Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 369268x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat nieuws van de Sony persconferentie op de Gamescon..

GC: PlayStation 3 met 320GB dit najaar in Europa

Nieuws | 17 augustus 2010 - Sony heeft tijdens zijn persconferentie op de Gamescom bekendgemaakt dat er een nieuw model van de PlayStation 3 komt met een harde schijf van 320 GB. Deze uitvoering van de PlayStation Slim ligt dit najaar in de Europese winkels en heeft de PlayStation Move starter kit inbegrepen. Deze bundel gaat ongeveer €350 kosten. Sony brengt dit najaar ook een 160 GB PlayStation 3 Slim uit met daarbij ook een PlayStation Move starter kit. Deze PS3 moet ongeveer €300 gaan kosten.

De PlayStation Slim werd vorig jaar tijdens de Gamescom aangekondigd. Naast een nieuw design verschilt deze uitvoering van de PS3 niet met de originele versie. In de Starter Kit van de bewegingsgevoelige controller Move zit onder andere de controller, de camera die de controller registreert en een game.

GC: Gran Turismo 5 komt in de eerste week van november

Nieuws | 17 augustus 2010 - Tijdens de gamescom-persconferentie van Sony is bekend geworden dat Gran Turismo 5 in de eerste week van november verschijnt. Tijdens de persconferentie werd gesproken over 3 november, maar aangezien Sony zijn games normaal gesproken op vrijdag in de winkel legt, zou het ook zomaar kunnen dat de game op 5 november officieel verschijnt.

Hoe dan ook, het spel heeft eindelijk een Europese releasedatum en dat is eigenlijk al reden genoeg om de champagne te ontkurken!

GC: Insomniac Games kondigt nieuwe Ratchet & Clank aan

Nieuws | 17 augustus 2010 - Insomniac Games heeft zojuist op de Gamescom persconferentie een nieuwe Ratchet & Clank-game aangekondigd, genaamd Ratchet & Clank: All Four One. In Ratchet & Clank bundelen onze twee welbekende helden de krachten met die van Captain Qwark en Dr. Nefarius. Het is een multiplayer co-op game die je zowel in splitscreen als online kunt spelen. Spelers hebben door het drop-in-drop-out systeem de mogelijkheid om gemakkelijk in- en uit de actie te stappen.

Ratchet & Clank: All Four One verschijnt in de herfst van 2011 op PlayStation 3.

Resistance 3 verschijnt in 2011

Nieuws | 17 augustus 2010 - Sony heeft tijdens zijn persconferentie op de Gamescom aangekondigd dat Resistance 3 in 2011 in de winkels moet liggen. Sony liet eerder al via een billboard in Amerika weten dat Resistance 3 eraan komt. Verdere details over het derde deel in de serie ontbreken momenteel nog. In de eerste twee Resistance-games werd de aarde aangevallen door buitenaardse wezens waardoor de wereldgeschiedenis heel anders verliep dan zoals wij hem kennen.

Ontwikkelaar Insomniac Games heeft het weer druk de komende periode. Tijdens dezelfde persconferentie werd ook al aangekondigd dat men werkt aan een nieuwe Ratchet & Clank die de subtitel All Four One meekrijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 augustus 2010 om 21:58:
Ik vond de demo op de 360 al niet erg indrukwekkend. Dat moet dan op de ps3 helemaal flut zijn.

Als je gaat vergelijken dan is de X360 wel indrukwekkend, de PS3 laat zoals gewoonlijk weer zien dat het verreweg de mindere is grafisch van de X360.
Maargoed de PR boys van Sony zullen vast nog wel wat CGI trailers hebben voor de fanboys. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 01:29:
Als je gaat vergelijken dan is de X360 wel indrukwekkend, de PS3 laat zoals gewoonlijk weer zien dat het verreweg de mindere is grafisch van de X360.
Maargoed de PR boys van Sony zullen vast nog wel wat CGI trailers hebben voor de fanboys. :lol:

Zolang Uncharted 2 en FFXIII de mooiste twee console games zijn geweest, allebei op de PS3. (de 360 versie van FFXIII was inferieur)

Weet je eigenlijk dat alles wat jij zegt, overkomt als heel erg zielig fanboi gedrag.

Dit is weer duidelijk een voorbeeld van kostenbesparing door minder tijd te steken in een optimale porting. (N)

Als elke dev de PS3 als main-platform zou hebben, zou dat voor iedereen (360/PS3-gebruiker) de beste resultaten geven.

Alleen ja, moeilijk hè, je bent toch godverdomme geen programmeur geworden omdat het makkelijk is? :/

Waarschuw beheerder
Dit topic is echt gay.

Waarschuw beheerder
donateur
Maas Effect 2 (en later deel 3) komt ook naar de PS3 :lol: B)

http://www.playstationpure.be/blog/item/4252/Mass-Effect-komt-naar-PS3
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 01:29:

Aldus de grote fanboi :aai:
Tering hey, eigenlijk ben je gewoon te zielig om op te reageren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 07:52:
Maas Effect 2 (en later deel 3) komt ook naar de PS3

speelt zich af rond maaskantje jwt? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 07:52:
Maas Effect 2 (en later deel 3) komt ook naar de PS3 :lol: B)

http://www.playstationpure.be/blog/item/4252/Mass-Effect-komt-naar-PS3

Beste game ooit is dat, vooral deel 2 is echt een meesterwerk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo, net prototype ff geprobeerd, vond hem nog erg vermakelijk:D, totaal niet verwacht na die negatieve reviews.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 11:27:
zo, net prototype ff geprobeerd, vond hem nog erg vermakelijk, totaal niet verwacht na die negatieve reviews.

Heb em 2x uitgespeeld. Ik vond hem ook zeker vermakelijk :)
Waarschuw beheerder
zo, net prototype ff geprobeerd, vond hem nog erg vermakelijk:D, totaal niet verwacht na die negatieve reviews.

Ben er momenteel ook mee bezig, ben eigenlijk alleen rotzooi aan het schoppen ipv missies te doen :lol:
Waarschuw beheerder
Voor de SF x Sneakernerds onder ons,

http://sneakernews.com/2010/08/16/nike-sb-dunk-low-chun-li-street-fighter-pack/

http://sneakernews.com/2010/07/01/nike-sb-dunk-street-fighter-pack-ryu-chun-li/

Zou cool zijn als ze het hele roster van SF van schoenen voorzien :)

These just dropped at KicksCrew so go ahead and jump up and down while laughing, throw up a peace sign, and scream out “YAH-TAH!” because you can now cop these for your collection.

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo, net prototype ff geprobeerd, vond hem nog erg vermakelijk, totaal niet verwacht na die negatieve reviews.

zeker een toffe game!!
Waarschuw beheerder
Iemand de nieuwe "dead to rights" al gespeeld? Staat voor 23,- op gameoffer.nl

Misschien wel de aanschaf waard?
Waarschuw beheerder
Cunt >> Moeten we ook eens ff een keer online streetfighteren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 18 augustus 2010 om 18:55:
Iemand de nieuwe "dead to rights" al gespeeld? Staat voor 23,- op gameoffer.nl

Misschien wel de aanschaf waard?

http://www.gamestats.com/objects/143/14321481/

niet hoog dus
Waarschuw beheerder
Handige site, thanks (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op woensdag 18 augustus 2010 om 18:57:
Cunt >> Moeten we ook eens ff een keer online streetfighteren?

heel graag! ik pb je mjn gamertag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 22:17:
heel graag! ik pb je mjn gamertag.

Niet meteen mijn ass-whoopen, hè... gewoon eerst even lief aftasten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op woensdag 18 augustus 2010 om 14:39:
Ben er momenteel ook mee bezig, ben eigenlijk alleen rotzooi aan het schoppen ipv missies te doen

precies waar ik ook mee aan het kloten ben:P; jumps maken vanaf de hoogste gebouwen om daarna alles en iedereen weg te vagen met een keiharde touchdown:P:D
of nog beter: een stuk kapotte tank oppakken en ermee op het voetgangerspad sprinten:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 00:08:
of nog beter: een stuk kapotte tank oppakken en ermee op het voetgangerspad sprinten:D

Elke willekeurige auto werkt wel O:)

Haalde daar gelijk mijn eerste trophy mee: The Butcher, Kill 50 characters in 5 seconds. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Whisper op donderdag 19 augustus 2010 om 01:05:
Haalde daar gelijk mijn eerste trophy mee: The Butcher, Kill 50 characters in 5 seconds

They see me rollin' they hatin' :lol:
Waarschuw beheerder
Miekste! Heb je geen mic? Zag je toevallig een paar keer in dezelfde MW2 party als mij en m'n maat :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 09:12:
Is Tekken 6 de moeite?

jawel. zeker wel. Vechtgame is gewoon goed, echte die campainge mode sucks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 19 augustus 2010 om 09:03:
Miekste! Heb je geen mic? Zag je toevallig een paar keer in dezelfde MW2 party als mij en m'n maat :D

euh jawel maar was te lui om dat ding te pakken en aan te sluiten.....

overigens ook nog nooit gebruikt dus moet um eerst een testen :P
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee waarom die filmpjes op gametrailers.com soms niet opstarten? Tis nu al 2 dagen zo, bij mij dan...
Waarschuw beheerder
Zo, de zwarte stofzuiger op Marktplaats gezet.

Uitspraak van PsyTek op donderdag 19 augustus 2010 om 10:09:
Iemand enig idee waarom die filmpjes op gametrailers.com soms niet opstarten? Tis nu al 2 dagen zo, bij mij dan...

Dat merk ik ook regelmatig. Fucking annoying.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 19 augustus 2010 om 10:31:
Zo, de zwarte stofzuiger op Marktplaats gezet.

Benieuwd wat je ervoor krijgt, ik zag laatst prijzen voorbij komen... :/ 160,- voor een 360 met 20 originele games...

Waarschuw beheerder
donateur
Had mijn gebande X360 nog verkocht voor 115, alleen was die XBOX360S er toen nog niet.

Uitspraak van PsyTek op donderdag 19 augustus 2010 om 10:09:

Volgens mij wil die een commercial inladen, alleen kan die die niet vinden waardoor het filmpje ook niet vrij komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 19 augustus 2010 om 12:03:
Benieuwd wat je ervoor krijgt, ik zag laatst prijzen voorbij komen... 160,- voor een 360 met 20 originele games...

ik heb mijn elite verkocht voor 150.
Waarschuw beheerder
Ik zie wel wat de gek er voor geeft. Hij staat niet in de weg dus ik wacht tot er een acceptabel bod komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog even wachten op nieuwe firmware, en dan ga ik de X360 S ophalen. (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 12:49:
Nog even wachten op nieuwe firmware, en dan ga ik de X360 S ophalen

wat is firmware? dat is toch gewoon een update? Ik heb hem al. zie mij rollen..en HAAT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 19 augustus 2010 om 12:46:
Ik zie wel wat de gek er voor geeft.

bied 75 pleuro :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1EKSTE op donderdag 19 augustus 2010 om 13:15:
bied 75 pleuro :)

Wat 'n gek (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 augustus 2010 om 19:13:
Xbox sucks

Ha! Omgekeerde wereld!

In alles wat de X360 doet is die beter dan de PS3, maar in de PS3 zit natuurlijk nog heel veel "rek".

Fanboys:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FuckedUp op donderdag 19 augustus 2010 om 13:45:
Fanboys:no:

Skaters :no:

Beroep: Proffesioneel Amateur

Fail :lol:

According to multiple sources, it seems as if the PS3 has been 'hacked' with a new commercial USB Device called the 'PS Jailbreak'. This seems like the modern day 'HD Loader' and will allow owners to dump all original PS3 games onto a FAT32 hard drive and play the game entirely from there. There is an official website for the product, a retailer has released a couple of videos of it, plus a number of 'hackers' have confirmed it is the real deal. Although there is still the chance that it doesn't perform as expected, so keep an open mind. This is surely a major blow to Sony as the device is apparently plug n' play and works on the latest firmware. All the details inside!

So here's what we know:

Other Hacker talk

Hacker Xorloser has indicated that it is a device that turns the PS3 into a debug unit essentially. This is why it allows people to install and play games from the hard drive.

The likes of Mathieulh have been talking about this and indicate that perhaps it uses illegal code from the PS3 SDK, hence why it works.

As we mentioned here, here and here, TeamHades were working on the PS3’s BD Drive
, they had managed to connect both fat and slim drives up to a PC and they also managed to find out how to grab the firmware
of the drives, now it emerges, that the well known Xbox 360 DVD Drive circumventers TeamJungle, are helping TeamHades with their project, here is a translated quote from TeamHades blog:

As you read in the title of this entry, the TeamJungle is working in collaboration with the TeamHades in the Reader-DB Playstation3 undoubtedly good news for the community of DHorg and his followers.

c4eva is delighted to partner with our team and finally the ps3 reader fall.

For those who do not know the TeamJungle, I can only say that they are responsible for the hacks of the reader of the xbox360, as a result xbox360 users have for years been playing their backups.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat heb ik liever dan een gebrickte console ;)
blijkbaar was/is het probleem groot genoeg voor een rechtzaak

En bloom vind ik zooooo verschrikkelijk lelijk!
Als het uit kan doe ik het gelijk, maar ja das persoonlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op donderdag 19 augustus 2010 om 15:00:
blijkbaar was/is het probleem groot genoeg voor een rechtzaak

Ik had het over graphics, niet het individueel 'freezen' van gameplay.

Waar ik geen problemen mee heb gehad in 56 uur gameplay.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 14:53:
Skaters :no:

B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 15:30:
Waar ik geen problemen mee heb gehad in 56 uur gameplay.

ik wist dat je daar mee kwam :lol:

zeg je wel vaker...ik heb er geen last van, dus het bestaat niet :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op donderdag 19 augustus 2010 om 16:11:
ik wist dat je daar mee kwam :lol:

zeg je wel vaker...ik heb er geen last van, dus het bestaat niet :p

Dat zegt ZOM ook over de RROD... ;)

Je bent de eerst van wie ik het verhaal hoor dat FF last van dat soort problemen had, daarnaast ging mijn punt over graphics. Dus wat wil je nou zeggen eigenlijk?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 16:15:
Dat zegt ZOM ook over de RROD... ;)

Ik kom binnenkort ook met een film.

The Conspiracy: RROD
Waarschuw beheerder
Net Bioshock 2:Special Edition voor 2 tientjes bij Bart Smit op de kop getikt, vond ik wel een aardige deal. Nu maar hopen dat ie net zo verrast als deel 1 (y)

Zag K&L2 ook staan bij FRS, maar 2 games op 1 dag vond ik wat teveel van het goede, aangezien ik bijna nooit meer achter de PS3 zit. Maar ff wachten totdat die ook in de budgetbak beland :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op donderdag 19 augustus 2010 om 20:01:
Nu maar hopen dat ie net zo verrast als deel 1 (y)

Verrast? Nee
Leuke game? Ja