9 volgers · 362577x bekeken
Redcoon.nl
Leuk he voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Jullie kunnen het volgende doen, een TV aanbieden die hetzelfde aankoop bedrag vertegenwoordigd.
Ja daar maak jij zelf de fout. Wat ik al aangaf, de wet houdt geen rekening met de prijs. Het gaat erom dat jij een technisch gelijkwaardig toestel terug ontvangt. Na 8 maanden een toestel voor dezelfde prijs terug krijgen is niet reeël. Want voor hetzelfde geld krijg je nu een beter toestel dan je aanvankelijk had gekocht.
Kijk op hun website, en zoek een toestel uit wat technisch gelijkwaardig is. Niet letten op de prijs!
T&T nummer in je mailbox.
Wa??
donateur
Leuk he voor een dubbeltje op de eerste rang willen zittenInternetshops voor die paar tientjes verschil (N)
Ja inderdaad was niet al te slim, maarja daartegen ben ik ook vaak genoeg genaaid door een winkel
Wa??
Ze deden een voorstel, en stuurden het pakket ook direct op T&T = Track & Trace
laatste aanpassing
donateur
jezus wat een flikkers haha.
Pakket lekker weigeren aan de deur en weer terug mee laten nemen op hun kosten.
Haha of niet, pakketje is al een retourtje aan het maken
laatste aanpassing
die ogen van de characters....ziet er niet uit man!!
Hmmm, klinkt als de preview versie waar ik ook niet van onder de indruk was, slechte facial animations, nog zeer lelijke ogen en tanden.
Als die is gelekt is dat goed nieuws.
Ik speel gewoon de geripte retail versie
same here...
maar ik heb me pre order gecancelled...
het voelt niet als een deel 2, eeder een 1,5
wat ik aan deel 1 zo onwijs vet vond (het verhaal, kruistochten, tempeliers dat soort shit, switchten naar het heden e.d)
vind ik eigenlijk ontbreken in deel 2, het verhaal doet me weinig tot niets komt over op mij als een slap wraak verhaaltje
heb er nou toch al een aantal uren inzetten, maar nee, het doet mij helemaal niets
terwijl ik dat eigenlijk toch wel had verwacht...
komt over op mij als een slap wraak verhaaltje
Moet je je er wat beter in verdiepen.
Yeah, ACII op mijn bureau. Alex bedank je baas maar eens even
Hé, ik heb die shit allemaal ingepakt...
Wie speelt hem hier allemaal? En wat zijn de meningen, tot nog toe?
De enige die hem nu spelen zijn de industrie-jongens en de illegale 360 boys. Dus niet objectief.
Ik vind hem dope.
Reviews barsten los rond 18:00 uur vandaag. Verwacht 9+'jes.
laatste aanpassing