Partyflock

Forumonderwerp · 688705
7 volgers · 124102x bekeken

Waarschuw beheerder
World of Warcraft beta 2&3

Iemand al geluckt om via de stormcraft server online te komen, bij geeft die altijd aan foute password/name :S

http://www.stormcraft.nl/

ze hebben 3 severs en een loader voor andere severs die wel werken maar uitgebreide sandboxes zijn

Aangezien ik geen IRC heb snap ik de ballen niet van wat ik fout doe bij de stormcraft severs zucht dan maar hopen dat ik in de europe beta team zit :P

Waarschuw beheerder
Ik zit op spinebreaker :S kut server :(
Waarschuw beheerder
donateur
Raasjelle 21 april 2005 12:28
en gnomes hebben geen paard, ik vind het meer een robot die elk moment uit elkaar kan vallen...

ik heb gnomes op zo´n vuurpaard gezien hoor
misschien pas bij lvl 60

ben zelf lvl 55 Paladin nu, love my undeadspells (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer dat je der in pvp weinig aan heb :(
Waarschuw beheerder
donateur
niet eerlijk idd :(

komt er op neer dat een paladin in pvp NIETS op afstand kan
naja geen damagespells iig

Waarschuw beheerder
Vuurpaard :) is fellsteed Nutero.

Warlock only, krijgen we als we lvl 40 zijn.

Succubus heeft ook een nieuwe look vanaf vrijdag, in ieder geval een stuk beter als de oude versie.

[img width=476 height=646]http://www.incurableinsanity.com/images/patch/succy1.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
End game content is te doen, ben nu alle instances wel zat aan het worden, heb alleen nog geen mc gedaan. Ben bezig met mijn magister set nu.
Maar ik heb er vertrouwen in dat ze wel snel nieuwe instances gaan toevoegen

Mages for the win

Waarschuw beheerder
Ik zag vandaag een warlock een fellsteed neerplanten zo'n Succubes en daarna een of andere 1meter hoge :S gore alien :S met van die spikes !! Zag indrukwekkend uit ...maart zat weinig mars in!

Waarschuw beheerder
Ik wil naar huis :( gisteren nog ff snel lvl 51 geworden want vanaf vandag wordt het wel een stukkie pittiger :S

Waarschuw beheerder
hehe je kan nog niet naar huis, WOW doet het om 3 uur pas meestal weer op vrijdag :d

jahaa!! Dat wordt werken jongen!

:d
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat met die trade skills?

Ik heb voor engineering en blacksmith gekozen maar hoe krijg je nou zn punten daarvoor?

Waarschuw beheerder
met die nieuwe patch is heel het spel verneukt, je kan niet eens meer normaal questen of er zitten al 4 vijandelijke spelers tegen je been aan te rijden, heb hem nu 2 maanden en vind hem ook erg saai worden, ik ga in iedergeval geen gamecard meer kopen ervoor, helaaaaaaas

Waarschuw beheerder
Grrr wat een tering lag opeens op Emerald Dream :| :D die dwarven tram is zeer leuk verzonnen hehe! stap ik uit staan daar een paar uit de kluiten gewassen lvl 40 Tauren Warriors :| dus ik kan weer vanaf het kerkhof beginnen :bloos:

Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk die Honor System.

Heb juist voor een PVE server gekozen om dit te mijden, echt all steden en dorpen worden in bezit genomen door Alliance.

Alle NPC en guards worden omgelegd, je kan echt niet normaal meer questen. Hoop echt dat dat Battlefield verhaal snel komt en dat ze mekaar lekker daar afslachten...

Iedereen daagt je uit met chicken, spit, poke etc om ervoor te zorgen dat je toch tegen ze in gaat ook al zijn hun met z'n tienen en ik alleen...

Ben hier dus helemaal niet blij mee, nare lag is er ook nog is begekomen, soms onspeelbaar.

Erg jammer allemaal dit...

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
geweldig man dat honor system :D

net weer ff 130 punten gescoord :jaja:
heb ook 2 minpunten omdat ik dus mensen afslacht die geen guard zijn (maar Q npc's ofzo)...

nou nog een week wachten om te kijken welke rank ik krijg :(
Waarschuw beheerder
vraagje

welke beroepen passen het beste bij elkaar?

ben human mage lvl 18 op dragonblight

Waarschuw beheerder
ligt er totaal aan welke kant je op wil, ik weet ook niet wat mages wel en niet kunnen dragen.

ik ben een roque en kan geen mail dragen.
- 300/300 skinner
- 211/300 leatherworker.

mining gaat weer goed met blacksmith en engineer
herbalism met alchemist
etc.

Waarschuw beheerder
ik ken veel mages die aan Herbalism en first aid doen

Waarschuw beheerder
Tailoring kan ook wel want als mage kan je geloof ik alleen maar cloth aan
Waarschuw beheerder
ben zelf rogue en heb gekozen voor herb/alch en first aid aangezien rogues echt kut health regeneraten

Waarschuw beheerder
Ik heb als Priest gekozen voor Tailoring omdat ik alleen cloth aan kan en skinning omdat ik af en toe een light leather nodig heb en de rest kan ik goed verkopen in de AH en als secundaries fishing en first aid, heb ik allebei niet nodig, maar ik speel vaak in een groep met een warrior en een mage en die kunnen het altijd wel gebruiken. De Mage maakt vaak mana potions voor me

Even voor de skinners die ook veel wool cloth nodig hebben, bij 3 op de 10 schapen (ongeveer) krijg je wool cloth in plaats van kapot leer bij het skinnen (altijd handig :p

Waarschuw beheerder
Ik heb skinning en leather working maar ik ga denk voor skinning en enginering

Waarschuw beheerder
Heb trouwens al aardig wat alliance vermoord :P

Waarschuw beheerder
op welke realm zit je [AT]-Enzyme?

Waarschuw beheerder
ik zit op spinebreaker en jij?

Waarschuw beheerder
stormreaver

Waarschuw beheerder
is dat een pvp of pve server? ik zit op pvp is wel pittig als je nieuw char wil maken omdat je overal wordt gepakt :S

Waarschuw beheerder
pvp, ik zat eerst pve maar ben overgestapt

Waarschuw beheerder
w00t jij bent echt stoer :D gewoon pvp spelen joh, die vriendin van mij kreeg ik echt niet op een pvp server hehehe.

Waarschuw beheerder
haha je hebt van tevoren zeker gezegd wat het verschil was?

:frusty:

Waarschuw beheerder
Maar pvp is gewoon veel vetter, je moet constant op je hoede zijn en oppassen dat ze je niet pakken :D maare ben je al in contest gebieden aan het questen?

Waarschuw beheerder
uuuuh jah :P hahhahaha maar was nog voor het honour system :D

Waarschuw beheerder
ik ben al wel aan de horde kant geweest, maar de beesten daar zijn nog te hoog, ik kom niet eens tot het eerste stadje en dan ben ik al 30x dood gegaan, op een gegeven moment heb ik resurection sickness of moet ik een kwartier wachten tot ik eindelijk weer levend kan worden. Ik ben nu bijna bij lvl 20 (nog 3 blokjes :d ). Als ik bij 25 ben ga ik wel ff rellen aan de overkant

Waarschuw beheerder
ooooh lvl 20 alweer :D schiet al op, maare daar aan de overkant is het echt een grote rotzooi hoor dus pas maar op :p ik was afgelopen weekend tussen een raid terecht gekomen tussen southshore en tarren mill liep daar iets van 150 man op elkaar in te beuken :P

Waarschuw beheerder
hehehe ik was vrijdagavond online en liep ff naar het noorden van 'mijn land' en daar zaten ze ook met zijn allen te beuken, echt een stuk of 100 horde tegen 100 van ons.

Wel leuk om te zien, maar als low level moet je heel goed oppassen wil je niet dood gaan en niet te ver verstoppen, want hunters kunnen je dus gewoon zien op dat kleine rondje rechts boven in de hoek...

Waarschuw beheerder
Heeft hier trouwens iemand ervaring met een Priest?

Ik vraag me af bij Mind Vision
[img width=64 height=64]http://i6.thottbot.com/Interface/Icons/Spell_Holy_MindVision.jpg[/img]

Kun je dan alleen kijken of ook vechten door zijn ogen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alleen kijken door zijn ogen met Mind Vision.
Waarschuw beheerder
Wel leuk om te zien, maar als low level moet je heel goed oppassen wil je niet dood gaan en niet te ver verstoppen, want hunters kunnen je dus gewoon zien op dat kleine rondje rechts boven in de hoek...

Krijgen ze tog een dishonorable kill als ze te hoog zijn

Waarschuw beheerder
Krijgen ze tog een dishonorable kill als ze te hoog zijn

oh jah! dat is tegenwoordig zo :d :d

...maar er zijn altijd mensen die dat gewoon niks boeit :/
Waarschuw beheerder
donateur
horde krijgt toch geen dishonorable kills?? Iig dat had ik gehoord.
Waarschuw beheerder
horde krijgt toch geen dishonorable kills?? Iig dat had ik gehoord.

Jij moet niet zoveel horen, wat een bullshit post weer zeg...:@

Waarschuw beheerder
Ik heb skinning en leather working maar ik ga denk voor skinning en enginering

zou ik niet doen, kies dan Mining en engi.

Waarschuw beheerder
skinning en leather working is de (Y) combi ! breng gewoonweg veel geld op en daar doe IK het voor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jij moet niet zoveel horen, wat een bullshit post weer zeg...

Zit nie zo te ijlen. ik vraag ut toch gewoon. Als ik da hoor van iemand waarom zou dat dan niet kunnen. Dus vraag ik het ff na.

Maar het antwoord is dus dat ze wel dishonorable kills krijgen!

Waarschuw beheerder
Ik heb nu mn eigen Guildje in Burning Legion, genaamd Iron Recruiters, een guild met allemaal low levels 10-20, maar ik heb ze, mede te danken aan een gulle gever die mij zomaar 69 gold gaf :S, wel allemaal een Tabard kunnen geven. Dat kan niet elke guild-master zeggen.

Waarschuw beheerder
Godvert ik zit op de verkeerde servers zoals ik het hier hoor :yes :9

Waarschuw beheerder
ik speel horde en krijg alleen maar dishonourable kills als ik een lage npc pak.

En ik houd skinning want dat levert vet veel geld op en je kan bijna alles skinnen.

Waarschuw beheerder
gister liep er zo'n noob lvl 12 tegen mij aan te slaan maar met 1 ros was ie af... geen DH Kill hoor (misschien omdat hij mij aan ging vallen)
Waarschuw beheerder
Heb vannochtend heel dat nieuwe honoursysteem gelezen, wat een heerlijke equipment kun je nu krijgen zeg....:p Tis mij alleen nog helemaal onduidelijk hoe je nou weet hoeveel honorable kills een honorlvl oplevert, schijnt van tal van factoren af te hangen, lijkt mij echt gaar omdat je pas aan het eind van elke week je honorlvl te zien krijgt...kortom DIT WORDT VERSLAVEND:@

Waarschuw beheerder
In burning legion staat een raid voor Astranaar gepland, grouping in Ogrimarr maar weet niet wanneer.

Waarschuw beheerder
In burning legion staat een raid voor Astranaar gepland, grouping in Ogrimarr maar weet niet wanneer.

was een paar weken geleden in silvermoon een dikke raid met een man of 200 :D echt niet normaal zoveel spelers