment, zelfde voor healers.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel mensen hier zijn er eigenlijk protadins?

Me me me! O/

Waarschuw beheerder
Uhmmmm ik? :)
Waarschuw beheerder
Ik moet mijn protadin nog ff snel lvl 85 maken
Heb wel een Prot warrior :p
Waarschuw beheerder
Na Omnitron en Magmaw voor welke baas zouden jullie gaan? Heb begrepen dat er dan 3 die je in willekeurige volgorde doet en daarna Nefarion (en zusje Onyxia). Maloriak seemed the hardest. Guild is nu bezig met BoT maar ik kan niet mee ivm examens dus dat is geen optie. Of misschien To4W?

Waarschuw beheerder
Idd na Omnitron en Magmaw zou je BoT kunnen doen, daarnaast is maloriak en atremedes ook goed te doen. To4W ben ik zelf niet zo een fan van maar die is ook niet te moeilijk.

Wij hebben alle end bosses eerst laten staan, wel een hoop trys op ChoGall. Daar gaan jullie als tanks het ook leuk mee hebben ;)

Plaatsen van de adherent is soms nog wel pittig om dat goed te time met de dps, jullie zullen het wel zien. :p
Waarschuw beheerder
Ze hadden gisteren de moeilijkste drakencombinatie die er maar is blijkbaar en zijn niet voorbij halfus geraakt:lol:
Vnv wordt het Maloriak. Die adds oppikken lijkt mij wel een een beetje moeilijk (eindelijk:p).
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2011 om 08:45:
To4W ben ik zelf niet zo een fan van maar die is ook niet te moeilijk.

Heb al vids gezien, als je het platform switch beetje goed timet lijkt het mij idd niet zo moeilijk. Wel een stapje boven magmaw/omnitron zo te zien. Council proberen we ook vnv.

Waarschuw beheerder
Adds oppikke is niet zo moeilijk, zorg er voor dat je gaat kite na 6 adds.. ze doen pijn! Vraag een hunter voor frost trap of een mage voor een ring of frost, maakt het leven een stukje makkelijker.

Council is ook niet zo moeilijk, enige kutte is dat dps zich moet inhouden op 25% want je wil die montrosity niet >25% hebben. Zorg er voor dat 1 iemand de grounding en dat andere ding schreeuwd op vent, kan de rest zich focusse op de bosses.

Waarschuw beheerder
Gister eerste 25man! Magmaw, omnotron defence en Maloriak DOWN!
Waarschuw beheerder
Gz! Gisteren niet kunnen raiden omdat er niet genoeg healers waren:(

Waarschuw beheerder
das altijd balen, gister hadden wij ook een shaman healer die aan het slacken was(POM!!!!!).. Hij zit ook op PF dus mss leest ie dit nog :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is iedereen al ver zeg :lol: ik loop vet achter
Waarschuw beheerder
Pff ja zou al aan heroic modes kunnen zitten als mijn guild niet zo slackte:p
Waarschuw beheerder
Al een paar weken niet meer ingelogd, te lui om een betaling te doen :X
Waarschuw beheerder
donateur
M'n huntard is nu level 65 :D schiet aardig op

Waarschuw beheerder
Volgens mij is mijn guild atm nr 1 op raid progress :cheer:

Waarschuw beheerder
http://www.wowprogress.com/

of

http://www.guildox.com/go/g.asp

Kan je het checken :)

al zijn ze niet altijd correct :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 januari 2011 om 14:42:
Volgens mij is mijn guild atm nr 1 op raid progress

Op je server dan toch hoop ik 8)

Heb eindelijk een guild gevonden met fatsoenlijke organisatie, heb meteen een vast raiding team gekregen en vanavond beginnen we er echt aan(h).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 januari 2011 om 14:42:
Volgens mij is mijn guild atm nr 1 op raid progress :cheer:

beh, onze 2e, maar dan wel op 10 man groepen. De andere 1e is op 25 man, wat makkelijker is tbh.

Ik zit nu eindelijk in ons eigen huis, en wacht alleen op een tafel om mn pc ed op te zetten, hoop eind deze week al de raids af te knallen en zsm weer @ hoog niveau te raiden. Ik keek ff op mn wow calender en zie al dat ze me weer verwachten :)
Waarschuw beheerder
Ben wat aan het testen met Elemental Shaman.
Ff mijn mastery omhoog geknald, stond eropeens 11k uit te stampen en het wordt nog leuker!
Want de volgende patch doet Lava Burst met 10% omhoog :D

Resto gaat ook prima, had 9k HPS in BH.
De andere shaman deed nog geen 8k, maar zijn spell usage was echt heel apart.
Nauwelijks riptide en puur chain heal spammen, tis geen WotLK meer volgens mij >_>

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op donderdag 20 januari 2011 om 16:54:
Nauwelijks riptide en puur chain heal spammen, tis geen WotLK meer volgens mij >_>

Chain heal is fucked atm, volgende patch 10% erbij, maar t zal nogsteeds niet genoeg zijn :(

Snap niet waarom ze chainheal dermate generfed hebben tbh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 19 januari 2011 om 14:58:
Heb eindelijk een guild gevonden met fatsoenlijke organisatie, heb meteen een vast raiding team gekregen en vanavond beginnen we er echt aan(h).

Maar je hebt wel 40+ block op je shield :o Terwijl je al op de block cap zit!
Waarschuw beheerder
Block capt op 102% dacht ik

Waarschuw beheerder
In huidige gear tier kunnen we niet Blockcapped raken (kan wel maar dan gimp jeje egt heel erg), en idd block capp zitop 102.4%. Daarom is die block rating de beste enchant op shields :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op zaterdag 22 januari 2011 om 11:35:
Block capt op 102% dacht ik

Uhm, je bedoelt Avoidance?

Das je block, parry en dodge bij elkaar op geteld

Waarschuw beheerder
op 1 trinket na alles 346 of hoger :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op zondag 23 januari 2011 om 19:45:
Uhm, je bedoelt Avoidance?

Ja dat dus8) Maar ik zit op net geen 70% avoidance dus er kan nog wel wat bij. Ons raiding team is nu helemaal op orde en we zitten nu 4/12 :)
Waarschuw beheerder
Hoppa 4 epix erbij :P

Stormleather Sash, Twilight Scale Chestguard, Elementium Stormshield en Mandala of Stirring Patterns :)
Heb alleen voor de Chaos Orbs moeten betalen, was 2k kwijt ofzo
Waarschuw beheerder
Ben engineer/alchemist en heb 9 chaos orbs waar ik niks mee kan:rot: En nu zijn er een paar debielen op de server die flasks voor mat prices op de ah zetten dus daar kan ik ook al niet veel mee. Guild cauldrons zijn wel leuk natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op donderdag 27 januari 2011 om 11:29:
4/12

7/12 hier :D leading alliance guild atm :)
Waarschuw beheerder
na een maandje pauze weer terug op wow, vandaag lekker op maloriak gewiped.
ging niet zo lekker met die adds, soms hadden we er iets te veel, soms iets te weinig.

iemand tips?
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het voor elke groep een beetje zoeken is welke casts te interrupten en welke niet. Hebben Maloriak is voor ons waarschijnlijk volgende week pas dan kan ik je meer vertellen:p