Partyflock

Forumonderwerp · 688055
Waarschuw beheerder
hey, zat even te denken welk merk er weer te koop zou moeten zijn...en ik ga denk ik voor

TJOLK!~ :)
Waarschuw beheerder
De goede echte Bolognaise chips

Waarschuw beheerder
McDeluXe.. was zo'n beetje enigste fatsoenlijke burger de mac heeft gehad.. :yes:
Waarschuw beheerder
mad sauce is me vriend gek op en ik zie elke keer weer een nieuwe fles t huis in komen nadat er boodschapen gedaan zijn dus dat is nog te koop...
maar 2 jaar terug ofzo had albert heijn z'n pot chocopasta hazelnoot met crispy!!! dat was zoooo lekker die hebben ze uit de schappen gehaald!!

Waarschuw beheerder
de roze zakken van de croky chips uhm.......volgens mij heette die bacon,die was echt lekker;)
Waarschuw beheerder
Pizza-Quik
dat is een pizza die jezelf kan maken met wit brood.

Waarschuw beheerder
donateur
kaas popcorn die je in de magnetron moet doen.
en die zakken kant en klare kaaspopcorn van lays mag ook wel terug!
en sherbet! dat kon je kopen bij de jamin, was zo'n soort zuur wit poeder met een dropstengel erbij, en dan moest je aan die stengel likken en steeds door het poeder halen. TE lekker! ik goot dat poeder gewoon zo mn mond in :p
maar is nu dus ook nergens meer te krijgen :cry:

edit:
McDeluXe.. was zo'n beetje enigste fatsoenlijke burger de mac heeft gehad..

jaaaa! :respect:
tip: ga naar turkije op vakantie en bestel de mac royal. na 2 jaar geen mac deluxe te hebben gegeten kwam ik zowat klaar toen ik er 1tje ging eten :k
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mad sauce is nog wel te krijgen volgens mij, dacht dat ik laatst in de super de boer in doetinchem zag :P

Waarschuw beheerder
en waar is ons ouderwetse raketje gebleven met dat puntje chocola???????????????
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
winner taco
en sky

:yes:
Waarschuw beheerder
pastachoca beeregoed oude recept!!!

sinds 1993 hebben ze het recept veranderd en is dit helemaal niet lekker meer.
vroeger was het een soort chocoladestroop.

dit moeten ze echt weer gaan maken!
Waarschuw beheerder
winner taco
en sky

vooral die Sky :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
je had vroeger van die snoepjes: Hondenscheetjes, heksenhiel, poepluiers, riooldrab

die waren zeker lekker en splash natuurlijk !!
en je had ook van die beschuitjes met glazuur erop (van bolletje volgens mij) in de smaken aarbei (banaan?) en vanilli

Waarschuw beheerder
die snoepjes mogen idd terug komen, waren echt lekker
Punica bestaat trouwens nog steeds gewoon, heb toevallig gister nog een pak bij super de boer gehaald :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bolognese chips van croky :kwijl:, zal gerust nog wel bestaan maar bij ons in de supermarkt hebben ze het jammer genoeg niet meer :(

Waarschuw beheerder
vroeger toen ik een klein mannetje was hadden ze een zelfde soort drankje als Taksi en dat heette Djoes, dat mag van mij wel terug komen:)

Waarschuw beheerder
donateur
de chocolaatjes met een koe erop.... van die rechthoekige dunne... die kreeg k altijd van mn oma :)

Waarschuw beheerder
Sky :respect: dat was echt vet lekker! En ze hebben nu ook Yes (het kadootje voor de koffie) eruit gehaald stelletje :@ vooral cacaou (of whatever) was :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Winner Taco :respect:
Splash :respect:
Tjolk :respect:

Waarschuw beheerder
mad saus! zo'n grote blauwe fles
Waarschuw beheerder
Winner taco!!
Jive ijs!!
En die bolognese chips van Crocky,die gewone dunne chips!

Waarschuw beheerder
donateur
en sky (en dan vooral kokos.. )

jaaaah die was zéker lekker!

fluff

dat kan je volgens mij nog
kopen bij van die amerikaans georienteerde zaken als America Today en bij de chill out vd bijenkorf?!

Mad Sauce, Koetjesrepen, Bolognese chips van Croky, Yes Cacao, Pizza Quick...al deze dingen kan je nog bij de Hoogvliet kopen!!

Nancy ut Toverpopje 18 augustus 2004 13:43

en sherbet! dat kon je kopen bij de jamin, was zo'n soort zuur wit poeder met een dropstengel erbij, en dan moest je aan die stengel likken en steeds door het poeder halen. TE lekker! ik goot dat poeder gewoon zo mn mond in
maar is nu dus ook nergens meer te krijgen

Ja krijg nou wat! In de zin van: "Wat kocht ik vroeger altijd van mijn zakcentjes" :p Lekker spul! Dat was toch met 2 zakjes, roze en oranje poeder??!!

Heb ik er nog één: Knetterkauwgom! Die ene die ik vroeger altijd at, die heeft dezelfde smaak als Red Bull! ...geloof ik...is al even geleden! :p

..en Smokey Bacon Chips! die felroze zak van Croky!

..je had vroeger ook altijd van die witte zakjes van Katja, allemaal soorten drop, bestaat nu ook niet meer geloof ik maar die dropstaafjes met allerlei kleuren vond ik ook superlekker!

Oja en toen chicken tonight uitkwam was er ook zo'n smaak groenten-room ofzo, een witte saus, VOLOP lekker! hebben ze alleen als eerste er uit gehaald :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Traxx........de chocolaatjes met een koe erop.... van die rechthoekige dunne... die kreeg k altijd van mn oma...die bestaan nog wel hoor!!! KOETJESREPEN!! :p

Waarschuw beheerder
donateur
Raider

twix :)

Ik kocht vroeger altijd van die zakjes met hele kleine koala-koekjes met chocoladevulling erin..
Kan ze nergens meer vinden :(
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, een vrouw met smaak. 8)

Ik weet precies welke je bedoelt. :D Hadden die niet een buitenlands-achtige naam? Of ben ik nu weer in de war met iets anders?

Die koekjes waren echt lekker. Ook op het koekje "getekend", zodat je duidelijk kon zien wat het voor moest stellen. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Raider

twix :)

...en hij maar daar staan bij de kassa van de AH:

Verdomme, waarom hebben ze nou die Raiders van de markt gehaald!! :vaag:...ja ok , die daar in die gouden wikkel, daar leken ze op! maar ik wil de raider terug! :/"

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Die koekjes waren echt lekker. Ook op het koekje "getekend", zodat je duidelijk kon zien wat het voor moest stellen.

p'cies!! Die ja..damn die waren lekkaaaah

Waarschuw beheerder
donateur
Verdomme, waarom hebben ze nou die Raiders van de markt gehaald!! ...ja ok , die daar in die gouden wikkel, daar leken ze op! maar ik wil de raider terug!

whehe
Waarschuw beheerder
lekkaaaah

Pascalle aan de Breezah??

Ghehe..

OT: Punica!

Maar volgens mij is dat er nog gewoon.. zie het alleen nooit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nope, pascalle aan de koala-koekjes..
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je zoeken naar kartonnen pakken, Niels. Zit niet meer in de glazen flessen, maar in pakken nu.

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja, Twinnings thee kokos..

NERGENS meer te krijgen :(

Heb zelfs in über-theemutsen-land Engeland gezocht.. nergens meer kokosthee :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet ook Pickwick Fruit & Kruid Appel-Peer nemen. :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Enne, het is geen eten, maar weet iemand wat er met die supercoole glittertjes-tandpasta is gebeurd?

En ik had vroeger kindershampoo die naar banaan rook.. Ik heb nog wel e's bubble joe geprobeerd, maar die's toch anders :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
neeheee ik wil kokos :(

pleur nu iedere ochtend malibu door m'n thee :/
Waarschuw beheerder
donateur
:O En dan nog ontkennen dat je alcoholist bent. :O

Waarschuw beheerder
donateur
ik ontken doch bevestig niets b)
Waarschuw beheerder
En die After Eight chocola? Bestaat die nog?

Misschien moet ik weer eens een supermarkt opzoeken.. was toch alweer 1998

Waarschuw beheerder
donateur
after eight gaat nooit weg, vieze troep..

enniewee ik ga slapen :) adios
Waarschuw beheerder
Vies???

:no:

HEUS niet!

truste

Waarschuw beheerder
donateur
Punica kan je oa kopen bij de Hoogvliet, is echter geen supermarkt die verspreid is over t hele land!
Waarschuw beheerder
Vreemd eigenlijk.. zie hoeveel mensen alleen in dit topic Punica al noemen... die mensen zouden toch bakken geld moeten verdienen als dat nog in de handel was.. veel vinden/vonden het schijnbaar lekker.

Waarschuw beheerder
taksi tintel

prik in frisdrank(want de prik is tegenwoordig al een half uur na het openen van de fles voor 80% verdwenen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het is nog steeds in de handel, alleen moet je goed zoeken. Heb het idd alleen bij de Hoogvliet gezien, maar heb er bij de AH nog niet op gelet.

En zoals ik al zei, het zit nu in PAKKEN, dus kijk je er makkelijker overheen.
Waarschuw beheerder
Als het zo lekker gevonden wordt, zouden ze je er toch mee dodd moeten gooien. Ik ben geen marketing-technicus, maar als veel mensen iets lekker vinden, moet je het via zo veel mogelijk kanalen verspreiden, dat kan ik zelf nog wel bedenken. Dat ze dat niet doen snap ik dus niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat waarom er mensen nog zo wild van zijn is vanwege die reclame die in je kop geprent zit als kind, dat blijft je bij, niet zozeer de smaak maar dat je er als kind gelukkiger van werd dat je t kreeg na t tot uit en treurig zien van die reclame, want zo beinvloedbaar zijn kinderen!

Volgens mij is t recept niet meer t zelfde trouwens! ..en die glazen fles moet ook de indruk wekken van n dorstlesser, dat doet n pak al veel minder!
Waarschuw beheerder
Je hebt wel gelijk.. maar ik vind het gewoon heel lekker eigenlijk..

Op weg naar Nature One heb ik trouwens een glazen flesje Punica gekocht bij een Duitse benzinepomp.. was weer ouderwets lekker :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er nog een!

Buckler B)

;p