Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 126045x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Ja maar die paardrijles kost ook weer 20G als ik mij niet vergis :|
Waarschuw beheerder
donateur
als je je mount koopt in je 'begindorp' kost ie 72g en de rijles 18g

de prijs van een mount is namelijk verbonden aan je status, als je er geliefd bent issie goedkoper
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan heb jij de status Honored in je begindorp :yes: waardoor je 10% korting krijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb jij de status Honored in je begindorp :yes: waardoor je 10% korting krijgt.

*had, kheb mn account gecancelled tot ik meer tijd heb om te spelen beetje zonde van de centen anders

Waarschuw beheerder
Vanavond lvl 51. :)
Waarschuw beheerder
mee wijfie de broertje is zo verslaafd aan dat spel hij heb 1 elfie leve 60 en nog elfie mages leve 40 hij stap ze bed uit 12uur overdag en ga ze bed in om 5uur snachte,s
Waarschuw beheerder
Gisteren met een level 24 druid een level 29 mage verslagen.. pussies :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lol dat moet dan wel de slechtste mage zijn die er op azeroth te vinden, hoe the fuck kan een mage nou van een druid verliezen :S

Waarschuw beheerder
Heel simel, druid kan iedere class eruit tanken. Bear form, heals, mark of the wild etc. Mages zijn heel fragiel, helemaal met lvl 29.

Mages zijn lang niet zo moeilijk als iedereen doet beweren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als paladin zijnde vind ik een druid ook erg simpel te verslaan.
Heb er nog nooit van verloren zal ook niet meer gebeuren met mijn lvl 60 nu.
En druids die iedere class eruit tanken? Wat een onzin zeg.
De dps van die beer is trouwens een lachertje
Mijn beste maat is feral druid met over de 8000 AP en de defence is dus lekker, maar hij kan geen aggro vasthouden.
Doe mij maar een healdruid, past veel beter in zijn rol.
Zeker omdat er veel te weinig priesters zijn. Laat het tanken over aan warriors en paladins(ook deze hebben er moeite mee zelfs met Seal of Fury)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeg ook niet dat de DPS van bear form waanzinnig is.

Druids zijn bijna niet dood te krijgen. Vanwege hun heals. Heb jij wel is een shaman tegen een druid zien battelen? Inderdaad komt geen eind aan.

Ik zeg ook niet dat een druid een tank is, zeg alleen dat hij het langst overeind blijft van alle classes in een duel.

The GodFather. had het over een duel en niet over aggro vasthouden in een instance. Druids kunnen simpelweg het meest incasseren mits ze goed gespeeld worden.

Een lvl 60 Paladin is echt nix bijzonders Nutero, eerlijk gezegd zijn zij het makkelijst van alle Alliance om te killen. Van een Paladin heb namelijk nog nooit verloren.

Vind het maar een vervelende ventjes altijd (no offence) met hun shield en heal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:44:
Heel simel, druid kan iedere class eruit tanken. Bear form, heals, mark of the wild etc. Mages zijn heel fragiel, helemaal met lvl 29.

Mages zijn lang niet zo moeilijk als iedereen doet beweren.laatste aanpassing 24 mei 2005 15:46

Een mage verslaat een druid met ease... :yes: heb het VAAK genoeg gedaan :S je onderschat de MAGE ..volgens mij ben jij nog nooit een (Y) mage tegengekomen die WEET welke VOLGORDE hij moet aanhouden.
Simpel : Pyroblast (zorgt voor MASS damage)
Fireball ( med. damage Druid is al bijna op de helft naar de mage toe)
Fireblast (instant med. damage
Frost Nova (Druid is bevroren)
*loopt achteruit: Arcane Missiles 2x (dankzij talents)
en als afsluiter de : Fireblast alweer die alweer klaar is :yes:

:) mocht zo'n oerdomme druid toch door die Frostnova komen dan blink ik mij 20 yards verder!
Niet zeuren met je :gaap: emo die je zeer zeker zal gaan zetten. :S heb het al vaak genoeg gedaan en steeds op dezelfde volgorde ( let wel op dat ze dezelfde hoogte lvl hadden als moi of ietsjes meer)

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
Simpel : Pyroblast (zorgt voor MASS damage)
Fireball ( med. damage Druid is al bijna op de helft naar de mage toe)
Fireblast (instant med. damage
Frost Nova (Druid is bevroren)
*loopt achteruit: Arcane Missiles 2x (dankzij talents)
en als afsluiter de : Fireblast

kan simpel klinken maar jij hebt zeker nog nooit een roque in je nek gehad die je niet verwacht...

simpel:
Stun (je kan 15 seconden niets doen)
Cold Blood Backstab (er staan alleen nog 2 schoenen van de mage :P )
kick (weg spells) & afmaken :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik had het over Mage vs Druid
:| tja en een Rogue kan ik niet zien...alleen door constant weg te blinken kunnen die eikels mij nooit pakken. :) en die 15 sec. stun is iets van boven de level 50 lijkt mij :yes: dat moet jij vast wel opgebouwd hebben dan ... want 15 sec. is lang :/

Waarschuw beheerder
stun heb je als roque al vanaf het begin, en kan je heel goed aan werken als je hoger wordt.

Waarschuw beheerder
Ik ben zat mages tegengekomen, had er zelf nooit echt moeite mee. Ben zelf namelijk geen druid. Warlock (60) en 2 alts Shaman (32) & Warrior (18)

Ik onderschat de mage heus niet, weet echt wel dat ze voor hele nare damage kunnen zorgen.

Heb zat duels gezien met mage vs druid waar de mage lang niet altijd wint.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar sheep en evocation zijn altijd je vriend...
tegen rogues vechten is wel ernstig kut idd, (behalve als je natuurlijk free action potion genuttigd hebt voordat hij je stunned maaaja)

Waarschuw beheerder
Ik heb maar de proef op de som genomen

Mage vs Rogue

-3, 2, 1,
Rogue verdwijnt in het niets en ik maar rondom mij heenkijken ... 2x Arcane Explosion gedaan maar geen geel damage cijfer in de buurt. Even 4sec. niks gedaan in de veronderstelling dat ie naar mij toe zou sluipen nu. Frostnova en jawel hoor de sucker kwam van links. Snel blink gedaan en de Pyroblast voorbereid, vlak voordat hij weer vrij kwam vuurde ik de blast af waardoor hij precies op de helft zat met zijn health. Nu kwam hij op mij afgerend...ik nog snel Fireblast gedaan..maar daar sta je dan 5 sec. onder stun :S enja mage's dragen maar cloth. Snel weer blink gedaan en Fireblast maar hij had poisen aan de daggers hangen. Einde verhaal voor moi ..Rogue had nog maar 2/10 hp balk over. Rogue's zijn makkelijk te verslaan als ze ZICHTBAAR zijn :| onzichtbaar is echt mana verkwisterij voor mij...maar gelukkig dat ik de bastard te pakken had met frost nova.

Waarschuw beheerder
:D

ik had net even een ROQUE vs WARRIOR getest :P

mooi dat ik won :jaja: scheelde geen drol maar toch nog gewonnen desondanks dat hy 1 lvl hoger was!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom noem je het hele tijd een RoQue :S

Waarschuw beheerder
Breezertoetsenbord ofzo :O
:| Maar uhm Warriors zijn pas moeilijk te killen ...voor een mage de gevaarlijkste. Grrr stormende tanks dat het zijn :/ ze staan zo voor mijn neus voordat ik het zelf besef en ze kunnen heel veel damage incasseren.
Waarschuw beheerder
donateur
Al die rare ventjes met die kut spells geef mij maar gewoon lekker potje ouderwets knallen met een warrior!! geen laffe gedoe van een afstandje!!!:)

Waarschuw beheerder
voor rogue pvp telt,

1skil
2talents(sommige zijn beter tegen casters andere better tegen meppende gastjes)
3gear agi het meeste, maar soms wil je ook veel hp.

ik heb heel weinig agi, op me rogue maar wel 3700+hp(4000+ alsik rank 8 haal), bijna 500power, werkt geweldig tegen caster die hoop hp,ook vs andere rogue'sdie me ambushen:P

meschien dat ik ooit weer crazy op agi ga, ook is voor een rogue Mirhil spurs of enchament die walking speed increased een echte must.

BG aletrec was geweldig hopelijk na patch weer te testen:D
btw pray for me dat ik rank 8 heb, wil chest en pants van de pvp set.

BTW tribal leatherworkign rocks, goeie profit met devilsaur set, vorige weekend ff 2,5 uur devilsaurs gehunt en voila volle set gemaak en 140g rijker:P

Waarschuw beheerder
aaargh !! pas lvl 34. Ik wil een mount !!

/cry

Waarschuw beheerder
Wat ik trouwens wel raar vind aan WoW is als je lvl 60 bereikt. Ik hoor al van veel mensen dat er dan eigenlijk geen fuck meer aan is en de uitdaging eraf is. Ok..je kan raids doen. Maar dag in en uit raids gaat snel vervelen.

Daarom vind ik dat WoW het niet goed aangepakt heeft. Mensen bereiken lvl 60 en stoppen met spelen en gaan weer terug naar hun ouwe MMORPG zoals StarWars Galaxies.

Zie nu heel veel mensen in SWG terug komen van WoW omdat ze verveeld raakte. Wat stom is van blizzard want dan pakken ze geen geld meer. Hadden ze beter over na moeten denken.

Waarschuw beheerder
Als je 60 bent kun je juist pas aan een aantal dingen gaan meedoen.

Stratlehome
Scholomance
Blackrock Spire
Molton Core
Onyxia (raid boss)
Lord Kazzak (raid boss)
Azuregos (raid boss)

More end game instances are currently developed.

Cavers of Time
Silithis instance

En natuurlijk Battlegrounds.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wou net zeggen, kan niet wachten tot ik 60 ben, dan gaat de echte fun pas beginnen.

Gisteravond in ST geweest voor het eerst, alles gehaald, behalve deze grote vriend...

[img width=152 height=130]http://img209.echo.cx/img209/8540/wowscrnshot0524052254365ws.th.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Oke nu weet ik het zeker, ik ga me account weer uncancellen ook al word het zomer :P

Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst "Stitches" gezien :/ tering wat een lelijkerd.
:) Voor diegene die niet weten wat "Stitches" is :O het is een lvl 35 Elite Abomination die op Raven Hill eens in de zoveel tijd Darkshire gaat aanvallen. :| Nooit geweten dat een Abomination zo snel kon rennen :S zelfs mijn blink was niet goed genoeg :O dus kon ik vanaf de graveyard mijn lijk weer gaan opzoeken.

Waarschuw beheerder
aaargh !! pas lvl 34. Ik wil een mount !!

Haha jaahaa dan moet je nog ff wachten :p

Ik heb er al een, gister gekocht en ben gelijk de hele wereld rond gelopen. (wel 30x doodgegaan in de plaguelands s )

Had 100G, had eerst mijn paardje gekocht en daarna ben ik gaan trainen. Toen was ik blut, ik wilde Scarlet Monastery doen, maar in Southshore ging dat uiteindelijk niet meer door en ik had mijn heartstone al gebruikt dus moest ik van die suffe beesten killen om vervolgens die stomme broken fangs en zo te verkopen (30 copper per stuk) om weer naar Ironforge te kunnen vliegen :frusty:

Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst "Stitches" gezien tering wat een lelijkerd.
Voor diegene die niet weten wat "Stitches" is het is een lvl 35 Elite Abomination die op Raven Hill eens in de zoveel tijd Darkshire gaat aanvallen. Nooit geweten dat een Abomination zo snel kon rennen zelfs mijn blink was niet goed genoeg dus kon ik vanaf de graveyard mijn lijk weer gaan opzoeken.

Oh jah verschrikkelijk, hoe vaak ik wel niet door dat beest werd vermoord, het was gewoon nog irritanter dan al die horde die daar rondrent en me de hele tijd killed
Waarschuw beheerder
donateur
Ah nu kan je ongelimiteerd wraak op em nemen ;)

Waarschuw beheerder
[img width=822 height=374 cacheid=0008fd5500195b786bb7103a1a00c0b93b]http://img.photobucket.com/albums/v120/KoNiG/WoWhumor.jpg[/img]
:9

Waarschuw beheerder
hehe

Waarschuw beheerder
stitches was een mietje... ;D

Waarschuw beheerder
die is zeker wel vet :yes: ik denk dat ik ook maar aan de maces ga, of daggers, niet dat ik ze echt vaak ga gebruiken hoor, gebruik mijn staff trouwens ook zelden
Waarschuw beheerder
donateur
Een lvl 60 Paladin is echt nix bijzonders Nutero, eerlijk gezegd zijn zij het makkelijst van alle Alliance om te killen. Van een Paladin heb namelijk nog nooit verloren.

een paladin het makkelijkste om te killen :x :x
man speel jij wel WoW? :D
ik weet niet wat voor paladins jij tegenkomt, maar die moeten zich diep gaan schamen
vooral tot lvl 40 is een paladin oppermachtig, daarna wordt het allemaal wat minder dan bij andere chars

in mijn ogen is een warrior het makkelijkst, maar dat is uit de ogen van een paladin
Waarschuw beheerder
paladin makkelijk te killen ? misschien als je tijd over hebt :/

als je ze bijna dood heb gooien ze dat n44b schildje om zich heen

gaan ze zich healen :/

en dat doen ze dan nog een paar keer :s

maar ja

paladin<shaman \o/

in mijn ogen is een warrior het makkelijkst, maar dat is uit de ogen van een paladin

niet zo heel gek :/
warrior : plate
paladin : plate + heal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens met welk lvl kan een paladin een Warhorse summonen ?

Waarschuw beheerder
Speel ik wel WOW :) Veel te veel eigenlijk, maar daar hebben we allemaal wel erg last van denk ik.

Warriors heb ik ook geen problemen mee, maar ze kunnen een stuk irritanter zijn dan een Paladin. Pummel, Shieldbash, Mortal Strike, Execute etc.

En inderdaad Boondock Saint, Paladin's hp bar is altijd zo leeg, snel dat schildje en healen maar, begint het weer overnieuw. Zie deze taktiek altijd als iemand met een Paladin bezig is.

Paladin heb ik zelf geen last van, hun dps is zo goed als niks, hun hammer of justice (waar ze altijd mee beginnen) werkt bij mij niet dankzij mijn constante voorraad van free auction potions, seduce, drain mana, no mana dead Paladin. Works all the time :yes:

Tot level 40 is een Paladin inderdaad (y) Daarna takelt hij heel snel af en kan hij niet meer meekomen met de rest. Kan jij niks aan doen, het is nou eenmaal zo.

En een Warhorse krijg je inderdaad met lvl 40.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben nu bijna een lvl 26 Human warrior, gaat best snel als je alleen maar quests doet. :)

Kan niet wachten tot lvl 40 :D

Maar ik had een vraagje, ik zie heel vaak voor een persoon zijn naam een rank staan, zoals private.. Hoe kom ik daar aan dan? Ik kom er maar niet achter :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is het HonourSysteem :yes:
Open je character menu en daar zie je onderaan 4 tabladen staan als het goed is ;) check ze eens en opeens zie je het tabblad met een puntensysteem met je einge rank : dat dan waarschijnlijk : none zal zijn. :yes: Punten krijg je door aan raids mee te doen en dus Horde TUIG af te slachten !
Hoe hoger de ranking tes te vettere spulletjes wat je krijgt.

Waarschuw beheerder
Ben nu bijna een lvl 26 Human warrior, gaat best snel als je alleen maar quests doet

:yes: waar quest je? Tussen lvl 23 en lvl 31 zat ik alleen maar in darkshire, (y) plek om te levelen.

ik zie heel vaak voor een persoon zijn naam een rank staan, zoals private

Hangt af van het aantal horde dat je hebt gekilled, hoe meer kills je op je naam hebt staan des te hoger de rank.

Ik geloof dat vandaag weer een nieuwe update is (:vaag:) en dan ben ik (hoop ik) ook een private, heb nu al zeker 300 horde gekilled, maar er stat nog steeds niks voor mijn naam. :( ben maar een none

En dan hoop ik ook gelijk dat dat tailoring is genezen van dat afgrijselijke rood. Ik weet niet eens meer wat ik moet maken om nog punten te krijgen. :/
Waarschuw beheerder
mensen ... hoe duur kost dat spel ??

en wat zijn minimale vereisten om te spelen ??