Partyflock

Forumonderwerp · 688294
2 volgers · 1921x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
wat verstaan jullie onder een "player"?

Waarschuw beheerder
(Y) stjah ben geen type wonder

Waarschuw beheerder
Ik vind players wel degelijk een probleem. Ik heb om me heen te veel meisjes gezien die er in getrapt zijn. Je kunt ook niet zeggen dat al die meiden dom zijn. De meeste meisjes zijn erg onzeker en hebben vaak een niet al te geweldig leven achter de rug. Ze zijn dan al lang blij als ze een keertje aandacht van een kerel krijgen. Sommige meiden gaan er echt aan kapot.

Zelf ben ik er gelukkig nog nooit ingetrapt. Ik ruik ze op tien kilometer afstand. Maar aangezien ik zelf ook wel van een spelletje hou, speel ik het spelletje mee. (ik speel alleen als het spel van twee kanten komt) En ooit in me leven wil ik winnen.

Waarschuw beheerder
Players zijn gewoon een stelletje lulletjes die hun ego's omhoog willen krikken door interessant te lijken door zoveel mogelijk meisjes te scoren :vaag:
Maar vaak zijn de grietjes nog het domst, ze weten het maar gaan er gewoon mee door...Gewoon lekker negeren dan, valt er ook nix meer te playen (alleen zn plee rol misschien dan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DJ Affix 26 juni 2004 14:23
Een player is een meisje...

Hmmm, fx maak je zin eens af, ben zéér benieuwd!

Waarschuw beheerder
Ehh, een player is een jongen die 21 meisjes heeft en die allemaal played. Dus de ene dag de een en de andere dag een ander...
Of vinden jullie van niet

Waarschuw beheerder
Iemand die mens-erger-je-niet speelt :S

Waarschuw beheerder
Weet je, wanneer is een meisje een player?? Of is ze dan meteen een slet??

Waarschuw beheerder
Ik vind een meisje een slet als ze 3 of meerdere jongens pakt op 1 avond :yes:

Waarschuw beheerder
Jah ok, maar is ze dan ook een player??

Waarschuw beheerder
Ligt eraan; word ze zelf geplayd of playd ze die jongens zelf..

Waarschuw beheerder
Wie? wie? :)

Waarschuw beheerder
Ja ff geen zin in hoor, ben nogal lui aangelegd dus..;)

Waarschuw beheerder
een player is iemand die alles en iedereen naar zn hand zet......dus niet alleen maar twintig domme meisjes onder controle heeft.....maar ook hun beste vrienden,invloed heeft op alles waar hij aan meedoet....het is iemand waar iedereen altijd alles aan komt vragen en waar iedereen altijd alles aan wil geven.....das een player...

Waarschuw beheerder
Player=Stumper

Waarschuw beheerder
i love the game

Waarschuw beheerder
djin = player

chris = gewoon een lieve jongen

Waarschuw beheerder
Een player nou ken er genoeg;)Ze spelen het heel slim
Waarschuw beheerder
donateur
phoe players.. heb er zelf wel wat meegemaakt ja:yes: val eigenlijk ook alleen maar op players..
ben zelf eigelijk stiekem ook wel beetje een player;):devil:
Waarschuw beheerder
donateur
LanZ^ 26 juni 2004 17:28

Vooral jongens die vrouwen dames noemen zijn players...

beetje late reactie..

maar ik snap deze opmerking niet echt, hoezo ben je een player als je een vrouw of meisje dame noemt of met dame aanspreekt ?

Zelf doe ik dat ook, maar dat is omdat "vrouw" niet altijd gepast is, meisje zeg je niet tegen iemand vanaf 15 jaar. Dan kom je al snel bij het woord dame.

En ik kan niet echt zeggen dat ik een player ben, ik kan het helaas moeilijk weerleggen hiero, maar als iemand het tegenovergestelde van een player is, dan kom ik daar wel heel dicht bij in de buurt.

Dus k had gehoopt op een goede beargumentatie van je stelling...