Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 132429x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
hmmm denk je dat de MT als ie een pala is eventueel een deel van t cleansen op zich kan nemen? die heeft anders toch nauwelijks wat te doen :D

Kzal die link ff checken als k thuis ben.. die shit word geblokkeerd op mn werk :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat je het aan de kiter moet overlaten omdat je niet wil dat iemand te vroeg of te laat word gecleansed, te vroeg en de raid krijgt aoe dam van het cleanse, te laat kan dodelijk zijn omdat de debuff heale blokkeerd.. de kiter kan het daarom het beste zien..

heb ook wel gelezen dat een healer dit zou kunnen doen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd omdat ik dat prima kan doen, al krijg ik op hulp als ik er omvraag na 25% :)

Waarschuw beheerder
hmm wij hebben atm een pala MT (ik) en een warrior kiter.. beter wisselen we dus om?

Waarschuw beheerder
zouk is probere :)

heb je pursuit of justice gespecced?

Waarschuw beheerder
Waar staat die :x Ik denk dat k gewoon vet blind ben want ik kijk er overheen :o
Waarschuw beheerder
Nog een tip voor Rotface is om Bloodlust zo snel mogelijk te gebruiken, dus rond 90-95%.
De disease is niet bassed op zijn HP zoals Groblus in naxx was maar op tijd.
Als je Bloodlust op 25% ofzo cast krijg je al iedere 6 sec een disease dus zijn mensen veel aan het rond rennen waar je dus DPS verliest wat zonde is van je Bloodlust.
Wij hebben 1 healer die de disease cleaned, deze healer is de eenige persoon die op de maintank mag staan. Dit ivm de slimespray. Op de maintank heb je een kans van 2 op 25 dat die spray jouw kant op richt dus heb je meer tijd om te cleanen en te healen. Deze healer healed ook degene met de disease, het is niet waar dat de disease healing blokkeerd maar met 50% reduced.

Ook ik zou adviseren een pala te gebruiken ipv een warrior omdat een pala wat meer ranged aanvallen heeft dan een warrior om aggro te houden.

10 man versie van Rotface is trouwens stukken moeilijker dan de 25 man versie imo :)

Voor Blood Council is het gewoon een kwestie van opletten. Niet geraakt worden door orbs en vuurballen, goed uitspreiden etc etc.

Gister avond onze eerste avond op Sindragosa gehad en ze ging mooi plat na 2 uurtjes wipen :D
Phase 1 en de air phase waren op de 1e pull al nagenoeg perfect dus hebben eigenlijk iedere pull wel p3 gehaald.
Nadat de tactics op hun plaats vielen en iedereen deze doorhad ging ze neer met een bijna perfecte kill.
Video van onze kill, ik heb deze video opgenomen. Kwaliteit is nog bagger en niet goed gescalled (icons zijn rechthoeken ipv vierkanten :P) maar ga hem van het weekend wat bijwerken.

Point of view: Resto shaman Radiance
Realm: Draenor
Guild: Mist

Lich King next!
Aardig ziek gevecht ook.
We hadden maandag met een 10 man groep al een avondje wipen op de Lich King gehad maar op 25 man is het helemaal gekkewerk tot nu toe :P
Uiteindelijk wel 1 try in phase 2 gekomen waar we vrijwel instant op wipen.
Op 10 man zijn we als beste try op 23% gekomen. Iedere phase is een gevecht opzich dus zal nog wel even duren voor dat de Lich King op 25 man plat gaat. Deze week op 10 man iig wel ga ik van uit:D

PS:
Ik heb nog een kleine bug gevonden op Sindragosa :D
De instability debuff stacked NIET als je een instant cast direct achter een normale cast doet.
Je ziet mij dit doen op ongeveer 2 min in de video.
Ik cast een Chain Heal met 4 stacks, na deze Chain Heal kom ik normaal op 5 stacks te staan maar in de lag tijd van mijn cast 1.5 tot 1.7sec (1.7sec is de cast tijd van mij Chain Heal) doe ik al een Riptide waar ik dus ook een stack voor zou moeten krijgen (nummer 6) alleen die krijg ik dus niet :)
Je kan dit controleren door de cooldown op de ability op 1 te kijken, dit is mijn Riptide, deze springt op een 6 sec cooldown nadat de chain heal is gecast.
Dit kan met name in p3 het verschil tussen leven en dood maken :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet iemand wanneer die nieuwe uitbreiding uitkomt ?

Waarschuw beheerder
Nope, nog niet bekend gemaakt.

Komt wel een nieuwe raid dungeon en we gaan Gnomeregan bevrijden!!!

Patch 3.3.3: http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3-3-3-build-11573/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 22:43:

dit jaar nog!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 14:29:
Nope, nog niet bekend gemaakt.

Komt wel een nieuwe raid dungeon en we gaan Gnomeregan bevrijden!!!

Patch 3.3.3: http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3-3-3-build-11573/

haha geweldig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 20 februari 2010 om 14:37:
Uitspraak van [NL]Dennie[MLDN] op vrijdag 19 februari 2010 om 22:43:

dit jaar nog!

zal wel eind dit jaar worden dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 17 februari 2010 om 14:42:
Voor Blood Council is het gewoon een kwestie van opletten. Niet geraakt worden door orbs en vuurballen, goed uitspreiden etc etc.

Mja gisteren twee keer bijna gedowned, maar toch net niet :/

Rotface wel eindelijk neer :lol: Als je hem eenmaal door hebt is die idd erg makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 07:53:
Mja gisteren twee keer bijna gedowned, maar toch net niet :/

Gister the orbwhisperer achieve gehaald :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 11:53:
Gister the orbwhisperer achieve gehaald

Tering ouwe jouw guild ownt echt 3 keer zo hard als de mijne :/

Maar even goed nice van je achi :p

Even primordial saronite grinden en tank voeten fabriceren :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 12:16:
Even primordial saronite grinden en tank voeten fabriceren :cheer:

Thnx :)

Die boots gebruik ik ook! Expensive shit!

Waarschuw beheerder
Ja niet te zuinig man :[ Gelukkig kan ik morgen iig 2x primordial zelf kopen van emblems. Hoe duur zijn ze bij jou op de AH?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 12:24:
Hoe duur zijn ze bij jou op de AH?

Bij ons word er meestal tussen de 1200 en 1300g voor betaald.

Waarschuw beheerder
toen ik ze kocht waren ze 1700g, nu zijn ze gezakt naar 1400-1500 ong
Waarschuw beheerder
Die gear kost ons helemaal niks :D
Wij kunnen de craftables items aanvragen voor DKP, de guildbank koopt gewoon de mats die nodig zijn.

Consumables etc krijgen wij ook van de guildbank, eenige wat we echt zelf moeten betalen is gems, enchants en repair bills.

Morgen volle 4uur op de Lich King 25 man! :D
Vanavond eerst 10 man om nog wat te oefenen maar we waren vorige week al zo ver gekomen dat ie vanavond wel plat gaat denk ik zo :)

Waarschuw beheerder
Klinkt goed man :)

Helaas raiden wij nog geen 25 man en onze 10 man core heeft nou niet zoveel emblems rond slingeren dat die de guild bank kan vullen met primordial saronite :D

En
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 12:34:
1700g, nu zijn ze gezakt naar 1400-1500 ong

Zoiets is het bij ons ook idd.. Tussen de 1300-1800

Waarschuw beheerder
zeg nou 'ns eerlijk.. zijn er hier menskes die benaderd zijn door Keith himself?! ..duurt niet lang meer voordat den opnames van FM3 beginnen :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 14:49:
Helaas raiden wij nog geen 25 man en onze 10 man core heeft nou niet zoveel emblems rond slingeren dat die de guild bank kan vullen met primordial saronite

Bij ons word het gekocht van de guildbank geld.
Dat geld krijgen ze via het verkopen van BoE items en van orbs uit Ulduar etc die niemand meer nodig heeft.

Geloof dat de guildbank nu ruim 100k heeft.

Waarschuw beheerder
Ha :lol:

wij hebben er atm 6k in zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Radiance op maandag 22 februari 2010 om 19:08:
Bij ons word het gekocht van de guildbank geld.
Dat geld krijgen ze via het verkopen van BoE items en van orbs uit Ulduar etc die niemand meer nodig heeft.

Geloof dat de guildbank nu ruim 100k heeft.

Werkt bij ons inderdaad ook zo, zit nou 97k gold in de gbank.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op maandag 22 februari 2010 om 19:08:
Geloof dat de guildbank nu ruim 100k heeft

jemig! ben blij dat ik zelf 4K heb. lol in de guildbank... ga eens kijken wat er bij ons in zit ik denk nog geen 100 goud.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gold cap reached by player

hoe ziek is dat dan ;) en dat in Burning Crusade !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LoL thats a shitload of gold ^^

Waarschuw beheerder
Vanavond weer van voor af aan :cheer:

Kom maar op met die nek, chest, legs, shield en wrists :cheer:

Beter dat er wat gaat droppen vandaag :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 februari 2010 om 14:37:
Beter dat er wat gaat droppen vandaag

Nou inderdaad, afgelopen week gewoon niks voor clothies gedropt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 24 februari 2010 om 14:58:
Nou inderdaad, afgelopen week gewoon niks voor clothies gedropt.

Afgelopen 6 weken alleen de Tank ring van de gunship battle twee keer :nocheer: Voor de rest geen tank gear yet.

Naja ook nog de BoE trash ring maar die won ik uiteraard niet :lol:

Waarschuw beheerder
gister 12/15 neer gekregen in 10 man :D

Maandag, Methox the Kingslayer!!!!

Waarschuw beheerder
Echt jongen wat een homos in mijn guild :lol:

Weten ze het gewoon weer te verneuken op Rotface b) ZO niet vet gewoon.

Waarschuw beheerder
schijnt dat Mike opnieuw is afgezakt.. en mogelijk ook in den volgende Family Matters zal zitten :o

Waarschuw beheerder
Ha geen raiden deze week denk ik :/

Weinig tijd man

Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=640 cacheid=001116d9002e687a78a7fdc61a02a3cedd]http://img716.imageshack.us/img716/7239/wowscrnshot022610200753.jpg[/img]

Biiiiiiijna :(

Verder coole fight, niet neergehaalt tho. We hebben de laatste tijd wat problemen in de guild :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 15:12:
Verder coole fight, niet neergehaalt tho. We hebben de laatste tijd wat problemen in de guild :(

Hoe heet die interface addon die je gebruikt? Met m'n Shammy kan ik op zich prima uit de voeten met de actionbars die WoW zelf biedt.. maar ik loop met mn DK echt zwaar te kloten. Als ik al mn actions op het scherm kan centreren is het denk ik stukken makkelijker om bijna alles met de muis af te slachten. :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dominos :)

Zwz idealer dan de std interface, veel meer zicht, plus je bind alles met 1 druk op de knop. Heb die midden in mn scherm neergezet omdat ik ff in 1,5 maand elemental moest leren, kan zo dus mn timing in de gaten houden. MS = ele nu, maar in 10m moet ik nog healen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx! Zal 'm meteen effe uitproberen (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 maart 2010 om 21:18:
Heb die midden in mn scherm neergezet omdat ik ff in 1,5 maand elemental moest leren, kan zo dus mn timing in de gaten houden. MS = ele nu, maar in 10m moet ik nog healen.

Haha ja ik heb dat met m'n shammy dus nu precies andersom. Merk als ik moet healen dat ik nog heel veel op de automatische piloot, m'n standaard elemental rotation aan hou.:9

Wat timing met elemental casting betreft.. ik gebruik IceHud, die geeft met aangepaste castbars rondom je char aan wanneer je het beste op je volgende spell kan rammen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ik Quartz voor :)

Elemental is zwz te simpel voor woorden, fs,lvb,lb, lb,lb,lb,lb,lb, heb nu ook 4 tiersets, dus nu is het helemaaaaal achterlijk saai
Waarschuw beheerder
Waar is je chain lightning?:D
Of ben je haste capped?

Maandag LK 10 man gekilled, na een aantal 11-13% wipes nu met de 5% buff op de 3e pull down.
Ook onze groep setup was erg goed nu.
Een disc priest voor de Infest debuff en spirits maakt zo'n groot verschil!
Ook een Unholy DK + 2 Locks en een fire mage om de spirits snel neer te raggen maakte het gevecht best simpel.
[img width=1024 height=640 cacheid=001117f1002e6aa3439ea3981a02a42c15]http://www.mistguild.net/Killshots/Lichy_10.jpg[/img]

Veder van de week nog de TukUI tegen gekomen.
Ga dr van het weekend eens mee spelen, ziet er erg mooi uit en gebruikt maar heel weinig geheugen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat pristontale veel beter is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 13:07:
Zoals je ziet sta ik daar als resto lol

Was meer een reactie op je rotation ;)
CL heeft idd geen zin als je onder de global cooldown komt, ik zit nu in ele spec rond de 900 haste (deels retso gear met haste gems etc) en heb CL nog boven de 1 sec dus hij zit nog gewoon in me rotation :)
Het is dat de guild graag wilt dat ik elemental offspec heb omdat onze raids vaak nogal melee heavy zijn anders was ik mooi enhancement gegaan, was een saaie spec is ele zeg...
Gister avond hadden we 8 healers in de raid dus ik was de hele avond elemental, bah!
Gelukkig toen we bij de LK kwamen werden er wat mensen gewisseld waaronder healers dus toen mocht ik weer fijn healen:D

LK 25 schiet nog niet echt op ook, zitten nog steeds vast in p3, de val'kyr phase.
Mensen rennen nog niet snel genoeg naar de horror's in p1 dus die disease rolt niet lekker, in de transition phase zijn mensen nogal aggro happy op de spirits wat dus voor onnodige deaths veroorzaakt en in p3 snapt nog niet iedereen hoe Defile werkt :P
Erg leuk als je iemand ziet die denkt er ff door heen te rennen om sneller weer op de LK te zitten na een Val'kyr gekilled te hebben:P
Mensen die hem midden in melee onder de LK droppen geeft ook wel een grappig effect :P

Maar goed we komen er wel, zijn pas een stuk of 15 mensen die alle phases gezien hebben en pas 10 die hem gekilled hebben in de guild.

Zo hebben we ook maanden vast gezeten op Anub heroic maar toen iedereen die door had meteen tribute to insanity gehaald als 3e op de server :P

Waarschuw beheerder
Ik ben uit de guild gestapt, en voorlopig zal ik niet veel meer raiden iig.

En ja, std is je cd mayb boven de 1 sec, maar buffed, met je totem buffs, zal dit ws niet meer zo wezen ;)
Waarschuw beheerder
Hehe je kan altijd nog puggen :P

Heb 911 haste, vol raid buffs dus met een retri aura en totem zit mijn CL nog steeds net boven de seconde :)
Maar zo veel boeid elemental me niet, het is maar offspec. :)

Waarschuw beheerder
Eindelijk :)

De saurfang wrists, het Gunship battle shield en de Festergut Holy wrists gisteren gedropt :cheer:

Eerste loot in 6 weken man :/ Het begon me echt de keel uit te hangen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op donderdag 11 maart 2010 om 08:40:
Heb 911 haste, vol raid buffs dus met een retri aura en totem zit mijn CL nog steeds net boven de seconde :)

Heb het net bekeken via de recount graph, de chain crit bij mij iig lager, maar wel vaker. LB critten hoger maar minder vaak. Qua % komt de cl nog NET iets hoger uit, mayb 2-3%ish.

Haste stacked tijdens fights iig nog hoger, dus kom je uiteindelijk boven de 1.1 k uit ws, zit zelf @ 750, daar komt 220 bij. Het heeft bij mij dus al amper zin, zal bij jou iig verwaarloosbaar zijn.

Dit alles is iig unbuffed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 14:38:
Eerste loot in 6 weken man :/ Het begon me echt de keel uit te hangen :lol:

Gz :)

Zo verrot, altijd meegaan, en nooit iets krijgen lol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Account verkocht voor €275, stond mijn rogue op met full season 7? arena gear, outdated dus dat is een mooi prijsje. Voor de rest alle mats + gold gestript en naar een maatje gestuurd voor als ik ooit nog wil spelen... :cheer:
Waarschuw beheerder
Net een epic kill gehad in Nexus hc...

[23:53:52]<Deadly Boss Mods> Ormorok the Tree-Shaper down after 3 seconds! This is a new record! (old record was 21 seconds)

Ik bedoel WTF o-0
Waarschuw beheerder
Sja maar iedere DPS telt :p
De verschillen zijn ook klein maar wat maakt het uit? Mana is geen probleem en het voegt een extra knop toe aan de toch al wat saaie rotation :p
Gister weer wat persoonlijke records neer gezet kwa DPS.
9100 dps op Saurfang en 6600 op Putri. Mag niet klagen dus :D
Dit was we'll met de nieuwe 5% buff.