Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 373240x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 20:44:
Uncharted 2 online is echt kansloos.

Geen 360 meer in huis jongen... :roflol:

Uncharted 2 MP is megavet! Alleen moet je even anders spelen dan in de singleplayer of COD4. Gewoon lekker rennen, knallen en duiken. :jaja:

:jaja:

Waarschuw beheerder
zat er 1 bij ;)

Mare misschien iemand een 2e te koop had :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 9 november 2009 om 21:00:
Vooral als je host bent en je stopt.. Krijg je 90 seconde straf en er word 40.000 dollar in mindering gebracht. Ik werd gelijk naar level 1 terug gezet

Duurt al uren voordat je kan spelen. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 22:45:
Duurt al uren voordat je kan spelen. :gaap:

Nieuwe update al binnengehaald. :)

Waarschuw beheerder
donateur
"SKANDAL! Hersteller wollte garantie fur testurteil sehr gut", leest de cover van de recentste uitgave van Computer Bild Spiele. Mocht dat je nou niks zeggen omdat je tijdens de Duitse les altijd in het park zat te blowen, geen nood, we leggen het even voor je uit. De gamesredactie van dit Duitse gamesblad (onderdeel van Bild) kreeg toen ze hun Ubisoft contact om een reviewexemplaar van Assassins Creed 2 vroegen de volgende voorwaarde opgelegd: "de game met een 'sehr gut' beoordelen, of anders geen vroege reviewcopy!"

Jawel, het is weer zo laat; het lelijke gezicht van de PR machine laat zich weer eens zien. Een omhooggevallen PR dude denkt dat hij toch wel aanbeden wordt door 'die kudt gamejournalisten', dus naait hij ze maar een oor aan. Gebeurt wel vaker, maar gelukkig zijn er nog integere journo's op deze aardkloot. In de web-preview van de uitgave lezen het volgende (vertaald for you convenience):
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 november 2009 om 23:12:
Jawel, het is weer zo laat; het lelijke gezicht van de PR machine laat zich weer eens zien. Een omhooggevallen PR dude denkt dat hij toch wel aanbeden wordt door 'die kudt gamejournalisten', dus naait hij ze maar een oor aan. Gebeurt wel vaker, maar gelukkig zijn er nog integere journo's op deze aardkloot. In de web-preview van de uitgave lezen het volgende

Verhaal klopt niet helemaal, maar een slimme actie van het PR team in Duitsland was het niet... 8)

Waarschuw beheerder
wanneer zijn die review codes den deur uitgegaan Oxy..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 00:11:
wanneer zijn die review codes den deur uitgegaan Oxy..?

Om en nabij 2 welen geleden aan de grote jongens. :)
Waarschuw beheerder
COD MW2 in huis :)

De gameshop aan de overkant van de straat ging om 1200 open, ben benieuwd...

Denk lekker direct gamen moet hij eerst fucking 2 updates downloaden :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op dinsdag 10 november 2009 om 00:39:
COD MW2

Have fun

Heb net een Elite+COD MW2 Bestelt
dus lig morgen voor de voordeur 8)

Kan iemand vertellen als er een standaard accu in de controller zit kun je die met zon oplader ook opladen of moet je dan die accu pakken die je erbij krijgt?

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op dinsdag 10 november 2009 om 00:39:
Denk lekker direct gamen moet hij eerst fucking 2 updates downloaden

:S idd
Waarschuw beheerder
Modder dik spel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 00:52:
Kan iemand vertellen als er een standaard accu in de controller zit kun je die met zon oplader ook opladen of moet je dan die accu pakken die je erbij krijgt?

Nee zit standaard een blokje in met batterijen. Heb nog een accu met oplader van Microsoft liggen hier die ik weg doe (maandje oud met bon). Mag je wel voor kleine prijs overnemen aangezien het snoer te kort is en ik dus iets anders heb aangeschaft.

PB me maar als je intresse hebt :)
Waarschuw beheerder
donateur
whoeii..gekkehuis...in een half uurtje bijna sold out gegaan :)

memorabel :D

Waarschuw beheerder
Hoeveel stuks :D?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Nak op dinsdag 10 november 2009 om 01:34:
whoeii..gekkehuis...in een half uurtje bijna sold out gegaan :)

memorabel :D

Waar ben je geweest dan in tiel zelf of nijmegen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uncharted 2 Soundtrack is trouwens ook wel het luisteren waard (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 00:52:

Gewoon een paar goeie oplaadbare batterijen erin en klaar.. Hoppa!

Waarschuw beheerder
Epic goede cijfers ook voor MW2... (Y)

Waarschuw beheerder
alleen voor de ps3 zeker o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 10:13:
alleen voor de ps3 zeker o:)

COD4 was op beide consoles identiek aan elkaar. (Y) Puristen vonden de PS3 net wat meer sfeer hebben, maar goed, daar val ik niet onder. ;)

Dus voor beide gewoon erg goede cijfers. (Y)
Waarschuw beheerder
Net ff een stukje 'favela' gameplay gezien, en het deed me niet zoveel... vond CoD4 een goede shooter, maar aangezien ik geen multiplayer ben, niet meer dan dat. Ga MW2 dan ook niet aanschaffen, denk ik....

*edit*

Ziet er trouwens wel goed uit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 10:28:
Puristen vonden de PS3 net wat meer sfeer hebben,

mja als die een 360 hadden dan zeggen ze dat daarover :lol:

vanavond maar s ff spelen :jaja: ik voel me niet zo goed ik denk dat ik op tijd naar huis moet o;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 10 november 2009 om 10:31:
en het deed me niet zoveel

Ziet er trouwens wel goed uit...

je zelf tegen spreken is niet goed he 8)

single player van COD 4 was beter vond ik :)

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 9 november 2009 om 21:00:
Vooral als je host bent en je stopt.. Krijg je 90 seconde straf en er word 40.000 dollar in mindering gebracht. Ik werd gelijk naar level 1 terug gezet

:respect:
Moeten ze ook invoeren bij racegames (Y) Wordt gek van :looser: online die eruit springen als ze niet kunnen winnen :[

Waarschuw beheerder
Net ff een stukje 'favela' gameplay gezien, en het deed me niet zoveel... vond CoD4 een goede shooter, maar aangezien ik geen multiplayer ben, niet meer dan dat. Ga MW2 dan ook niet aanschaffen, denk ik....

Een Multiplayer speler kan je worden... Ik was het ook niet voor de COD4 Multiplayer, maar goed voor die game vond ik ook dat shooters op een PC thuishoorde.

Geef het een try, bijt even door en raak verslaafd. Zo is het met mij gebeurd in ieder geval. :) En jij als graphicshoer moet deze game sowieso spelen... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 10:36:
online die eruit springen als ze niet kunnen winnen :[

:bloos: Betrap ik mezelf ook wel eens op als ik Fifa online speel :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 10:49:
maar goed voor die game vond ik ook dat shooters op een PC thuishoorde

vond ik ook altijd maar zoals je zegt als je er eenmaal aangewend bent maakt niks meer uit en je console moet je neit steeds nieuwe hardware in steken :rot: (voornaamste reden dat ik console speel de laatste jaren)

misschien met CoD s wat meer tijd in de multi steken, alleen klote dat t niet zo gewaardeerd word als ik 's avond/'s nachts lekker ga lopen knallen :lol: headset en koptelefoon gaat nog steeds niet zo goed samen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op dinsdag 10 november 2009 om 10:36:
je zelf tegen spreken is niet goed he

Dat is toch niet tegenspreken? Een game kan er toch (grafisch) goed uitzien, maar je verder (qua bijv. gameplay/genre) niet zoveel doen? De voetballers van FIFA10 zullen er vast ook fotorealistisch uitzien, maar het zegt me echt helemaal niets... nog nooit een voetbalgame aangeraakt.

Een Multiplayer speler kan je worden...

true, maar dan moet je die aspiratie wel hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 10 november 2009 om 10:53:
Een game kan er toch (grafisch) goed uitzien, maar je verder (qua bijv. gameplay/genre) niet zoveel doen?

:jaja:
hap hap? 8)

Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 10 november 2009 om 10:50:
Betrap ik mezelf ook wel een op als ik Fifa online speel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 10 november 2009 om 10:53:
true, maar dan moet je die aspiratie wel hebben ;)

Had de aspiratie ook niet direct, maar wilde zoals altijd het maximale uit die game trekken. En dat heb ik geweten... :|
Waarschuw beheerder
maar goed voor die game vond ik ook dat shooters op een PC thuishoorde.

horen ze nog steeds hoor!!

shooters werken nog steeds niet op een console
het werk nog steeds niet nauwkeurig/snel genoeg en dingetjes zoals auto aim maken het je erg makkelijk
vind ik vreselijk irritant

ja je kan het soms uitzetten...maar dan pas komt naar voren hoe kut de shooters wel niet te besturen zijn

Waarschuw beheerder
ben je toch een behoorlijke prutser als je niet een shooter normaal kan spelen op een console, dat t op pc allemaal wat sneller werkt is zeker zo maar hoe je t brengt gaat echt nergens over :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 11:37:
ben je toch een behoorlijke prutser als je niet een shooter normaal kan spelen op een console, dat t op pc allemaal wat sneller werkt is zeker zo maar hoe je t brengt gaat echt nergens over :nee:

Living in the past, is dying alone. :)

Bullshit dat FPS niet op de console kunnen spelen, er hebben al een waslijst aan games het tegendeel bewezen, Call of Duty, Killzone, Battlefield BC, Operation Flashpoint etc.

Met een beetje auto-aim (waar de game rond gebouwd is en dus geen belemmering is in de gameplay) en een klein beetje minder vaart kan het spelen van een FPS evenveel, zo niet meer, plezier bieden als op de PC.

Het is geen wedstrijd. :S Het draait toch om het plezier wat je eruit haalt, het levelen, de perfecte kill:ratio neerzetten? COD4 heeft voor mij een hoop deuren open gezet wat betreft online gaming en FPS op de console.

Lekker op de bank, oortje in, potje bier op tafel en schelden... (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 11:52:
Lekker op de bank, oortje in, potje bier op tafel en schelden...

jij snapt 'm he (L)

Waarschuw beheerder
Operation Flashpoint

(L) wat een game

Met een beetje auto-aim (waar de game rond gebouwd is en dus geen belemmering is in de gameplay) en een klein beetje minder vaart kan het spelen van een FPS evenveel, zo niet meer, plezier bieden als op de PC.

ondervond er ook nooit last van toen ik console eenmaal gewend was B)

pc is al 2 a 3 jaar oud zonder dat m'n configuratie is veranderd dat was toch geen waar toen ik alle nieuwe games wilde spelen op pc
Waarschuw beheerder
Met een beetje auto-aim

en daar erger ik me juist groen en geel aan
ik wil dat juist niet...
ik wil juist zelf richten en niet dat de cpu het voor mij doet (zeker 7 vd 10x gaat de auto aim naar een ander poppetje dan wat ik wil)
ik wil juist die snelle actie, zelf gewoon 180 graden kunnen draaien in 1 kleine beweging ipv 2/3 sec met zo'n pookje (zal misschien iets overdreven zijn, maar you get the point)

Het is geen wedstrijd.

hoe wou je online gameplay dan noemen dan?
zonder competitief (is dat een woord?) element is er vrij weinig aan
want dan maakt je kill ratio ook vrij weinig uit als het toch alleen maar om de fun gaat
of samenwerking in een team deathmatch? hoeft toch ook niet als het alleen maar om de fun gaat

en dan heb je natuurlijk nog de leuke 360 kiddies (ps3 geen benul van)
die niets anders lopen te doen dan te schelden en te zeiken en weet ik het allemaal
nee dank je pc community > ?? > live community

Lekker op de bank, oortje in, potje bier op tafel en schelden... (L)

en ik zit dan gewoon in een relaxe stoel, oortje in, potje bier op het bureau
en ik zit heel de avond te lachen/praten/tactics bespreken e.d met gasten over de hele wereld

maar ja als ik cod 4 ofzo online speel op de console
ja dan zit ik ook heel de avond scheldend op de bank ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 09:25:
Gewoon een paar goeie oplaadbare batterijen erin en klaar.. Hoppa!

http://www.batteryking.eu/products/oplaadbare-batterijen/gp-1000-mah-aaa-4-stuks.html
Of http://www.batteryking.eu/products/oplaadbare-batterijen/gp-2700-mah-aa-4-stuks.html Zoiets?
laatste aanpassing

Artiest ProCeela
Waarschuw beheerder
Ben waarschijnlijk de enige die COD MW2 echt een kutgame vind geworden ,het is nog choatischer dan COD 4

was al totaal niet gehypte , en gisteren weeer even gespeeld en zat weer vloekend en scheldend op de bank

Waarschuw beheerder
wat bedoel je met chaotischer?

Waarschuw beheerder
Nou het kan aan mij liggen , maar er is gewoon geen rust met deze game , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik TDM speel ,je spwant en doet 2 stappen en ik word al neergeknald , en weet me god niet waar die bullets vandaan kwamen.En zo gaat het maar door.

Waarschijnlijk moet ik gewoon S&D gaan spelen en/of CTF ,want dan zijn minder rush matches. Wat ik wel kut vind is dat je weer moet levelen voordat je sommige gametypes kan spelen.

Waarschuw beheerder
oh zo

dat levelen heb ik altijd al kut gevonden :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ga hem denk ik orgineel voor de pc halen, daarmee heb ik toch meer contole dan met de controller op de bank zitten .

Deze game heeft snelle actie en heb het gevoel dat het niet goed tot ze recht komt met je controller op de bank

Waarschuw beheerder
Ferrari challenge 100% uitgespeeld.! = Platinum

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 13:13:
Nou het kan aan mij liggen , maar er is gewoon geen rust met deze game , maar dat komt waarschijnlijk omdat ik TDM speel ,je spwant en doet 2 stappen en ik word al neergeknald , en weet me god niet waar die bullets vandaan kwamen.En zo gaat het maar door.

Waarschijnlijk moet ik gewoon S&D gaan spelen en/of CTF ,want dan zijn minder rush matches. Wat ik wel kut vind is dat je weer moet levelen voordat je sommige gametypes kan spelen

Tja en aangezien iedereen stopping power heeft, ben je naar 2 kogels ook alweer de pijp uit. De hele balans is er uit, en het kan zelfs best nog weleens zijn dat ik terug ga naar WaW.
Waarschuw beheerder
Goh wat is het rustig in de topic vandaag... ;)
Waarschuw beheerder
GODMILJAAR!

Nog 1,5 uur aan den arbeid, voordat ik MW2 van de mat kan plukken.
*systeemtijd manipuleert* :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1,5 tot de teleurstelling van het jaar :lol:.

[c4eva] new fw in dev/test - ixtreme LT (Lite Touch) - more efficient, minimal patching, fw indistinguishable from orig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2009 om 15:36:
Nog 1,5 tot de teleurstelling van het jaar :lol:.

Gelukkig heelt ACII een hoop wonden om gelukkig het jaar uit te gaan... ;P