Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 366743x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Mike moet gewoon eventjes in het Homescreen inloggen en de stappen volgen? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op woensdag 18 mei 2011 om 19:25:
ik krijg nu steeds de melding: u moet zich inschrijven voor het Playstation Network

en als je da doet en dan kiest voor inloggen met een bestaand account ?
Waarschuw beheerder
dan zegt ie: dit account is al gekoppeld aan een andere gebruiker op dit systeem. gebruik een andere account voor registratie.

:s
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuw beveiligingsprobleem PSN ontdekt
Nieuws | 18 mei 2011 - Een pas onthulde kwetsbaarheid binnen enkele PlayStation-websites maakt het mogelijk om het wachtwoord van een PSN-account te wijzigen met enkel het e-mailadres en geboortedatum van de eigenaar. Website Nyleveia maakte onlangs melding van dit probleem, waarna de sites in kwestie offline zijn gehaald voor onderhoud.

De geboortedatums en e-mailadressen van PlayStation Network-gebruikers nodig voor het veranderen van een wachtwoord behoren tot de informatie die gestolen is toen het PSN werd gehackt. Daarnaast is deze informatie ook zonder hacken relatief makkelijk te achterhalen.

Nyleveia adviseert gebruikers om een compleet nieuw e-mailadres aan te maken dat nergens anders wordt gebruikt en deze aan de oude PSN-account te koppelen. "Je loopt het risico dat je account wordt gestolen wanneer deze kwetsbaarheid bekender wordt, als je er niet voor zorgt dat het e-mailadres van je PSN-acount niet naar jou herleid kan worden."

Toen Sony de website waarop het wachtwoord gewijzigd kan worden offline haalde, was de kwetsbaarheid nog relatief onbekend. Naar verwachting komt de site pas weer online als de uitgever het lek heeft gedicht. Hoewel het momenteel niet mogelijk is om het wachtwoord te wijzigen, blijven de diensten van het PlayStation Network en Qriocity wel gewoon online.
Waarschuw beheerder
operatie geslaagd :D van A naar dubbel D (40> 500 gig) B)
Waarschuw beheerder
makkelijk te doen? iets waar ik op moet letten?

Waarschuw beheerder
echt easy... moet alleen zorgen dat je de juiste maat schroevendraaier hebt en bij de eerste slag goed drukken en stevig draaien... schroeven moeten meteen loskomen anders draaien ze makkelijk door..

ik heb ze allemaal goed los en weer vast gekregen, dus is goed te doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 17:47:
Waarschijnlijk weten ze zeker dat het een 'klein aantal is' omdat geen van de 1e generatie Xboxxen het heeft overleefd.

:roflol: waarom denk je dat er zoveel verkocht zijn van die faalbox ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 17:47:
Waarschijnlijk weten ze zeker dat het een 'klein aantal is' omdat geen van de 1e generatie Xboxxen het heeft overleefd.

In het artikel staat 2009, lijkt me sterk dat elke X360 die vanaf 2009 is gemaakt niet meer gaat werken met de nieuwe update.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 23:35:
In het artikel staat 2009, lijkt me sterk dat elke X360 die vanaf 2009 is gemaakt niet meer gaat werken met de nieuwe update.

Zulle vast wel mensen met een xbox zijn van voor 2009 maar zoek maar eens op op google xbox failure rate echt schandalig
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er één uit 2005 :D (weliswaar met wat nieuwe onderdelen dan O:))

Maar goed, laatste keer dat ie kapot was, was in 2009. 4 jaar na aankoopdatum nog gratis gefixt! :)

Als ik een ander apparaat koop (wasmachine bijv.) moet ik toch aardig bijbetalen voor extra garantie. Dus ja, failure rate ditdat, maar prima service!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op woensdag 18 mei 2011 om 20:01:
dan zegt ie: dit account is al gekoppeld aan een andere gebruiker op dit systeem. gebruik een andere account voor registratie.
:s

PSN account en gebruiker op een console zijn aan elkaar gekoppeld, dus in jou geval even een nieuwe gebruiker op je console aanmaken :)
Waarschuw beheerder
http://www.playstationpure.be/blog/item/6568/Doet-firmware-3.61-je-PS3-overhitten-

Goed bezig sony (y)

Had gister hetzelfde probleem met GOW3.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stuuut op woensdag 18 mei 2011 om 23:38:
Zulle vast wel mensen met een xbox zijn van voor 2009 maar zoek maar eens op op google xbox failure rate echt schandalig

Dat was vooral in het begin, de laatste paar jaren is het allemaal prima voor elkaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BarryDH op donderdag 19 mei 2011 om 11:19:
http://www.playstationpure.be/blog/item/6568/Doet-firmware-3.61-je-PS3-overhitten-

Goed bezig sony (y)

Geruchten ditdat, waarom zou alleen de fat dan oververhit raken? Beetje vreemd verhaal eerlijk gezegt...
Waarschuw beheerder
Omdat de ouwere consoles slechtere cooling hebben.

Waarschuw beheerder
't zou kunnen, we zullen 't morgen wel zien dan is de release van LA Noire (Y)
En aangezien ik nog een ouderwetse 40 Gb heb zou ie bij mij oververhit moeten raken ;)

*Edit

http://www.thesixthaxis.com/2011/05/19/rockstar-backtrack-on-firmware-comment-sony-weigh-in

Foutje van een medewerker van Rockstar zo te zien, wel slecht dat ze dat zo de wereld in helpen terwijl die update dus helemaal geen problemen veroorzaakt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
LA Noire eindelijk weer een titel waar ik op heb lopen wachten.

Waarschuw beheerder
En iemand die L.A. Noire al aant spelen is?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik, geweldig spel. Maar je moet er wel van houden.

Waarschuw beheerder
Nu binnen, vrije middag... (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Black ops dubbel xp weekend ps3 only is begonnen. Samen met Nuke town 24/7 playlist :lief:

Killzone 3 dubbel xp weekend ook begonnen :D
Waarschuw beheerder
XP weekend,... Weer zo'n nutteloze marketingtool :gaap:

De x staat toch voor experience? Dus als je dit weekend speelt, verdien je dubbel 'ervaring'... Uh-uh
Waarschuw beheerder
donateur
Huilen :cry:
Waarschuw beheerder
pff helemaal opnieuw beginnen met Black Ops :S maar goed, ik kan weer online gamen in ieder geval.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 20 mei 2011 om 20:25:
XP weekend,... Weer zo'n nutteloze marketingtool

De x staat toch voor experience? Dus als je dit weekend speelt, verdien je dubbel 'ervaring'... Uh-uh

is zowiezo nutteloos want COD zit vol met hacks.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2011 om 02:02:
is zowiezo nutteloos want COD zit vol met hacks.....

:facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 20 mei 2011 om 20:34:
Huilen

Heeft niets met "huilen" te maken... Experience Points zijn een maatstaf... aan de hand daarvan kan je zien "hoe goed iemand is", of "hoeveel tijd iemand ergens in heeft gestoken". Net als doelpunten bij voetbal. Stel je voor dat we nu ineens gaan zeggen, 2 weekenden in het jaar, tellen alle doelpunten dubbel... Dan is het doelsaldo van een club, aan het eind van het seizoen, toch ook niet meer betrouwbaar?

Het boeit me verder niets, maar het is gewoon onlogisch.
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, dus in jou optiek kunnen we dan maar gewoon online gamen afschaffen?
Waarschuw beheerder
vreemde conclusie trek jij uit dat verhaal :LOl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 21 mei 2011 om 10:01:
Oke, dus in jou optiek kunnen we dan maar gewoon online gamen afschaffen?

Nee, in mijn optiek slaat "dubbel XP" nergens op... Goed lezen, vriend :)
Waarschuw beheerder
Niet dat het je ze boeien als online gamen verboden word want jij doet het toch nooit.
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn er wel meer PS3-gebruikers de laatste tijd niet online geweest 8)

Waarschuw beheerder
la noire was goed te doen, al vond ik een hoop dingen wel te veel op elkaar lijken maar wel een goede game
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2011 om 11:09:
la noire was goed te doen

Alweer uitgespeeld dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 21 mei 2011 om 10:38:
Nee, in mijn optiek slaat "dubbel XP" nergens op... Goed lezen, vriend :)

Hoezo? Omdat 't loze marketing shizzle is? :/
Is toch alleen maar handiger om sneller te ranken?

Ik zit laatste tijd alleen maar topspin 4 te spelen, maar dit weekend weer ff BO omda'k weer verder wil prestigen en dat gaat sneller met dubbel xp (plus 24/7 nuketown)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 21 mei 2011 om 11:27:
Hoezo? Omdat 't loze marketing shizzle is?

Nee, het is een loze marketingtool indd, maar daarom gaat het niet...

Nevermind, je snapt niet wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 21 mei 2011 om 12:05:
je snapt niet wat ik bedoel.

Duidelijk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 21 mei 2011 om 11:06:
Volgens mij zijn er wel meer PS3-gebruikers de laatste tijd niet online geweest

Ja daarvoor kwam je vaak on line idd voor die hack. :roflol:
Waarschuw beheerder
account weer terug :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 21 mei 2011 om 11:06:
Volgens mij zijn er wel meer PS3-gebruikers de laatste tijd niet online geweest 8)

Iets met een hack ofzo...:') en nu het weer kan heb ik hele andere dingen te doen....misschien vanmiddag inderdaad dat ding eens aanknallen...(H)

Waarschuw beheerder
L.A. Noire ziet er erg goed uit en speelt lekker weg!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2011 om 14:29:
L. A. Noire

Ik weet het nog niet echt wat ik er nou van moet vinden
Gezichts animaties en voice acting zijn best indrukekkend!

Het verhaal.. Ik weet niet, heb er nu zo'n uur of 5 opzitten
Maar vraag me af of er nog een groter geheel is of dat het echt alleen maar op zich staande cases zijn (+die side quests)

De gameplay waar de game omdraait (clues vinden/ondervragen) vind ik eigenlijk best eentonig en dan vooral het vinden van clues, ook het ondervragen vind ik wat aan de simpele kant, vind het jammer dat je oneindig de tijd heb om een keuze te maken tussen de 3 keuzes en dacht dat je ook de hele conversatie ook nog kan terug lezen voor je een keuze maakt, dat had echt wel uitdagender mogen zijn van mij
Ook hoe de autos reageren vind ik niet echt 1940's aanvoelen, en de shootouts.. Ja alweer de te erge auto aim

Ik zie mezelf de game op deze manier niet 10-15 uur spelen
Tenzij het verhaal zo vet word dat je de rest voor lief neemt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op maandag 23 mei 2011 om 09:29:
geinig :)

grappig dat je een vrouwtje speelt..

voor de rest oblivion meets dead rising????
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken, ik vind de setting iig erg tof (Y) Alleen melee-combat uit een first-person-view vind ik "mwoah"...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 22 mei 2011 om 20:32:
Maar vraag me af of er nog een groter geheel is of dat het echt alleen maar op zich staande cases zijn (+die side quests)

Volgens mij, zit er inderdaad nog een heel verhaal achter, ma goed zo ver ben ik zelf ook nog niet dus we zullen wel zien.

Wat de rest betreft, tis inderdaad geen actie game dus vaak rijd je wat rond en zoek je naar die clues en praat je met mensen. Het moet gezegd worden dat als je dat ondervragen door hebt dat het vrij makkelijk gaat, hoop dat dat in de loop van de game nog wat moeilijker gaat worden.....

Waarschuw beheerder
donateur
Je lost gewoon elke zaak op ook al heb je bijna elke vraag fout. Ik vond de game erg vet in het begin maar het begint nu een beetje saai te worden nog 4 cases.
laatste aanpassing