Partyflock

Forumonderwerp · 688365
1312x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik bijt dus op mijn nagels en ik wil er graag van af, hebben jullie ook ideeen over hoe je er het beste van af kunt komen?

Ik heb wel eens gehoord van een bepaalde nagellak die heel erg stinkt als je dat in je mond doet :S

Is dat ook wat?

Waarschuw beheerder
Vind nagelbijten echt heel erg lelijk...daardoor zie je er meteen heel onverzorgt uit. Ook heel erg lelijk als je ergens bent waar een meid zit t typen en als je dan naar die handen kijkt zijn ze helemaal afgekloven...vind dat echt om te huilen!:cry::cry::cry:

Waarschuw beheerder
het is mij sinds 3 maanden gelukt om te stoppen met nagels bijten.
ik rook nu wel wat meer, en ik eet super veel lollies.
ook wil zo'n coktailprikker wel helpen.
dat bijtes heeft niet geholpen, eigenlijk niks.
ik heb gewoon bij mezelf gehad van, en nu stop ik ermee.
en nu beginnen ze wat langer te worden en nu zou ik er al niet meer op bijten omdat ik het dan zonde vind.

Waarschuw beheerder
Ag ik stop merendeels omdat mijn vriendje het het liefst wilt en ik laatst voor mijn verjaardag een heel mooi hand sieraad van mijn vriendinnen heb gekregen...en ik ben er nu ook eindelijk (sinds jaren) achter dat mijn handen en vingers steeds mooier worden :D !!!
Ik ben druk aan de zonnenpitten op dit moment, en als ik mijn hand naar mijn mond zie bewegen zeg ik keihard; neeee niet doen,in mezelf :D
Als ze helemaal lang zijn,maak ik er een foto van ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lange nagels aan een vrouwenhand is echt mooi en sexy! :p (y)
Toch veel mooier en vrouwelijker dan van die afgekluifde stompjes?

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er zelf gewoon mee gekapt.. heel raar was dat.. was 2 jaar geleden begonnen met mijn examens en toen liet ik ze lang groeien.. na de zomervakantie begon ik er weer op te bijten :S Btje vaag.. maare.. nu bijt ik er niet meer op.. ze breken alleen af :frusty:
Heb 3 lange nagels over :S

Waarschuw beheerder
nagelsbijten is echt heel zonde van je nagels, ze gaan er helemaal kapot van, er is wel een middeltje tegen nagelbijten. kun je vast bij de drogist krijgt (o.i.d) dan doe je dat soort creme op je nagels en zodra je je nagels wilt bijten dan krijg je een hele vieze smaak in je mond, ik weet niet of ik je zo kan helpen maar probeer het maar eens.

(K)KisSes(K)

Waarschuw beheerder
ik heb nu By Bite (Herôme) Werkt super!
echt heel goor, maar ik doe er nagelverharder onder werkt ook goed!

Ik bijt nu sinds een week niet meer, eerste week is het moeilijkst maar nu gaan ze er ook mooier uitzien en dan wil je niet meer bijten (ik tenminste niet)

succes (Y)