Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 125253x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op donderdag 19 oktober 2006 om 16:52:
wat voor server zit je dan en waar? op een private server?

Om nog ff op n punt terug te komen.. ;) Heb n tijdje gespeeld op n private.. Gratis dus enzo, maar dat is ook niet alles hoor!

Heb toch maar weer n kaartje gekocht.. ;) Klopt alles tenminste weer.. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 17:59:
lol tis 20 euro, denk dat mensen het liever nieuw kopen[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/tongue_wink.gif[/img]

Maar ik heb wel speeltijd tot 17 december (zijn wel maar 16 dagen meer, maar dan nog...)
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij heb je wel 16 dagen langer speeltijd

Waarschuw beheerder
Okee :p

Je vind GuildWars leuker dan WoW?

Heb zelf ook ff GuildWars gehad, maar deed me vrij weinig eigenlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik en een vriend van me zijn even wezen knutselen met fraps
met dit als uitslag:

http://video.google.nl/videoplay?docid=4940240130721766115
Dit soort grapjes krijg je als je server 2 dagen down is.

http://video.google.nl/videoplay?docid=9102140165663324938
Ik die een druid 10 levels lager dan mijzelf stunlock
had hem ook gewoon in 1 keer afkunnen maken maarja dan is natuurlijk gelijk de lol ervan af.

enjoy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 21:59:
Dit soort grapjes krijg je als je server 2 dagen down is.

OMG die namen ook...

Dikkeoma
Schaamlip

Doet me denken aan mijn oude namen :P Had ook altijd van die lekkere nederlandse namen :P

Waarschuw beheerder
Dikkeoma was ik :O, zoiets is toch maar een minuutje plezier dus we hadden geen zin in normale namen

Waarschuw beheerder
Ik vind het juist leuk om echt in het roleplayen op te gaan.

Ik ben een human hatende EN etende undead warlock genaamd "Adromalech". Vind dat soort namen veel leuker, maar ik vermoed dat de meesten hier meer into gewoon het levelen waren dan echt doen alsof je je character bent en in een volledig andere wereld zit en wat ik ook erg grappig vind is dat de RP gerichte servers zelfs er een streven opna houden dat je ingame gewoon niet over IRL activiteiten mag spreken en het dus alleen over de ingame gebeurtenissen zelf mag hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt RP gaat iets te ver voor mij. Kost volgens mij ook veeeel meer tijd :P

Maar heb wel gewoon fantsoenlijke naam op WoW en nie echt van die typisch nederlandse. Gewoon een naam die ik bij alle games gebruik.

Waarschuw beheerder
Eindelijk GM :)

Toch wel leuk om te halen :)
Waarschuw beheerder
Hunter ? Mage ? Warrior ? :P zijn meestal toch de klasses die voor GM gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:03:
Okee :p

Je vind GuildWars leuker dan WoW?

Heb zelf ook ff GuildWars gehad, maar deed me vrij weinig eigenlijk.

Speelde jij eerst WoW en dan pas guildwars?
Ik vind WoW gewoon veel te moeilijk in het begin.
Je word in de wereld gegooid en zoek het maar uit.
Af en toe een tip, maar daar heb je niks aan.
Bij guildwars heb je tuturial island, waar je het hele spel geleerd krijgt en dat mis ik heel erg bij WoW.
Ik snap er gewoon niks van en daarom vind ik het ook saai en niet leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 2 november 2006 om 16:23:
Ik vind WoW gewoon veel te moeilijk in het begin.
Je word in de wereld gegooid en zoek het maar uit.
Af en toe een tip, maar daar heb je niks aan.
Bij guildwars heb je tuturial island, waar je het hele spel geleerd krijgt en dat mis ik heel erg bij WoW.
Ik snap er gewoon niks van en daarom vind ik het ook saai en niet leuk

Hmm toen ik als eerst wow inging kreeg ik toch echt makkelijke quests tot level 10 waar de basic crap beetje werd uitgelegt, en zo moeilijk is wow niet, mijn zusje van 13 is nu een lvl 57 NE priest

het is gewoon even wennen denk ik

ps. Weet iemand een goeie grindplek voor level 53? heb ashara geprobeert bij bloodelfs en satyrs maar daar komen veel lvl 60s grinden voor rune / felcloth
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja.. WoW spreekt voor zich.. Staat ook heel mooi in het boekje wat erbij zit.. (Wat je natuurlijk ook ff lezen kunt om het spel wat te begrijpen ;))

Zonder het boekje gelezen te hebben sprak het vrij voorzich... Goed, ik heb al wat ervaring in het RPG spelen, ben altijd Diablo2 fan geweest..

Gewoon lezen wat er staat, dan kom je dr wel.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 23:28:
Ik vind het juist leuk om echt in het roleplayen op te gaan.

Ik ben een human hatende EN etende undead warlock genaamd "Adromalech". Vind dat soort namen veel leuker, maar ik vermoed dat de meesten hier meer into gewoon het levelen waren dan echt doen alsof je je character bent en in een volledig andere wereld zit en wat ik ook erg grappig vind is dat de RP gerichte servers zelfs er een streven opna houden dat je ingame gewoon niet over IRL activiteiten mag spreken en het dus alleen over de ingame gebeurtenissen zelf mag hebben.

ik ben al een paar keer gebanned of heb een warning gehad voor sexual haressment op een rp server.. ik was een naakte female human met een normale naam.. rp lui kunnen onaardig zijn.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 16:33:
Hmm toen ik als eerst wow inging kreeg ik toch echt makkelijke quests tot level 10 waar de basic crap beetje werd uitgelegt, en zo moeilijk is wow niet, mijn zusje van 13 is nu een lvl 57 NE priest

het is gewoon even wennen denk ik

ps. Weet iemand een goeie grindplek voor level 53? heb ashara geprobeert bij bloodelfs en satyrs maar daar komen veel lvl 60s grinden voor rune / felcloth

Ja maar al die simpele dingen worden niet uitgelegd
Hoe herken je een quest, hoe open je een, hoe kun je zien waar je heen moet, hoe kun je hem nog eens nalezen, wat moet je doen.

Al die dingen wist ik niet, ik zag wat ventjes staan met namen en uitroeptekens en dat was het.
Ik klikte erop en er gebeurt niks, zelf dat word al niet uitgelegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 16:33:
ps. Weet iemand een goeie grindplek voor level 53?

Op 53 poepte ik in Un'Goro Crater.
Vanaf 55 ofzo gelijk door naar Silithus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 2 november 2006 om 18:33:
Al die dingen wist ik niet, ik zag wat ventjes staan met namen en uitroeptekens en dat was het.
Ik klikte erop en er gebeurt niks, zelf dat word al niet uitgelegd.

ah k, dan misschien toch maar manual lezen

Uitspraak van Combustibility op donderdag 2 november 2006 om 19:13:
Op 53 poepte ik in Un'Goro Crater.
Vanaf 55 ofzo gelijk door naar Silithus.

thx, had alle quests al bij un'goro dus komt goed uit
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
prophet skeram down :)

nu is 't kinda uhm... Eat shit op battleguard sartura >.<
Waarschuw beheerder
gister zijn we toch maar ff naar AQ40 gegaan voor het eerst, Skeram down tot 48% En dat zonder ventrillo(gechrashed) en 33 man, wat een fucking nub is die boss:)
Waarschuw beheerder
Heb het spel nu 2 weekies.. Ben nu level 31 :) Leuke game wel :)

Waarschuw beheerder
Warrior ofc :P

Ninjamaster op Skullcrusher...

nog meer mensen op Skull hier ?

Zal binnenkort wat pics plaatsen :)

Waarschuw beheerder
hahaha wat een nerds

http://www.southparkstudios.com/downloads/display_image.php?ep_number=1008&ep_name=Make%20Love,%20Not%20Warcraft&img=http://images.southparkstudios.com/media/images/1008/1008_jenkins.jpg&img_name=Jenkins
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toine [Break Zero] op vrijdag 3 november 2006 om 18:51:
Heb het spel nu 2 weekies.. Ben nu level 31 :) Leuke game wel :)

toen ik het 2 weken had wist ik niet hoe ik quests kon accepteren en lezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zaterdag 4 november 2006 om 10:44:
toen ik het 2 weken had wist ik niet hoe ik quests kon accepteren en lezen

...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op vrijdag 3 november 2006 om 17:58:
gister zijn we toch maar ff naar AQ40 gegaan voor het eerst, Skeram down tot 48% En dat zonder ventrillo(gechrashed) en 33 man, wat een fucking nub is die boss:)

hm ik was gestopt toen we net twin emperors down hadden 6 maanden geleden.
maar skeram was voor horde toen toch nog wel redelijk pittig, zeker niet 48% eerste try :p

ziet maar weer met class updates/patches/andere gear die beschikbaar is dat bazen makkelijker worden
dat zag je met molten core (aan het begin vele malen moeilijker als nu, vooral door weinig gear beschikbaar, doordat ze meer hp hadden, etc.)

daarom "stoort" het mij vaak nu als iemand zegt "lol nefarion down 5e try binnen 2 weken, snap niet wat die guilds daar nu zo moeilijk aan vonden"
ja nogal logisch als alle tactics beschikbaar zijn, als er al 20 patches dingen zijn gefixed, al 10 nieuwe gear sets zijn toegevoegd....

maar goed speel het niet meer dus negeer me :p
Waarschuw beheerder
donateur
nou uhm.. wij zijn al 3 weke met nef bezig maar krijgen 'm toch echt nog nie neer >.<

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toine [Break Zero] op vrijdag 3 november 2006 om 18:51:
eb het spel nu 2 weekies.. Ben nu level 31

:o Dan speel je best wat uurtjes per dag!
Waarschuw beheerder
donateur
speel het nu pas 3 uur en ben al level 4(trail periode)voor 2 euro gekocht bij de bart smit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Constant op zaterdag 4 november 2006 om 20:12:
speel het nu pas 3 uur en ben al level 4

errr....

haal dat al maar weg :p
binnen een uur kan je level 5-6 zijn

Waarschuw beheerder
donateur
In een uur? Tijd vlieg echt als je bezig bent.. ;) Maar idd.. Als je weet wat je moet doen, weet waar je moet zijn.. Is lvl 4/5 wel in een uurtje te doen ja, laat t 6 zijn..

Ik speel hooguit 8 uurtjes per week WoW.. Mn main char is nu lvl 31.. 3 maanden speeltijd is wat er in zit.. Maarja, er zijn nog van die dingen als je eigen leven he :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 19:47:
Uitspraak van Tuan [The Prankster] (F) Milou op vrijdag 3 november 2006 om 18:51:
eb het spel nu 2 weekies.. Ben nu level 31

:o Dan speel je best wat uurtjes per dag!

8) Had vakantie :$
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna 4 dagen playtime, level 42 (resto specced druid heh), speel er bijna nooit op dus veel rested xp steeds. Gaat dus lekker snel + ik weet alles te vinden. Ubernerd ja. Thanks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 01:17:
Warrior ofc

Ninjamaster op Skullcrusher...

nog meer mensen op Skull hier ?

Zal binnenkort wat pics plaatsen

.

ik heb daar nog een level 60 undead rogue, genaamd insomni.. dat was mn eerste char gemaakt en gespeeld alleen in de zomer van 2005 :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zaterdag 4 november 2006 om 11:03:
hm ik was gestopt toen we net twin emperors down hadden 6 maanden geleden.
maar skeram was voor horde toen toch nog wel redelijk pittig, zeker niet 48% eerste try

ziet maar weer met class updates/patches/andere gear die beschikbaar is dat bazen makkelijker worden
dat zag je met molten core (aan het begin vele malen moeilijker als nu, vooral door weinig gear beschikbaar, doordat ze meer hp hadden, etc.)

daarom "stoort" het mij vaak nu als iemand zegt "lol nefarion down 5e try binnen 2 weken, snap niet wat die guilds daar nu zo moeilijk aan vonden"
ja nogal logisch als alle tactics beschikbaar zijn, als er al 20 patches dingen zijn gefixed, al 10 nieuwe gear sets zijn toegevoegd....

maar goed speel het niet meer dus negeer me

nef was vroegers iets makkelijker omdat er toen nog vet hard geexploit kon worden :P maarja het is altijd een dps gevecht in phase 1 dat moet je ff onder controle krijgen als je er net bent ^^

Waarschuw beheerder
wie was hephaestus ook al weer? :D

met je raid op orgrimmar :D

Waarschuw beheerder
Dat was ik ;)

Heb ik toevallig een frostbolt op je afgeschoten? :O. Wat was de naam van jouw char ook alweer? We zijn al 3 dagen achter elkaar s'avonds Orgrimmar aan het aanvallen en waarschijnlijk zijn we er vanavond weer. Even wat stoom afblazen na talloze wipes op Thaddius in Naxxramas. Zie je daar wel... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 2 november 2006 om 16:23:

Juist andersom ;) Ik heb eerst ooit eens Guid Wars gekocht; toen heb ik heel sneaky het spel terug weten te brengen terwijl ik het nog steeds kon spelen omdat je de cd niet nodig had, jaja uitgekookt he ;p Maar uiteindelijk, sneaky gratis of niet, heb ik het er toch afgegooid. Erg makkelijk spel, maar begon me om een of andere manier snel te vervelen.

WoW heb ik nu 2 weken en vind het erg cool; ben het al bijna 2 weken nonstop aan het spelen lol, te ernstig. En wat betreft dat WoW moeilijk zou wezen, dat voorbeeld van die dude zijn 13 jarige zusje is wel erg to the point en anders, ik snap eigenlijk niet wat er niet aan valt te snappen, no offense natuurlijk ;)

Zelf heb ik nu het volgende binnen 2 weken behaald, jawel, de gefreakedheid:
(als je een beetje doorgamed, kan je binnen 5 uur lv 12 zijn)

* Lv 8 Night Elf Rogue (Haborym)
* Lv 8 Dwarven Hunter (Razputim)
* Lv 8 Orc Shaman (Torzhull)
* Lv 12 Tauren Warrior (Mulgorn)
* Lv 13 Human Paladin (Amortes)
* Lv 13 Night Elf Druid (Quatzalcoatl)
* Lv 15 Troll Rogue (Damballa)
* Lv 18 Troll Mage (Proserpine)
* Lv 25 Undead Warlock (Adromalech)

(en nog een lv 14 Undead Warlock (Adromalech) op een RVPVP server)

Zal wel weer te ver gaan natuurlijk O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Enige wat ik eigenlijk het liefst zou doen is met een party van 5 man vanaf het begin tot het *einde van het spel doorgaan; is wel zo gezellig en maakt het ook een stuk dynamischer, want alleen maar solo-en kan soms best saai worden. Maar ik vermoed dat tegen de tijd dat ik een groep mensen ken waarmee ik een lv1 party kan beginnen en behouden dat ik het spel al te vaak heb gespeeld en er geen zin meer in heb. Misschien moet ik maar eens op het forum van hun site een oproep plaatsen; wellicht reageren er capabele teamspelers, want er zitten me toch een stel underaged noobs tussen; niet te zuinig! Daarom speel ik ook liever vanaf 22:00 zijn er minder kleine kinderen.

Owja, nog 1 ding, het is echt funny om met je onzichtbare Rogue low leveled players lastig te vallen door ze te followen, te poken, rare geluiden te maken en die gasten weten gewoon niet dat er een stealthed rogue bij ze zit; ik kon er wel om lachen eigenlijk; gewoon iemand een kwartier onzichtbaar lastig vallen; worden ze helemaal gek en snappen gewoon niet wat het is en gaan opzoek naar *iets wat hun *poked. Of dit is grappig, of ik speel dit spel alweer te nonstop en moet maar eens naar buiten gaan ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 17:01:
Dat was ik

Heb ik toevallig een frostbolt op je afgeschoten? . Wat was de naam van jouw char ook alweer? We zijn al 3 dagen achter elkaar s'avonds Orgrimmar aan het aanvallen en waarschijnlijk zijn we er vanavond weer. Even wat stoom afblazen na talloze wipes op Thaddius in Naxxramas. Zie je daar wel...

nee ik heb wel op jou lopen knallen ^^
naam is Semnai en jullie zijn nu idd weer bezig :P
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 23:28:
Ik ben een night elf en gnome hatende en etende undead warlock en met mijn destruction talents blaas ik alles op wat ik zie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 21:59:
http://video.google.nl/videoplay?docid=9102140165663324938

dit is nu precies de reden waarom ik rogues echt klote vind :P.

Waarschuw beheerder
Rogue's zijn cool! kheb een 60ud op kul'tiras en een 57ud priest ook op kul'tiras

nog meer ppl hier op kul??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 09:28:
57ud priest

shadow ? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op woensdag 8 november 2006 om 14:29:
shadow ?

zo shadow als het maar kan ;) :P

p.s.: ik ownde gister nog 6 guildy's (lvl60)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga het weer verkopen.
Ik vind er niks aan.
Ik heb een lvl 45 palladin en een lvl 40 warrior.

(ik had er meer, maar ik verkocht mn account en die ander deleted een character en wou zijn geld terug, dus ik heb mn account weer terug met 2 characters minder:()

Daarom zet ik er nu bij dat als je het koopt je het niet meer kan terugbrengen en dat ik zeker weet dat de characters erop staan.

Dat geloven de meeste dus niet en kopen ze het niet :|
Artiest {SHOWLIST artist 173935, 14131}
Waarschuw beheerder
Vandaag had ik echt een heel vervelend (1 level hoger) nightelfje die me stalkte.
Eerst had ik m'n warrior verstopt (dacht ik) omdat ik ff snel m'n blaas moest legen...zie ik nog net hoe hij mijn weerloze warrior in de rug staat te sabelen.
2de keer springt ie in m'n nek, maar versla ik 'm :[
3de keer ben ik halfdood met een quest bezig geeft meneer me nog ff een laatste klap van achteren :S
Dat was dus niet goed voor m'n bloeddruk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 8 november 2006 om 19:59:
(ik had er meer, maar ik verkocht mn account en die ander deleted een character en wou zijn geld terug, dus ik heb mn account weer terug met 2 characters minder)

die heeft dus alles gedisenchant en verkocht...snap nie dat je geld trg geeft...

p.s.: iemand op kul'tiras?(horde)
Waarschuw beheerder
donateur
nope.. emerald dream (alliance)