Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 136599x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P
Waarschuw beheerder
Vanavond om 0.01 sta ik in de Media Markt ;p

Ik hoorde dat alle keys ook om dat tijdstip worden geactieveerd, betekent dit dat je ook gelijk kunt spelen vannacht??

Ben wel benieuwd..

Net sw geraid met zon 100man, 3 raid groepen, nogsteeds misselijk gefaald. Logisch ook, alles is aangepast op lvl 80 sinds de laatste patch :]

Met 2 volle raidgroepen alle vijf de bosses gedaan (alleen was ik 10 mins te laat on voor IF dus ik heb als enige geen bear :()

Gisteraaf ff snel mn City Defender achievement gehaald.. allies kwamen met 2 volle raids naar UC. Ze waren gespot in WPL en we hadden een horde raid van 40 man klaarstaan bij Sylvanas haha ze zijn niet eens de bg room in geweest ;D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 12 november 2008 om 11:42:
Ik hoorde dat alle keys ook om dat tijdstip worden geactieveerd, betekent dit dat je ook gelijk kunt spelen vannacht??

hoe wouden ze dat doen???
je zal toch echt je account zelf moeten upgraden ;)

als je dan thuis kom moet je eerst nog zon 40 minuten installeren
en nog 2 updates downloaden 1 van 600 zoveel mb en 1tje van 4 mb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 12 november 2008 om 11:42:
Net sw geraid met zon 100man, 3 raid groepen, nogsteeds misselijk gefaald. Logisch ook, alles is aangepast op lvl 80 sinds de laatste patch :]

jij speelt niet toevallig op Al'Akir? :P

Waarschuw beheerder
Ik zit met 4,5 days played op 66, waarvan zwz 2 days played pvp. Invite a friend ftw ! ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 11:54:
jij speelt niet toevallig op Al'Akir? :P

Nagrand, normal servert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Night Angel* op woensdag 12 november 2008 om 11:03:
Ik baal echt dat ze champion of the naaru eruit hebben gehaalt,

Ah shit.. had nog maggy gemoeten voor die titel :cry:

Ga denk even zaterdag kijken of ik wotlk kan kopen. :cheer: Vanavond toch weer is raiden met me Enhancement 8).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 13:01:
Ga denk even zaterdag kijken of ik wotlk kan kopen. :cheer: Vanavond toch weer is raiden met me Enhancement 8).

denk je dat er vanavond nog wat te raiden valt dan???
Waarschuw beheerder
Jeej warrior ding 70:)
Helaas geen kara run kunnen doen gister dus maar even kijken of ik vanavond een groep kan vinden.
Had ook een kleine misrekening gemaakt in me defence dus kom nu 17 defence te kort voor de cap:P
Wel nog even snel een heroic gedaan gister en dat was geen enkel probleem. Kon makkelijk 4 mobs te gelijk tanken zonder aggro te verliezen of zonder laag in HP te komen:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 13:01:
Ah shit.. had nog maggy gemoeten voor die titel

Als je de quest nog in je log hebt zitten kan je nog steeds de titels Hand of Ad'al en Champion of the Naruu halen.
Hoop op me shaman nog op een Vasj kill voor deze titel:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 12 november 2008 om 13:23:
Als je de quest nog in je log hebt zitten kan je nog steeds de titels Hand of Ad'al en Champion of the Naruu halen.
Hoop op me shaman nog op een Vasj kill voor deze titel

Niet helemaal waar.. Alleen als je de quest in je log had en één van de twee vials krijg je de titel alsnog..

Ik had de quest al een eeuwigheid in m'n log staan alleen nog geen vials.. vials vorige week gehaald en geen titel :(

Hoe het met de Maggy titel zit weet ik niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 12 november 2008 om 11:48:
hoe wouden ze dat doen???
je zal toch echt je account zelf moeten upgraden

als je dan thuis kom moet je eerst nog zon 40 minuten installeren
en nog 2 updates downloaden 1 van 600 zoveel mb en 1tje van 4 mb

Dat beantwoord m'n vraag niet >.<

Maar als je aan de door jou genoemde zaken voldoet (dus alles geinstalleerd incl. updates) kan je dan spelenG?

Want dat is imo nog geen probleem.. of ik nou om 0.15 of 2.00 begin met spelen, ik haal de nacht toch wel door ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 12 november 2008 om 13:48:
Hoe het met de Maggy titel zit weet ik niet..

Krijg/kreeg je daar een titel voor? Heb eergister nl die head gekregen en die Q gecomplete:O
Waarschuw beheerder
Voor de Champion of the Naaru titel moest je een dikke questline volgen in SMV die eindigde met Cyrukh the firelord.
Dan kreeg je een brief van Khadgar, die verwees je dan weer door naar A'dal.
A'dal gaf je dan 3 trials waarbij je 4 heroics moest doen, na deze te hebben gecleared kreeg je de laatste trial waarbij je Maggy moest afslachten.
Alleen dat was niet het enige, in Heroic SP zit een Naga die geeft de Kudgel of Kar'desh quest waarbij je Nightbane en Gruul moest afmaken.
Had je deze beide quests gedaan dan kreeg je de titel.

In totaal dus 4 heroics; Steamvault, Arcatraz, Shadow labyrinth en Shattered Halls.
en 3 raids; Gruul's Lair, Magtheridon's lair en Karazhan voor Nightbane.

Waarschuw beheerder
werd net uit me nest gebeld of ik de expansion vanavond om 12 uur al op wou halen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC Arteroot op woensdag 12 november 2008 om 14:49:
Voor de Champion of the Naaru titel moest je een dikke questline volgen in SMV die eindigde met Cyrukh the firelord.
Dan kreeg je een brief van Khadgar, die verwees je dan weer door naar A'dal.
A'dal gaf je dan 3 trials waarbij je 4 heroics moest doen, na deze te hebben gecleared kreeg je de laatste trial waarbij je Maggy moest afslachten.
Alleen dat was niet het enige, in Heroic SP zit een Naga die geeft de Kudgel of Kar'desh quest waarbij je Nightbane en Gruul moest afmaken.
Had je deze beide quests gedaan dan kreeg je de titel.

In totaal dus 4 heroics; Steamvault, Arcatraz, Shadow labyrinth en Shattered Halls.
en 3 raids; Gruul's Lair, Magtheridon's lair en Karazhan voor Nightbane.

Dan heb ik dus pech met die titel :P overigens ook geen zin om dat nu allemaal nog te gaan doen :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 14:52:
werd net uit me nest gebeld of ik de expansion vanavond om 12 uur al op wou halen

Zal straks na me werk ff langs kijken of ik hem al kan mee krijgen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 12 november 2008 om 13:50:
Dat beantwoord m'n vraag niet >.<

Maar als je aan de door jou genoemde zaken voldoet (dus alles geinstalleerd incl. updates) kan je dan spelenG?

Want dat is imo nog geen probleem.. of ik nou om 0.15 of 2.00 begin met spelen, ik haal de nacht toch wel door

als je dit alles heb gedaan
moet je alsnog je account upgraden (dit ken natuurlijk ook tijdens het updaten...)
en die link daar naar toe is tot nu toe nog steeds 403 (forbidden)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 12 november 2008 om 13:04:
denk je dat er vanavond nog wat te raiden valt dan???

Ik heb geen idee ben er al meer dan 1 week niet op geweest dus ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op woensdag 12 november 2008 om 13:23:
Hoop op me shaman nog op een Vasj kill voor deze titel

Heb nog de laaste boss van TK voor me titel nodig :cheer: alleen niemand wil TK meer doen :cry:
Waarschuw beheerder
werd net uit me nest gebeld of ik de expansion vanavond om 12 uur al op wou halen

hahaha

Ach ik ga er gewoon vanuit dat Bol.com vanaaf het pakketje shiped en wanneer ik morgen thuis kom het netjes op het deurmatje ligt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 12 november 2008 om 17:06:
Ach ik ga er gewoon vanuit dat Bol.com vanaaf het pakketje shiped en wanneer ik morgen thuis kom het netjes op het deurmatje ligt

maatje van me heeft alleen de key gekocht (iets minder dan gewone retail prijs en de code werd hem ge-emaild)
bij een of andere game shop
de game had ie net als mij al gedownload

trouwens best kans dat de servers al rond een uur of 10 up zijn
was met BC ook....ivm met russische tijden of iets dergelijks
maar ja die hebben nu natuurlijk hun eigen aparte servers...dus of dat nog door ga zou ik niet weten
Waarschuw beheerder
donateur

:p Ga ik ook doen. Naar de mediamarkt :rot: Als ik verkleed kom als mijn favo character, kan ik een prijs winnen :roflol: Zó ver ga ik nou ook weer niet.. :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb me preorder gecancelled :bloos:
Waarschuw beheerder
Iemand nog n level 70 gnome mage te koop? :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Popeye op woensdag 12 november 2008 om 21:14:
Iemand nog n level 70 gnome mage te koop?

kheb er wel 1. Niet te koop :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popeye op woensdag 12 november 2008 om 21:14:
Iemand nog n level 70 gnome mage te koop?

wel een lvl 70 rogue
Waarschuw beheerder
Ik heb dadelijk nog wel een lvl 70 horde Pala/Rogue/Priest + lvl 70 ally hunter account te koop waarschijnlijk. Met 2 of 3 horde twinks ook nog als ik het goed heb. (niet me eigen account maar een kado account, ik haat twinks nml :lol: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 12 november 2008 om 21:16:
kheb er wel 1. Niet te koop

:(

Uitspraak van Soul collector op woensdag 12 november 2008 om 21:16:
rogue

mages ftw. Als je er 1 hebt gespeeld, wil je geen andere class meer spelen b)

Waarschuw beheerder
was vanmiddag nog even langs die shop gegaan maar ik mocht hem nog niet meenemen, losers :(
nou proberen deze nacht door te komen kan ik hem morgen om half 10 ophalen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Al 15 deathknights online op onze server. Op alliance side. En op horde 18 -_- O gosh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 12 november 2008 om 22:41:
Al 15 deathknights online op onze server. Op alliance side. En op horde 18 -_- O gosh

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vertel het me niet, ik wil ook spelen ::$:$:$:$

Waarschuw beheerder
Hm de deathknights knallen de grond uit, mensen in mijn guild hebben hun professions al gemaxed :/ ik wil oohoook

nou ja..morgen :D

Waarschuw beheerder
haha ja, half 10 gaat de winkel pas open
:S
Waarschuw beheerder
donateur
Haaa ik heb em :p :cheer:
Stond een moeeeeeilijk lange rij bij de mediamarkt, maar ze hadden het wel slim aangepakt. 1 rij, 1 balie waar je het spel kreeg en 10 kassa's open om af te rekenen! Ik heb er wel één, maar moet morgen werken, dus ga hem morgen pas installen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op donderdag 13 november 2008 om 00:38:
maar moet morgen werken, dus ga hem morgen pas installen

Zuigt tbh
Waarschuw beheerder
i got it :D
en heb morgen vrij (H)
Waarschuw beheerder
ben nu mn deathknight aant maken... ;P
Diseased @ Outland :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op donderdag 13 november 2008 om 00:48:
Zuigt tbh

:'(

Uitspraak van MC Arteroot op donderdag 13 november 2008 om 01:00:
i got it :D
en heb morgen vri

Uitspraak van *NG* op donderdag 13 november 2008 om 01:08:
ben nu mn deathknight aant maken... ;P
Diseased @ Outland :)

Haha, nu zien we maar weer dat Drenthe een gat is.. niks is open hier :| nouja als ik al was gaan slapen had ik em gelijk op kunnen halen :p
Waarschuw beheerder
donateur
:(:( ik wil ook spelen, denk in de pauze maar ff halen :P
Waarschuw beheerder
Bah moet nog een weekje wachten haha:P
Was gister wel ff online gebleven om de rush naar Northrend te zien en pfff was gewoon niet leuk voor de ingang van org.
Ben denk ik blij dat ik ff een weekje wacht want voorde ingang van org viel gewoon neit te lopen door de lag...
Toen ik om half 1 uitlogde was er op onze server trouwens al de eerste Death Knight vertrokken naar de Outlands.
Ook liepen er al level 71's rond.

Maar goed boeiend:P
Begin van de avond werd ik nog voor een pug naar BT meegevraagt waar ik uiteindelijk moest rollen voor m'n spot:S
Heb dus vriendelijk gezegt dat ik niet ga rollen voor een spot en ben dus meteen geleaved. Werd ik 2 tellen later gewhispered door de raidleader ja sorry ik dacht even niet na die andere shaman had maar 87 hit rating. Ik heb atm 81 dus begon beetje te lachen natuurlijk dus ik zeg naja een raid leader die niet kan nadenken kan leuk worden inv maar:P
Blijkt die gozer totaal geen tactics te kennen, ninja pulled en gaat instant dood (hij was druid tank).
Nou oke shit hapens wij door naar High Warlord Naj'entus en die ging wel neer. Wel leuk, ik stond met ongeveer 1900DPS boven aan met zowel DPS als Damage done.
Ik whisper de raidleader weer om hem te vertellen dat ik nog minder hit heb dan de gozer die ze gekicked hadden omdat ie te noob was zonder hit en stuur hem vervolgens de damage report van het gevecht.
Heb geen reactie hierop terug gehad...
Dit verhaaltje ook nog even in de raidchat vertelt waarop aardig wat mensen begonnen te laggen en ben toen geleaved
Sja...als je raidleadertje wilt spelen zorg dan ook dat je alles weet van andere classen...shamans hebben nou eemaal weinig hit nodig om goede damage te doen.

Daarna lekker me warrior geloged om op de valreep nog even Kara te off tanken. Meteen een leuke head + waist erbij en nu wél defence capped:D.
Daarna meteen voor de gein ff mee als OT naar ZA alleen mensen snapten Akil niet helemaal:\
Was echt een trieste vertoning...dat je die storm een keer vergeet oke, maar dat vervolgens de rest de baas blijft huggen ipv onder de storm gaan staan sja dan wipe je. En ja hoor wie kreeg de schuld, ikke omdat ik OT was met maar 12k HP. Reden was er niet echt maar was natuurlijk wel een makkelijke pispaaltje.

Vanavond nog maar even proberen een heroicje proberen te doen met de mensen die wotlk ook nog niet hebben:P
Kan ik me schild van badges nog kopen anders staan die ook maar weg te rotten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Radiance op donderdag 13 november 2008 om 09:47:
Toen ik om half 1 uitlogde was er op onze server trouwens al de eerste Death Knight vertrokken naar de Outlands.
Ook liepen er al level 71's rond.

Ziek!

Uitspraak van Radiance op donderdag 13 november 2008 om 09:47:
Begin van de avond werd ik nog voor een pug naar BT meegevraagt waar ik uiteindelijk moest rollen voor m'n spot
Heb dus vriendelijk gezegt dat ik niet ga rollen voor een spot en ben dus meteen geleaved. Werd ik 2 tellen later gewhispered door de raidleader ja sorry ik dacht even niet na die andere shaman had maar 87 hit rating. Ik heb atm 81 dus begon beetje te lachen natuurlijk dus ik zeg naja een raid leader die niet kan nadenken kan leuk worden inv maar
Blijkt die gozer totaal geen tactics te kennen, ninja pulled en gaat instant dood (hij was druid tank).
Nou oke shit hapens wij door naar High Warlord Naj'entus en die ging wel neer. Wel leuk, ik stond met ongeveer 1900DPS boven aan met zowel DPS als Damage done.
Ik whisper de raidleader weer om hem te vertellen dat ik nog minder hit heb dan de gozer die ze gekicked hadden omdat ie te noob was zonder hit en stuur hem vervolgens de damage report van het gevecht.
Heb geen reactie hierop terug gehad...
Dit verhaaltje ook nog even in de raidchat vertelt waarop aardig wat mensen begonnen te laggen en ben toen geleaved
Sja...als je raidleadertje wilt spelen zorg dan ook dat je alles weet van andere classen...shamans hebben nou eemaal weinig hit nodig om goede damage te doen.

:lol: zo erg heb ik ze nog niet mee gemaakt :lol:

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ik heb hem! Net effe opgehaald. Fuck pre order en al die shit, gewoon zorgen dat je er op tijd bij bent :D

Vanmiddag gamen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigmb B) op donderdag 13 november 2008 om 09:52:
Ziek!

Die gasten van Nihilum en SK Gaming zijn al lvl 74 geloof ik. :P
Waarschuw beheerder
Een vriend van mij komt nu uit de nachtdienst :cheer: die heeft hem net even voor me opgehaalt woohoo!!!!

Kan niet wachten...

Waarschuw beheerder
Heb mijne net opgehaald en een collectors edition voor mn vriend gefixed :cheer:nu wachten tot hij geïnstalleerd is, maar dat gaat nog best snel :O

weey :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:23:
Die gasten van Nihilum en SK Gaming zijn al lvl 74 geloof ik.

Ik wil het eigenlijk niet weten hoever die zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur

tering :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 10:31:
, maar dat gaat nog best snel

Hoe lang duurt dat? Download nu een full instalatie om tijd te beperken :O
Waarschuw beheerder

Dan is de armory nog niet geupdate:P

http://armory.wow-europe.com/guild-info.xml?r=Magtheridon&n=TwentyFifthNovember%20com&p=1

Dat is de nieuwe guild...SK Gaming en Nihilum zijn gemerged:)
Dit is hun officiele website nu
http://www.twentyfifthnovember.com/

Tip van een ander forum btw...
Maak een backup van de patch map!
Plaatste deze na de installatie weer terug zodat je maar 1 patch hoefte downloaden en dus sneller aan de slag kan:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Radiance op donderdag 13 november 2008 om 11:12:
Dat is de nieuwe guild...SK Gaming en Nihilum zijn gemerged
Dit is hun officiele website nu
http://www.twentyfifthnovember.com/

Ze willen op 25 november hun eerste raid doen toch ? :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 november 2008 om 11:20:
Ze willen op 25 november hun eerste raid doen toch ? :')

Damn kan niet wachten tot ik klaar ben met werken :/ als ik dit zo allemaal lees:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen idee:P
Maar als dat in hun planning staat zal het ook ongetwijfeld gebeuren...volgens mij hebben die lui ook sponsers voor world first kills etc.
SK Gaming had toen toch ook een live internet uitzending waarin ze in 3 uur tijd heel SWP leeg haalden iedere donderdag avond met live verslag etc!?