Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 123768x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 16:40:
verkopen? 8)

Hmmm.... denk dat ik nog even wacht :P
mn broertje en zusje zijn het nog wel aan het spelen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op maandag 5 februari 2007 om 21:08:
Sorry hoor knul maar je kan WoW echt niet beoordelen na 1 keer spelen. Dit spel is zo ongelofelijk groot met zoveel te doen en te spelen dat je niet ff na een uurtje of wat of een level of 5 kan roepen dat het een zuig spel is

hehe idd der zit nu al ong 2 jaar een gozer op ze'n kamer dit spel te spelen en komt nooit meer buiten en doet niets meer met de buitenwereld, vroeger altijd uitgaan enzo maar dat zit er nie meer in voor em :S .. Onwijs vet spel gek :/ k begin er echt nooit aan hehe
Waarschuw beheerder
das fout van hem ...
toen ik wow speelde speelde ik ook erg veel, maar had er ook gewoon tijd voor (dat schooljaar ging nergens over)
in het weekend kan je nog gewoon uitgaan, dat hij dat nou niet doet is ze eigen discipline, of hij vindt wow gewoon veel leuker kan ook...
maarja over jaartje komttie er wel achter dat het een grote tijdsverspilling is waarmee je ook nog eens vele andere toppers mist
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op dinsdag 6 februari 2007 om 21:19:
een grote tijdsverspilling is waarmee je ook nog eens vele andere toppers mist

Mwa je kan ook gewoon af en toe een uurtje zelfs twee spelen. Vooral nu het pvp gebeuren goed is. Ik ga op lvl 70 iig veel Arena'en.

Dikke pik met raiden.....

Waarschuw beheerder
Ik ben nu ook zowat uitgekeken .... ben benieuwd met die Arena's volgende week. iig al van plan om met de feral druid van onze guild een 2vs2 team te gaan beginnen :P wordt leuk demo lock en zo'n vleestank.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kinhead op dinsdag 6 februari 2007 om 21:11:
hehe idd der zit nu al ong 2 jaar een gozer op ze'n kamer dit spel te spelen en komt nooit meer buiten en doet niets meer met de buitenwereld, vroeger altijd uitgaan enzo maar dat zit er nie meer in voor em .. Onwijs vet spel gek k begin er echt nooit aan hehe

Dat doet hij zelf, ik ben ook redelijk verslaafd aan WoW mijn guild was voorheen een BWL guild waarin ik de main tank was. Ik had dus redelijk wat verplichtingen qua veel raiden. Maar daarnaast heb ik altijd tijd vrij gemaakt voor me maatjes, biosje pakken en stappen. Tis maar hoever je zelf wilt gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, doordeweeks kwam ik niet veel meer buiten, maar in de weekenden gewoon nog wel altijd donderdag vrijdag zaterdag naar de kroeg/stappen whatever...
En toch zat ik in een redelijk hardcore guild toendertijd en speelde ik zelf ook als een crackverslaafde:P
Waarschuw beheerder
{You have entered 60 Bosses Chat}
{BaronRivendare has come online}
{Gandling}: what's up.
{BaronRivendare}: hey.
{Gandling} : what you doin
{BaronRivendare} : nothin just ridin my horse. Are you lagging?
{Gandling} : dont think so
{Gandling} : y
{BaronRivendare} : havent seen any mobs in three days. think i'm dc'd but just dont know it.
{Gandling} : oic
{Gandling} : same
{BaronRivendare} : bored. u wanna do a me run?
{Gandling} : lol
{Gandling} : at least you get more time with the baroness lol
{BaronRivendare} : lol yeah
{BaronRivendare} : she can definitely take more than 45 minutes if she wants to
{Gandling} : o_O
{Drakkisath has come online}
{BaronRivendare} : 'Sup Drak
{Gandling} : wb
{Gandling} : dc'd?
{Drakkisath} nah thought I heard someone coming in downstairs.
{Drakkisath} was nef and rend fighting again.
{Drakkisath} they usually stop if people come over. nef thinks its funny when rend gets pwned and goes back to sitting on his throne.
{Drakkisath} brb snack
{Drakkisath has gone offline}
{Gandling} SCHOOL IS IN SESSION
{BaronRivendare} wtf
{Gandling} Sorry, just trying to keep up the routine.
{Ysida Harmon} DON'T WORRY ABOUT ME. JUST SLAY THIS ABOMINATION AND RID THE WORLD OF HIS FILTH FOREVER
{BaronRivendare} stfu there isnt even anyone here
{Gandling} damn, caps, jeez
{BaronRivendare} sry
{Gandling} think im gonna go to my alchemy lab
{Gandling} brew up some 'refreshments' to pass the time
{BaronRivendare} lol kk
{Gandling has gone offline}
{BaronRivendare} /sigh
{BaronRivendare} /silly
{BaronRivendare} /silly
{BaronRivendare} /silly
{BaronRivendare} /flirt
{Ysida Harmon} can i go?
{BaronRivendare} stfu
{Nefarian has come online}
{Nefarian} WTF
{Nefarian} where's drak
{BaronRivendare} gettin a snack
{Nefarian} Is it Tuesday?
{BaronRivendare} naw man its Saturday
{Nefarian} you laggin
{BaronRivendare} nope same problem tho
{Nefarian} damn
{Majordomo Executus has come online}
{EliteGuard has come online}
{Healer has come online}
{Healer has come online}
{Healer has come online}
{Healer has come online}
{Majordomo Executus} : hey
{EliteGuard} hey
{EliteGuard} hey
{EliteGuard} hey
{EliteGuard} hey
{Healer} hey
{Healer} hey
{Healer} hey
{Healer} hey
{MajordomoExecutus} jesus christ shut up you're driving me crazy with that
{Majordomo Executus} all damn day
{EliteGuard} sry
{EliteGuard} sry
{EliteGuard} sry
{EliteGuard} sry
{Healer} sry
{Healer} sry
{Healer} sry
{Healer} sry
{EliteGuard is now being ignored}
{Healer is now being ignored}
{MajordomoExecutus} rag told me to ask you guys if you're all laggin'
{Nefarian} nah
{Drakkisath has come online}
{BaronRivendare} no i'm goin real fast
{Drakkisath} that's what the baroness says
{Nefarian} PWNED
{MajordomoExecutus} haha ss'd.
{BaronRivendare} ass
{Drakkisath} dammit i'm bored. where are all the mobs?
{Ragnaros has come online}
{Nefarian} hey rag.
{Ragnaros} TASTE THE FLAMES OF SULFURON
{MajordomoExecutus} wtf caps
{BaronRivendare} o_O
{Nefarian} you dont have to put on your show, there arent any mobs around
{Ragnaros} where the hell is everyone
{Level 64 human warrior has come online}
{Nefarian} niiiiiice
{Nefarian} Im not even gonna use my skellies
{BaronRivendare} same
{Level 64 human warrior has killed Drakkisath}
{Nefarian} ....
{BaronRivendare} wt...
{Level 64 human warrior has killed BaronRivendare}
{Nefarian} jesus
{MajordomoExecutus} /inspect
{MajordomoExecutus} wtf he's wearing greens!
{Level 64 human warrior has killed Majordomo Executus}
{Ragnaros} BY FIRE BE PUR}
{Level 64 human warrior has killed Ragnaros}
{Nefarian} omg
{Nefarian has gone offline}
{Level 64 human warrior} lol noobz
{Level 66 night elf hunter has come online}
{Level 64 human warrior} 2 minutes 34 seconds, beat it
{Level 66 night elf hunter} oh i will
{Level 66 night elf hunter} what are all these healers and elites doing here?

Waarschuw beheerder
Hahaha ja hij blijft geniaal :P staat ook zowat op elke realmforum denk ik. Maar het klopt eigenlijk niet want het blijven ?? scale mobs! Als je van plan bent om BWL met 10-15 man te doen heb je het mis :)

Waarschuw beheerder
Zo vandaag World of Warcraft van mijn pc afgetiefd­­­­­­­­. Wat een heerlijk gevoel. Op een bepaalde ­m­a­n­i­e­r­ ­had ik al de scheit aan het spel na ­ee­n ­pa­ar­ w­ek­en­, maar door een of andere com­pul­sie­ve ­dra­ng ­ble­ef ­ik maar spelen, als ee­n fr­iggi­n zo­mbie­. Ik­ ben­ ­te vaak tot de con­clusi­e gek­omen ­dat i­k str­ontzi­ek­ wordt van ­de waa­rdeloz­e game­ mecha­nics a­nd dat­ Bl­izza­rd NOOI­T het s­pel fat­soenlij­k zal b­alancer­en­. ­Er is­ geen s­prake va­n iemand­ op een ­eerlij­ke ­manie­­r versl­aan omdat­ het spel­ daar hel­e­maal niet­­ op is­ g­ebaseerd. ­PVP zuigt ­aars. (­en dan nog ­niet te sp­reken van h­et "Random"­ de­fence, resis­t, miss mec­hanisme, ver­schrikkelijk­­ gaar; ik be­n liever afh­ankelijk van ­mijn eige­n re­flexen)
­
D­e meeste ­me­nsen ka­n i­k gewo­on TE ma­kkelij­k ownen­ omdat­ er ge­woon nau­­we­lijks iets i­s t­e doen tege­n d­e combinat­ie Se­­duce­-Immolate-F­­ear-DoT-DoT-DoT­­-LifeDrain-Nig­­ht­fall ins­tant S­ha­dow Bolt en we­er­ opnieuw F­ear g­­ebruiken. ­T­enzij­ je natuurli­jk zo­`n ga­re Shama­n b­ent die­ o­veral­ een Totem­ tegen h­­eeft. Tuurl­ijk Bl­iz­zard; no­em­ je dat ­Balance­ren;­ je moet ­het gew­oo­n leren acc­­epter­en da­t er bepa­alde cl­asses­ zijn d­ie gewoon­ je­­ ko­nt keihard kun­nen s­cho­ppen zonder ­dat je ­he­t­ hu­n ook maar een ­pog­i­ng tot dmg kan do­en. Oo­­k cloak of shadows is ech­­t ontzettend goed over­na­gedacht; nerf de warlock­ D­oT`s en geef rogue`­s immuni­ty tegen shadow; kan je­ net­ zo goed gel­ijk op de ­grond gaan zitten met ­je sha­dow pries­t of afflict­ion lock.
­
Daarnaa­­st is a­lles o­­ok nog eens v­eel te ve­el ­van Ge­ar afh­ank­eli­jk; a­ls je niet­ al 209830923­ ­jaa­r dit spel h­­­ebt gespe­eld en ­09381039 gold heb­­­t, dan kan ­je­ nie­ts begi­nnen­ tegen die levenl­oz­e ­debie­len d­ie niets­ ande­r­s doen dan dit s­pel s­pele­­n en hu­n chars tot ­he­t­ maximale twi­nken. Af­­fijn, ­ik h­eb vandaag he­­t sp­el van mi­jn pc ve­rwi­jderd om­d­at ik er gewo­on g­ee­n zak­ meer a­an vind­. Ook het­ ­raiden is ­echt gewo­­o­n TE s­neu voor wo­orden. "­Hall­o ik b­en een vija­nd­ ­­die alleen vers­lagen k­an word­en­ als 20 to­t 40­ m­ens­en op mij in­ staan­ te hakke­n­". Goh,­ sp­annend ­zeg. ­/gaap

­Anywa­y, veel ­plezi­er­ d­ermee; ik ga­ weer leven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snap je punt. Maar het is soms wel overdreven. Bij raiden heb je zeker tactiek nodig. Ook met BG. Stel je team op zo een manier af dat je nooit zomaar geowned ken worden. Maarja...die no-life mensen verkrachten dit soort games wel.

Bedenk alleen wel dat die mensen een goed levensgevoel hebben dankzij hun succes in wow.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op vrijdag 9 februari 2007 om 14:57:
Bij raiden heb je zeker tactiek nodig.

Ben de laatste die zal zeggen dat er geen taktiek bij nodig is. Het gaat me erom dat ik me een nummertje voel. Ik doe er niet toe; neem gewoon een willekeurige andere hoge DPS klas en hoppa, klaar ben je. Ik dacht dat als je met 20-40 mensen ging "raiden" dat je dan werkelijk geswarmed zou worden door mobs; niet speciaal "elites" maar gewoon; vette overkill en je bent een massaal bloed bad aan het creeeren met zo nu en dan eens een elite vijand tussendoor, maar ik vond het zo onzinnig dat je non stop wordt geconfronteerd met "elite" vijanden die gewoon belachelijk veel dmg kunnen hebben.

Maakt het gewoon ontzettend saai; als je 1 raid hebt gedaan heb je ze allemaal gedaan en het geld voor de isntances ook. Probleem daarbij komt dat er werkelijk veel te veel kleine kinderen het spel spelen; letterlijk kleine kinderen en dat het je regelmatig de pech hebt met een stel achterlijke astrategische malloten in een party zit. Zelfde voor BG; harstikke leuk, tenzij je een team hebt wat niet eens naar je wil luisteren als je wat rationeels te melden hebt. Voorbeeld; ik zeg in WSG; hey dudes; ik ga verdedigen; wie helpt mee; niemand reageert; goed ik vraag het nog een keer en jahoor; weer reageert niemand; vervolgens defend ik dan toch de flag met een maat van me en ineens voor je het weet staat meer dan de helft van ons team de flag te defenden; niemand attacked. Kansloos dus; ik zeg; goed ik ga attacken; blijft er verdomme niemand op defend staan; alleen een retarded hunter die niet begrijpt dat je als hunter zijnde beter in het open veld kan rondlopen ipv de vlag te moeten verdedigen met zijn weak melee skills. /zucht

En zo kan ik je nog 21093809 voorbeelden geven van de overdosis idioten die dit spel spelen. Slechts 1% van alle spelers die ik tegenkom heeft goede reflexen en maakt gebruik van zijn brein; de rest is gewoon te gaar. En dan heb ik me nog niet eens uitgelaten over al die stomme namen die mensen verzinnen zoals "Iwilltakeyou" of whatever.

Uitspraak van GuidoVanSanten op vrijdag 9 februari 2007 om 14:57:
Bedenk alleen wel dat die mensen een goed levensgevoel hebben dankzij hun succes in wow.

Dat realiserende geeft me echter reden te meer ermee te kappen. Een spel te moeten spelen met mensen die alleen hun ego kunnen strelen door te ownen met een spel waar je werkelijk nauwelijks je brein voor hoeft te gebruiken gaat me gewoon te ver. Op het WOW forum menen die mensen zich ook echt dat ze heel wat zijn; ik wordt zo moe van al die losers die L2P of NOOB spammen. Die gasten zijn echt beyond hope; ik lach ze ook iedere keer vierkant uit.

Wanneer MMORPG`s eruit gaan zien als Gears of War (Xbox360); de gameplay zullen hebben van Ninja Gaiden Black (xbox) gecombineerd met de actie elementen van Devil May Cry en de gore van Mortal Kombat; kijk, dan wordt het interresant, maar voor nu; ik heb mijn buik vol van al die zogenaamde "vette" spellen. /gaap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...

Waarschuw beheerder
Sorry hoor Vinyl Sale, maar WoW PVP is gebaseerd op group vs group, en dan is het ineens heel aardig balanced !

1v1 of duels, tsja, mensen die daar over zeiken snappen gewoon de game-mechanics dus niet.

Gear > Skill ? Yep, zoals in elke andere MMORPG, wil je puur je skills/reflexen testen ga dan een shooter als Counterstrike spelen ofzo.

Al je andere klachten hebben naar mijn mening meer te maken met de mensen waar jij mee speelde dan met het spel zelf, ik zit in een hele fijne guild met een minimaal aantal van die ‘malloten’, en vind het dus nog steeds (na 2 jaar) leuk om te spelen.

Verder alvast veel plezier met leven ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 16:37:
Sorry hoor Vinyl Sale, maar WoW PVP is gebaseerd op group vs group, en dan is het ineens heel aardig balanced !

Als je in World PVP rondloopt is het wel zo handig als je je mannetje kan staan. Dan kom ik zo`n vervelende Shaman tegen en dan kan je net zo goed op de grond gaan zitten. Tegen de tijd dat ik die Totems kapot heb ben ik al meer dan 50% van mijn HP kwijt. Dat is gewoon gaar.

Ik heb normaal gesproken niet eens problemen met 2 of 3 mensen tegelijkertijd in te maken, maar zodra iemand tegen al mijn attacks en crowd controls immuun is snap ik de lol er niet goed van. Daarnaast vind ik het waardeloos om van andere mensen afhankelijk te zijn.

1v1 of duels, tsja, mensen die daar over zeiken snappen gewoon de game-mechanics dus niet.

Que? Valt weinig niet aan te snappen. Je zou verwachten dat wanneer men de mogelijkheid van dueleren implementeerd dat er dan ook een eerlijke kans is om elkaar in te kunnen maken, maar dat kan je rustig uit je hoofd zetten.

Gear > Skill ? Yep, zoals in elke andere MMORPG, wil je puur je skills/reflexen testen ga dan een shooter als Counterstrike spelen ofzo.

Nee dankje. Ik vind PVP vecht spellen vet, zoals Mortal Kombat; Tekken, en games zoals Ninja Gaiden; dat zijn gewoon spellen waar je zelf kan blokken, zelf aan de hand van je eigen reflexen kan bepalen hoe goed (of slecht) je bent en niet dankzij een of andere randomness generator. Ik wordt er zo moe van al die random -resist- crap.

Maar zoals je zegt; net als met iedere andere MMORPG; daarom kap ik er ook mee; tis zo friggin saai. Gear = Skill; skill kan je aan de wilgen hangen en nog spammen mensen L2P crap terwijl het Learn 2 Wear uber imba twink gear moet zijn.

Al je andere klachten hebben naar mijn mening meer te maken met de mensen waar jij mee speelde dan met het spel zelf, ik zit in een hele fijne guild met een minimaal aantal van die ‘malloten’, en vind het dus nog steeds (na 2 jaar) leuk om te spelen.

Heb je zeker gelijk in, maar ik ben nogal kieskeurig wat resulteerd in mij met vrijwel niemand omgaan of je moet elke nacht spelen zoals ik de afgelopen maanden heb gedaan; ja dan is er enigsinds rationeel volk online, maar ik ben het zat mijn nachtrust voor een fatsoenlijk potje WoW op te geven.

Ik ga wel weer lekker solo games spelen; dan ben ik tenminste niet afhankelijk van andere mensen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Met de krokusvakantie ga ik het wagen. Een vriend van me is level70 en ik krijg een 10-dagen gratis spelen coupon van hem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:27:
T­enzij­ je natuurli­jk zo­`n ga­re Shama­n b­ent die­ o­veral­ een Totem­ tegen h­­eeft.

Ik geef je gelijk , shamans zijn knap lastig met hun absorberende totems, fear breakers en fire totems die voor 1k hitten , maar ik ga er vanuit dat je op een pvp server speelt ? Waarom geen Demo built ? Het is eerlijkwaar EZ mode. En als die felguard niets is probeer je het eens uit met een succubus (die krengen doen serieus meer damage dan een felguard Lash of pain = ignore armor :) want het is shadowdamage die ze doet). Dat Cloak of Shadows verhaal is ook bullshit. Vindt het een knappe rogue die binnen 5sec. 10k hp die ook nog 20% damage reduction heeft krijgt genuked. Als je niet de juiste spec hebt, dan nog..TBC heeft de mogelijkheid gegeven om ziekelijke amounts spelldamage en stamina te verkrijgen. So what dat die rogue je eviscerate hit voor 2.5k of iets meer ... HP stone en het is terug (zeker met fel armor 20% increased healing effects) HP potion of sacrefice je Voidwalker als je die hebt ( van te voren checken wie je tegenstanders zijn). Of gebruik je proffesions zoals grenades die stunnen of FAP pots, swiftness potion om afstand te creeëren !

:P NVM ik draaf weer door..

Qua PvE kan ik het begrijpen dat je bent uitgekeken ...maar ga eens Karazhan doen en je begrijpt weer wat er leuk aan is (het schaakspel, romeo en julia, de grote boze wolf etc. )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 19:14:
Ik geef je gelijk , shamans zijn knap lastig met hun absorberende totems, fear breakers en fire totems die voor 1k hitten , maar ik ga er vanuit dat je op een pvp server speelt ?

Yes, op Chromaggus, Pvp Server; ben Affliction Build tot aan Shadow Mastery 4/5 en ga nu de destruction kant op 5/5 imp shadow bolt en 5/5 bane + 1 in shadow burn. (voor lv49 bg)

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/talents.html?0501222512201114000000000000000000000000000505000010000000000000

(ik heb al een lv60 destro lock op een PvE server, maar realiseerde me dat ik pvp toch wel heel erg leuk vind na een aantal keren BG te hebben gedaan en rond te lopen in Champion Dreadgear etc)

Waarom geen Demo built ? Het is eerlijkwaar EZ mode. En als die felguard niets is probeer je het eens uit met een succubus (die krengen doen serieus meer damage dan een felguard Lash of pain = ignore armor :) want het is shadowdamage die ze doet)

Wel, ik wil uit principe geen Demolock zijn met Felguard omdat het EZ mode is. Als er geen uitdaging meer in zit heb ik er al helemaal geen zin in. Mijn succubus gebruik ik voor de enige reden waar iedere seduce-nuke lock hem voor gebruikt, maar daarnaast kan ik haar wel laten tjoppen. Probleem is echt puur tegen zo`n friggin shaman. Rogue`s zijn ook het probleem niet om eerlijk te zijn. Tenzij ze je gaan lopen ganken als je minder dan 10% hp hebt.. de helden :P

Dat Cloak of Shadows verhaal is ook bullshit. Vindt het een knappe rogue die binnen 5sec. 10k hp die ook nog 20% damage reduction heeft krijgt genuked. Als je niet de juiste spec hebt, dan nog..TBC heeft de mogelijkheid gegeven om ziekelijke amounts spelldamage en stamina te verkrijgen. So what dat die rogue je eviscerate hit voor 2.5k of iets meer ...

Een echte goede rogue; stunlocked je dood. Geen speld tussen te krijgen. Ik ben dan wel zo slim om altijd mijn succubus klaar te hebbn staan; zodra die loopt te slicen en dicen seduce ik hem en zodra het kan Curse of Exhaustion op zijn aars, Swiftness potion en rennen maar; ondertussen immolate-conflagerate op zijn aars; opnieuw seduce, immo-fear-dot dot dot-lifedrain-conflag en eventueel shadowburn als finishing touch. Of ik gebruik gewoon een dikke soulfire, waarmee je als je meer dan 600 spelldmg hebt en een volledige destro lock bent, je meer dan 7500+ dmg kan critical striken... ouch! (met zowel de optie voor een instant shadow bolt of incinerate via nightfall en backlash)

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/talents.html?0501222512201112000000000000000000000000000505000512200513131000

(uiteindelijke lv70 build mits ik doorga)

Maar zoals ik zei; een goede rogue, die heeft een anti charm-fear etc trinket en stunlocked je daarna dood ;)

Of gebruik je proffesions zoals grenades die stunnen of FAP pots, swiftness potion om afstand te creeëren !

Goblin Rockethelm ftw + wat stungrenades en ik moet eigenlijk nog zo`n engineering riem halen die je een void walker achtige bubble geeft; altijd erg leuk om gewoon 2-3 man in BG te ownen; crowd controllen gaat me wel goed af; tenzij het 1 a 2 hunters zijn gecombineerd met een druid in catform; dan ben ik de sjaak :p

(void walker gebruik ik alleen in pve, in pvp mis ik met void walker de extra crowd control optie)

maar ga eens Karazhan doen en je begrijpt weer wat er leuk aan is

Karazhan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 20:00:
Karazhan?

:P Joh, de nieuwe instance in Eastern Kingdoms! Lange attunement line erbij ! En daar droppen die items die je nodigt heb voor je Tier (4 dacht ik)
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 13:23:
En daar droppen die items die je nodigt heb voor je Tier (4 dacht ik)

droppen maar 2 t4 items.
andere 2 items droppen in gruul's lair.
laatste item nog geen idee waar die dropt.
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Wel, ik wil uit principe geen Demolock zijn met Felguard omdat het EZ mode is. Als er geen uitdaging meer in zit heb ik er al helemaal geen zin in. Mijn succubus gebruik ik voor de enige reden waar iedere seduce-nuke lock hem voor gebruikt, maar daarnaast kan ik haar wel laten tjoppen. Probleem is echt puur tegen zo`n friggin shaman. Rogue`s zijn ook het probleem niet om eerlijk te zijn. Tenzij ze je gaan lopen ganken als je minder dan 10% hp hebt.. de helden

Precies hetzelfde probleem hier! heb een 59 warlock full Destruction warlock op Genjuros en elke rogue die ik duel versla ik met gemak (want ze zijn allemaal even slim om recht op je af te lopen in stealth), helaas heb ik heel veel moeite met Bestial Wrath Cunterz en elke soort Shaman, als een shammy tremor en grounding neer zet is het gewoon niet te doen met me imp. een hunter is gewoon BW aan en zijn pet solo't me (slaat nergens op).
Waarschuw beheerder
http://www.wow-europe.com/en/i ... 00000000505000512200513131000

zeldzame talent-tree, werkt volgens mij wel als een trein.

potion

Alliance ? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op zaterdag 10 februari 2007 om 17:17:
zeldzame talent-tree, werkt volgens mij wel als een trein.

Nightfall & Backlash is nog best bekend hoor, ik wil hem ook nog is proberen voor instant shadowbolt spam :P
maar daar blijft het ook bij, je mist veel goodies
zoals Demonic Embrace, Dark pact, Instant Howl enz

oh en het is misschien beter om Empowered corruption te pakken inplaats van Improved COA, omdat je corruption vaak gaat gebruiken voor nightfall.

Ik denk dat ik voor deze ga, iets anders dan van VINYL SALE
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/talents.html?1500220412231112000000000000000000000000000505000512200513131000
maar ben nog niet tevreden, is het niet beter om Bane en Intensity op iets anders te plaatsen zoals Cataclysm?
want ik zal niet vaak moeten casten met shadowbolt denk ik
en ben ook nog niet echt tevreden met emberstorm en shadow mastery

needs some tweaking :p

Waarschuw beheerder
Na de free trail die ik van wow heb gespeeld, vind ik het toch wel een vet spel..binnenkort maar even aanschaffen dus :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 12:02:
Nightfall & Backlash is nog best bekend hoor, ik wil hem ook nog is proberen voor instant shadowbolt spam
maar daar blijft het ook bij, je mist veel goodies
zoals Demonic Embrace, Dark pact, Instant Howl enz

oh en het is misschien beter om Empowered corruption te pakken inplaats van Improved COA, omdat je corruption vaak gaat gebruiken voor nightfall.

Ik denk dat ik voor deze ga, iets anders dan van VINYL SALE
http://www.wow-europe.com/en/i ... 00000000505000512200513131000
maar ben nog niet tevreden, is het niet beter om Bane en Intensity op iets anders te plaatsen zoals Cataclysm?
want ik zal niet vaak moeten casten met shadowbolt denk ik
en ben ook nog niet echt tevreden met emberstorm en shadow mastery

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/talents.html?0000000000000000000000350030103200000000000505020510200513531051

Ben nu dit van plan met mijn lock want moet toch wel iets meer stamina hebben om meer klappen te kunnen vangen, en dan je Pet in 0,5 sec weer langs je hebben staan is ook wel relax

Waarschuw beheerder
:D dat is idd een erg interessante build.

Waarschuw beheerder
helaas heb ik heel veel moeite met Bestial Wrath Cunterz en elke soort Shaman, als een shammy tremor en grounding neer zet is het gewoon niet te doen met me imp

shaman kan maar 1 van de twee tegelijk neer zetten omdat je voor allebei de earth totem nodig bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op maandag 12 februari 2007 om 09:49:
Ben nu dit van plan met mijn lock want moet toch wel iets meer stamina hebben om meer klappen te kunnen vangen, en dan je Pet in 0,5 sec weer langs je hebben staan is ook wel relax

Ze hebben imp damage wel hard generfed
bron: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=122452460
ik zag dat je improved fireball had gekozen dus vandaar dat ik het even meld :)

Waarschuw beheerder
Zo ben ik weer. Ik had de game nadat ik het had verwijderd weer opnieuw geinstalleerd om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik jammer genoeg behoorlijk simpel wordt van het gemiddelde spelende volk. Teveel kleine kinderen die je niet begrijpen, teveel irritante mensen op het trade channel en ik wordt gewoon strontziek van die bijna instant mob respawns; ze maken het je in sommige gevallen compleet onmogelijk om bepaalde non-group quests te solo-en. Ben je net lekker bezig, heb je de nodige mobs afgemaakt en ja hoor, respawnd er weer 1 precies waar je aan het vechten bent en ze komen ALTIJD wanneer je ze niet kan gebruiken en als je ze nodig hebt, ja hoor, dan kan je uren wachten op zo`n respawn :/

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik verkoop mijn World of Warcraft + Expansion Cd`s. Ik ben er pas recent mee begonnen en zijn beiden onlangs in de winkel aangeschaft. Mijn acount zelf heb ik disabled, dat ga ik ook niet verkopen, maar als iemand interesse heeft in de aanschaf van deze reeds (voor installatie only natuurlijk) gebruikte cd`s dan verkoop ik ze graag voor 25 euro tezamen.

Heb je interesse; ik stuur ze onder rembours op (verzend kosten betaal ik niet ;)), dus dan komt het wel goed en uiteraard zijn de cd`s niet beschadigd; beide spelhoezen zien er goed uit en de handleiding zit er natuurlijk ook gewoon bij en ziet er ook nog top uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 11:43:
Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik verkoop mijn World of Warcraft + Expansion Cd`s. Ik ben er pas recent mee begonnen en zijn beiden onlangs in de winkel aangeschaft. Mijn acount zelf heb ik disabled, dat ga ik ook niet verkopen, maar als iemand interesse heeft in de aanschaf van deze reeds (voor installatie only natuurlijk) gebruikte cd`s dan verkoop ik ze graag voor 25 euro tezamen.

Hmmm waarom zou iemand de game kopen? :S
je kan hem zo downloaden. het enige wat je nodig heb is de serial voor een account, en die wil je niet verkopen dus je zal geen succes hebben.

Even terug naar builds :P
Mensen die Incinerate helemaal te gek vinden hier is een build met top dps (meer pve)
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/talents.html?0000000000000000000002150030133200100000000055000512200510531050
summon imp > sacrifice > imo > incinerate spam
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 11:48:
Hmmm waarom zou iemand de game kopen? :S

:S:S:S

Wat doe je nou vaag. Het spel kost in de winkel 20 euro en de uitbreiding kost 35 euro, te zamen 55 euro en ik bied beiden aan voor 25 euro. Lijkt me een goede deal.

En downloaden via het internet is illegaal. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja id het begint na een tijdje wel te vervelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 11:58:
Wat doe je nou vaag. Het spel kost in de winkel 20 euro en de uitbreiding kost 35 euro, te zamen 55 euro en ik bied beiden aan voor 25 euro. Lijkt me een goede deal.

En downloaden via het internet is illegaal. :)

Nee ik doe niet vaag dat heet logica , wat heb je nou aan World of Warcraft, voor 55 euro als je het niet eens kunt spelen?, aangezien jij al de serial hebt gebruikt.

Dan heb ik liever eentje uit de winkel die je nog terug kunt brengen als er iets mis is en waarmee je een account mee kan maken voor 5 euro meer

dit snap je natuurlijk zelf ook wel

Waarschuw beheerder
shaman kan maar 1 van de twee tegelijk neer zetten omdat je voor allebei de earth totem nodig bent.

Dit neem ik terug trouwens:P
voor grounding totem ben je air totem nodig:P
khad niet goed gekeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 11:41:
Ze hebben imp damage wel hard generfed
bron: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=122452460
ik zag dat je improved fireball had gekozen dus vandaar dat ik het even meld

haha, nou daar gebruik ik mijn imp niet echt voor, want mijn imp schiet elke sec een fireball en in combinatie met curse or tongues kunnen healers niet healen omdat het gewoon te lang duurt :). En mijn imp is heel goed tegen mages die er met 20% hp uit willen naaien met blink. :P

Waarschuw beheerder
Aparte lock builds hier zeg ^^

Mijn lvl 70 build : http://www.wowhead.com/?talent=AA0riRfzqzbZ0hZxx0tr0z

Ouderwetse SM/Ruin speelstijl (bovengemiddelde DOTs, keiharde nukes) maar dan met Dark Pact, Improved Howl of Terror, en wat extra Stamina erbij van Demonic Embrace.

Mocht je puur PvE raids doen dan is het beter om 2/2 imp CoA en 2/2 Imp Howl of Terror te vervangen met 2/2 Imp Drain Soul en 5/5 Demonic Embrace.

Met deze build heb ik op lvl 67 al 4.5k shadowbolts en 3.3k shadowburns gehaald. (met een Shadowpriest in de party, dat dan weer wel ;) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 12:07:
Nee ik doe niet vaag dat heet logica , wat heb je nou aan World of Warcraft, voor 55 euro als je het niet eens kunt spelen?, aangezien jij al de serial hebt gebruikt.

Oeps, goeiemorgen, je hebt gelijk; ik doe idd vaag. Ik was even vergeten dat ik mijn serial al heb gebruikt en dat dus de verkoop aanzienlijk vermoeilijkt lol :D

Nou, dan houdt het op, dan verbrand ik de cd`s ~.~

Mijn account verkopen vind ik gewoon zonde; ik laat niet een of andere retard mijn coole characters verneuken :P
Waarschuw beheerder
http://www.wowhead.com/?talent=qEyz0gzM0sZZtfxt0bh

Is dit een goeie build?
ik ben nog WoW noob dus ik kan alle hulp gebruiken ^^ :P

Waarschuw beheerder
De mijne atm :
http://www.wowhead.com/?talent=AZ0xZtE0trhtAuAo
Maar ik denk dat ik Soul Leech weglaat, sinds het mij maar voor 500-600 healt! Ken ik net zo goed op die 2min. Deathcoil wachten die mij healt voor 1100 (thank you Felarmor rank 2)

Instance:
Curse of Elements op de mob, trinkets activeren, Immolate op zijn flikker, 2 x shadowbolten, Conflagrate, en Searing Pain ! <3 Blizz om er Soulshatter bij toe te voegen want dit is pure aggro trekken. Even erbij vertellen dat Nether Protection en Backlash mijn huid ERG vaak hebben gered in PvP EN PvE! Vooral Nether Protection is rete irritant voor mages en andere warlocks! Je bent gewoon immune voor alles wat een warlock doet, curse = shadow en searing pain of immolate = fire !! :P Best grappig als zo'n mage zich moeite doet door te Fireblasten , Prescence of the Mind > Pyroblast en het doet geen pijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 23:23:
Even erbij vertellen dat Nether Protection en Backlash mijn huid ERG vaak hebben gered in PvP EN PvE!

Backlash vind ik zo grappig als een warrior je slaat en ineens een 1,3 K shadowbolt terug krijgt.

Waarschuw beheerder
Backlash is leuk, maar als een Rogue/Feral Druid/Warrior op je in aan het hakken is, is het toch al te laat. ;)

@Konig : ik snap die 2 shadowbolts tussendoor niet echt, waarom niet gewoon Incinerate of Searing Pain spam ?

Een stuk efficiënter volgens mij als je toch al CoE op je target hebt en ver in Destruction bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Efficiënter is het wel, maar met S-bolts haal ik veel hogere damage dan Incinerate, en Searing Pain is gewoon om aggro vragen! Staat ook erbij > Causes a high amount of threat. :( Er is namelijk maar een 5min. cooldown op Soulshatter

Waarschuw beheerder
Ondertussen al weer een tijdje lvl. 70. Troll Priest. Opnieuw terug naar Holy. Shadow was leuk om mee te levelen, maar voor de instances hoor een Priest gewoon Holy te zijn voor pure efficiëntie. Donderdag Kharazan 10 man raid voor de eerste keer. Laat die Tier 4 maar binnenkomen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 10:53:
Efficiënter is het wel, maar met S-bolts haal ik veel hogere damage dan Incinerate

Ja, denk omdat Sbolt dmg beter scaled dan incinerate, door de 3sec casting time, ik heb nog niet wow gespeeld en ben nog steeds 65 :p maar mn shadowbolts doen
1400 - 1500 dmg non crit
en Incinerate doet (met immo)
1300 - 1400 non crit
(zijn schattingen, al een tijdje terug)

Waarschuw beheerder
gekapt met me rogue.. zit nu met orc shaman op level 48.. enhancement sucks in group pvp.. :P maar het leveled wel beter dus ff kijken wat ik straks van 60-70 ga doen ^^

Waarschuw beheerder
Zo Word ik nou ff gek lees ik ff rustig me krantje terwijl ik ff zit te w8ten tot ik beetje rested ben ..
lees ik in de krant dat wow nog maar 13 euri's is en TBC maar 25.. Ze zijn helemaal gestoord vind je het gek met al die lag. zo beetje iedereen wie het wel wat leek koopt het nu lekker gedaan shoppers.. word weer zon uberdrukke game natuurlijk. Kmoet eerlijk toegeven was ff weg van wow want me cijfers begonnen er onder te lijden, zegt me moeder; ben je gestopt met blowen ga je dit doen muahah, dus ff geleerd 10 gehaald (voor ict te makkelijk) en ik mag weer gamen ff in weekje 4 lvls omhoog. Vond ik tog wel knap van mezelf haha. natuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen wat een noob ik kan 10 lvls in een week (dont care)
Naja mensen ik ga maar weer es wat aan school doen en me hardcore weer volluit zetten Mazzel..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 11:30:
lees ik in de krant dat wow nog maar 13 euri's is en TBC maar 25..

niks van gezien in de winkel :/ waar las je dat dan

Waarschuw beheerder
ekapt met me rogue.. zit nu met orc shaman op level 48.. enhancement sucks in group pvp.. :P maar het leveled wel beter dus ff kijken wat ik straks van 60-70 ga doen ^^

Ik ben lvl 62 tauren shaman met elemental build..
ik crit nu standaard rond de 1500 met me lightning bolt
het levelt misschien niet zo snel maar in de hogere lvls merk je het niet meer...
en dan hakken en slaan vind ik niets
dan had ik wel een warrior gekozen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 10:28:
Backlash is leuk, maar als een Rogue/Feral Druid/Warrior op je in aan het hakken is, is het toch al te laat.

oww dat valt wel mee, rogues zijn wel meest irritant met die stunlocks maar opzich warriors en druids niet zo'n groot probleem zie ze meestal al aankomen en dan shadowfury en al die crap erop en hij sterft een langzaam maar vernederende dood ;P