Bah moet nog een weekje wachten haha

Was gister wel ff online gebleven om de rush naar Northrend te zien en pfff was gewoon niet leuk voor de ingang van org.
Ben denk ik blij dat ik ff een weekje wacht want voorde ingang van org viel gewoon neit te lopen door de lag...
Toen ik om half 1 uitlogde was er op onze server trouwens al de eerste Death Knight vertrokken naar de Outlands.
Ook liepen er al level 71's rond.
Maar goed boeiend

Begin van de avond werd ik nog voor een pug naar BT meegevraagt waar ik uiteindelijk moest rollen voor m'n spot

Heb dus vriendelijk gezegt dat ik niet ga rollen voor een spot en ben dus meteen geleaved. Werd ik 2 tellen later gewhispered door de raidleader ja sorry ik dacht even niet na die andere shaman had maar 87 hit rating. Ik heb atm 81 dus begon beetje te lachen natuurlijk dus ik zeg naja een raid leader die niet kan nadenken kan leuk worden inv maar

Blijkt die gozer totaal geen tactics te kennen, ninja pulled en gaat instant dood (hij was druid tank).
Nou oke shit hapens wij door naar High Warlord Naj'entus en die ging wel neer. Wel leuk, ik stond met ongeveer 1900DPS boven aan met zowel DPS als Damage done.
Ik whisper de raidleader weer om hem te vertellen dat ik nog minder hit heb dan de gozer die ze gekicked hadden omdat ie te noob was zonder hit en stuur hem vervolgens de damage report van het gevecht.
Heb geen reactie hierop terug gehad...
Dit verhaaltje ook nog even in de raidchat vertelt waarop aardig wat mensen begonnen te laggen en ben toen geleaved
Sja...als je raidleadertje wilt spelen zorg dan ook dat je alles weet van andere classen...shamans hebben nou eemaal weinig hit nodig om goede damage te doen.
Daarna lekker me warrior geloged om op de valreep nog even Kara te off tanken. Meteen een leuke head + waist erbij en nu wél defence capped

.
Daarna meteen voor de gein ff mee als OT naar ZA alleen mensen snapten Akil niet helemaal

Was echt een trieste vertoning...dat je die storm een keer vergeet oke, maar dat vervolgens de rest de baas blijft huggen ipv onder de storm gaan staan sja dan wipe je. En ja hoor wie kreeg de schuld, ikke omdat ik OT was met maar 12k HP. Reden was er niet echt maar was natuurlijk wel een makkelijke pispaaltje.
Vanavond nog maar even proberen een heroicje proberen te doen met de mensen die wotlk ook nog niet hebben

Kan ik me schild van badges nog kopen anders staan die ook maar weg te rotten