Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 125287x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op woensdag 10 oktober 2007 om 07:54:
Ach dat is primals farmen ook

ja indd, om 5uur s'nachts, als je op een pvp server zit, en je gaat primals farmen overdag heb je OF 5 andere hordies op die spott of alliance ganks....dus nee dankje

[img width=360 height=489]http://i51.photobucket.com/albums/f372/Rusteloos/partyflock%20tekst/warlocksuccy.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 oktober 2007 om 18:47:
omdat je dan SL niet haalt..

Is SL dan een vereiste voor Warlocks?

Waarschuw beheerder
donateur
voor pvp wel in principe

Waarschuw beheerder
Voor Arena wel ja, helaas..

In BGs kun je ook zonder SL goed meekomen.

Waarschuw beheerder
donateur
bedoelde in principe ook arena ja..

Waarschuw beheerder
voor arena heb je echt wel sl nodig IIG in 2vs2 en 3vs3.

voor battleground kan je gewoon nemen wat je wilt.
Waarschuw beheerder
Kan iemand me vertellen wlke stats belangrijk zijn voor:

-Tank Paladin

-Healer Paladin

En dan ook een beetje in welke volgorde, als het niet teveel moeite is! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 16:39:
Voor Arena wel ja, helaas..

In BGs kun je ook zonder SL goed meekomen.

Ja daar heb je wel gelijk in zonder Sl in Arena gaan is best wel klote omdat iedereen jou er flink van langs geeft (vooral melee-classes, behalve paladins), toch maar keertje respeccen naar Hybrid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 04:13:
ja indd, om 5uur s'nachts, als je op een pvp server zit, en je gaat primals farmen overdag heb je OF 5 andere hordies op die spott of alliance ganks....dus nee dankje

Nah I disagree.. er zijn zat farming spots voor primalfarming. Ja op plateau is het altijd erg druk en moet je cker goed achter je blijven kijken of je niet geganked wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fuchser op vrijdag 12 oktober 2007 om 09:15:
Healer Paladin

intelect/mp5
spell crit
stamina
en + healing maar dat leek me logisch

vind ik en ik overleef het nogsteeds prima ^^ (en de rest van de raid ook dus dan..)

Tankadin weet ik niet zoveel van omdat ik me daar nooit in verdriept heb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-Tank Paladin

-Healer Paladin

Wat marleen zegt :)

Tank Paladin

-Prot warrior gear en veel shield block.
-Spell dmg zwaard.

Een prot pala heeft ongeveer 400? defence nodig meen ik en +/- 200 tot 500 spell dmg

Ik heb zelf in Tank gear ongeveer 11k hp en dat is full blue. Maar heroic's tanken lukt me wel. en normals kan ik tanken zonder respecc :D

Maar healing is leuker imo :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 12 oktober 2007 om 11:41:
Nah I disagree.. er zijn zat farming spots voor primalfarming. Ja op plateau is het altijd erg druk en moet je cker goed achter je blijven kijken of je niet geganked wordt.

ja in shadowmoon zitten ze ook hehehehe. dus heb je verder nog een andere optie? ^^

Waarschuw beheerder
net ff tbc geinstaleerd, kan er nog niet heen, maar heb iig weer een doel :P

Vandaag ff naar 51 komen, hoop mid volgende week op outland te raggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 14:01:
ja in shadowmoon zitten ze ook hehehehe. dus heb je verder nog een andere optie? ^^

Haha eehmm.. mja wat ik altijd doe is tussen het farmen van consumables door in nagrand bijvoorbeeld de howlers meepakken voor de motes of air.. als lock zijnde zijn motes of water ook goed te farmen onder water bij throne of elements in nagrand.

Dus gewoon de plekken opzoeken waar niet veel elementals bij elkaar spawnen, dus niet de echte farming spots waar ze met 10 tegelijk spawnen maar gewoon de enkele die in sommige gebieden spawnen (droprates zijn nagenoeg hetzelfde)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van swamp B52 op vrijdag 5 oktober 2007 om 16:24:
Ik hoop dat ik jou binnen kort tegen kom op the battle ground.
Met my giuld pre-made dan zal ik je ff laten zien wat ownd is
Maar het is wel waar dat alle noobs een night elf nemen........
(swamp moonglade)

helaas, niet dezelfde battlegroup
ik zit in misery, waar horde 80% van alle battlegrounds owned :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waggel 070# op vrijdag 12 oktober 2007 om 15:40:
motes of water ook goed te farmen onder water bij throne of elements in nagrand.

Iets verderop bij dat Murkblood dorp is ook een meer :P daar droppen ze voor mij toch wat vaker (probeer maar eens of dat goed gaat)

Uitspraak van Soul collector op vrijdag 12 oktober 2007 om 19:06:
ik zit in misery, waar horde 80% van alle battlegrounds owned

Zit in dezelfde battlegroup maaruh het was afgelopen week 80% Alliance win. Vandaag heeft horde alleen maar gewonnen /cheer
Waarschuw beheerder
donateur
motes of water ook goed te farmen onder water bij throne of elements in nagrand.

De enige non-instanced battleground in Outland, misschien nog net even erger dan MC/BWL ports :p
Waarschuw beheerder
-Prot warrior gear en veel shield block.
-Spell dmg zwaard.

Een prot pala heeft ongeveer 400? defence nodig meen ik en +/- 200 tot 500 spell dmg

Ik heb zelf in Tank gear ongeveer 11k hp en dat is full blue. Maar heroic's tanken lukt me wel. en normals kan ik tanken zonder respecc :D

Maar healing is leuker imo :)

Ok, en verder stamina, strength en intellect?
Of ook nog iets anders?
Waarschuw beheerder
vandaag eindelijk chille braces van die maiden schlampe gedropt op men rogue(UD FTW) (L) ze zijn niet echt uber maar beter als blauwe sjeit

en eindelijk een tank begonnen(lvl25 in 1 dag played XD) omdat er de laatste tijd echt een tekort aan is op de outland server(ookal lvlt iedereen nu tanks en priests de laatste tijd) XD en men hunter is 40 gedinged yay :P

het was een goeie wowdag vandaag B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:22:
Maar goed, over S1 gear voor honor hoor je mij niet klagen, de perfecte manier om goeie gear te krijgen, nml. door normaal PvPen. (oftewel BGs)

Toevallig net hetgene wat ik in WoW nog steeds het leukste vind om te doen.

so true ab en wg :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fuchser op vrijdag 12 oktober 2007 om 23:00:
Ok, en verder stamina, strength en intellect?
Of ook nog iets anders?

Dodge en parry en block ofc.
Intelect is handig, maar niet een vereiste meeste tankadins zitten zo rond de 4-6000 mana.

Zoek anders eens Dutches of Lacerta op, op Armory met die 2 tankadins speel ik vaak samen

Waarschuw beheerder
Er is een tankadin in mijn guild en die is ZO goed. Dan moet je even zoeken op Sardis (server Quel'Thalas) en zijn stats afkijken :P

Waarschuw beheerder
sjongejonge wat zijn die enchants toch duur >.> +15spelldamage op bracer...sublaty op cloak en nu moet ik ook nog soulfrost op me aankomende wapentje zetten

QQ :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 15:31:
+15spelldamage op bracer

Hier heb ik 3 uur op lopen farmen ....en er zijn maar 3-4 mobs die dat droppen met een @#@# timer dus :P die mag dan ook wel duur zijn.

Enne ...ik dacht dat je een pvp'r was :o waarvoor sub op je cloak en geen Spell Penetration ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michiel [www.LeCock.nl] op zaterdag 13 oktober 2007 om 10:34:
Zoek anders eens Dutches of Lacerta op, op Armory met die 2 tankadins speel ik vaak samen

Toevallig op Lightning's Blade? In guild Bloodoath?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 17:57:
Enne ...ik dacht dat je een pvp'r was waarvoor sub op je cloak en geen Spell Penetration ?

ze is een lock, die hebben geen skillz dus weten ook niet wat ze doen lol :D

Waarschuw beheerder
donateur
hihihihiih ?

Waarschuw beheerder
ik ben pve voor 6 dagen in de week nu, dus heb 2 gear sets ^^ 1 dag respecc ik voor arena en bg. En heb toch vaak wat treath probleempjes, dus alle beetjes helpen.

en remco stfu, als je op me server of battlegroup zat WEET je dak je ownde. en hard ook, je zou geen enkele duel vamme winnen NOOOOOOBBBBBBB :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2004 om 18:18:
World of Warcraft

voor nerds

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 04:15:
ik ben pve voor 6 dagen in de week nu, dus heb 2 gear sets ^^ 1 dag respecc ik voor arena en bg. En heb toch vaak wat treath probleempjes, dus alle beetjes helpen.

Dus je speelt WoW 7 dagen in de week? :O

Marry me :$(l).

Waarschuw beheerder
:D ik speel te veel ja >.> :p

Waarschuw beheerder
chicks die te veel gamen <3
lekker rustig:P
Waarschuw beheerder
donateur
In mijn guild zit er ook een vrouw die veel gamed (samen met haar man zit ze in het guild zelfs) en ook lekker in het weekend de bloemtjes buiten zet en alles doet wat god verboden heeft. Heerlijk wijf, meer gamende vrouwen, ik stem gegarandeerd helemaal voor. Helaas wil m'n vriendin er absoluut niet aan (of misschien is het wel niet zo helaas lettende op mn eigen verslaving).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Painetration op vrijdag 12 oktober 2007 om 23:58:
outland server

char naam?
Waarschuw beheerder
donateur
Crysiana, BE mage. Non actief momenteel, even geen tijd :(
Daarvoor Kitiara, UD mage, helaas op ebay verkocht net voor TBC.

Waarschuw beheerder
ik verveel me nu al weer, en heb nog 0 arena gear

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 14 oktober 2007 om 18:51:
meer gamende vrouwen, ik stem gegarandeerd helemaal voor

A.u.b. niet die teven uit Denemarken of Nederland zelf ...zo'n arrogante #$@@# snollen dat het zijn. Heb zowat alle vrouwelijke gamers op mijn ignore list staan, behalve mijn favoriete guildleadster <3 en :P zo'n chick uit UK, rest heeft gewoon aandacht te kort en doet moeilijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij ons in de guild zit ongeveer een complete familie. Vader, moeder, zoon, neefjes, ooms :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 04:15:
en remco stfu, als je op me server of battlegroup zat WEET je dak je ownde. en hard ook, je zou geen enkele duel vamme winnen NOOOOOOBBBBBBB

hahahahaha lolz je bent een slacker en een clicker dus hoe wou je winnen dan hehehe

Waarschuw beheerder
*foutje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
A.u.b. niet die teven uit Denemarken of Nederland zelf ...zo'n arrogante #$@@# snollen dat het zijn. Heb zowat alle vrouwelijke gamers op mijn ignore list staan, behalve mijn favoriete guildleadster <3 en :P zo'n chick uit UK, rest heeft gewoon aandacht te kort en doet moeilijk.

De meeste die ik tegen ben gekomen zijn UK (moofie, maar dat zal je wel niks zeggen als je niet op outland speelt) en een paar zweden, nooit problemen mee gehad (hoewel er wel 1 irritant wijf zat, maar met haar hoofd zou ik ook irritant zijn :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gief 3g plx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op maandag 15 oktober 2007 om 16:13:
gief 3g plx

"/r sure" - dan traden, geld bedrag invullen maar dan niet op trade drukken en dan kijken hoelang ze het volhouden. Dat vind ik leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 14 oktober 2007 om 23:56:
hahahahaha lolz je bent een slacker en een clicker dus hoe wou je winnen dan hehehe

ik n slacker? :o waarom kan ik dan wél alle heroics doen, heb ik alle items uit heroic en van badges zelfs fire res gear, volle pvp set en vol epic pve set en jij niet? O:)
(ik hoor de no-life opmerkingen al aankomen, maar t gaat hier om t slacker-feit)

mehmehmeh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 16:54:
"/r sure" - dan traden, geld bedrag invullen maar dan niet op trade drukken en dan kijken hoelang ze het volhouden. Dat vind ik leuk.

Ik maakte altijd een portal naar darnassus en vroeg of ze eerst mee wouden helpen met summonen door op de portal te klikken b)

Die gasten zijn zelfs te stom om terug te hearthstonen :roflol:
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
ben wow ook maar weer aant instaleren =/

k zal nie meer volop gaan raiden zoals ik voorheen deed maar weer een beetje slap ouwehoeren met ouwe bekenden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 16:54:

Ja ik was laatst op mijn alt mijn enchanting aan het lvlen een beetje free enchants aan hordes weggeven, en die tauren snapte er geen reet van toen ik trade opende en zei: Free Enchant? hij dacht dat ik hem iets ging geven, dus hij liep de volgende 20 minuten achter me aan gief 3g plz :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 00:45:
Ik maakte altijd een portal naar darnassus en vroeg of ze eerst mee wouden helpen met summonen door op de portal te klikken b)

Die gasten zijn zelfs te stom om terug te hearthstonen :roflol:

Hahaha Omg jullie alliance zijn echt te hard voor elkaar.

Uitspraak van De-Tox op dinsdag 16 oktober 2007 om 09:30:
ben wow ook maar weer aant instaleren =/

You can't resist the World of Warcraft!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nevz op dinsdag 16 oktober 2007 om 09:33:
You can't resist the World of Warcraft!

o jawel hoor. Mis alleen 't slap geouwehoer dat we altijd hadden ingame :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De-Tox op dinsdag 16 oktober 2007 om 09:38:
o jawel hoor. Mis alleen 't slap geouwehoer dat we altijd hadden ingame

en voor je het weer zit je er weer helemaal in ;)